Het slechte veld zal voor het eerst in het voordeel van Oranje werken. Als ze verliezen zal het komen omdat ze niet onder de druk uit kunnen komen door de lange ballen op Robben en Van Persie. Overigens ben ik niet onder de indruk van de effectiviteit van de Mexicaanse aanvallers. Na 215 minuten op dit WK hadden ze slechts 1 keer gescoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:02 schreef Rabieluh het volgende:
We verliezen door de hitte maar niet op de manier dat we denken, de scheids laat geen drinkpauzes toe, de Jong is opstanding en drinkt toch, 2e geel.
Tot zo ver mijn door zenuwen gevoede idiote theorie.
Tsja, mee eens hor.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op met die Dirk. Hij weet niks van rugdekking geven, buitenspelval en ga zo maar door.
Dit wordt een afgang. Chili was geen test.
Ok, bedankt Confetti.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op met die Dirk. Hij weet niks van rugdekking geven, buitenspelval en ga zo maar door.
Dit wordt een afgang. Chili was geen test.
Tsja, ik denk vroeg scoren.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef MakkieR het volgende:
wat is nou het beste scenario? een vroeg doelpunt? of laat in de wedstrijd
Een voorsprong aan het einde van de 2e helft.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef MakkieR het volgende:
wat is nou het beste scenario? een vroeg doelpunt? of laat in de wedstrijd
Met al die hete lampen op zijn nep-bruine kop?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Toch niet als het een graadje of 20 is?
OKquote:Op zondag 29 juni 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
CILESSEEEEEN KOMT DE VELD OP, EMINEM LOOK-A-LIKE
6-0quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef MakkieR het volgende:
Durft iemand zich al aan een voorspelling te wagen?
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
CILESSEEEEEN KOMT DE VELD OP, EMINEM LOOK-A-LIKE
Ja, 2-0 voor Nederland. 2 x Depay diep in de tweede helft.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef MakkieR het volgende:
2-0 voor Mexico.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef MakkieR het volgende:
2-2, en dan denk ik verlies in de verlenging.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
heb er een hard hoofd in vandaaag. die warmte gaat zeker wel meespelen en Mexico is gewoon een goede ploeg, ik schat ze beter in dan Chili
Ze hebben misschien minder goede spelers maar zijn wel een beter team.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
heb er een hard hoofd in vandaaag. die warmte gaat zeker wel meespelen en Mexico is gewoon een goede ploeg, ik schat ze beter in dan Chili
Dat laatste is waar, maar verliezen gaan we echt niet doen hoor. Nederland wint wel effe.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Inferno en cyanidequote:Op zondag 29 juni 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke smaak pizza zal ik nemen en wat zal ik erbij drinken?
Is het niet juist de bedoeling het broekje uit te krijgen? Mijn geluksbroekje ligt altijd op de grond.quote:
Inderdaad, doen we gewoon effe..quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar verliezen gaan we echt niet doen hoor. Nederland wint wel effe.
De inferno is wel genotquote:
Hoezo? Slecht veld hoeft niet hoor. Kan ook in voordeel Nederland werken met de countertechniek.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef BB-King het volgende:
Slecht veld, hitte... het ziet er slecht uit.
Lots of carbs. Pasta oidquote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat eten de spelers voor zo'n wedstrijd eigenlijk? Moet wel iets stevigs zijn neem ik aan
bamihappiesquote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat eten de spelers voor zo'n wedstrijd eigenlijk? Moet wel iets stevigs zijn neem ik aan
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar verliezen gaan we echt niet doen hoor. Nederland wint wel effe.
Vandaag eten ze Mexicaans.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga juichen op de dag dat Tom Egbers zijn verdiende ontslag krijgt.
twitter:CesariusJulius twitterde op zondag 29-06-2014 om 17:07:45Live view from the #nedmex Main Control Room ! #WorldCup2014
reageer retweet
Ja, wie helpt hem eruit trappen bij de NOS?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Egbers toch een waardeloze presentator..
Wie is de perfecte presentator?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Egbers toch een waardeloze presentator..
En dan is het gras ook nog te lang.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig spelen ze niet om 12.30, want dan moeten ze s'morgens allemaal pasta door hun mik gooien
Nog 6 weken tot de knotsgekke Eredivisie weer begintquote:Op zondag 29 juni 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig spelen ze niet om 12.30, want dan moeten ze s'morgens allemaal pasta door hun mik gooien
Ze spelen om 13:00, wereld van verschil inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:18 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Robben knalt hem met bal en al in de goal.
11 tegen 11.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik schat ze niet kansloos in hoor.
Deze wedstrijd kan alle kanten op.
Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze spelen om 13:00, wereld van verschil inderdaad.
Eerder 2012, tenminste... Vanuit "het volk".quote:Op zondag 29 juni 2014 17:18 schreef superworm het volgende:
Geen berg te hoog klinkt toch als overschatting van onszelf a la 2008
2012 was ik echt grondig vergeten, wist er bijna niks meer van, terwijl 08 en 10 nog vers in geheugen liggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerder 2012, tenminste... Vanuit "het volk".
Bedankt Hans.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Belladonna80 het volgende:
Als Robben maar niet geblesseerd raakt. Dan hebben we een groot probleem.
0 uit 3 en weer naar huis... Net na de finale van het WK gehaald te hebben. Die deceptie lijkt me iets groterquote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef superworm het volgende:
[..]
2012 was ik echt grondig vergeten, wist er bijna niks meer van, terwijl 08 en 10 nog vers in geheugen liggen.
Tsja, maar geen hond hecht toch nog waarde aan dat fossiel?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat Sjek ons vertelt, is echt van 0,00000000 toegevoegde waarde.
Daarom sla ik altijd alle voor en nabeschouwing over, fuck die shit.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben moest wel een laatste plasje ja, wereldinfo.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zodadelijk wel, op de radio...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
zet het geluid van je tv dan uitquote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Truequote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zodadelijk wel, op de radio...Geen betere commentator dan
Jack
Die overacting is echt om van te kotsen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jack
Spanjolen zijn kortom dit WK over 2 jaar volledig vergeten/hebben het uitgeblokt.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0 uit 3 en weer naar huis... Net na de finale van het WK gehaald te hebben. Die deceptie lijkt me iets groter
Hebben ze de radio weer vertraagd?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jack
Hoeveel km nog?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet eens aan het kijken, zit naar Sporza te kijken, wielrennen was bezig
Ah dank.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is trouwens gesynchroniseerd te volgen op http://www.npo.nl/live
En die idioot Evert wel waarderen???quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die overacting is echt om van te kotsen.
Dank!quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is trouwens gesynchroniseerd te volgen op http://www.npo.nl/live
Kan er alleen maar om lachen. Nederland wint hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef theunderdog het volgende:
De coach van Mexico is er zeker van dat ze gaan winnen...
No worries, moet je FOK! wel uitzetten ivm de vertraging... Is groot...quote:
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland gaat winnen. Iedereen loopt te zeuren over de hitte, maar de Mexicanen zijn ook niet gewend om in 39 graden te spelen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland gaat winnen. Iedereen loopt te zeuren over de hitte, maar de Mexicanen zijn ook niet gewend om in 39 graden te spelen.
In mexico is het ook 70% humidity en 39 graden aan de kust.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ja ik kijk het maar effe aan op de NOS, is het erg kutcommentaar dan gewoon de beebz.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No worries, moet je FOK! wel uitzetten ivm de vertraging... Is groot...
En de radio/TV stream begint pas om 18:00
Mexico heeft een goede verdediging.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef MakkieR het volgende:
Mexico is gewoon overmoedig, dat wordt hun ondergang
Ja, midden op de dag. Die spelen dan ook gewoon 's avonds.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In mexico is het ook 70% humidity en 39 graden aan de kust.
Maza en Salcido.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexico heeft een goede verdediging.
Tsja, de aanval is brandhout qua scoren dit WK.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexico heeft een goede verdediging.
Hier gaat FOK! gewoon uit... Denk ik...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja ik kijk het maar effe aan op de NOS, is het erg kutcommentaar dan gewoon de beebz.
Het is 1 grote analogie met de VS-grens. Ze denken ons wel even plat te walsen maar wij zetten een flink hek neer.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef MakkieR het volgende:
Mexico is gewoon overmoedig, dat wordt hun ondergang
Ze zijn de hitte meer gewend dan nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ze zijn de temperaturen wel gewend, net zoals dat ze daar gewoon in die temperaturen met lange broek en overhemd lopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, midden op de dag. Die spelen dan ook gewoon 's avonds.
Nee spelen meestal overdagquote:Op zondag 29 juni 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, midden op de dag. Die spelen dan ook gewoon 's avonds.
Goed elftal.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Salcido staat zelfs op het middenveld.
Echt he. Als we al van dit soort voetballers bang moeten worden, zit er iets niét goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Maar Salcido, Masa en Moreno moet je wel kunnen pakken lijkt mij.
PSV-supporter incomingquote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Smoofie het volgende:
quote:Presidenten Afrikaanse dissonanten grijpen hard in na debacle op WK
Ruud Gullit tipte Ghana en Kameroen als outsiders, maar de twee Afrikaanse landen maakten weinig indruk in Brazilië. Kameroen verloor drie keer op rij, waar Ghana tegen Duitsland nog wel enigszins goed voor de dag kwam en één punt behaalde. De magere prestaties zijn in ieder geval ook in eigen land hard aangekomen.
Zo heeft de Kameroense president Paul Biya zijn eerste minister één maand de tijd gegeven om een rapport op te stellen over het mislukte WK. Hij wil een 'diepgravende en volledige analyse' van wat er allemaal misging. Het belooft een dik boekwerk te worden: de openlijke ruzie tussen Benoit Assou-Ekotto en Benjamin Moukandjo in het duel met Kroatië is waarschijnlijk slechts het topje van de ijsberg.
Ook kwamen beide landen in het nieuws omdat spelers openlijk hun beklag deden over de hoogte van de toegezegde WK-premies. President John Mahama van Ghana heeft intussen al een aantal maatregelen genomen: hij ontsloeg Minister van Sport Elvis Afriyie-Ankrah en diens rechterhand Joseph Lammin.
Het wordt gewoon een afslachting. Robben speelt die hele verdediging met gemak kapotquote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef BillDauterive het volgende:
Zullen de Mexicanen ook zeggen van Verhaegh, De Vrij, Vlaar en Blind.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Smoofie het volgende:
Echt he. Nederland gaat floreren. Pff, Mexico, teampje van niks.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een afslachting. Robben speelt die hele verdediging met gemak kapot
Dan zijn de mexicanen domquote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zullen de Mexicanen ook zeggen van Verhaegh, De Vrij, Vlaar en Blind.
Denk pas in de 2e helft.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een afslachting. Robben speelt die hele verdediging met gemak kapot
Luchtvochtigheid is toch veel hoger daar in Zuid-Amerika?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is; De hitte is hier toch net zo vreselijk als het dik over de 30 graden is in de zomer. Volgens mij is het hier dan ook klam en broeierig.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is; De hitte is hier toch net zo vreselijk als het dik over de 30 graden is in de zomer. Volgens mij is het hier dan ook klam en broeierig.
Echt treurig, dat voetbal daar wordt helemaal kapot gemaakt door politieke belangen en corruptie.quote:
Bom op heel dat spangenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sparta is een kut club. Ook rullevant.
Maar die hebben geen Robben en RvP ....quote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het verschil is dat hun aanval er ook niks van kanquote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
is dat echt zo? ik dacht dat dit niet zoveel uitmaaktequote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is toch veel hoger daar in Zuid-Amerika?
Zullen we even twee uurtjes wachten?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Shreyas het volgende:
Verhaegh speelt, Kuyt speelt. Hahaha wil Van Gaal zo graag verliezen van Mexico?
Euh jawel.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
is dat echt zo? ik dacht dat dit niet zoveel uitmaakte
Pff, zelfs met C-junioren win je nog van Mexico.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Shreyas het volgende:
Verhaegh speelt, Kuyt speelt. Hahaha wil Van Gaal zo graag verliezen van Mexico?
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Shreyas het volgende:
Niet als ze de Gazetta gelezen hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], als je er niks van weet moet je gewoon niks zeggen.
Is Mexico dan zo slecht? Ik heb echt het gevoel dat NL gewoon kan verliezen hier.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Pff, zelfs met C-junioren win je nog van Mexico.
Hou jequote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef superworm het volgende:
Voor mensen zonder tv en met proxymogelijkheid: CBC (HD stream) is nu ook weer live http://www.cbc.ca/sports-(...)/video/match/1266273
BBC zendt het niet uit
Schut eropquote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de hartelijke groeten van Henry.
Ik had een slecht voor gevoel bij alle wedstrijden en dus deze ookquote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd, voorafgaande wedstrijden had ik dit niet. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Als het maar geen penalty's worden aan het eind...
Tsja, dit WK ben ik totaal niet onder de indruk. Nederland slacht Mexico. Spanje en Chili waren we vooraf ( terecht ) bang voor, maar het heeft ons geen windeieren gelegd.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef Blarius het volgende:
[..]
Is Mexico dan zo slecht? Ik heb echt het gevoel dat NL gewoon kan verliezen hier.
Houd je op? Met pingels gaat de tv uit hier hoor, dat kan ik echt niet aanzien.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd, voorafgaande wedstrijden had ik dit niet. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Als het maar geen penalty's worden aan het eind...
Dan kan het dus positief aflopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had een slecht voor gevoel bij alle wedstrijden en dus deze ook
Jammer dat jij hier nog post.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:30 schreef Shreyas het volgende:
Jammer trouwens dat Brazilië door is gegaan naar de kwartfinale.
Antivoetbal zegeviert.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:30 schreef Shreyas het volgende:
Jammer trouwens dat Brazilië door is gegaan naar de kwartfinale.
Robben niet eens bij het TOP team hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet als ze de Gazetta gelezen hebben
[ afbeelding ]
Mexico speelt juist een goed toernooiquote:Op zondag 29 juni 2014 17:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, dit WK ben ik totaal niet onder de indruk. Nederland slacht Mexico. Spanje en Chili waren we vooraf ( terecht ) bang voor, maar het heeft ons geen windeieren gelegd.
Bij Mexico weten ze dat ze gaan verliezen, vandaar die brullende taal bij hun en met name die godverdomse klote coach. Mexico zal worden geslacht werkelijk waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |