Gewoon eerlijk zijn tegen haar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nederlandse niet moslim... Nee zoiets doe ik niet
Ik bedoel wat zeggen om er gewoon uit te komen. Ik hoef niks te hebben met wie dan ook of zo...
Schattig dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef darkmond het volgende:
Serieus, ik haat mijn leeftijd. Begin je net te puberen en ben je islamitsch opgevoed maar heb je ook heel erg te maken met waar je woont.
Dit heb je ook als je ouder bent. Het hoort bij het levenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef darkmond het volgende:
Serieus, ik haat mijn leeftijd. Begin je net te puberen en ben je islamitsch opgevoed maar heb je ook heel erg te maken met waar je woont.
We zijn al anderhalf jaar bevriend en ik heb eerlijk gezegd dat ik haar ook best leuk vind.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah wat lief van je ik voel me gevleid maar ik wil liever vrienden blijven met je xx
Nee, gewoon zeggen waarom je niet wil. Negeren is loeihard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
We zijn al anderhalf jaar bevriend en ik heb eerlijk gezegd dat ik haar ook best leuk vind.
Ze zei 't op whap, gewoon niet reageren?
zeg gewoon wat je voeltquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
We zijn al anderhalf jaar bevriend en ik heb eerlijk gezegd dat ik haar ook best leuk vind.
Waarom met een tatta? jezus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeg tegen haar gaat niet werken omdat jullie te verschillend zijn en om misverstanden en wrijvingen te voorkomen liever voor een moslima gaatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je weet echt nietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hij wil haar nog houden na de ramadan, dat weet ik zeker
tattaland heeft ook wel voordelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee niet, liever in Libanon gewoond waar ik mijn geloof en cultuur makkelijk kan aanhangen.
Nee, anders was ik al eerder begonnen met haar. Het was wel een beetje duidelijk voor mij dat ze iets in me zag. Vandaar dat ik ook een tijdje gewoon heel bot en afstandelijk deed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hij wil haar nog houden na de ramadan, dat weet ik zeker
Gewoon haar vertellen waarom het niet kan. Je moet haar niet aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al eerder begonnen met haar. Het was wel een beetje duidelijk voor mij dat ze iets in me zag. Vandaar dat ik ook een tijdje gewoon heel bot en afstandelijk deed.
Hou gewoon afstandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, anders was ik al eerder begonnen met haar. Het was wel een beetje duidelijk voor mij dat ze iets in me zag. Vandaar dat ik ook een tijdje gewoon heel bot en afstandelijk deed.
Ik ben 15quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef klawie het volgende:
[..]
Zeg tegen haar gaat niet werken omdat jullie te verschillend zijn en om misverstanden en wrijvingen te voorkomen liever voor een moslima gaat
Klinkerzoned.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah wat lief van je ik voel me gevleid maar ik wil liever vrienden blijven met je xx
Kun jij dat even doen danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon haar vertellen waarom het niet kan. Je moet haar niet aan het lijntje houden
Wat zeggen? Dat ik eigenlijk best stapel ben op d'r?quote:
Nee, dit is iets wat jij zelf moet leren.quote:
Misschien wel, misschien niet. Dat ligt aan de persoon.quote:Ik wil best vrienden blijven, maar zou dat daarna werken of denk je van niet?
Haha nee nee dat moest hij zeggen tegen die chick.quote:
Ja, wat gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat zeggen? Dat ik eigenlijk best stapel ben op d'r?
Moslim-struggles die elke moslim jongen in Nederland heeft
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.
Ik perfectioneerde mijn reactie. Watzmetjouquote:
Niks hoor. Mijn zin klopte trouwens ook niet zo goed, het moet zijn:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik perfectioneerde mijn reactie. Watzmetjou
Dat bedoel ik niet. Het boeit me verder vrij weinig of anderen dat wel of niet doen. Ik ben denk ik niet de minst gelovige 15 jarige... het is ook echt iets waar je dan mee zit omdat je deels je God tevreden wil stellen, maar aan de andere kant heb je ook natuurlijk je dingetjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha nee nee dat moest hij zeggen tegen die chick.
[..]
Ja, wat gaat er gebeuren als je dat zegt? Denk je dat de andere moslimjongeren niks zeggen tegen meisjes? Ha ha ha. Cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |