Vind ik ook niet, maar wel zo eentje van hij kan hem geven, hij kan hem niet geven.quote:
Dubbel eens.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef MarkBroflovski het volgende:
Diep triest als we zo moeten doorgaan
Keeper van Mexico is wel een baas
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Hij had 2 penalty's nog moeten krijgen jo
daar heeft toch niemand het over klapjostiquote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Penalty Griekenland-Ivoorkust was wel terecht??
Daarnaast werd hij telkens van zijn sokken gelopen.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar heeft toch niemand het over klapjosti
Precies. Ik zou dit karmische gerechtigheid willen noemen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Falco het volgende:
We hebben twee keer onterecht een pingel tegen gekregen. Dus boeiuh....
lolquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies. Ik zou dit karmische gerechtigheid willen noemen.
Sneu voor de Mexicaantjes. De camera ook echt op een stel huilende jochies gericht.
Zou ook goed kunnen idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb sterk het gevoel dat de scheidsrechter ons matste voor die niet gegeven pingel eerder.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb sterk het gevoel dat de scheidsrechter ons matste voor die niet gegeven pingel eerder.
Links van Ochoa aan de lange zijde (linksboven bij de wk app) zie je dat hij wel degelijk wordt geraakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef CarlosJacques het volgende:
Vanuit een camerastandpunt kun je duidelijk zien dat het een schwalbe is. Maar boeie. 2-1.
Hoorde dat niet, maar dat is niet zo slim idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Dragonetti het volgende:
Hij had het niet zo moeten toegeven op tv
Hij had het over een moment in de eerste helftquote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef grrrrg het volgende:
Robben heeft nu zelf toegegeven dat hij een schwalbe had gemaakt: "stom van me, had ik niet moeten doen".
Hij stapt lichtjes op zn voet maar daar val je never nooit niet van. Als je iemand aanraakt in de zestien is het niet direct een penalty. Was gewoon een fopduik.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Links van Ochoa aan de lange zijde (linksboven bij de wk app) zie je dat hij wel degelijk wordt geraakt.
Wat is Fair Play?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat maakt het uit of het een schwalbe was
Daarvoor waren er al 2 situaties waar NL een penalty had moeten krijgen.
ging over een totaal ander moment, maar ach, detailquote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef grrrrg het volgende:
Robben heeft nu zelf toegegeven dat hij een schwalbe had gemaakt: "stom van me, had ik niet moeten doen".
Tegenwoordig gaat die bal al gauw op de stip als een verdediger een aanvaller met de voet raakt, maar je hebt gelijk, Mexico is genept. Die gele kaart voor Marquez sloeg ook nergens op. Ze hebben het echter wel over zichzelf afgeroepen door terug te zakken na die 0-1.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hij stapt lichtjes op zn voet maar daar val je never nooit niet van. Als je iemand aanraakt in de zestien is het niet direct een penalty. Was gewoon een fopduik.
Je moet alles inzetten in de strijd tegen je tegensta.der. Oorlog is niet eerlijk, en voetbal is oorlog.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef grrrrg het volgende:
Typisch Robben weer, hij zat de hele tijd te zeuren om penalties. Jammer dat er op zo'n manier moet worden gewonnen.
Ik hoop maar niet dat er weer stomme smoesjes worden verzonnen en gewoon toegeven dat er toneel werd gespeeld met de schwalbe.
Die was zeker terecht, stonden wat slow motion stukjes in een topic. Dat was uiteindelijk vrij duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Penalty Griekenland-Ivoorkust was wel terecht??
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die was zeker terecht, stonden wat slow motion stukjes in een topic. Dat was uiteindelijk vrij duidelijk.
Ja maar aangezien er bijna nooit gefluit wordt voor Nederland waarbij een strafschop resulteert (laatzte was in 1990 tegen Duitsland toen Koerman in schoot) nivelleert dit de verhoudingen ietwat.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:14 schreef grrrrg het volgende:
Typisch Robben weer, hij zat de hele tijd te zeuren om penalties. Jammer dat er op zo'n manier moet worden gewonnen.
Ik hoop maar niet dat er weer stomme smoesjes worden verzonnen en gewoon toegeven dat er toneel werd gespeeld met de schwalbe.
als het echt zo is dan had robben al helemaaaal zijn mond moeten houdenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef dieselnoi het volgende:
Verdediger stond op zijn voet. Dus pingel en geen schwalbe
Ach dan gaan ze nog een 5 tal cameraatjes ergens neer pleuren. Wat de gewoonlijke oplossing is.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:24 schreef Dragonetti het volgende:
Het probleem is hoe de media, fifa en de rest het gaat opvatten. Kan nadelen hebben op toekomstige wedstrijden...
Ik snap niet hoe Moreno net voor de rust Tobben onderuit kan tacklen en dat wordt niet eens gefloten? Karma.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef dieselnoi het volgende:
Verdediger stond op zijn voet. Dus pingel en geen schwalbe
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef MrMiguel het volgende:
Dat we een penalty hebben gekregen is volledig terecht, misschien niet voor die actie in de 86e minuut, maar anders natuurlijk wel voor de actie vóór rust. Robben wist dat, de scheids wist dat, het is gewoon tactisch slim gespeeld, zo gaat het altijd en hoort het ook te gaan!
Kijk een Mexicaan die het voor ons opneemt..Klasse.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef MrMiguel het volgende:
Dat we een penalty hebben gekregen is volledig terecht, misschien niet voor die actie in de 86e minuut, maar anders natuurlijk wel voor de actie vóór rust. Robben wist dat, de scheids wist dat, het is gewoon tactisch slim gespeeld, zo gaat het altijd en hoort het ook te gaan!
Deze moet idd gequote worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef MrMiguel het volgende:
Mentale sterkte.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef star_gazer het volgende:
Vind het wel mooi hoe dit elftal zich kan terugvechten van een achterstand. Karakter
Kan je lezen? Luisteren? Robben had het over een moment in het begin van de eerste helft. Niet over de penalty.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef affa het volgende:
[..]
als het echt zo is dan had robben al helemaaaal zijn mond moeten houden
Ben Smithquote:Op zondag 29 juni 2014 20:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Kan je lezen? Luisteren? Robben had het over een moment in het begin van de eerste helft. Niet over de penalty.
Natuurlijk zal een Mexicaan dat zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:57 schreef WTrang het volgende:
[..]
Ben Smith
@BenSmithBBC
Mexico's Miguel Herrera
has accused Robben of
diving 3 times and says
referee invented the
penalty and mugged them
En toch moet Robben gewoon zijn lippen stijf houden als het toernooi nog niet voorbij is.
Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef MakkieR het volgende:
Wees nu maar blij dat de video scheids niet bestaat
Behalve als we de video scheids al hebben gebruikt (verbruikt als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.
Waarom niet? Dan hadden die strafschop net voor rust gekregen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef MakkieR het volgende:
Wees nu maar blij dat de video scheids niet bestaat
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Behalve als we de video scheids al hebben gebruikt (verbruikt als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik neem het hockey als voorbeeldquote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef WTrang het volgende:
[..]
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.
Er schijnt eeen soort van onbewuste wet van karma te heersen onder scheidstechters. Waar ze eerder in het spel iets missen, maken ze weer helemaal goed achteraf.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef -0- het volgende:
Kan ook alleen hier op fok he.
Gelijk allemaal janken dat het niet terecht was en dat Mexico het verdiende.
Falers
Hij werd gewoon geraakt en anders hadden we er veel eerder al 1 moeten hebben
Deze had een videoscheids ook gegeven denk ik. Er is namelijk gewoon contact.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.
Ik dacht dat je lichtelijk contact mag maken zolang je op de bal speelt en niet de man?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze had een videoscheids ook gegeven denk ik. Er is namelijk gewoon contact.
De speler van Mexico mist de bal en gaat op de voet van Robben staan. Het is een lichte penalty, maar ik denk dat hij sowieso gegeven kan worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef WTrang het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lichtelijk contact mag maken zolang je op de bal speelt en niet de man?
Je bedoelt geen strafschop maar een vrije trap of zoiets?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De speler van Mexico mist de bal en gaat op de voet van Robben staan. Het is een lichte penalty, maar ik denk dat hij sowieso gegeven kan worden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tegen_Mexico__.htmlquote:zo 29 jun 2014, 21:26
'De Nederlandse spelers waren theaterstukjes aan het opvoeren'
Herrera haalt uit naar Robben
FORTALEZA -
De Mexicaanse bondscoach Miguel Herrera was zeer verbolgen na de uitschakeling van zijn ploeg bij het WK. "Alles en iedereen was tegen Mexico vandaag”, foeterde de trainer na het verlies tegen Nederland. Hij was vooral niet te spreken over de Portugese scheidsrechter Pedro Proença, die in de 93e minuut aan Oranje een strafschop gaf.
"De Nederlandse spelers waren theaterstukjes aan het opvoeren en de scheidsrechter is daar ingetrapt. Wij hebben een hele goede wedstrijd gespeeld en hebben aangetoond dat Nederland een kwetsbare ploeg heeft. Maar de man met het fluitje heeft ons naar huis gestuurd. Die jongen heeft de hele wedstrijd alleen maar gedoken en na weer een snoekduik van hem gaat de bal op de stip”, doelde Herrera op Arjen Robben.
Nu weten zij eens hoe wij ons voelden tegen Spanje in 2010 en in 2006.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tegen_Mexico__.html
ja en bij ijshockey kun je doorgaan tot de ref er flauw van isquote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef WTrang het volgende:
[..]
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.
Herrera moet misschien eerst even naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |