Bij die cyclo's wordt ook gekoerst hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef muzas het volgende:
Moet wel zeggen dat wat wombcat doet, dus cyclo's (met tijdregistratie dus) over langere afstanden, in mooie omgevingen etc me meer aanspreekt eigenlijk dan dat gekoers... Mss ook omdat ik de sport wat meer intrinsiek beleef en het liever tegen mezelf en de tijd opneem dan anderen. En je kan er nog eens een vakantie aanplakken
Maar goed, beide geen ervaring mee, dus gebaseerd op niks...
Dacht het wel, foto's zijn je te min? Maar ik wil nog steeds eens een keer de langste afstand daar rijden, is me nog nooit gelukt, dus dit jaar ga ik hem misschien weer rijden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef muzas het volgende:
Toch wel met mysports filmpjes? Anders hoeft 't niet...
Ja bij die toertochten ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij die cyclo's wordt ook gekoerst hoor.
Probeer het beide eens?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja bij die toertochten ookvraag niet hoe.. Maar goed, toch heel anders dan 800 rondjes over een baantje. Lijkt me.
Qua omgeving wel ja, maar gaat er wel serieus aan toe geloof ik. Bij de topcyclos wel wat serieuzer dan dat gedoe bij sloten. Laurens ten Dam is bijvoorbeeld ooit doorgebroken door de Marmotte te winnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja bij die toertochten ookvraag niet hoe.. Maar goed, toch heel anders dan 800 rondjes over een baantje. Lijkt me.
Dan haal je die er maar af vuige indekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik mag sloten niet op want ik heb een zadeltas en een pomp.
Die kan zo op je site tommeke
GRATIS BIDONS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Tommeke het volgende:
Het enige leuke aan toertochten vind ik toerders bergop eruit fietsen
Je vergeet de hippe shirtjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GRATIS BIDONS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is dat een negert op een racefiets?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Je vergeet de hippe shirtjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een negert op een racefiets?
Of toch Het Kopje Everestenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef muzas het volgende:
Zodra die tour begint wil ik zelf ook snel zat weer wielrennertje spelen.
Of ff nieuwe meuk kopen. Werkt ook altijd wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Je vergeet de hippe shirtjes!
[ afbeelding ]
Ja mooie foto's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die gozer van de 500 km tocht die Kaas pas poste heeft een mooi blog zeg![]()
http://between-cities.tumblr.com/
Je begrijpt me niet geloof ik, ik vond die foto gewoon geweldig, die vergenoegde blik van die jongen ook, schitterend.quote:
Zelf maken zou ik niet weten. Nog nooit gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben juist een groot liefhebber van appeltaart, en zelf maken bennik ook goed in.
Heb eens met valentijn een taart voor een vriendin gebakken en bij haar ouders op de stoep afgegeven. Die moeder had ik het meteen bij gemaakt. Ze had nog nooit zoon lekkere taart gegeten zei ze.
Haalt zijn di2 accu dat wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
Als mijn fiets volgende week nog in 1 stuk is ga ik waarschijnlijk om 't IJsselmeer toeren met de computernurdkamaraden van DDX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |