De 13de is dat he? Dacht ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee als ik weer een normaal zitvlak heb. Heb sinds maart 2013 geen fietsvrije week meer gehad en m'n zitvlak is behoorlijk beurs dus ik gebruik deze week maar om te herstellen.
Goeie. Anders rijd ie toch op 53x11? dan schiet 't tenminste een keer op!quote:

Jij gaat zeker fietsend heen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:55 schreef ddx het volgende:
Die 300km red jij wel hoor
Maar idd 60km erbij is misschien weer andere uiterste.

Ook gewoon geen pauzesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/activities/160143752
Bazig ritje!

Ze hebben een volgauto. Vraag me af hoe ze het gedaan hebben met pissen. Gewoon laten lopen? Lijkt me ook vies.quote:

Het is een wedstrijd in duo's. Per duo moet je een volgwagen met 2 volgers hebben. Natuurlijk kan je wel met 2 duo's samen gaan rijden maar het idee is dat het een wedstrijd is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef ddx het volgende:
Ah dacht een solorit, maar dan nog lekkere tocht.

Hmm ok, kan eventueel gewoon aansluiten dus? Grote groep?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef ddx het volgende:
Nog niet definitief maar waarschijnlijk Weesp. (handig met trein en auto)

Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hmm ok, kan eventueel gewoon aansluiten dus? Grote groep?
Het is logistiek niet heel handig voor mij, ik kijk volgende week dan nog wel even, vriendin is dan ook uitgerekend dus misschien mag ik zelfs niet

Mooie foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die gozer van de 500 km tocht die Kaas pas poste heeft een mooi blog zeg![]()
http://between-cities.tumblr.com/

True, true doe het waarschijnlijk toch nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar dat IJsselmeer is er nog wel even.

Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar dat IJsselmeer is er nog wel even.

Dus Daarom rij jij tegenwoordig alleen maar rondjes waarbij je nooit verdern dan 1 km van W. af bent en waarbij het max maar een uurtje duurt! Ze is gewoon zwanger en je mag niet meer zo ver wegquote:

Het zit je hoog hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus Daarom rij jij tegenwoordig alleen maar rondjes waarbij je nooit verdern dan 1 km van W. af bent en waarbij het max maar een uurtje duurt! Ze is gewoon zwanger en je mag niet meer zo ver weg

Gisteren was het nog juni hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Tommeke het volgende:
Godmiljaar! Ik me aanmelden voor die July MTS. Heb deze maand (lees afgelopen 2 dagen) godnondeju al 100 km gemaakt. Wordt dat niet zichtbaar
Waar doe ik al dat fietsen nu allemaal voor zeg?

Nou, bij mij zal het nu goefteredoeme voortaan altijd een verkeerde datum zijn. Ik wilde vanochtend mn horloge even aanpassen, die dacht dat het 31 juni was ipv 1 juli. Breekt verdomme het kroontje af van mn mooie titanium Timexquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:47 schreef Tommeke het volgende:
Ohja is ook zo. Dacht dat het alweer 2 juli was mien joeng

de hardloopvariant ja knuppelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Tommeke het volgende:
Godmiljaar! Ik me aanmelden voor die July MTS. Heb deze maand (lees afgelopen 2 dagen) godnondeju al 100 km gemaakt. Wordt dat niet zichtbaar
Waar doe ik al dat fietsen nu allemaal voor zeg?

Wat dacht je van hard rijden, sterk worden, beter bergop rijden, dikke benen krijgen, en een keer zo'n training doen dat je al na 30 km helemaal uitgeteld en kapot thuiskomt????quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ook ik zoek nu een nieuw doel nu ik de 300 km heb gehaald. Ik denk dat ik nog meer kilometer in een rit wil hebben. Ik weet anders ook geen mooi doel. Echte wedstrijden rijden heb ik geen zin in in ieder geval.
Mijn motivatie is ook een beetje verdwenen. Misschien als het mooier weer is dat ik weer meer zin heb om te fietsen.

het is nu mooi weer?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ook ik zoek nu een nieuw doel nu ik de 300 km heb gehaald. Ik denk dat ik nog meer kilometer in een rit wil hebben. Ik weet anders ook geen mooi doel. Echte wedstrijden rijden heb ik geen zin in in ieder geval.
Mijn motivatie is ook een beetje verdwenen. Misschien als het mooier weer is dat ik weer meer zin heb om te fietsen.

Qua hard rijden heb ik laatst voor het eerst een 100km rit met 30 gemiddeld solo gereden dus misschien proberen om daar een keer voor de 31 gemiddeld te gaan over die afstand. Dikke benen krijgen is wel een leuke, maar hoe krijg je die? Moet ik dan andere dingen gaan eten of echt naar de sportschool? Sportschool heb ik ook niet echt de goesting voor om naast werk en studie nog heen te gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat dacht je van hard rijden, sterk worden, beter bergop rijden, dikke benen krijgen, en een keer zo'n training doen dat je al na 30 km helemaal uitgeteld en kapot thuiskomt????
Het is prima fiets weer nu inderdaad alleen mag het van mij nog een paar graden warmer.quote:
Ik heb ook een ATB in de schuur staan en daar fiets ik ook wel eens op, alleen gaat mijn voorkeur naar de racefiets maar om het af te wisselen is het wel leuk zo af en toe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef poiuytr het volgende:
Waarom kopen sommige van jullie geen ATB erbij als je even geen goesting meer hebt om te racen, leuk voor de afwisseling, al vind ik atben zelf mooier.

In friesland moet je ook niet fietsen, daar moet je zeilen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zoals je ziet probeer ik Friesland zoveel mogelijk te mijden.

Haha baassie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Qua hard rijden heb ik laatst voor het eerst een 100km rit met 30 gemiddeld solo gereden dus misschien proberen om daar een keer voor de 31 gemiddeld te gaan over die afstand. Dikke benen krijgen is wel een leuke, maar hoe krijg je die? Moet ik dan andere dingen gaan eten of echt naar de sportschool? Sportschool heb ik ook niet echt de goesting voor om naast werk en studie nog heen te gaan.
Het is wel jammer dat ik nog geen rijbewijs heb en dat ik dan de fiets in de auto kan gooien en dan een mooi stukje rijden en dan op een andere plek gaan fietsen. De wegen hier in de buurt beginnen ook aardig te vervelen. Nergens een leuk klimmetje waar je zo even heen kan gaan. Alleen maar saaie wegen door de weilanden hier.
Deze wegen heb ik nu gehad sinds ik met Strava fiets: [ afbeelding ] In mijn buurt zijn de wegen dus al aardig ingekleurd.
[..]
Het is prima fiets weer nu inderdaad alleen mag het van mij nog een paar graden warmer.
[..]
Ik heb ook een ATB in de schuur staan en daar fiets ik ook wel eens op, alleen gaat mijn voorkeur naar de racefiets maar om het af te wisselen is het wel leuk zo af en toe.

Nee zoveel? Wombcat zei dat er heel zoveel niet aan meedoen. En die kan het weten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef Gripper het volgende:
Lekker kleinschalig inderdaad, die Laurent Desbiennes....
- More than 4000 participants
- Sponsors prestigious Saugrain Cyril Bernard Thevenet, Bernard Hinault, Luc Leblanc
- National recognition: Gold Label Prestige Club and the FFC is recognized as the fifth largest gathering of cycling in France
- A friendly and festive atmosphere

Misschien een beetje. Wat was je aan het doen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:00 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
LOLGeldt dit nou als interval?

Buitenspelen in bloemendaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Wat was je aan het doen?

Wat is je volgende doel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef tweemeter het volgende:
Misschien een dom vraagje, maar ik ben op dit moment aan het trainen voor 160 kilometer fietsen, zijn er ergens trainingsprogramma's te vinden voor als ik dat gedaan heb. Ik heb namelijk geen idee hoe ik het beste verder kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |