In een kwartfinale van een WK, ja rightquote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
4-0, gun de wissels maar een basisplek.
Vorm
Janmaat, Veltman, Martins Indi, Kongolo
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Gelukkig heb ik al ingezet op Costa Rica eruit in de kwart finale @ 2,5quote:Op maandag 30 juni 2014 01:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Nederland 1.60 favoriet bij de bookies
Klinkt leuk, maar dit kan je, ( zoals al is opgemerkt ) natuurlijk niet maken. Dan snijden we ons in de vingers. Moeten we niet doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Vorm
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Ik denk dat we niet naar de verlenging gaan. Verwacht dat we met 2-0 winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
We kloppen ze op conditie. CR had het zwaar in de verlenging tegen Griekenland.
Ik zie de Belgen er wel voor aan om te zeggen dat Nederland amper tegenstand hadden en dat ze zelf veel beter zijn, nadat ze er tegen de US uitvliegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hebben wij altijd lastige tegenstanders en de Belgen nooit?
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jongens, blijf rustig. Onderschat ze niet
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hebben wij altijd lastige tegenstanders en de Belgen nooit?
inderdaad. dat speelt geen rol.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.
Op de beide reservekeepers na, is Clasie de enige speler die tot nu toe nog geen speelminuten heeft gemaakt.quote:
en dat terwijl clasie een betere middenvelder is dan die gehypte blind. clasie zou de plaats van de jong het beste kunnne opvangen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de beide reservekeepers na, is Clasie de enige speler die tot nu toe nog geen speelminuten heeft gemaakt.
In de verlenging ja. Een verlenging die Nederland niet heeft hoeven spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Revanches het volgende:
Ach kom op. Als je vandaag na krap 80 a 90 minuten op je tandvlees loopt tegen de Grieken dan ga je echt niet in 6 dagen je conditie dusdanig krijgen dat je wel 90 tot 120 minuten kan geven tegen ons Oranjequote:Op maandag 30 juni 2014 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als je daar over 6 dagen nog last van hebt hoor je echt niet thuis in de topsport. In twee dagen moet je volledig hersteld zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:25 schreef popolon het volgende:
9-0.
Echt he? Costa fucking Rica in de kwartfinales? Als je daar niet overheen dondert moet je meteen naar huis. En snel.
Eens zeker met 10 spelers en alsnog met pingels winnen respect, maar binnen kort eten we...quote:Op maandag 30 juni 2014 01:36 schreef Remqo het volgende:
Respect voor Costa Rica dat ze als underdog zo ver gekomen zijn, maar tot hier en niet verder
Hou nou toch op.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ach kom op. Als je vandaag na krap 80 a 90 minuten op je tandvlees loopt tegen de Grieken dan ga je echt niet in 6 dagen je conditie dusdanig krijgen dat je wel 90 tot 120 minuten kan geven tegen ons Oranje
Tering hebben ze die Tour de France nou nog niet afgeschaftquote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op.Zaterdag a.s. begint de Tour de France. Etappes van 150 tot 200 km door bergachtig gebied, en dat dagen na elkaar. En dan zouden voetballers na 6 dagen nog last hebben van een inspanning van 2,5 uur. Dan ben je geen topsporter, zelfs een gewoon mens zou dat als een signaal moeten zien om eens langs de huisarts te gaan.
Zullen we - bij winst tegen Costa Rica - eerst afwachten wie onze volgende tegenstander wordt? Vooralsnog zijn er nog vier ploegen in de race die dat kunnen worden. De wedstrijden België - VS en Zwitserland - Argentinië moeten eerst gespeeld worden. En de winnaars daarvan moeten ook nog tegen elkaar...quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theunderdog het volgende:
3-1 overwinning voor Nederland.
En dat is dan ook direct onze laatste overwinning.
2quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hou nou toch op.Zaterdag a.s. begint de Tour de France. Etappes van 150 tot 200 km door bergachtig gebied, en dat dagen na elkaar. En dan zouden voetballers na 6 dagen nog last hebben van een inspanning van 2,5 uur. Dan ben je geen topsporter, zelfs een gewoon mens zou dat als een signaal moeten zien om eens langs de huisarts te gaan.
Joh is dat zo?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Nederland van ze allemaal niet winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zullen we - bij winst tegen Costa Rica - eerst afwachten wie onze volgende tegenstander wordt? Vooralsnog zijn er nog vier ploegen in de race die dat kunnen worden. De wedstrijden België - VS en Zwitserland - Argentinië moeten eerst gespeeld worden. En de winnaars daarvan moeten ook nog tegen elkaar...
Inderdaad... Dat mensen die sport nog serieus nemen; onvoorstelbaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering hebben ze die Tour de France nou nog niet afgeschaft
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eens zeker met 10 spelers en alsnog met pingels winnen respect, maar binnen kort eten we...
wacht ff eh biefstuk kangoeroe steak chilli vandaag een mexicano, waar staat Costa Rica bekend om?
Dat zou dan tegenstrijdig zijn, want als België beide duels wint en doorstoot naar de halve finale, dan mag je er gerust van uitgaan dat België een sterk team is.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Nederland van ze allemaal niet winnen.
Alleen tegen Belgie zie ik ze een kans maken.
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat mensen die sport nog serieus nemen; onvoorstelbaar.
En dan zul je zien dat ze straks ook nog die kut-show van Mart Smeets ergens tussen de voetbalwedstrijden door erin gaan sneaken op Nederland 1.
Nee, ik ben van mening dat je resultaten en het voetbal los van elkaar moet zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou dan tegenstrijdig zijn, want als België beide duels wint en doorstoot naar de halve finale, dan mag je er gerust van uitgaan dat België een sterk team is.
Sommige mensen vinden voetbal ook oersaai..quote:Op maandag 30 juni 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.
Wie heb jij in het middenveld dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Vorm
Clasie
Kuijt, Sneijder, Depay
Huntelaar, Lens
Beiden gaan kapot. Voor de mensen met meer spiermassa wordt het makkelijker om de langduursport op te pakken dan andersom.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Joh is dat zo?
Laat die wielrenners maar eens op dit niveau voetballen en de voetballers op dat niveau wielrennen, kijken wat er gebeurd, mafklapper
Ze gaan hun gang maar, als die onzin maar niet tussen de WK wedstrijden wordt besproken. Want dat boeit echt niemand.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden voetbal ook oersaai..
Leven en laten leven.
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:quote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?
Ik denk dat er nog relatief veel mensen zijn die er graag naar kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar, als die onzin maar niet tussen de WK wedstrijden wordt besproken. Want dat boeit echt niemand.
Wek ik dan de indruk dat ik Nederland geweldig vind spelen en dat we met twee vingers in de neus van Costa Rica gaan winnen?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat je resultaten en het voetbal los van elkaar moet zien.
Het is volkomen onzinnig om te stellen dat Nederland een goed team is omdat wij in de kwartfinale staan. Onze verdediging is pure prut.
Zeg, oud-verloofde,, Uhh???quote:Op maandag 30 juni 2014 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:
[ afbeelding ]
De aardbeikikker is redelijk uniek voor Costa Rica en directe buurlanden.
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wek ik dan de indruk dat ik Nederland geweldig vind spelen en dat we met twee vingers in de neus van Costa Rica gaan winnen?
Ik ben het met je eens hoor... we moeten realistisch blijven. We lagen er vandaag bijna uit en Nederland speelde vooral de eerste helft belabberd. Pas na de treffer van Mexico ging Nederland voetballen en werd het de betere ploeg.
Ik eet liever een banaan dan zo'n gifkikkerquote:Op maandag 30 juni 2014 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort beestjes schijnen daar rond te huppelen:
[ afbeelding ]
De aardbeikikker is redelijk uniek voor Costa Rica en directe buurlanden.
Het bijt elkaar nauwelijks, trouwens. Alleen op 5 juli; dat is de eerste tour-dag en tevens de laatste dag waarop er twee WK-wedstrijden zijn (twee kwartfinales, waaronder die van Nederland). Je hebt dan dus om 18:00 uur en om 22:00 uur een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen opbokken met die G-sport tijdens het WK. Doe die show van Mart maar op de Belg, want die Belgen vinden dat fietsen erg leuk. Terwijl het echt oersaai is.
Wat gebeurde met Griekenland in 2004? Dat was geen WK jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.
Ik vind niet dat je op die manier naar voetbal moet kijken. Ook met slecht voetbal kun je veel bereiken (zie Griekenland 2004) .
EKquote:Op maandag 30 juni 2014 01:59 schreef WTrang het volgende:
[..]
Wat gebeurde met Griekenland in 2004? Dat was geen WK jaar.
Maar wielrennen is toch meestal wel afgelopen voor 18.00 uur? Dus waarom zouden ze daar last van hebben op 5 juli na de eerste wedstrijd?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bijt elkaar nauwelijks, trouwens. Alleen op 5 juli; dat is de eerste tour-dag en tevens de laatste dag waarop er twee WK-wedstrijden zijn (twee kwartfinales, waaronder die van Nederland). Je hebt dan dus om 18:00 uur en om 22:00 uur een voetbalwedstrijd.
De halve finales zijn op verschillende dagen, op 8 en 9 juli om 22:00 uur. De totaal zinloze wedstrijd om de derde plaats is op zaterdag om 22:00 uur, de finale op zondag om 21:00 uur. Dus op de meeste dagen kan dat tour-geneuzel gewoon eerder op de avond worden uitgezonden. Alleen 5 juli kan een probleemdagje worden, als de eerste halve finale op verlenging en strafschoppen uitdraait.
Herstellen bestaat het weer op niveau brengen van de vochtbalans (zouten en vocht), zorgen dat de energievoorraden in je spieren weer aangevuld worden (glycogeen etc.) en zorgen dat je in je hoofd weer gretig wordt. Dat zijn zaken die binnen 48 uur weer op peil zijn bij een goed getrainde sporter.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:46 schreef Cara het volgende:
Joh is dat zo?
Laat die wielrenners maar eens op dit niveau voetballen en de voetballers op dat niveau wielrennen, kijken wat er gebeurd, mafklapper
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik er vanuit moest gaan dat België een sterk team is als ze de halve finale halen.
Ik vind niet dat je op die manier naar voetbal moet kijken. Ook met slecht voetbal kun je veel bereiken (zie Griekenland 2004) .
Omdat die neuzel-talkshow van Smeets 's avonds moet worden uitgezonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wielrennen is toch meestal wel afgelopen voor 18.00 uur? Dus waarom zouden ze daar last van hebben op 5 juli na de eerste wedstrijd?
Nee, ik vind dat echt een totaal verkeerde manier van naar het voetbal kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.
Ik verwacht bij de komende vier 1/8-finales zeker nog wel één verrassing. Bijvoorbeeld Zwitserland dat Argentinië verslaat, of de VS die van België winnen.
VS - België heb ik ook als verrassing getipt, in het voordeel van de VS.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht bij de komende vier 1/8-finales zeker nog wel één verrassing. Bijvoorbeeld Zwitserland dat Argentinië verslaat, of de VS die van België winnen.
Ik vrees er ook al voor dat ze bij VI Oranje de Tour gaan besprekenquote:Op maandag 30 juni 2014 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat die neuzel-talkshow van Smeets 's avonds moet worden uitgezonden.
11 Kuijten in het veld en je hebt er geen omkijken meer naar.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:03 schreef Morendo het volgende:
Wat wel een issue wordt is de snelheid van Campbell tegen De Vrij en Vlaar. En wat mij betreft mag Kuijt wel rechtsback staan.
Voetbal houdt niet op bij een wedstrijd he.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Herstellen bestaat het weer op niveau brengen van de vochtbalans (zouten en vocht), zorgen dat de energievoorraden in je spieren weer aangevuld worden (glycogeen etc.) en zorgen dat je in je hoofd weer gretig wordt. Dat zijn zaken die binnen 48 uur weer op peil zijn bij een goed getrainde sporter.En het was niet de bedoeling om denigrerend over voetbal te doen hoor, maar ik geloof er echt niet in dat je meer dan twee dagen nodig hebt om fysiek te herstellen als je goed fit bent.
Ik ook. België stelt zwaar teleur en USA bevalt me prima.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS - België heb ik ook als verrassing getipt, in het voordeel van de VS.
We zullen wel zien hoe het loopt. Ik ga maar eens pitten. Over 5,5 uur gaat de wekker.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt een totaal verkeerde manier van naar het voetbal kijken.
Maar dat is iets waar wij never uit gaan komen.![]()
De tering, wat doe je jezelf aan man?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het loopt. Ik ga maar eens pitten. Over 5,5 uur gaat de wekker.
Het lijkt mij bijzonder onverstandig om er eens even een zware training tegenaan te gooien de dag na de wedstrijd. Natuurlijk moet er getraind worden, maar een training die kannibaliseert op je wedstrijdniveau is een slechte training.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef theunderdog het volgende:
Voetbal houdt niet op bij een wedstrijd he.
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef WTrang het volgende:
Ok weer Ontopic. Wat is de beste Opstelling voor Nederland in dit spel?
Ik gok 5-2-3
Ik bedoel niet perse de verlichte trainingen. Een topsporter is vrijwel elke dag bezig met zijn sport.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt mij bijzonder onverstandig om er eens even een zware training tegenaan te gooien de dag na de wedstrijd. Natuurlijk moet er getraind worden, maar een training die kannibaliseert op je wedstrijdniveau is een slechte training.
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef Nystiq het volgende:
[..]
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.
Ik vind de USA maar een armoedig elftal hebben. Ik zie dan nog eerder Zwitserland Argentinië uitschakelen. Dat Frankrijk en Duitsland doorgaan durf ik m'n linker- en rechtertestikel op in te zetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. België stelt zwaar teleur en USA bevalt me prima.
Nope integendeelquote:Op maandag 30 juni 2014 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is Costa rica niet zo'n bananenrepubliek?
Jij hebt er alleen maar 2 verdedigers tegen CR in de beginminuten? Wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef Nystiq het volgende:
[..]
5-3-2 tot de 60e minuut, daarna overschakelen naar 4-3-3 met Depay erin.
Oh, zo. Ja dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel niet perse de verlichte trainingen. Een topsporter is vrijwel elke dag bezig met zijn sport.
Elke zondagavond hetzelfde liedje. Niet moe. Ik kan trouwens prima tegen een korter nachtje. Ik haal de schade later wel weer in. Trusten alvast.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De tering, wat doe je jezelf aan man?
Trusten !quote:Op maandag 30 juni 2014 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke zondagavond hetzelfde liedje. Niet moe. Ik kan trouwens prima tegen een korter nachtje. Ik haal de schade later wel weer in. Trusten alvast.
Iets met zijn lies en die zien we misschien ook niet meer terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:19 schreef popolon het volgende:
Maar even serieus, ik heb dat gemist: Waarom De Jong zo snel er uit?
Dat is geen verrassing. Zwitserland gaat dat gewoon winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt dan nog steeds op hetzelfde neer. Het gaat namelijk om winnen, niet om goed voetbal spelen. Het is een open deur van jewelste, maar iedereen kan in principe van iedereen winnen. Dit WK heeft al veel verrassingen opgeleverd en we zijn er vast nog niet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing. Zwitserland gaat dat gewoon winnen.
Nederland voorspel je ook telkens goed, hoeveel verliezen ze nu weer?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing. Zwitserland gaat dat gewoon winnen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets met zijn lies en die zien we misschien ook niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |