Kun jij dat even doen danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon haar vertellen waarom het niet kan. Je moet haar niet aan het lijntje houden
Wat zeggen? Dat ik eigenlijk best stapel ben op d'r?quote:
Nee, dit is iets wat jij zelf moet leren.quote:
Misschien wel, misschien niet. Dat ligt aan de persoon.quote:Ik wil best vrienden blijven, maar zou dat daarna werken of denk je van niet?
Haha nee nee dat moest hij zeggen tegen die chick.quote:
Ja, wat gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat zeggen? Dat ik eigenlijk best stapel ben op d'r?
Moslim-struggles die elke moslim jongen in Nederland heeft
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.
Ik perfectioneerde mijn reactie. Watzmetjouquote:
Niks hoor. Mijn zin klopte trouwens ook niet zo goed, het moet zijn:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik perfectioneerde mijn reactie. Watzmetjou
Dat bedoel ik niet. Het boeit me verder vrij weinig of anderen dat wel of niet doen. Ik ben denk ik niet de minst gelovige 15 jarige... het is ook echt iets waar je dan mee zit omdat je deels je God tevreden wil stellen, maar aan de andere kant heb je ook natuurlijk je dingetjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha nee nee dat moest hij zeggen tegen die chick.
[..]
Ja, wat gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.
Ja maakt niet uit waar jij voor gaat maar dan ben je van haar af dat wou je toch hahahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben 15Ik ga nergens voor nu, ook niet voor een moslima. Op deze leeftijd hoor je volgens mij geen relaties/verkeringen aan te gaan.
Serieus, de enige reden dat ik geen ''vriendin'' of wat dan ook heb is mijn geloof. Soms echt moeilijk.
En dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het boeit me verder vrij weinig of anderen dat wel of niet doen. Ik ben denk ik niet de minst gelovige 15 jarige... het is ook echt iets waar je dan mee zit omdat je deels je God tevreden wil stellen, maar aan de andere kant heb je ook natuurlijk je dingetjes.
En als ik dat zeg dan, wat daarna? Zij krijgt hoop en ik ga er met mijn stupiditeit in mee... en tada...
Vertel haar waarom het niet gaat werken. Je hoeft niet je gevoelens aan haar op te biechten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef darkmond het volgende:
En als ik dat zeg dan, wat daarna? Zij krijgt hoop en ik ga er met mijn
Dan worden ze gelukkig (voor paar jaren)quote:
Goed idee broeder. Ik heb honger en zij is lekker... Astaghfirullahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Peunage het volgende:
Bijt haar. Dan zal ze nooit meer iets met je willen. Wel wachten tot na zonsonderdag.
Hee X, wat moet ik blozen van jouw berichtje zeg... :$ Ik denk dat ik het ook een beetje uitgelokt heb bij je. Maar ik moet je helaas zeggen dat het nooit zal werken tussen ons. Jij bent geen moslim en ik wel en ik vind dat jij niet goed genoeg bent voor mij. Daarom wil ik bij deze alle contact met je verbreken. Geen kusje, Darkmond.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vertel haar waarom het niet gaat werken. Je hoeft niet je gevoelens aan haar op te biechten.
Gossiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit waar jij voor gaat maar dan ben je van haar af dat wou je toch hahahaha
Of je kan zeggen dat je effe wilt nadenken en na de ramadan samen chillen
O die is goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee X, wat moet ik blozen van jouw berichtje zeg... :$ Ik denk dat ik het ook een beetje uitgelokt heb bij je. Maar ik moet je helaas zeggen dat het nooit zal werken tussen ons. Jij bent geen moslim en ik wel en ik vind dat jij niet goed genoeg bent voor mij. Daarom wil ik bij deze alle contact met je verbreken. Geen kusje, Darkmond.
Zoiets?
Jongen, is dit bindingsangst of Godsvrucht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
En dan wat? Moet ik iets met haar aangaan ...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee X, wat moet ik blozen van jouw berichtje zeg... :$ Ik denk dat ik het ook een beetje uitgelokt heb bij je. Maar ik moet je helaas zeggen dat het nooit zal werken tussen ons. Jij bent geen moslim en ik wel en ik vind dat jij niet goed genoeg bent voor mij. Daarom wil ik bij deze alle contact met je verbreken. Geen kusje, Darkmond.
Zoiets?
Ik heb geen bindingsangst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jongen, is dit bindingsangst of Godsvrucht?![]()
Geen dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb geen bindingsangst.
Ik krijg nu per DM wijs advies van broeder Bami-Powner. Wat een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |