Is een perfect analogie.quote:
Is toch ook zo met NFL of MLB? Gooi jij maar een bal 60 yards in de loop perfect op iemand qua timing enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
graag op anoniem
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vond ik het hoogtepunt van Frankrijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef KingRoland het volgende:
ValbuenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
![]()
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.quote:
ValbuenaHet topic niveau daalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
Goed liedje.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
ValbuenaZonde om dat te laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaha hwhaha
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik kan zo moeilijk kiezen, ik hou van elke vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb One day fly van One Day Fly in m'n hoofd dus ik zoek afleiding.
Pas je wel op voor ellebogen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Fierce. het volgende:
Giroud mag wel komen uithuilen bij mij als hij gewisseld wordt.
Alsof familieman Giroud ooit vreemd zou gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef Fierce. het volgende:
Giroud mag wel komen uithuilen bij mij als hij gewisseld wordt.
Stel je bent een eendagsvlieg je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de Mol.quote:
sluitingquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit een verlenging niet uit.
Tik 'm aan.
Tik m aansluitingquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit een verlenging niet uit.
Tik 'm aan.
Wat rot dat nou, gaat toch om de mening. Snel commercieel succesje iedereen vindt je gaaf mooie kleren -Waar wil je nou toch heen man? -JA DA WIL IK OOOKquote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel je bent een eendagsvlieg je staat op nummer 1. Een commercieel succesje, gebruikt door John de Mol.
Stel je bent een eendagsvlieg en het wordt net zomertijd, dan heb je een uurtje langer, - korter - , ja nu ben ik het weer kwijt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik kan zo moeilijk kiezen, ik hou van elke vrouw.
Verdommequote:
Geen seks. Alleen huilen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof familieman Giroud ooit vreemd zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef essnhills het volgende:
Nu heeft iedereen One Day Fly in zijn hoofd.Onjuist. Ik weet alles wat met Jack Spijkerman te maken heeft goed uit mijn geheugen te zeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is dus een slechte compositie, slecht arrangement, slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst, slecht gespeeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat rot dat nou, gaat toch om de mening. Snel commercieel succesje iedereen vindt je gaaf mooie kleren -Waar wil je nou toch heen man? -JA DA WIL IK OOOK
Oh, en hoe denk je over George Baker?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Ik weet alles wat met Jack Spijkerman te maken heeft goed uit mijn geheugen te zeven.
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.quote:
Ik heb 'm op singlequote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dus een slechte compositie, slecht arrangement, slechte productie, slecht gezongen, slechte tekst, slecht gespeeld.
Dus dat zal wel weer een hit worden.
Maar dat is logisch
hoezoquote:
De Duitsers zijn ook gewoon beter, mensen die dat niet zienquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.
Die jongen snapt er niks van joh.
Is hij ook dom?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom ook beste matties met van persie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Preciesquote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Duitsers zijn ook gewoon beter, mensen die dat niet zien
Was er in 2010 ook al nauwelijks. Misschien Duitsland.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Dit jaar is er echt geen land wat er boven uit steekt. Nivellering alles.
Ik vond de wedstrijd gister wel reuzespannend. Alleen jammer dat ik de doelpunten niet echt goed kon zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland is ook overhyped.
Nederland is verreweg het beste elftal op dit kampioenschap
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je zulks op single?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duitsers hebben hun taal gewoon veel grondiger geregeld.
Die speelden Ghana van de mat ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Gramulanion mij hard uitlachte toen ik zei dat de Duitsers beter waren.
Die jongen snapt er niks van joh.
quote:
UnNAAAAa palomaAA blancaAAA LALALAquote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, en hoe denk je over George Baker?
Gewoon, merk je wel als je langer met hem praat. En hij maakt heel erg veel spelfouten, maar echt hele domme. Niet echt slim.quote:
En Frankrijk nu Nigeria.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die speelden Ghana van de mat ja.
I'm just a bird in the skyquote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UnNAAAAa palomaAA blancaAAA LALALA
ik ga los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |