Gezellig, ik doe mee als ik weer een normaal zitvlak heb. Heb sinds maart 2013 geen fietsvrije week meer gehad en m'n zitvlak is behoorlijk beurs dus ik gebruik deze week maar om te herstellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
Als mijn fiets volgende week nog in 1 stuk is ga ik waarschijnlijk om 't IJsselmeer toeren met de computernurdkamaraden van DDX
De 13de is dat he? Dacht ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee als ik weer een normaal zitvlak heb. Heb sinds maart 2013 geen fietsvrije week meer gehad en m'n zitvlak is behoorlijk beurs dus ik gebruik deze week maar om te herstellen.
Goeie. Anders rijd ie toch op 53x11? dan schiet 't tenminste een keer op!quote:
Jij gaat zeker fietsend heen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:55 schreef ddx het volgende:
Die 300km red jij wel hoor
Maar idd 60km erbij is misschien weer andere uiterste.
Ook gewoon geen pauzesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/activities/160143752
Bazig ritje!
Ze hebben een volgauto. Vraag me af hoe ze het gedaan hebben met pissen. Gewoon laten lopen? Lijkt me ook vies.quote:
Het is een wedstrijd in duo's. Per duo moet je een volgwagen met 2 volgers hebben. Natuurlijk kan je wel met 2 duo's samen gaan rijden maar het idee is dat het een wedstrijd is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef ddx het volgende:
Ah dacht een solorit, maar dan nog lekkere tocht.
Hmm ok, kan eventueel gewoon aansluiten dus? Grote groep?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef ddx het volgende:
Nog niet definitief maar waarschijnlijk Weesp. (handig met trein en auto)
Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Hmm ok, kan eventueel gewoon aansluiten dus? Grote groep?
Het is logistiek niet heel handig voor mij, ik kijk volgende week dan nog wel even, vriendin is dan ook uitgerekend dus misschien mag ik zelfs niet
Mooie foto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die gozer van de 500 km tocht die Kaas pas poste heeft een mooi blog zeg![]()
http://between-cities.tumblr.com/
True, true doe het waarschijnlijk toch nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar dat IJsselmeer is er nog wel even.
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn he? Stel ze bevalt wel en jij staat met je bek vol tanden in Joure bij de mac een bigmac naar binnen te schuiven, dan doe je er minstens 3 uur over eer je thuis bent.
Je moet het zelf weten natuurlijk maar dat IJsselmeer is er nog wel even.
Dus Daarom rij jij tegenwoordig alleen maar rondjes waarbij je nooit verdern dan 1 km van W. af bent en waarbij het max maar een uurtje duurt! Ze is gewoon zwanger en je mag niet meer zo ver wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |