Is een perfect analogie.quote:
Is toch ook zo met NFL of MLB? Gooi jij maar een bal 60 yards in de loop perfect op iemand qua timing enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
graag op anoniem
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik het hoogtepunt van Frankrijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef KingRoland het volgende:
ValbuenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
![]()
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.quote:
ValbuenaHet topic niveau daalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
Goed liedje.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
ValbuenaZonde om dat te laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan zo moeilijk kiezen, ik hou van elke vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
Pas je wel op voor ellebogen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Fierce. het volgende:
Giroud mag wel komen uithuilen bij mij als hij gewisseld wordt.
Alsof familieman Giroud ooit vreemd zou gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Fierce. het volgende:
Giroud mag wel komen uithuilen bij mij als hij gewisseld wordt.
Stel je bent een eendagsvlieg je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de Mol.quote:
sluitingquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit een verlenging niet uit.
Tik 'm aan.
Tik m aansluitingquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit een verlenging niet uit.
Tik 'm aan.
Wat rot dat nou, gaat toch om de mening. Snel commercieel succesje iedereen vindt je gaaf mooie kleren -Waar wil je nou toch heen man? -JA DA WIL IK OOOKquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel je bent een eendagsvlieg je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de Mol.
Stel je bent een eendagsvlieg en het wordt net zomertijd, dan heb je een uurtje langer, - korter - , ja nu ben ik het weer kwijt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik kan zo moeilijk kiezen, ik hou van elke vrouw.
Verdommequote:
Geen seks. Alleen huilen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof familieman Giroud ooit vreemd zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef essnhills het volgende:
Nu heeft iedereen One Day Fly in zijn hoofd.Onjuist. Ik weet alles wat met Jack Spijkerman te maken heeft goed uit mijn geheugen te zeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is dus een slechte compositie, slecht arrangement, slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst, slecht gespeeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat rot dat nou, gaat toch om de mening. Snel commercieel succesje iedereen vindt je gaaf mooie kleren -Waar wil je nou toch heen man? -JA DA WIL IK OOOK
Oh, en hoe denk je over George Baker?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Ik weet alles wat met Jack Spijkerman te maken heeft goed uit mijn geheugen te zeven.
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.quote:
Ik heb 'm op singlequote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dus een slechte compositie, slecht arrangement, slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst, slecht gespeeld.
Dus dat zal wel weer een hit worden.
Maar dat is logisch
hoezoquote:
De Duitsers zijn ook gewoon beter, mensen die dat niet zienquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.
Die jongen snapt er niks van joh.
Is hij ook dom?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom ook beste matties met van persie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Preciesquote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Duitsers zijn ook gewoon beter, mensen die dat niet zien
Was er in 2010 ook al nauwelijks. Misschien Duitsland.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Dit jaar is er echt geen land wat er boven uit steekt. Nivellering alles.
Ik vond de wedstrijd gister wel reuzespannend. Alleen jammer dat ik de doelpunten niet echt goed kon zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland is ook overhyped.
Nederland is verreweg het beste elftal op dit kampioenschap
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je zulks op single?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duitsers hebben hun taal gewoon veel grondiger geregeld.
Die speelden Ghana van de mat ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.
Die jongen snapt er niks van joh.
quote:
UnNAAAAa palomaAA blancaAAA LALALAquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, en hoe denk je over George Baker?
Gewoon, merk je wel als je langer met hem praat. En hij maakt heel erg veel spelfouten, maar echt hele domme. Niet echt slim.quote:
En Frankrijk nu Nigeria.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die speelden Ghana van de mat ja.
I'm just a bird in the skyquote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UnNAAAAa palomaAA blancaAAA LALALA
ik ga los
Ja dit is wel puur ja, wat heb jij liever dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat puur? want ik ben niet zo een liefhebber van Puur.
Ik ben van alle markten thuis, alleen geen puur.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dit is wel puur ja, wat heb jij liever dan?
puurquote:Op maandag 30 juni 2014 18:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dit is wel puur ja, wat heb jij liever dan?
Toen wonnen de 'grote landen' in iedere geval nog simpel van de kleine landen. Nu vallen ze echt allemaal tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was er in 2010 ook al nauwelijks. Misschien Duitsland.
ik heb de rare smaken van cup a soup overgeslagen sinds ik eens pizza quattro staggioni had gekochtquote:
Dat is de enige echte cholocade.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat puur? want ik ben niet zo een liefhebber van Puur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
ja sorry hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 18:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is de enige echte cholocade.
Niet van puur houden
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom ook beste matties met van persie
Die is heel smerig ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb de rare smaken van cup a soup overgeslagen sinds ik eens pizza quattro staggioni had gekocht
die smaakte dus echt niet naar een pizza quattro staggioni
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Als Nigeria wint dan...hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
CNNquote:
Dat komt puur door ons drugsbeleid, in Mexico voeren ze er oorlog tegen, wij exporteren het lekker en roken het samen met onze kinderen. Nederland is het kwaad.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat komt puur door ons drugsbeleid, in Mexico voeren ze er oorlog tegen, wij exporteren het lekker en roken het samen met onze kinderen. Nederland is het kwaad.
megan foxquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is de enige echte cholocade.
Niet van puur houden
kan me niet voorstellen dat dat lekker is...quote:
Rinus Michels 2quote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef TLC het volgende:
Met hem erbij had Nigeria al lang voorgestaan
[ afbeelding ]
latgod jeejquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef TLC het volgende:
Met hem erbij had Nigeria al lang voorgestaan
[ afbeelding ]
quote:
jee, goede vraag zegquote:Op maandag 30 juni 2014 18:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als doping in het algemeen je enorm behaard maakt, je laat sterven etc etc. Waarom zou Alpecin (doping voor je haar) dan wél goed zijn?
Wat een ongelofelijk dom wicht die dat presenteert zeg.quote:
Rednecksquote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom wicht die dat presenteert zeg.![]()
'Murica.
Soccer.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom wicht die dat presenteert zeg.![]()
'Murica.
Soccer.
Spaanstalig!quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik zie frankrijk nog wel verliezen.
nederland nigeria in de finale
Niet de hele kabel er uit zettenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een kluivert uit de selectie zetten.
doe hem de groetenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even een kluivert uit de selectie zetten.
Costa Rica genot.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik zie frankrijk nog wel verliezen.
nederland nigeria in de finale
Plausibele uitleg inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat komt puur door ons drugsbeleid, in Mexico voeren ze er oorlog tegen, wij exporteren het lekker en roken het samen met onze kinderen. Nederland is het kwaad.
Niet gewisseld hopelijk, dat lijkt me nou ranzig. Soort omgekeerde 2 girls 1 cup.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, net lekker een Nigeriaan uit de selectie gezet
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet gewisseld hopelijk, dat lijkt me nou ranzig. Soort omgekeerde 2 girls 1 cup.
Spanje ligt eruitquote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Spaanstalig!
We hebben dus..
Spanje, Chili, Mexico, Costa Rica, Argentinië, Colombia.
Een koude drol terugstoppen. Hoe viesquote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet gewisseld hopelijk, dat lijkt me nou ranzig. Soort omgekeerde 2 girls 1 cup.
Plens plons, idd geen lekker beeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een koude drol terugstoppen. Hoe vies
FC Bayern JAAAAAAAquote:
Hee, Valbuena nu ook op FOK!?quote:
Daar moet ik nog steeds tegenop kijkenquote:
De eerste helft net in de auto geluisterd, via de middengolf, dat is even wennenquote:
Nee alleen wat overdrevenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was de 2-1 een fopduik jongens?
Zeg het maar
Ja, de keeper dook de verkeerde kant opquote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar
Ha! Ik spotte jequote:
dark horsequote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef superworm het volgende:
Hebben ze in Nigeria eigenlijk een type Kuyt? Een soort...
Het staat nog 0-0quote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar
Ja, ik ben veel te luidruchtigquote:
dat luistert heel raar jaquote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
De eerste helft net in de auto geluisterd, via de middengolf, dat is even wennen
Nee. Paxcon kan dit bevestigenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar
.quote:The name Valbuena is a Spanish name.It is a combination of Valle and Buena or Valle Buena which means good valley thus refering to a fertile valley area
Ik luister hem al de hele dagquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Oh dat nummertje kom me toch wel bekend voor
Persoonlijk kan ik meer de zwoele klanken van Mark Knopfler en Jimmy LaFave waarderen maar dit is ook wel leuk
Nee, het was een overtreding en dus een penalty. Maar omdat die scheids blind leek te zijn hielp Robben hem even door wat duidelijker te vallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het maar
Ohnoesquote:
Voortaan moet je zachtigterter doenquote:
wat is het verschil dan met fit 4 freequote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Anonymousz het volgende:
Ben in basic fitgod kom op kom op kom op nou
90 minuten is goed voor liefde en niet te kort voor pijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes![]()
I wonder wonder why I'm just a
Interessant. Is hij aantrekkelijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Vrij vertaald heet-ie dus Penisheuvel.
Morgen dan, dan zal ik ook niet voor 18u thuis zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voortaan moet je zachtigterter doen
Oke.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen dan, dan zal ik ook niet voor 18u thuis zijn.
so wanna you play with magicquote:
Misschien helpt dat voor een basisplaats tegen Costa Ricaquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die moet je ook niet in het zwembad leggen jongen
Ja, ik ben daar nogal gevoelig voor. Ben zelf ook snel statisch etc. Heb je een pic?quote:
xdquote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Robben should know what he's falling for.
wel een godinquote:Op maandag 30 juni 2014 19:09 schreef KingRoland het volgende:
Waarom heet er geen speler Mozes.. of Jezus...
Je moet ook niet alles inzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb geld op Frankrijk gezet
3de wedstrijd waar ik geld op inzet, weer alles kwijt zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Robben should know what he's falling for.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef KingRoland het volgende:
RaphaelIk wachtte hier op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef KingRoland het volgende:
RaphaelGeweldige dierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |