Er liggen heel veel van die kleine leuke dorpjes zo naast de stad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat is echt lekkerr. Zoiets ga ik later ook wonen..
Want in brabant is het wonen op het platteland maar de stad was ook drie kwartier tot 'n uur ver weg. Waar ik woonde dan he
.
Wat vond je van m'n verhaal?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
Goudquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
Moet in de OP vind ikquote:
Beetje neuken tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je moet wat op je zaterdagavond
Haha, welk trajectquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ik haat NS serieus, ben al 3 uur onderweg en nog steeds niet thuis
hoe is het met je chick? Had ze herkansing nog gehaaldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je moet wat op je zaterdagavond
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
Ik haat NS serieus, ben al 3 uur onderweg en nog steeds niet thuis
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal levenquote:
Goed en helaas niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
hoe is het met je chick? Had ze herkansing nog gehaald
wat gaat ze nu doen danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?
[..]
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal leven
[..]
Goed en helaas niet.
Ze heeft het best gezellig hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je begin en eindpunt liggen op het zelfde traject? Misschien 1 keer overstappen, dus waar gaat het fout?
[..]
Mijn vriendin heeft vanavond wel een sociaal leven
[..]
Goed en helaas niet.
2x, werkzaamheden, halfuur in een weiland stilstaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje zuipen, beetje stelenquote:
Groetjes terug schatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft het best gezellig hier.
Je moet de groetjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |