Heb nieuwe baan moet diploma dit jaar halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
scriptie is gewoon afstuderen toch? Krijg je een heel semester voor ? Waarom in 8 weken doen dan?
Nou dan ga je ervoor! Huphup, succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nieuwe baan moet diploma dit jaar halen.
School doe ik niet meer, ik zit thuis en op werk aan mn studie...
Wil mn scriptie sws oktober klaar hebben..
Easyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand me vertellen of n hbo scriptie in 7 tot 8 weken te doen is?!
IK KAN NIET SLAPEN ZO.
Ah piekeren.
Het hoort niet. Volgens mij kun je best wat aangaan, maar wat daarna? Geen seks of wat dan ook... Ik begin er met haar dus ook gewoon maar niet aan. Hoe klote het eigenlijk ook is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mag je van de Koran geen relatie op die leeftijd aangaan?
Je mag toch wel zoenen? Is toch een stuk beter dan helemaal geen vriendin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het hoort niet. Volgens mij kun je best wat aangaan, maar wat daarna? Geen seks of wat dan ook... Ik begin er met haar dus ook gewoon maar niet aan. Hoe klote het eigenlijk ook is.
Ik deed net weer extra bot, ze zei dat ze weet dat ik zo doe omdat ik niet wil dat ze me leuk vindtEn blijkbaar helpt zoiets is dus gewoon niet...
Wat doe je btw in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je mag toch wel zoenen? Is toch een stuk beter dan helemaal geen vriendin.
Zeg het dan gewoon eerlijk, ze gelooft je toch niet. Ze heeft je nu toch al door.
Ik ga me bekeren.Nee zoenen ook niet echt... Relaties horen serieus te zijn en niet iets wat zo weer over is en waar de meesten alleen maar aan lijden uiteindelijk... Ik denk dat 't voor iemand die niet met zo'n cultuur opgegroeid, het moeilijk is om dit te begrijpen... Waardoor je gewoon simpelweg raar wordt aangekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit interesse he...![]()
Rustig maar,j hebt al die vet nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:31 schreef Bortecinem het volgende:
Oh. Mijn. God.
Ik ga ontploffen zo. Te veel gegeten weer.
- Halve burrito
- Friet
- Twee stukken kruimelvlaai
- Muffin
- Pot overnight oats
En dit allemaal in paar uur. Ik hou het niet meeeer.
*boem
Die nog welquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rustig maar,j hebt al die vet nodig.
Je gaat ontploffen omdat je 'friet' zegt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:31 schreef Bortecinem het volgende:
Oh. Mijn. God.
Ik ga ontploffen zo. Te veel gegeten weer.
- Halve burrito
- Friet
- Twee stukken kruimelvlaai
- Muffin
- Pot overnight oats
En dit allemaal in paar uur. Ik hou het niet meeeer.
*boem
Kom haten dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Living on the edge deze man.
Ik heb ook uitkering hoor, boeieeeee.
Sinds wanneer drink jij bierquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo mn uitkering uitgeven aan wat blikjes bier.
YOLO
JELEEFTMAAR1X
LAIFISFUN
GRATIES GELD
Sinds ik ruzie kreeg met mn collega en haar duwde van de trap af. Ze kwam slecht terecht en brak haar rug. Ze kan niet meer lopen, ik moest toen weg.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds ik ruzie kreeg met mn collega en haar duwde van de trap af. Ze kwam slecht terecht en brak haar rug. Ze kan niet meer lopen, ik moest toen weg.
Niemand wilde me meer. Niemand wilde mij aannemen.
Sindsdien ww. En bier. Yolo.
haha wat komischquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds ik ruzie kreeg met mn collega en haar duwde van de trap af. Ze kwam slecht terecht en brak haar rug. Ze kan niet meer lopen, ik moest toen weg.
Niemand wilde me meer. Niemand wilde mij aannemen.
Sindsdien ww. En bier. Yolo.
Lolz xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel die van de Aldi. Mn cad moet ook eten jwt ahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |