Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef MakkieR het volgende:
Wees nu maar blij dat de video scheids niet bestaat
Behalve als we de video scheids al hebben gebruikt (verbruikt als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.
Waarom niet? Dan hadden die strafschop net voor rust gekregen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef MakkieR het volgende:
Wees nu maar blij dat de video scheids niet bestaat
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Behalve als we de video scheids al hebben gebruikt (verbruikt als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik neem het hockey als voorbeeldquote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef WTrang het volgende:
[..]
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.
Er schijnt eeen soort van onbewuste wet van karma te heersen onder scheidstechters. Waar ze eerder in het spel iets missen, maken ze weer helemaal goed achteraf.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef -0- het volgende:
Kan ook alleen hier op fok he.
Gelijk allemaal janken dat het niet terecht was en dat Mexico het verdiende.
Falers
Hij werd gewoon geraakt en anders hadden we er veel eerder al 1 moeten hebben
Deze had een videoscheids ook gegeven denk ik. Er is namelijk gewoon contact.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan hadden we hem zo'n uur eerder gehad.
Ik dacht dat je lichtelijk contact mag maken zolang je op de bal speelt en niet de man?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze had een videoscheids ook gegeven denk ik. Er is namelijk gewoon contact.
De speler van Mexico mist de bal en gaat op de voet van Robben staan. Het is een lichte penalty, maar ik denk dat hij sowieso gegeven kan worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef WTrang het volgende:
[..]
Ik dacht dat je lichtelijk contact mag maken zolang je op de bal speelt en niet de man?
Je bedoelt geen strafschop maar een vrije trap of zoiets?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De speler van Mexico mist de bal en gaat op de voet van Robben staan. Het is een lichte penalty, maar ik denk dat hij sowieso gegeven kan worden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tegen_Mexico__.htmlquote:zo 29 jun 2014, 21:26
'De Nederlandse spelers waren theaterstukjes aan het opvoeren'
Herrera haalt uit naar Robben
FORTALEZA -
De Mexicaanse bondscoach Miguel Herrera was zeer verbolgen na de uitschakeling van zijn ploeg bij het WK. "Alles en iedereen was tegen Mexico vandaag”, foeterde de trainer na het verlies tegen Nederland. Hij was vooral niet te spreken over de Portugese scheidsrechter Pedro Proença, die in de 93e minuut aan Oranje een strafschop gaf.
"De Nederlandse spelers waren theaterstukjes aan het opvoeren en de scheidsrechter is daar ingetrapt. Wij hebben een hele goede wedstrijd gespeeld en hebben aangetoond dat Nederland een kwetsbare ploeg heeft. Maar de man met het fluitje heeft ons naar huis gestuurd. Die jongen heeft de hele wedstrijd alleen maar gedoken en na weer een snoekduik van hem gaat de bal op de stip”, doelde Herrera op Arjen Robben.
Nu weten zij eens hoe wij ons voelden tegen Spanje in 2010 en in 2006.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tegen_Mexico__.html
ja en bij ijshockey kun je doorgaan tot de ref er flauw van isquote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef WTrang het volgende:
[..]
In het Amerikaans NFL voetbal kun je tot tweemaal toe een videooverleg van de scheidsen afdwingen geloof ok.
Herrera moet misschien eerst even naar zichzelf kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |