quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Marie30 het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft... Go go Brasil!!!!
Typische reactie van een SB hooligan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
doe dan maar Bolivia lekker voetballen in Estadio Hernando Silesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik stel voor elk WK vanaf nu in een Zuid-Amerikaans land te houden.
Qatar 2022 -> Colombia
ik had het niet over de stand, maar de hoeveelheid spelers op het veldquote:
Waarom kijk je dan nog?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Viel zeker op ja.. die gasten lijken wel in hun broek te schijten voor Brazilië.. is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef AmaninFull het volgende:
Weet niet of het jullie ook opviel maar de simpelste ballen springen bij Chili gewoon van de voet. Alsof ze nog nooit een bal hebben aangenomen. En dan die verdediging die ieder sprint en kopduel verliest, dit kan Chili niet winnen. Webb fluit goed.
Ik mis Zamorano en Salasquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
tevens;
Paul Verhaegh start zondagavond zo goed als zeker in de basis van Nederland in de wedstrijd tegen Mexico. Nadat De Telegraaf zaterdagmorgen al naar buiten bracht dat de rechtsback van FC Augsburg aan de aftrap zou verschijnen, bericht het ANP dat hij zaterdagmiddag weer een basishesje droeg tijdens de training van Oranje.
Komt door het veld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef AmaninFull het volgende:
Weet niet of het jullie ook opviel maar de simpelste ballen springen bij Chili gewoon van de voet. Alsof ze nog nooit een bal hebben aangenomen. En dan die verdediging die ieder sprint en kopduel verliest, dit kan Chili niet winnen. Webb fluit goed.
Haha kutnegerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |