In een kwartfinale van een WK, ja rightquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
4-0, gun de wissels maar een basisplek.
Vorm
Janmaat, Veltman, Martins Indi, Kongolo
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Gelukkig heb ik al ingezet op Costa Rica eruit in de kwart finale @ 2,5quote:Op maandag 30 juni 2014 01:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Nederland 1.60 favoriet bij de bookies
Klinkt leuk, maar dit kan je, ( zoals al is opgemerkt ) natuurlijk niet maken. Dan snijden we ons in de vingers. Moeten we niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Vorm
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Ik denk dat we niet naar de verlenging gaan. Verwacht dat we met 2-0 winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
We kloppen ze op conditie. CR had het zwaar in de verlenging tegen Griekenland.
Ik zie de Belgen er wel voor aan om te zeggen dat Nederland amper tegenstand hadden en dat ze zelf veel beter zijn, nadat ze er tegen de US uitvliegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hebben wij altijd lastige tegenstanders en de Belgen nooit?
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jongens, blijf rustig. Onderschat ze niet
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Doublepain het volgende:
inderdaad. dat speelt geen rol.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.
Op de beide reservekeepers na, is Clasie de enige speler die tot nu toe nog geen speelminuten heeft gemaakt.quote:
en dat terwijl clasie een betere middenvelder is dan die gehypte blind. clasie zou de plaats van de jong het beste kunnne opvangen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de beide reservekeepers na, is Clasie de enige speler die tot nu toe nog geen speelminuten heeft gemaakt.
In de verlenging ja. Een verlenging die Nederland niet heeft hoeven spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
Ach kom op. Als je vandaag na krap 80 a 90 minuten op je tandvlees loopt tegen de Grieken dan ga je echt niet in 6 dagen je conditie dusdanig krijgen dat je wel 90 tot 120 minuten kan geven tegen ons Oranjequote:Op maandag 30 juni 2014 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:25 schreef popolon het volgende:
9-0.
Echt he? Costa fucking Rica in de kwartfinales? Als je daar niet overheen dondert moet je meteen naar huis. En snel.
Eens zeker met 10 spelers en alsnog met pingels winnen respect, maar binnen kort eten we...quote:Op maandag 30 juni 2014 01:36 schreef Remqo het volgende:
Respect voor Costa Rica dat ze als underdog zo ver gekomen zijn, maar tot hier en niet verder
Hou nou toch op.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ach kom op. Als je vandaag na krap 80 a 90 minuten op je tandvlees loopt tegen de Grieken dan ga je echt niet in 6 dagen je conditie dusdanig krijgen dat je wel 90 tot 120 minuten kan geven tegen ons Oranje
Tering hebben ze die Tour de France nou nog niet afgeschaftquote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op.Zaterdag a.s. begint de Tour de France. Etappes van 150 tot 200 km door bergachtig gebied, en dat dagen na elkaar. En dan zouden voetballers na 6 dagen nog last hebben van een inspanning van 2,5 uur. Dan ben je geen topsporter, zelfs een gewoon mens zou dat als een signaal moeten zien om eens langs de huisarts te gaan.
Zullen we - bij winst tegen Costa Rica - eerst afwachten wie onze volgende tegenstander wordt? Vooralsnog zijn er nog vier ploegen in de race die dat kunnen worden. De wedstrijden België - VS en Zwitserland - Argentinië moeten eerst gespeeld worden. En de winnaars daarvan moeten ook nog tegen elkaar...quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theunderdog het volgende:
3-1 overwinning voor Nederland.
En dat is dan ook direct onze laatste overwinning.
2quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op.Zaterdag a.s. begint de Tour de France. Etappes van 150 tot 200 km door bergachtig gebied, en dat dagen na elkaar. En dan zouden voetballers na 6 dagen nog last hebben van een inspanning van 2,5 uur. Dan ben je geen topsporter, zelfs een gewoon mens zou dat als een signaal moeten zien om eens langs de huisarts te gaan.
Joh is dat zo?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Nederland van ze allemaal niet winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zullen we - bij winst tegen Costa Rica - eerst afwachten wie onze volgende tegenstander wordt? Vooralsnog zijn er nog vier ploegen in de race die dat kunnen worden. De wedstrijden België - VS en Zwitserland - Argentinië moeten eerst gespeeld worden. En de winnaars daarvan moeten ook nog tegen elkaar...
Inderdaad... Dat mensen die sport nog serieus nemen; onvoorstelbaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering hebben ze die Tour de France nou nog niet afgeschaft
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eens zeker met 10 spelers en alsnog met pingels winnen respect, maar binnen kort eten we...
wacht ff eh biefstuk kangoeroe steak chilli vandaag een mexicano, waar staat Costa Rica bekend om?
Dat zou dan tegenstrijdig zijn, want als België beide duels wint en doorstoot naar de halve finale, dan mag je er gerust van uitgaan dat België een sterk team is.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Nederland van ze allemaal niet winnen.
Alleen tegen Belgie zie ik ze een kans maken.
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat mensen die sport nog serieus nemen; onvoorstelbaar.
En dan zul je zien dat ze straks ook nog die kut-show van Mart Smeets ergens tussen de voetbalwedstrijden door erin gaan sneaken op Nederland 1.
Nee, ik ben van mening dat je resultaten en het voetbal los van elkaar moet zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou dan tegenstrijdig zijn, want als België beide duels wint en doorstoot naar de halve finale, dan mag je er gerust van uitgaan dat België een sterk team is.
Sommige mensen vinden voetbal ook oersaai..quote:Op maandag 30 juni 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.
Wie heb jij in het middenveld dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Vorm
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Beiden gaan kapot. Voor de mensen met meer spiermassa wordt het makkelijker om de langduursport op te pakken dan andersom.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Joh is dat zo?
Laat die wielrenners maar eens op dit niveau voetballen en de voetballers op dat niveau wielrennen, kijken wat er gebeurd, mafklapper
Ze gaan hun gang maar, als die onzin maar niet tussen de WK wedstrijden wordt besproken. Want dat boeit echt niemand.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden voetbal ook oersaai..
Leven en laten leven.
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:quote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?
Ik denk dat er nog relatief veel mensen zijn die er graag naar kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar, als die onzin maar niet tussen de WK wedstrijden wordt besproken. Want dat boeit echt niemand.
Wek ik dan de indruk dat ik Nederland geweldig vind spelen en dat we met twee vingers in de neus van Costa Rica gaan winnen?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat je resultaten en het voetbal los van elkaar moet zien.
Het is volkomen onzinnig om te stellen dat Nederland een goed team is omdat wij in de kwartfinale staan. Onze verdediging is pure prut.
Zeg, oud-verloofde,, Uhh???quote:Op maandag 30 juni 2014 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:
[ afbeelding ]
De aardbeikikker is redelijk uniek voor Costa Rica en directe buurlanden.
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wek ik dan de indruk dat ik Nederland geweldig vind spelen en dat we met twee vingers in de neus van Costa Rica gaan winnen?
Ik ben het met je eens hoor... we moeten realistisch blijven. We lagen er vandaag bijna uit en Nederland speelde vooral de eerste helft belabberd. Pas na de treffer van Mexico ging Nederland voetballen en werd het de betere ploeg.
Ik eet liever een banaan dan zo'n gifkikkerquote:Op maandag 30 juni 2014 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:
[ afbeelding ]
De aardbeikikker is redelijk uniek voor Costa Rica en directe buurlanden.
Het bijt elkaar nauwelijks, trouwens. Alleen op 5 juli; dat is de eerste tour-dag en tevens de laatste dag waarop er twee WK-wedstrijden zijn (twee kwartfinales, waaronder die van Nederland). Je hebt dan dus om 18:00 uur en om 22:00 uur een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.
Wat gebeurde met Griekenland in 2004? Dat was geen WK jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.
Ik vind niet dat je op die manier naar voetbal moet kijken. Ook met slecht voetbal kun je veel bereiken (zie Griekenland 2004) .
EKquote:Op maandag 30 juni 2014 01:59 schreef WTrang het volgende:
[..]
Wat gebeurde met Griekenland in 2004? Dat was geen WK jaar.
Maar wielrennen is toch meestal wel afgelopen voor 18.00 uur? Dus waarom zouden ze daar last van hebben op 5 juli na de eerste wedstrijd?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bijt elkaar nauwelijks, trouwens. Alleen op 5 juli; dat is de eerste tour-dag en tevens de laatste dag waarop er twee WK-wedstrijden zijn (twee kwartfinales, waaronder die van Nederland). Je hebt dan dus om 18:00 uur en om 22:00 uur een voetbalwedstrijd.
De halve finales zijn op verschillende dagen, op 8 en 9 juli om 22:00 uur. De totaal zinloze wedstrijd om de derde plaats is op zaterdag om 22:00 uur, de finale op zondag om 21:00 uur. Dus op de meeste dagen kan dat tour-geneuzel gewoon eerder op de avond worden uitgezonden. Alleen 5 juli kan een probleemdagje worden, als de eerste halve finale op verlenging en strafschoppen uitdraait.
Herstellen bestaat het weer op niveau brengen van de vochtbalans (zouten en vocht), zorgen dat de energievoorraden in je spieren weer aangevuld worden (glycogeen etc.) en zorgen dat je in je hoofd weer gretig wordt. Dat zijn zaken die binnen 48 uur weer op peil zijn bij een goed getrainde sporter.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Cara het volgende:
Joh is dat zo?
Laat die wielrenners maar eens op dit niveau voetballen en de voetballers op dat niveau wielrennen, kijken wat er gebeurd, mafklapper
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.
Ik vind niet dat je op die manier naar voetbal moet kijken. Ook met slecht voetbal kun je veel bereiken (zie Griekenland 2004) .
Omdat die neuzel-talkshow van Smeets 's avonds moet worden uitgezonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wielrennen is toch meestal wel afgelopen voor 18.00 uur? Dus waarom zouden ze daar last van hebben op 5 juli na de eerste wedstrijd?
Nee, ik vind dat echt een totaal verkeerde manier van naar het voetbal kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.
Ik verwacht bij de komende vier 1/8-finales zeker nog wel één verrassing. Bijvoorbeeld Zwitserland dat Argentinië verslaat, of de VS die van België winnen.
VS - België heb ik ook als verrassing getipt, in het voordeel van de VS.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht bij de komende vier 1/8-finales zeker nog wel één verrassing. Bijvoorbeeld Zwitserland dat Argentinië verslaat, of de VS die van België winnen.
Ik vrees er ook al voor dat ze bij VI Oranje de Tour gaan besprekenquote:Op maandag 30 juni 2014 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat die neuzel-talkshow van Smeets 's avonds moet worden uitgezonden.
11 Kuijten in het veld en je hebt er geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:03 schreef Morendo het volgende:
Wat wel een issue wordt is de snelheid van Campbell tegen De Vrij en Vlaar. En wat mij betreft mag Kuijt wel rechtsback staan.
Voetbal houdt niet op bij een wedstrijd he.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Herstellen bestaat het weer op niveau brengen van de vochtbalans (zouten en vocht), zorgen dat de energievoorraden in je spieren weer aangevuld worden (glycogeen etc.) en zorgen dat je in je hoofd weer gretig wordt. Dat zijn zaken die binnen 48 uur weer op peil zijn bij een goed getrainde sporter.En het was niet de bedoeling om denigrerend over voetbal te doen hoor, maar ik geloof er echt niet in dat je meer dan twee dagen nodig hebt om fysiek te herstellen als je goed fit bent.
Ik ook. België stelt zwaar teleur en USA bevalt me prima.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS - België heb ik ook als verrassing getipt, in het voordeel van de VS.
We zullen wel zien hoe het loopt. Ik ga maar eens pitten. Over 5,5 uur gaat de wekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt een totaal verkeerde manier van naar het voetbal kijken.
Maar dat is iets waar wij never uit gaan komen.![]()
De tering, wat doe je jezelf aan man?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het loopt. Ik ga maar eens pitten. Over 5,5 uur gaat de wekker.
Het lijkt mij bijzonder onverstandig om er eens even een zware training tegenaan te gooien de dag na de wedstrijd. Natuurlijk moet er getraind worden, maar een training die kannibaliseert op je wedstrijdniveau is een slechte training.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
Voetbal houdt niet op bij een wedstrijd he.
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef WTrang het volgende:
Ok weer Ontopic. Wat is de beste Opstelling voor Nederland in dit spel?
Ik gok 5-2-3
Ik bedoel niet perse de verlichte trainingen. Een topsporter is vrijwel elke dag bezig met zijn sport.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt mij bijzonder onverstandig om er eens even een zware training tegenaan te gooien de dag na de wedstrijd. Natuurlijk moet er getraind worden, maar een training die kannibaliseert op je wedstrijdniveau is een slechte training.
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef Nystiq het volgende:
[..]
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.
Ik vind de USA maar een armoedig elftal hebben. Ik zie dan nog eerder Zwitserland Argentinië uitschakelen. Dat Frankrijk en Duitsland doorgaan durf ik m'n linker- en rechtertestikel op in te zetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. België stelt zwaar teleur en USA bevalt me prima.
Nope integendeelquote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?
Jij hebt er alleen maar 2 verdedigers tegen CR in de beginminuten? Wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef Nystiq het volgende:
[..]
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.
Oh, zo. Ja dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse de verlichte trainingen. Een topsporter is vrijwel elke dag bezig met zijn sport.
Elke zondagavond hetzelfde liedje. Niet moe. Ik kan trouwens prima tegen een korter nachtje. Ik haal de schade later wel weer in. Trusten alvast.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tering, wat doe je jezelf aan man?
Trusten !quote:Op maandag 30 juni 2014 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke zondagavond hetzelfde liedje. Niet moe. Ik kan trouwens prima tegen een korter nachtje. Ik haal de schade later wel weer in. Trusten alvast.
Iets met zijn lies en die zien we misschien ook niet meer terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:19 schreef popolon het volgende:
Maar even serieus, ik heb dat gemist: Waarom De Jong zo snel er uit?
Dat is geen verrassing. Zwitserland gaat dat gewoon winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing. Zwitserland gaat dat gewoon winnen.
Nederland voorspel je ook telkens goed, hoeveel verliezen ze nu weer?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets met zijn lies en die zien we misschien ook niet meer terug.
Laat me raden, die Messi is overschat en verneukt het even?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Nee. Argentinië/Zwitserland zal juist de zwakste tegenstander zijn. Spanje, Chili, Mexico allemaal lastig. Australië had niets te verliezen dus ging er gewoon voor. Costa Rica heeft een ontzettende goede keeper en een jonge ploeg die graag wil presteren. Daar winnen we wel van, maar dat zal niet al te makkelijk gaan. Argentinië en Zwitserland daarentegenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theunderdog het volgende:
3-1 overwinning voor Nederland.
En dat is dan ook direct onze laatste overwinning.
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eens zeker met 10 spelers en alsnog met pingels winnen respect, maar binnen kort eten we...
wacht ff eh biefstuk kangoeroe steak chilli vandaag een mexicano, waar staat Costa Rica bekend om?
Ja manquote:Op maandag 30 juni 2014 04:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Idd! En toch staan die Belgen al op nummer 5 van de virtuele FIFA ranking na hun successen op het WK en wij nog maar op nummer 6
![]()
Zij hebben gewonnen van ontzettend matige landen! En wij moesten tegen Spanje, Chili en Mexico. En ook nog eens om 13:00 spelen bij een temperatuur van 39 gradenDie Belgen hoeven dat dus niet mee te maken
Heerlijk mogen spelen tegen Rusland
Algerije
Zuid Korea
![]()
![]()
. En nu mogen ze tegen een land dat soccer speelt
![]()
![]()
Ik zie ze het nog winnen ook. En tegen zwak Argentinië zie ik ze ook wel stunten
Komen ze ons nog echt tegen in de halve finale
Dan mogen wij ze wel het WK uitschoppen, maar ze zullen desondanks met genoegen terug kijken op een geslaagd WK met een FIFA ranking in de top 5 beste landen
![]()
FIFA = oneerlijk.
Dat is gelukkig totaal geen issue in het hedendaags voetbal. Juanfranquote:Op maandag 30 juni 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook al voor dat ze bij VI Oranje de Tour gaan bespreken. Gewoon opdonderen met die "Tour-wie-de-beste-doping-heeft" .
Het is een kwartfinale, geen groepswedstrijd na twee gewonnen duels en poulegenoten die onderling alleen maar gelijk kunnen spelen. What's next? Spelers in de finale aan de kant houden om ze te sparen voor de huldiging?quote:
Spelers in de kwalificatie aan de kant houden voor de huldiging.quote:Op maandag 30 juni 2014 07:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is een kwartfinale, geen groepswedstrijd na twee gewonnen duels en poulegenoten die onderling alleen maar gelijk kunnen spelen. What's next? Spelers in de finale aan de kant houden om ze te sparen voor de huldiging?
Off topic gelul, blijf centraal aub.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat mensen die sport nog serieus nemen; onvoorstelbaar.
En dan zul je zien dat ze straks ook nog die kut-show van Mart Smeets ergens tussen de voetbalwedstrijden door erin gaan sneaken op Nederland 1.
Ook dit is off topic.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me raden; je wilt mod worden?
Goed idee van je. Misschien heb je inhoudelijk nog wat meer te vertellen dan de zes woorden die je al aan deze wedstrijd hebt gewijd in dit topic:quote:Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dit is off topic.
Laten we het weer gaan hebben over de wedstrijd.
quote:
Ik vind de Costa Ricanen niet bijster indrukwekkend, derhalve stelde ik voor dat we Clasie wat speeltijd gunnen aangezien we ze toch met 5-0 gaan afdrogen.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee van je. Misschien heb je inhoudelijk nog wat meer te vertellen dan de zes woorden die je al aan deze wedstrijd hebt gewijd in dit topic:
[..]
Haha idd. Vind het wel grappig dat zoveel mensen hier weer roepen van "ohh 3-0 nederland, daar winnen we wel ff van"quote:Op maandag 30 juni 2014 10:05 schreef Kekster het volgende:
Pittige wedstrijd. Costa Rica wordt enorm onderschat en de hoogmoed slaat weer flink in de bol.
2-0 Costa Rica.
Bryan Ruizquote:Op maandag 30 juni 2014 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
Maar Costa Rica? Ja, geen bekende naam in de voetbalwereld volgens mij (al ben ik geen kenner)
quote:Op maandag 30 juni 2014 04:43 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee. Argentinië/Zwitserland zal juist de zwakste tegenstander zijn. Spanje, Chili, Mexico allemaal lastig. Australië had niets te verliezen dus ging er gewoon voor. Costa Rica heeft een ontzettende goede keeper en een jonge ploeg die graag wil presteren. Daar winnen we wel van, maar dat zal niet al te makkelijk gaan. Argentinië en Zwitserland daarentegenGewoon die Messi en Shaqiri het veld afschoppen en je kan idd met een b-elftal de halve finale spelen.
Daarna Brazilië en dan schopt Neymar onder hoge druk ons het land wel uitZodoende nemen zij ook gelijk revanche voor 2010 net als wij dat tegen Spanje mochten doen. Overigens is Brazilië natuurlijk wel beter dan Frankrijk en Duitsland. Colombia mag ook daar winnen we wel van, want die hebben tot nu toe alleen van matige landen gewonnen.
Dat word een walk over voor Duitsland.quote:Op maandag 30 juni 2014 05:56 schreef Rica het volgende:
Corsta Rica was vanwege voor de hand liggende redenen een van mijn favos en ik vind het wel jammer dat na zaterdag één van beide er uit ligt. Nederland heeft de betere kaarten maar het blijft maar één wedstrijd dus het kan verkeren. Toch denk ik dat Mexico een hardere noot was.
Gelukkig zit Duitsland aan de andere kant van het rijtje. Duitsland - Nederland finale zou het mooist zijn.
Offtopic.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dit is off topic.
Laten we het weer gaan hebben over de wedstrijd.
Duitsland haalt de finale niet. Frankrijk of Brazilië.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat word een walk over voor Duitsland.
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland haalt de finale niet. Frankrijk of Brazilië.
Je buren geen succes gunnenquote:Op maandag 30 juni 2014 04:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]Idd! En toch staan die Belgen al op nummer 5 van de virtuele FIFA ranking na hun successen op het WK en wij nog maar op nummer 6
![]()
Zij hebben gewonnen van ontzettend matige landen! En wij moesten tegen Spanje, Chili en Mexico. En ook nog eens om 13:00 spelen bij een temperatuur van 39 gradenDie Belgen hoeven dat dus niet mee te maken
Algerije
Zuid Korea
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie ze het nog winnen ook. En tegen zwak Argentinië zie ik ze ook wel stunten
Dan mogen wij ze wel het WK uitschoppen, maar ze zullen desondanks met genoegen terug kijken op een geslaagd WK met een FIFA ranking in de top 5 beste landen
![]()
FIFA = oneerlijk.
Die laatste ploeg heeft een dik probleem als Neymar niet fit is. Ik zie Brazilië alleen nu met heel veel geluk de finale halen. Wie gaat er nou Jo en Fred meenemen?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland haalt de finale niet. Frankrijk of Brazilië.
Duitsland is zoveel beter dan Brazilië, veel meer lopende mensen, gaan door tot de laatste minuut enz.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die geef ik de meeste kans. Thuisvoordeel en ze hebben de wind behoorlijk mee.
Aan de andere kant, als je het puur op papier gaat bekijken....quote:Op maandag 30 juni 2014 11:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die laatste ploeg heeft een dik probleem als Neymar niet fit is. Ik zie Brazilië alleen nu met heel veel geluk de finale halen. Wie gaat er nou Jo en Fred meenemen?
en het publiek en de fifaquote:Op maandag 30 juni 2014 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Duitsland is zoveel beter dan Brazilië, veel meer lopende mensen, gaan door tot de laatste minuut enz.
Brazilië heeft.......... Neymar.
Ik zeg het niet snel maar dit heeft toch wel een hoog calimerogehaltequote:Op maandag 30 juni 2014 04:34 schreef lisselotte88 het volgende:
![]()
Algerije
Zuid Korea
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIFA = oneerlijk.
Is een trolletje, er bestaan geen vrouwen op FOK!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel maar dit heeft toch wel een hoog calimerogehalte
Ik had 0 verwachtingen, dus na die 5-1 kon voor mij het toernooi al niet meer kapot. Alles is nu winst.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe dan ook, dit Nederlands elftal is al verder gekomen dan menigeen dacht.
Kom op, laten we eerlijk zijn, het merendeel van de mensen hier dacht dat oranje de groepsfase niet eens zou overleven...
(ik iig wel)
Het was gewoon een ordinaire schwalbe natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Moet zeggen hoe meer ik naar de foto kijk waar hij valt hoe dramatischer ik het vind
Ik was inderdaad een van die mensen die riep dat ze in de groepsfase zouden steken.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe dan ook, dit Nederlands elftal is al verder gekomen dan menigeen dacht.
Kom op, laten we eerlijk zijn, het merendeel van de mensen hier dacht dat oranje de groepsfase niet eens zou overleven...
(ik iig wel)
Ach het was onze reddingquote:Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een ordinaire schwalbe natuurlijk.
je bent gek als je naar 433 omschakelt zonder een breker op het middenveld. zonder de jong moet je helemaal met 5 achterin spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:49 schreef k3vil het volgende:
Costa Rica mag niet onderschat worden, maar je bent gek als je niet snel naar 433 omschakelt, desnoods aan het begin van de wedstrijd
Tja.. het blijft een ordinaire Schwalbe..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het was onze reddingMoet zeggen dat mijn hart even stil stond toen Huntelaar de penalty ging nemen
Nope. Overdreven duik, maar zeker een overtreding.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was gewoon een ordinaire schwalbe natuurlijk.
Laten we de kwaliteiten van de Jong niet overdrijven. Het is inderdaad een breker, maar 8 van de 10 keer heeft die niets te breken omdat de tegenstander hem al voorbij is.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
je bent gek als je naar 433 omschakelt zonder een breker op het middenveld. zonder de jong moet je helemaal met 5 achterin spelen.
Hij had makkelijk door kunnen gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Overdreven duik, maar zeker een overtreding.
Dus? Een overtreding is een overtreding. Voordeel was ook geen sprake van. Penalty. Klaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij had makkelijk door kunnen gaan.
Klaar.
quote:De analisten in de studio bij DirecTV, een zender die in heel Latijns Amerika het WK uitzendt, konden het spel van Robben ook niet waarderen. Meteen na de wedstrijd werd een foto van het hoofd van de Nederlander in de uitzending live verscheurd.
Hij wilde Robben doelbewust trappen..quote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Gadver die Hector Moreno heeft zijn scheenbeen gebroken
Nee, het was gewoon een onnodige val.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus? Een overtreding is een overtreding. Voordeel was ook geen sprake van. Penalty. Klaar.
Die kerel die op de grond lag? Hij is p.o neer gehaald door Robben toch? Omdat Robben getrapt werdquote:Op maandag 30 juni 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wilde Robben doelbewust trappen..
Kan er geen medelijden mee hebben.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)euk-voor-moreno.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die kerel die op de grond lag? Hij is p.o neer gehaald door Robben toch? Omdat Robben getrapt werd
Dat zegt toch ook wel iets over het feit dat Oranje in de eerste helft zeker al een strafschop had moeten krijgen. Normaliter wint Oranje zo,n wedstrijd ook met 3 - 1 maar doordat die Ochoa weer voor de zoveelste keer een x aantal ballen tegen zich aan krijgt geschoten die hij gewoon totaal niet zag aankomen(die bal van de Vrij in het gezicht van Ochoaquote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Gadver die Hector Moreno heeft zijn scheenbeen gebroken
Thanks!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/arti(...)euk-voor-moreno.html
Inderdaad, onnodige overtreding van die Mexicaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een onnodige val.
Nog steeds gun ik het hem niet hoor, daar niet van.quote:
Mijn beste vriend was van mening dat Moreno zich hard aan het aanstellen wasquote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog steeds gun ik het hem niet hoor, daar niet van.
Maar goed, het is allemaal goed te opereren, het wk is al voorbij voor Mexico.. dus tja...
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, onnodige overtreding van die Mexicaan.
Logisch, ik houd verschrikkelijk veel van de sport, maar voetballers stellen zich over het algemeen altijd erg aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn beste vriend was van mening dat Moreno zich hard aan het aanstellen was
quote:Opstelling Oranje-20:
Maarten Stekelenburg, Jurgen Colin, Johnny Heitinga, Civard Sprockel, Said Boutahar, Gregoor van Dijk, Rafael van der Vaart, Theo Janssen, Klaas-Jan Huntelaar, Santi Kolk, Arjen Robben.
Invallers: Youssouf Hersi, Riga Mustapha, Thijs Houwing. Op de bank: Gino Coutinho, René van Dieren en Jeffrey Leiwakabessy.
viel ongelukkig in. dat kan toch een keer? je kunt niet van hem al verwachten dat ie telkens het verschil kan maken. maar ook als die niet in de wedstrijd zit, kan die uit het niets iets forceren. de tegenstander is bang van hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef DeJori het volgende:
Hopelijk zijn we na de vorige pot wel af van dat Depay-ophemelen. Tering zeg, die heeft gisteren geen bal goed geraakt. Met z'n poephoofd.
Ik ga er gewoon lekker mee door.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef DeJori het volgende:
Hopelijk zijn we na de vorige pot wel af van dat Depay-ophemelen. Tering zeg, die heeft gisteren geen bal goed geraakt. Met z'n poephoofd.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:14 schreef DeJori het volgende:
laten ze de schuld bij hun eigen leggen. ze hebben nederland na de 0-1 lekker laten voetballen door laf achteruit te gaan lopen en daarvoor kregen ze terecht de rekening gepresenteerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ongelofelijk hoeveel boze Mexicaantjes er nu op Facebook zijn. Verdomme zeg..
waarom anita als je clasie hebtquote:Op maandag 30 juni 2014 12:45 schreef Morendo het volgende:
Als ik Louis was zou ik snel Vurnon Anita laten invliegen als vervanger van De Jong. Geef hem het shirtje van BMI laat hem plateauzolen dragen en ze komen er nooit achter.
Als het andersom was gegaan, dan hadden er nu een hoop boze Nederlandertjes op Facebook gezeten.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Link?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik zou niet weten waarom clasie onder zou moeten doen voor anita. Van Gaal vind dat blijkbaar ook. anders zat anita wel bij de selectie.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat de één het heeft en de ander niet?
Idd. 433 lijkt me meer gepast voor deze wedstrijd, dan wordt het ook echt een wedstrijd. Kwarfinale is een finale op zich, maakt eigenlijk geen reet uit wie de tegenstander is, als ze maar niet gaan onderschatten.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Wouterw17 het volgende:
Even serieus. Nederland kan deze wedstrijd toch haast niet verliezen. Costa Rica heeft het tot nu toe goed gedaan maar is nog steeds niks vergeleken met Chili, Mexico en Spanje. Alleen moeten we nu wel gewoon 4-3-3- beginnen. 5-3-2 heeft nu niet echt zin denk ik. Dan kun je het nog beter omdraaien. Dat je eerst 4-3-3 speelt tot je met 2-0 voor komt en daarna rustig de wedstrijd uitspelen met 5-3-2
Ga er maar niet vanuit dat het 4-3-3 wordt.. ik stel me alvast in op een uurtje oervervelend voetbalquote:Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Wouterw17 het volgende:
Even serieus. Nederland kan deze wedstrijd toch haast niet verliezen. Costa Rica heeft het tot nu toe goed gedaan maar is nog steeds niks vergeleken met Chili, Mexico en Spanje. Alleen moeten we nu wel gewoon 4-3-3- beginnen. 5-3-2 heeft nu niet echt zin denk ik. Dan kun je het nog beter omdraaien. Dat je eerst 4-3-3 speelt tot je met 2-0 voor komt en daarna rustig de wedstrijd uitspelen met 5-3-2
Nee ik denk het inderdaad ook niet. Lowietje zal wel weer op z'n oude tactiek terugvallen. Op zich kan het ook nog wel tegen Costa Rica, wat op zich best een aanvallende ploeg is. Het was alleen lachwekkend geweest als we het tegen Griekenland hadden gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit dat het 4-3-3 wordt.. ik stel me alvast in op een uurtje oervervelend voetbal
Hij moet gewoon 4-3-3 spelen. Ik zou het zo doenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:47 schreef Breekfast het volgende:
Ik zou het belachelijk vinden van Van Gaal als we met 5-3-2 beginnen. Costa Rica wordt denk ik de makkelijkste tegenstander die we tot nu toe hebben gehad.
Ik heb het niet gedaanquote:
Toch had ik liever Griekenland gehad als tegenstander.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:19 schreef Patriarch het volgende:
De laatste keer dat Nederland een WK wedstrijd verloor in de reguliere speeltijd was op 25 juni 2006 (portugal). Daarvoor in 1994 (brazilie, en belgie in de poule).
Costa Rica kan alleen winnen als ze het tot extra tijd of strafschoppen laten aankomen; zo simpel is het.
Dacht jij voor het toernooi dat BMI, Vlaar en De Vrij stand konden houden tegen de aanvallers van Spanje en Chili?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben nog best een groot probleem op het middenveld. Dit zal wel loslopen tegen Costa Rica, maar je kan tegen Argentinië echt geen Clasie of Wijnaldum op het middenveld neerzetten. Die twee kunnen er helemaal niks van.
Klopt, plus dat Costa Rica maar 2 goals tegen heeft gekregen dit toernooi (Uruguay en Griekenland). Achteraf had ik echt liever Griekenland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:09 schreef Monopoly het volgende:
2-0 met het laatste doelpunt in de laatste minuut.
Al met al vind ik de prestatie tot nu toe van Costa Rica echt bijzonder goed. Moeilijke poule en het toch maar geflikt.
Qua affiche is dit natuurlijk leuker. Grieken spelen gewoon kak-voetbal. Vind het een leuke pot, niet al te makkelijk, maar dat is goed. Telkens als we het niet makkelijk hebben leert men er ook van. Wellicht dat dat helpt, dat wanneer je onverhoopt de finale haalt, en dan op achterstand komt, dat dit minder funest hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, plus dat Costa Rica maar 2 goals tegen heeft gekregen dit toernooi (Uruguay en Griekenland). Achteraf had ik echt liever Griekenland.
Geen vertrouwen hebben in Louisgodquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben nog best een groot probleem op het middenveld. Dit zal wel loslopen tegen Costa Rica, maar je kan tegen Argentinië echt geen Clasie of Wijnaldum op het middenveld neerzetten. Die twee kunnen er helemaal niks van.
De meest zuivere vorm van sport ja, wielrennenquote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Janmaat, bmi eruit. De vrij, huntelaar erbij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgende opstelling wordt:
Depay - Persie - Robben
---------- Sneijder ----------
----Clasie------- Kuyt
Blind - BMI - Vlaar - Janmaat
------------- Cillisen-----------------
Wel een eerlijke sport. Iedereen kan een goede apotheker en bloedcentrifuge zoeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:33 schreef betyar het volgende:
[..]
De meest zuivere vorm van sport ja, wielrennen![]()
![]()
Ik zit, mochten ze door gaan naar de halve finales, in het vliegtuig als ze spelen 9 juli.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik baal dat ik moet werken tijdens de wedstrijd.
Geen makkelijke pot maar wel een overwinning. Kuyt weer lekker inzetten, Vlaar hopelijk weer een blok beton.
2-0 met het laatste doelpunt in de laatste minuut.
Al met al vind ik de prestatie tot nu toe van Costa Rica echt bijzonder goed. Moeilijke poule en het toch maar geflikt.
Toch zul je zien. Alle wedstrijden, ook waarvan minder verwacht, winnen we tot nu toe. Worden we er uit geknald door Costa Rica.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:19 schreef Patriarch het volgende:
De laatste keer dat Nederland een WK wedstrijd verloor in de reguliere speeltijd was op 25 juni 2006 (portugal). Daarvoor in 1994 (brazilie, en belgie in de poule).
Costa Rica kan alleen winnen als ze het tot extra tijd of strafschoppen laten aankomen; zo simpel is het.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zit, mochten ze door gaan naar de halve finales, in het vliegtuig als ze spelen 9 juli.
Ik denk dat we beetje winnen zoals Duitsland of Frankrijk in de 1/8e finale...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch zul je zien. Alle wedstrijden, ook waarvan minder verwacht, winnen we tot nu toe. Worden we er uit geknald door Costa Rica.
Wat? Syfilis?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat de één het heeft en de ander niet?
Óscar Duarte (Club Brugge) is de enige.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef Ludacriss het volgende:
Wie van Costa Rica zijn er allemaal geschorst aankomende zaterdag? Kan dat nergens goed terug vinden.
Ik zou dat gewoon afzeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zit, mochten ze door gaan naar de halve finales, in het vliegtuig als ze spelen 9 juli.
Tegen je collega's zeggen dat je niets wilt weten. Telefoon uit. Radio uit op weg naar huis en niet kijken naar oranjefans op straat. En dan:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik baal dat ik moet werken tijdens de wedstrijd.
[...]
Ik ben ook nog tennisfan, dus met het finale weekend van Wimlbledon erbij kan dit weekend voor de sportliefhebber niet meer stuk!quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Jason22 het volgende:
Nu al zin in Zaterdag!
- Eerst de Tour tot 17:00
- Dan Voetbal: ARG-BEL
- Gevolgd door De Mart show![]()
- Daarna NED-CR
![]()
![]()
Ook dat nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik ben ook nog tennisfan, dus met het finale weekend van Wimlbledon erbij kan dit weekend voor de sportliefhebber niet meer stuk!
Geweldige pass, geweldige goalquote:
Nee, dat is een lama of zoiets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:56 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Is dat nou serieus een kangoeroehoofd op de plak van Chili?
Ik ben machinist dus merk het direct op het station als we hebben gewonnen. Overal dronken volk enzo. Maar dit is verder nog wel een optie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:22 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Tegen je collega's zeggen dat je niets wilt weten. Telefoon uit. Radio uit op weg naar huis en niet kijken naar oranjefans op straat. En dan:
http://nos.nl/wk2014/gemist/ zonder uitslag kijken.
Oh dat is balenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben machinist dus merk het direct op het station als we hebben gewonnen. Overal dronken volk enzo. Maar dit is verder nog wel een optie.
Ja qua werk niets te klagenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:14 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Oh dat is balen![]()
Maar je hebt wel een badass baan
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik ben ook nog tennisfan, dus met het finale weekend van Wimlbledon erbij kan dit weekend voor de sportliefhebber niet meer stuk!
geen henrygod en hugo god en messidehondgod?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:51 schreef Jason22 het volgende:
Nu al zin in Zaterdag!
- Eerst de Tour tot 17:00
- Dan Voetbal: ARG-BEL
- Gevolgd door De Mart show![]()
- Daarna NED-CR
![]()
![]()
Pics van je wortel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we nu geen 4-3-3 ga spelen word ik gek.. dan breek ik mijn wortel in 2en
Volgens mij is Mart er van 20:30 tot 21:10 en dan Studio Brasil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[..]
geen henrygod en hugo god en messidehondgod?
Dat word nog wat als ze in het voetbal en tennis eens serieuze dopingtesten krijgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:22 schreef Wouterw17 het volgende:
Kan die flopshow van de Tour de Dope niet op een ander net...?
Wacht, wacht. Jij zit 8 juli om 22:00 op school?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Vasion het volgende:
Ik moet de halve finale tussen Brazilie en Frankrijk helaas missen ivm school
Gelukkig kan ik die andere halve finale Argentinie- Nederland wel kijken.
Diploma uitreiking en daarna een etentje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:58 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Wacht, wacht. Jij zit 8 juli om 22:00 op school?
ouch. Sterkte.. wellicht hebben ze een televisie aan waar je uit eten gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Diploma uitreiking en daarna een etentje.
Costa Rica heeft toch maar 1 spits? Alleen een zekere Campbell staat tegenover Jasper?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:23 schreef Vasion het volgende:
Ik moet de halve finale tussen Brazilie en Frankrijk helaas missen ivm school
Gelukkig kan ik die andere halve finale Argentinie- Nederland wel kijken.
Ik wou dat ik ook al vakantie hadquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik ga vanaf vrijdag de wedstrijdjes lekker vanuit Albufeira volgen![]()
Heb eindexamen gehad dus ben al sinds 22 mei vrij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook al vakantie hadNog anderhalve week wachten
laten we eerst maar eens kijken of Robben die keeper van Costa Rica kan passerenquote:
Gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
laten we eerst maar eens kijken of Robben die keeper van Costa Rica kan passeren![]()
als die niet lelijk was, dan was ik nu verliefd
Je denkt dat andere landen Robben niet hebben bestudeerd en bekeken hoe ze hem kunnen tegenhouden? Robben is ze desondanks nog steeds te snel afquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:37 schreef lisselotte88 het volgende:
Wat bedoelen ze metArjen
uitschakelen?
Ik hoop niet dat die Costa Ricanen onze prachtige Arjen pijn gaan doen
Kan LvG Robben niet gewoon een wedstrijd sparen? Ipv Robben: RVP + Depay + Huntelaar voorin
![]()
![]()
"We hebben drie of vier manieren om Robben af te stoppen"
01 Juli 2014 06:04u - Kan Costa Rica zondag ook in de kwartfinale tegen Nederland stunten? Veel angst heeft de Costa Ricaanse bondscoach Jorge Luis Pinto alvast niet. "Robin van Persie is een goede speler, Arjen Robben is een goede speler, maar wij hebben aan zelfvertrouwen gewonnen", zei Pinto aan La W Radio.
"Hoe we Robben zaterdag gaan afstoppen? We hebben drie of vier manieren. Kijk maar naar hoe we Andrea Pirlo hebben bestreden. Gewoon flink druk zetten zodat hij niet lekker in zijn vel zit, hij de bal niet kan controleren. Robben heeft natuurlijk andere kwaliteiten, hij is explosiever."
"We zullen zijn spel bestuderen. We zullen diverse systemen proberen en mandekking is ook een optie. Kortom, we hebben drie of vier manieren om Robben niet in de wedstrijd te laten komen. Het is zaak om de aanvoer richting Robben te blokkeren."
![]()
Costa Rica heeft niets te verliezen dus die zullen gewoon hard gaan spelenik wil niet dat er iets met die lieve leuke mooie Arjen gebeurt
Volgens mij onderschat iedereen zequote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Vorm
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Zijn die Mexicanen daar nu nog steeds over aan het janken? Als wij zouden verliezen van Costa Rica zie ik zanger Rinus nog geen lied maken over hoe slecht die Costa Ricanen wel niet zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:01 schreef remlof het volgende:
Anti-Oranjelied internethit in Mexico
"Verdomme, die klote Nederlanders hebben het WK van ons gestolen met hun klote scheidsrechter en hun gefingeerde strafschop. Onze heldendaad, te gronde gericht door een klootzak. Robben is een groot toneelspeler en de scheidsrechter was blind."
"We stonden op het punt van ze te winnen, dus moesten ze een truc toepassen. Sommige mensen kunnen niet winnen zonder vast te spelen. Maar over vier jaar nemen we wraak!"
Ze besluit haar liedje met de innige wens dat Costa Rica ons te grazen gaat nemen, zaterdag:
Dankuuuuu!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:29 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1829![]()
![]()
Weet iemand de youtube link van dit filmpje?
Staat serieus een pagina terug bij dit topic xDquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dankje!
Nu nog een met de ondertiteling
Weer een voorbeeld van dommige haat, aangevuld met zwaar gezwollen retoriek. Het lijken wel allemaal Palestijnen daar in Zuid-Amerika.quote:
Daarom speelt Navas ook bij een provincieclubje als Levante en maakte Courtois de CL finale mee ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef lisselotte88 het volgende:
Iedereen doet net alsof we al gewonnen hebbenDie keeper van Costa Rica
![]()
Navas >>>>> Courtois
Hier baal ik ook enorm vanquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:40 schreef theunderdog het volgende:
Wel zwaar kloten dat de Jong weg is..
Ach, als je dat laat meewegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:42 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Ik ga voor de verrassing en zie Costa Rica doorgaan na verlengingen en pingels![]()
Ook speelt Duarte bij Costa Rica (wel geschorst voor de kwartfinale veronderstel ik?) hem zou ik het ook heel erg gunnen
Al hoop ik natuurlijk gewoon dat Nederland wint om de kans op een halve finale België - Nederland open te houden, al zou je natuurlijk wel puur voor Costa Rica gaan supporteren door een aantal irritante kutkoppen hier op fok
Ik zeg toch dat ik hoop dat Nederland wintquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach, als je dat laat meewegen![]()
Wanneer je een paar keer als Nederlander in Antwerpen bent geweest, weet je ook al snel hoe irritant, arrogant en zelfs discriminerend Belgen tegen Nederlanders kunnen zijn. Toch ben ik voor de Belgen, behalve als ze tegen Nederland moeten spelen natuurlijk.
Antwerpen of all places, dat is nu niet bepaald de meest bescheiden stad in België.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wanneer je een paar keer als Nederlander in Antwerpen bent geweest, weet je ook al snel hoe irritant, arrogant en zelfs discriminerend Belgen tegen Nederlanders kunnen zijn. Toch ben ik voor de Belgen, behalve als ze tegen Nederland moeten spelen natuurlijk.
De interne Belgische verhoudingen ken ik niet zo, maar geef mij Brussel maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:59 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Antwerpen of all places, dat is nu niet bepaald de meest bescheiden stad in België.
Nederlanders moeten dringend eens verder België inkomen dan Antwerpen, dat is wel duidelijk danquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je in België arrogantie aan het zoeken ben, heb je in Antwerpen de jackpot gevonden. Gekend van Vlaamse gezegdes zoals "Antwaarpe ist stad en de rest (van Belgie) is parking".quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
De interne Belgische verhoudingen ken ik niet zo, maar geef mij Brussel maar
Wist niet dat de verhoudingen zo lagen met Antwerpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederlanders moeten dringend eens verder België inkomen dan Antwerpen, dat is wel duidelijk danAntwerpen kijkt neer op alle andere Vlamingen/Belgen. Ze noemen hun stad 't Stad en de rest is 'parking', zegt genoeg denk ik.
In Leuven waar ik woon is die sfeer totaal anders. Hier loopt het vol met Nederlandse studenten die aan de KU Leuven studeren en hier heeft niemand op een enkeling na een probleem met Nederlanders alleszins.
Maar succes tegen Costa Rica![]()
Zou kort door de bocht zijn om te stellen dat àlle Antwerpenaars zou zijn, maar toch een opmerkelijk grote groep, ja. Daarom is Antwerpen nu ook niet meteen m'n lievelingsstad qua mentaliteit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wist niet dat de verhoudingen zo lagen met Antwerpen.
Vergelijkbaar dus met Amsterdam in Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zou kort door de bocht zijn om te stellen dat àlle Antwerpenaars zou zijn, maar toch een opmerkelijk grote groep, ja. Daarom is Antwerpen nu ook niet meteen m'n lievelingsstad qua mentaliteit.
Misschien moet ik eens een weekje België doen dan. Antwerpen vermijden en de rest doorkruisen, met name Leuven (waar ik nooit geweest ben). Ik ben wel een aantal keer in Brussel en Luik geweest, plus Wallonië / Ardennen. En daar heb ik verder geen trauma's aan overgehouden hoor, 't was erg leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederlanders moeten dringend eens verder België inkomen dan Antwerpen, dat is wel duidelijk danAntwerpen kijkt neer op alle andere Vlamingen/Belgen. Ze noemen hun stad 't Stad en de rest is 'parking', zegt genoeg denk ik.
In Leuven waar ik woon is die sfeer totaal anders. Hier loopt het vol met Nederlandse studenten die aan de KU Leuven studeren en hier heeft niemand op een enkeling na een probleem met Nederlanders alleszins.
Maar succes tegen Costa Rica![]()
Lijkt het op ja. Hoewel ik toch denk dat de meeste Nederlanders niet écht een hekel hebben aan Amsterdam en stiekem ook wel trots zijn op de stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar dus met Amsterdam in Nederland.
Wat zien de meeste Belgen als het vriendelijkste en aardigste deel van Vlaanderen eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je in België arrogantie aan het zoeken ben, heb je in Antwerpen de jackpot gevonden. Gekend van Vlaamse gezegdes zoals "Antwaarpe ist stad en de rest (van Belgie) is parking".
Misschien Limburg? Daar ging het er gemoedelijker aan toe dan Antwerpen toen ik nog interclub bowlde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat zien de meeste Belgen als het vriendelijkste en aardigste deel van Vlaanderen eigenlijk?
Antwerpen staat wel zo'n beetje alleen op dat vlak ja. Ach ja, je hebt overal vervelende mensen natuurlijk maar Antwerpen staat toch wel hoog op de lijst daarmeequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een weekje België doen dan. Antwerpen vermijden en de rest doorkruisen, met name Leuven (waar ik nooit geweest ben). Ik ben wel een aantal keer in Brussel en Luik geweest, plus Wallonië / Ardennen. En daar heb ik verder geen trauma's aan overgehouden hoor, 't was erg leuk
En jullie veel succes tegen de Argentijnen natuurlijk, die moeten te pakken zijn als er zo gespeeld wordt als tegen de VS. Zo goed als Howard is die Argentijnse doelman ook vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |