SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
moet schijtlollige TT's voorkomen en had m niet klaarstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, lijk ik hierop?Baby darling doll face honey
Ja gekkie, je lijkt sprekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
. Haha, ja ik had het tegen Kaneel/Fok-it en Fera en happy als ze hier zijn
..
leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
..
Ja, nu ben ik in de war. Ben even duidelijk, lijk ik nou wel of niet?!quote:
Ja. Eigenlijk zie ik alleen die houding al en denk: Crack.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik in de war. Ben even duidelijk, lijk ik nou wel of niet?!![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
..
Is dat een crack-houding?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zie ik alleen die houding al en denk: Crack.
En haren en jukbeenderen bevestigen dat in dit geval.
Ja.quote:
Nee gewoon, ik kwam die foto tegen en Tchock zei toen dat ik daar niet op leek maar ik vind het zelf een mooie foto dus hoopte gewoon van wel en dacht ik ga het hier vragenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Maar waarom de vraag?
Was het een strikvraag en ben je het toch niet? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Tchock is raar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik kwam die foto tegen en Tchock zei toen dat ik daar niet op leek maar ik vind het zelf een mooie foto dus hoopte gewoon van wel en dacht ik ga het hier vragen. Dus thanks
, voor het serieuze antwoorden etc etc
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Kaneeltje, mn (dode :'9 ) hammie in de zomer. Ging ie altijd buiten zn huisje slapen, zag er altijd zo lief uit
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Crack_ het volgende:
#pray4crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Puntige knieën. 2/10'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, spannende foto. Heb mensen aardige buitelingen zien maken van paarden. Het ziet er altijd zo onhandig uit.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, het ziet er heeel onhandig uit
.
Deze ook hoor. We gingen zwemmen met paarden dus zadels en shitje eraf en het water in.. Nou prima maar mijne wilde niet
. Iedere keer als we in water stapten ging ie kei hard eruit rennen en flikkerde ik iedere keer op van die kut steentjes
.
Bij de 4e keer proberen bleef ik zitten en deed ie rustig. Liever drie keer van paard af flikkeren dan hem zn zin geven
![]()
Yes, even zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]kutbeest.
Heb je ook foto van die paarden, of niet?
Mooie beesten wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met baby
[ afbeelding ]
Kusje
[ afbeelding ]
En dit was mijne. Heb ik dan weer geen goede foto van he
.
En zo liefquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie beesten wel.
Zou je later weer een paard willen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Was zo lekker he. Straat uit lopen toen ik nog in brabant woonde en daar stonden z e
Jaaaaaaaaa, dat is echt lekkerrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je hier ook hoor. Dan woon je op 15 minuten fietsen ofzo van de stad, maar wel op platteland.
Er liggen heel veel van die kleine leuke dorpjes zo naast de stad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is echt lekkerr. Zoiets ga ik later ook wonen..
Want in brabant is het wonen op het platteland maar de stad was ook drie kwartier tot 'n uur ver weg. Waar ik woonde dan he
.
Wat vond je van m'n verhaal?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
Goudquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
Moet in de OP vind ikquote:
Beetje neuken tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je moet wat op je zaterdagavond
Haha, welk trajectquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ik haat NS serieus, ben al 3 uur onderweg en nog steeds niet thuis
hoe is het met je chick? Had ze herkansing nog gehaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je moet wat op je zaterdagavond
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ik haat NS serieus, ben al 3 uur onderweg en nog steeds niet thuis
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal levenquote:
Goed en helaas niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
hoe is het met je chick? Had ze herkansing nog gehaald
wat gaat ze nu doen danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?
[..]
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal leven
[..]
Goed en helaas niet.
Ze heeft het best gezellig hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?
[..]
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal leven
[..]
Goed en helaas niet.
2x, werkzaamheden, halfuur in een weiland stilstaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje zuipen, beetje stelenquote:
Groetjes terug schatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft het best gezellig hier.
Je moet de groetjes hebben
Kutlevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
2x, werkzaamheden, halfuur in een weiland stilstaan.
nu al?quote:
wanneer weer werken?quote:
Ah, Nederland kijken dus morgen, denk je dat ze gaan winnen?quote:
Sowieso Costa Rica danquote:Op zondag 29 juni 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zul je zien choke tegen costa rica / griekenland
Nee, leuk?quote:
De meedogeloze de Vrij naar Unitedquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
Hoe kan je de OP van een topic terughalen?
GC / Vanmiddag in mijn duim gesneden.
Hij zou al rond zijn volgens bronnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet man.
Wat zit je trouwens te haten op De Vrij
Man U zou Verane moeten halen, maarja, Real laat die nooit gaan natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet man.
Ik haat niet hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet man.
Zou ook niet naar Man U willen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Man U zou Verane moeten halen, maarja, Real laat die nooit gaan natuurlijk
En denk je dat Varane zelf wilquote:Op zondag 29 juni 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Man U zou Verane moeten halen, maarja, Real laat die nooit gaan natuurlijk
Hopelijk niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En denk je dat Varane zelf wil![]()
United speelt geen Europees dit jaar. Al gaat van Gaal er wel wat moois neerzetten met een nieuw team
De Vrij is nog fucking jong die kan echt nog wel wat beter worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik haat niet hoorPrima verdediger, maar mist nog wel duelkracht voor PL
Ja sowieso.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij is nog fucking jong die kan echt nog wel wat beter worden.
Zo'n Pepe of Ramos is ook maar een debiel in feite.
Dat je uberhaupt er om vraagt en uberhaupt in deze SC postquote:
Wees gewoon dankbaar dat ik je topic gered had de OP was er uit gehaald, wat is een topic zonder OP?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt er om vraagt en uberhaupt in deze SC postman manman. Volgens mij moet er heel wat mis gegaan zijn in jouw jeugd dat je zo doet
en dat is zogenaamd 30+
Zelf ook last van trouwens. Dus voel je niet speciaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt er om vraagt en uberhaupt in deze SC postman manman. Volgens mij moet er heel wat mis gegaan zijn in jouw jeugd dat je zo doet
en dat is zogenaamd 30+
hoe staat het met LB ?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf ook last van trouwens. Dus voel je niet speciaal.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso kampioen kan niet anders Van Gaal is de beste trainer ter wereld.
Het is dat je een teringdebiel bent dat ik niet verder op je ingaquote:Op zondag 29 juni 2014 01:23 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe staat het met LB ?al geile neuqsex gehad samen?
Sowieso dat hij dat doetquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem je een Van Gaal UI voor 1 maand als het wel gaat gebeuren?
Jaaaa met Pellé de man van 15 miljoen in de spitsquote:
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is dat je een teringdebiel bent dat ik niet verder op je inga
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?of moet ik LittleBrownie zeggen?
Kwaliteitsgebrek united wat niet op te lossen is in een transferperiode.quote:
Je hebt wel een oogje op haarquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Ik heb LB al tijden niet gesproken overigens
Als dat gebeurt neem ik Arsenal shirt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal overigens, als ze Balotelli ff halen
Zolang creche-medwerker Wenger aan het roer staat zal Arsenal nooit wat halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal overigens, als ze Balotelli ff halen
Giroud weg en Campell in de spitsquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik Arsenal shirt.
Haha, grapjasquote:
Jij bloedt niet alleen uit je vinger he?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?of moet ik LittleBrownie zeggen?
FA Cupquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang creche-medwerker Wenger aan het roer staat zal Arsenal nooit wat halen.
Moest lachenquote:
Vandaar dat je zo doetquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Ik heb LB al tijden niet gesproken overigens
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Van 1 kant horen is altijd maar weer afwachten of dat klopt. Zal LB zelf wel eens vragen morgenkijken of ze nog sappige roddels heeft
komt goed smoothbwoiiiiiiiquote:Op zondag 29 juni 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdlaat je het nog even weten?
link?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Arsene is een loser man die wint nooit wat.
Had je gezien hoe Mourinho hem diste
De Vrijquote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso United met Shaw-Hummels-De Vrij-Rafael
De bal is rond insoquote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat wordt een goal of 14-18 extra tegen per jaar.
Neequote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat wordt een goal of 14-18 extra tegen per jaar.
nightmare jaquote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
Er is nu een of ander hardcore dancefeest in De Kuip allemaal scotoe zag ik vandaag daar.
Ja hoorquote:
Is al bod van 40 mil gedaanquote:Op zondag 29 juni 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoorDenk je echt dat Wenger Balo en Sanchez haalt? Die krijgt een rolberoerte als hij het prijskaartje ziet.
mourinho eindbaas.quote:
1 jaartje geen Europees is te overzien. Heeft hij bij Monaco ook gehad.quote:
Bij monaco kreeg ie een bom geld.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 jaartje geen Europees is te overzien. Heeft hij bij Monaco ook gehad.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Grote bek hebben en zelf ook niks winnen
Hij schijnt Robben wel te willen jaquote:
Hij heeft 7 jaar om het op te bouwen maar ik hoop dat Van Gaal hem nu helemaal afmaakt met United.quote:
Arsenalquote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft wel even 1000x meer te vertellen dan wenger
Altijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft 7 jaar om het op te bouwen maar ik hoop dat Van Gaal hem nu helemaal afmaakt met United.
Chelsea speelde echt kkvoetbal vorig seizoen
Wereldprestaties hoor met ene team als Arsenal.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Arsenal
Engels landskampioenschap
1997-98, 2001-02, 2003-04
FA Cup
1998, 2002, 2003, 2005, 2014
FA Community Shield
1998, 1999, 2002, 2004
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wereldprestaties hoor met ene team als Arsenal.
Ik gruwel van RMquote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
Echt genoten van Real Madrid trouwens terecht CL-winnaars.
Wel mooiste actie van afgelopen seizoen gehadquote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Prijzen allemaal gecarried door Bergkamp en Henry zo'n beetje
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Chelsea speelt al heul lang geen leuk voetbal meer.
vroegahh..
Met Zola en Flo in de aanvalWat een bazen waren dat.
Oh jij welquote:Op zondag 29 juni 2014 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Deze man weet, Zola is mijn favoriete speler all time na CR7-god![]()
Ja toen was De Goey nog keeper daarquote:
Melchiot in de verdedigingquote:Op zondag 29 juni 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toen was De Goey nog keeper daaren Cudicini en de trainer was Rainieri liefde voor Chelsea altijd dit dat.
Beetje het Feyenoord van Engeland in die jaren.
Arsenal speelt gewoon goed voetbalquote:Op zondag 29 juni 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Enige leuke tijd van arsenal was wel toen ze undefeated gingen
Le Tissier die arsenal pakkie gaf in laatste wedstrijd van the dell.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Cantona was baas en Roy Keane, Bergkamp tegen Newcastle mooie tijden man.
Le Tissier inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Le Tissier die arsenal pakkie gaf in laatste wedstrijd van the dell.
Strik eromheen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
Arsenal willing to pay £8m to land Manchester United winger Nani![]()
Ja, sowieso the dellquote:Op zondag 29 juni 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Le Tissier die arsenal pakkie gaf in laatste wedstrijd van the dell.
Sanchez zit binnen nu en een week bij Arsenal.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strik eromheen.
Die mogen ze gratis hebbem
6quote:Op zondag 29 juni 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, sowieso the dellHoe oud was jij toen?
Ging je daar speciaal voor naar Engeland?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6
maar was wel bij die wedstrijd man. Maar kan bijna niet meer herinneren maar moest persee nog een keer naar the dell van mn pa
ja echt baas toenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging je daar speciaal voor naar Engeland?
Is het nu gesloopt dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6
maar was wel bij die wedstrijd man. Maar kan bijna niet meer herinneren maar moest persee nog een keer naar the dell van mn pa
Lekker boeie manquote:Op zondag 29 juni 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het nu gesloopt dan?
Zulke dingen moeten ze niet kapot maken man serieus zelfde met Highbury.
En dan die gasten die zeggen "ach, over 15 jaar hoor je niemand er meer over"
Appartementencomplexquote:Op zondag 29 juni 2014 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het nu gesloopt dan?
Zulke dingen moeten ze niet kapot maken man serieus zelfde met Highbury.
En dan die gasten die zeggen "ach, over 15 jaar hoor je niemand er meer over"
Vind ik wel ja.quote:
Sowieso als ik op Goal.com kijkquote:
Gazzaquote:Op zondag 29 juni 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Technisch meest begaafde voetballer die Engeland ooit heeft gehad
Mag het ook een keer?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Manchester United meldt zich voor Janmaat''
Heel FeyenoordEcht
Als ik het zo lees wordt het een behoorlijke transferperiode qua inkomstenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag het ook een keer?
Laatste keer dat we een fatsoenlijke transfer hebben gemaakt was Royston
Lekker talentenpools en VVF betalenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik het zo lees wordt het een behoorlijke transferperiode qua inkomsten
Gedeelte daarvan natuurlijk.quote:
Meh schulden zijn door de transfer van Indi naar Porto in één klap afbetaald. Meeste nieuwe spelers zitten sowieso niet in talenpools van deze generatie alleen Clasie nog.quote:
Indi en de Vrij ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh schulden zijn door de transfer van Indi naar Porto in één klap afbetaald. Meeste nieuwe spelers zitten sowieso niet in talenpools van deze generatie alleen Clasie nog.
Jep alleen Kongolo moet nog ff bijtekenen. Zijn broertje was zelfs nog beter maar die gaat bij City in de jeugd spelenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Indi en de Vrij ook.
En Vilhena, de Boet en de King
Van die paar miljoen?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
En kan je nog een gerichte aankoop betalen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog jaren bezig zijn het wanbeleid van je af te schudden![]()
Paar miljoen? Stel dat je rond de 25/30 mil vangt als Pelle ook nog vertrekt?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van die paar miljoen?
Krijg je weer bocht hoor.
Dan zit je aan 10.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar miljoen? Stel dat je rond de 25/30 mil vangt als Pelle ook nog vertrekt?
Hou je wel wat meer van over dan hoor
Je zit nog deze hele generatie met pools dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Waren al bijna gezond, na deze zomer dikke plus en genoeg eigen vermogen.
Twente is categorie teruggezet.
Alleen Blokland nog even snel uitkopen
Is gewoon bullshit die 25% is een half jaar geleden door Studio Voetbal de wereld in geholpen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
25% herinvesteren.
Dus in totaal 1 speler van kwaliteit
Zullen er wel 5 van niveau ado worden Feyenoord kennende
Daar wel gelijk in ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
+ het feit dat je van de bedragen in de media altijd wat moet aftrekken voor een realistisch bedrag dat Feyenoord ontvangt.
Uh nee deze generatie zit niet in talenpools hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit nog deze hele generatie met pools dus.
Je moet Blokland nog voor miljoenen uitkomen.
Ben je jaren mee bezig.
Kongolo, Boetius en Vilhena nog wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee deze generatie zit niet in talenpools hoe kom je daar bij?
Nee man die zitten daar niet in.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kongolo, Boetius en Vilhena nog wel?
generatie van de slab niet
Wel. Beloftenpool.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man die zitten daar niet in.
Enige is Clasie die zit in pool 3, rest is met de aandelenoverdracht uitgekocht.
18,33% dat is wel ff ander verhaal dan pool I en II waar het 25% was, daarbij weet je wie die investeerders zijn? Zitten ook in de VvF dus in bezit van aandelen die hebben er helemaal geen belang bij om geld weg te halen bij de club, al hebben ze er wel recht op ze devalueren dan hun eigen aandelenportefeuillequote:
18,33% is een hoop geld voor een club als Feyenoord.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
18,33% dat is wel ff ander verhaal dan pool I en II waar het 25% was, daarbij weet je wie die investeerders zijn? Zitten ook in de VvF dus in bezit van aandelen die hebben er helemaal geen belang bij om geld weg te halen bij de club, al hebben ze er wel recht op ze devalueren dan hun eigen aandelenportefeuille.
Kongolo ff bijteken die heeft gruwelijk veel talent.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
maar straks de slab voor 60 miljoen verkopen klaar
Denk niet dat ie tekent.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo ff bijteken die heeft gruwelijk veel talent.
Voetballers en beloftes.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd bij Feyenoord te willen blijven voorlopig in interview.
Immers heeft net bijgetekendquote:Op zondag 29 juni 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
Hopelijk neemt Koeman Lex Immers mee naar Southampton dan koop ik echt zijn shirt
nick van der velde sowiesoquote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar welke spelers zouden jullie kopen dan met die paar miljoen.
Die ook nog willen komen en daadwerkelijk iets toevoegen.
Dan blijft er weinig over hoor en zit je toch al snel weer bij de ado spelers.
Ado niet, maar echt sterkhouders worden het sowieso niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar welke spelers zouden jullie kopen dan met die paar miljoen.
Die ook nog willen komen en daadwerkelijk iets toevoegen.
Dan blijft er weinig over hoor en zit je toch al snel weer bij de ado spelers.
Dan kun je beter niet investeren.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ado niet, maar echt sterkhouders worden het sowieso niet.
Inderdaad, goed spenden voor echte aanwinsten of eigen talenten.quote:
en dan krijg je een van Beek en een Cabral in je basis elftal waar je heel jaar op moet teren.quote:
Met matige aanwinsten ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan krijg je een van Beek en een Cabral in je basis elftal waar je heel jaar op moet teren.
Gaat niet werken.
Komt echt niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ziyech zitten ze achteraan toch, dat is al een prima aankoop.
Maar Ajax zal toch altijd beter blijven denk niet dat we ooit nog kampioen worden man. Daarom eigen jeugd dan kan je trots kijken, niet willen forceren om de beste te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, goed spenden voor echte aanwinsten of eigen talenten.
Denk het ook nietquote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
Maar Ajax zal toch altijd beter blijven denk niet dat we ooit nog kampioen worden man
Betere suggesties?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
En de hele tijd ook die Guidetti als eerste naam als Pelle wegvaltflikker op met die gast man
![]()
Hoe kan je als Feyenoord neit zien dat dat een flop gaat worden als hij terugkeert:?
Manu kan prima in de spitsquote:
Laatste jaren is het wel cool hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechte mentaliteit in de club Feyenoord helaas.
Geen echte sportmentaliteit meer al jaren niet.
Had een nieuw stadion moeten komen als ik even rationeel denk. Nu nieuwbouw die "jaren vooruit kan".quote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren is het wel cool hoor.
Ook met dat nieuwe stadion en shit er worden echt wel stappen gemaakt.
Hij kan niet voetballen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Immers doet veel nuttig werk, zijn rendement is uitgerekend door zo'n bureau hij is op afstand de beste speler van de eredivisie op nummer 10.
Alleen door dat lompe haten mensen hem
Ik haat hem absoluut niet, ik hoop dat hij blijft.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Manu![]()
Immers doet veel nuttig werk, zijn rendement is uitgerekend door zo'n bureau hij is op afstand de beste speler van de eredivisie op nummer 10.
Alleen door dat lompe haten mensen hem
Is zo goed als nieuwbouw he.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had een nieuw stadion moeten komen als ik even rationeel denk. Nu nieuwbouw die "jaren vooruit kan".
Ik geloof daar niet zo in heel eerlijk gezegd
zeggen zequote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zo goed als nieuwbouw he.
Alleen het fundament blijft staan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Rent continu achter z'n eigen verloren ballen aan.
Mist pingels tegen Ajax
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Rent continu achter z'n eigen verloren ballen aan.
Mist pingels tegen Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |