Vind ik ook niet, maar wel zo eentje van hij kan hem geven, hij kan hem niet geven.quote:
Dubbel eens.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:08 schreef MarkBroflovski het volgende:
Diep triest als we zo moeten doorgaan
Keeper van Mexico is wel een baas
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Hij had 2 penalty's nog moeten krijgen jo
daar heeft toch niemand het over klapjostiquote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Penalty Griekenland-Ivoorkust was wel terecht??
Daarnaast werd hij telkens van zijn sokken gelopen.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar heeft toch niemand het over klapjosti
Precies. Ik zou dit karmische gerechtigheid willen noemen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Falco het volgende:
We hebben twee keer onterecht een pingel tegen gekregen. Dus boeiuh....
lolquote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies. Ik zou dit karmische gerechtigheid willen noemen.
Sneu voor de Mexicaantjes. De camera ook echt op een stel huilende jochies gericht.
Zou ook goed kunnen idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb sterk het gevoel dat de scheidsrechter ons matste voor die niet gegeven pingel eerder.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb sterk het gevoel dat de scheidsrechter ons matste voor die niet gegeven pingel eerder.
Links van Ochoa aan de lange zijde (linksboven bij de wk app) zie je dat hij wel degelijk wordt geraakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef CarlosJacques het volgende:
Vanuit een camerastandpunt kun je duidelijk zien dat het een schwalbe is. Maar boeie. 2-1.
Hoorde dat niet, maar dat is niet zo slim idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef Dragonetti het volgende:
Hij had het niet zo moeten toegeven op tv
Hij had het over een moment in de eerste helftquote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef grrrrg het volgende:
Robben heeft nu zelf toegegeven dat hij een schwalbe had gemaakt: "stom van me, had ik niet moeten doen".
Hij stapt lichtjes op zn voet maar daar val je never nooit niet van. Als je iemand aanraakt in de zestien is het niet direct een penalty. Was gewoon een fopduik.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Links van Ochoa aan de lange zijde (linksboven bij de wk app) zie je dat hij wel degelijk wordt geraakt.
Wat is Fair Play?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat maakt het uit of het een schwalbe was
Daarvoor waren er al 2 situaties waar NL een penalty had moeten krijgen.
ging over een totaal ander moment, maar ach, detailquote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef grrrrg het volgende:
Robben heeft nu zelf toegegeven dat hij een schwalbe had gemaakt: "stom van me, had ik niet moeten doen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |