Met welke odds?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Net even 350 euro ingezet op Brazilie
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik laat je het Chileense bos zien..
Echt, Nederlands commentaar ...............
Omdat ze hipster zijn en daarom haten op Brazillie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom lachen mensen erom dat deze bal overging?
Daar woon ik ja.quote:
ben je helderziend of watquote:
JA JEZUS GAAT SNEL CAPS STAAT AAN KUTquote:
2-2 zou kunnen.quote:
Pas maar op, straks wordt je inzet drie maal verdubbeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:41 schreef Evertjan het volgende:
ik heb mijn schoonmoeder ingezet op een gelijkspel voor Chili. Ze werd toch te oud ze is al 17
Scolari ziet eruit als een Godfather in trainingspackquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:41 schreef TLC het volgende:
Die Fred ziet er met zo'n snor uit als een Zuid-Amerikaanse drugsbaron die in n Scareface film mee zou kunnen doen
Dat is 6x de inzet, wauw!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pas maar, straks wordt je inzet drie maal verdubbeld.
Bacano!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vet, ik kom uit Barranquilla. Waar woon jij?
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scolari ziet eruit als een Godfather in trainingspack
Drie schoonmoeders van 17quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pas maar, straks wordt je inzet drie maal verdubbeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk je daar dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bacano!
In de kou van de hoofdstad... Al is er nu een voorzichtig zonnetje.
Vergeet Dani Alves niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:43 schreef Onnoman het volgende:
wat een gruwelijk lelijk kapsel heeft die vidal toch
Dat van Alves danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:43 schreef Onnoman het volgende:
wat een gruwelijk lelijk kapsel heeft die vidal toch
Te weinig met het WK, maar ja.quote:
Sorry, was gewoon nieuwsgierigquote:
Sad but truequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef TLC het volgende:
Als het in de 93ste minuut nog gelijk is geeft Webb gewoon n penalty voor Brazilie, ook al is de bal aan de andere kant van het veld
Calimero.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef TLC het volgende:
Als het in de 93ste minuut nog gelijk is geeft Webb gewoon n penalty voor Brazilie, ook al is de bal aan de andere kant van het veld
Uh, er is eerst nog verlengingen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef TLC het volgende:
Maakt niet uit. Neymar gaat gewoon naar de keeper van Chili toe en laat zich gewoon vallen. Keeper der af en penaltyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef TLC het volgende:
Geweest met een vriend, allebeide bijna 1.90 met blond haar. We raakten elkaar nooit kwijt. Als hij 100 meter verderop was in een drukke winkelstraat zag je boven een donker vlak een wit kopje uitsteken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is Luiz nou zo lang of zijn die Chilenen nou zo klein
Nee joh, anders worden de Brazilianen nog moe.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh, er is eerst nog verlengingen hoor!
En dan nog eens een goal op jouw kap...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:45 schreef CarlosJacques het volgende:
Die Hulk is ook dramatisch slecht zeg.
quote:
Wit goud betaalt niet zo goed als zwart goud.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Marie30 het volgende:
Godver Brasil kap hem er dan ook gewoon in
Heerlijk momentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat gebeuren in de 92e minuut
Terecht doelpunt. Keeper heft buitenspel opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat gebeuren in de 92e minuut
Dat kan niet eensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Onnoman het volgende:
in mijn glazen bol zie ik een halve finale Nederland Belgie
Snap ik. kwestie van vraag en aanbod he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wit goud betaalt niet zo goed als zwart goud.
Beter dan die van Argentiniëquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar komt de luchtmacht van Chili aan
Zit je niet op die uitgebreide analyse van Co te wachten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef hottentot het volgende:
Sla die pauze maar over, dit is veel te leuk.
Ik wou een finale... derby der mooie lage landen. Maar dat gaat godver niet met die poule-verdelingen. Halve finale zou ook wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:46 schreef Onnoman het volgende:
in mijn glazen bol zie ik een halve finale Nederland Belgie
Elk land is beter dan Qatar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik stel voor elk WK vanaf nu in een Zuid-Amerikaans land te houden.
Qatar 2022 -> Colombia
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Qatar 2022 -> Colombia
quote:
Ik vind Co overigens een prima gastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Zit je niet op die uitgebreide analyse van Co te wachten?
Liever het WK wielrennen in Duitama, of over La Linea.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Qatar 2022 -> Colombia
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Qatar 2022 -> Peru
Eens. Daar komt tenminste nog wat zinnigs uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Co overigens een prima gast
Co.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind Co overigens een prima gast
Lekker.quote:
Volgende WK in Uruguay. Hoeven die ook geen kwalificatiewedstrijden te spelen. Zal Suarrez leuk vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Qatar 2022 -> Colombia
John van Lottum.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Chili moet even die gozer invliegen die zo graag bij VI aan tafel wilde komen, ben even zijn naam kwijt
2-3quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Zeg het maar, wat gaat de eindstand worden?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Marie30 het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft... Go go Brasil!!!!
Typische reactie van een SB hooligan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
doe dan maar Bolivia lekker voetballen in Estadio Hernando Silesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Qatar 2022 -> Colombia
Waarom kijk je dan nog?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Viel zeker op ja.. die gasten lijken wel in hun broek te schijten voor Brazilië.. is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef AmaninFull het volgende:
Weet niet of het jullie ook opviel maar de simpelste ballen springen bij Chili gewoon van de voet. Alsof ze nog nooit een bal hebben aangenomen. En dan die verdediging die ieder sprint en kopduel verliest, dit kan Chili niet winnen. Webb fluit goed.
Ik mis Zamorano en Salasquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
tevens;
Paul Verhaegh start zondagavond zo goed als zeker in de basis van Nederland in de wedstrijd tegen Mexico. Nadat De Telegraaf zaterdagmorgen al naar buiten bracht dat de rechtsback van FC Augsburg aan de aftrap zou verschijnen, bericht het ANP dat hij zaterdagmiddag weer een basishesje droeg tijdens de training van Oranje.
Komt door het veld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef AmaninFull het volgende:
Weet niet of het jullie ook opviel maar de simpelste ballen springen bij Chili gewoon van de voet. Alsof ze nog nooit een bal hebben aangenomen. En dan die verdediging die ieder sprint en kopduel verliest, dit kan Chili niet winnen. Webb fluit goed.
Haha kutnegerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |