eerst weer een jaar of 100 ziekenhuizenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ga je weer terug? of ga je weer naar school
rly? Heb je pics van die wondquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eerst weer een jaar of 100 ziekenhuizen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
quote:
Wat vind je van mijn schrijfkunsten?quote:
Zou ik een goede schrijver zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg mooi verhaal, mijn favoriete genre is dan ook non-fictie
Heb je niet geluisterd toen ik vannacht in je oor fluisterde?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar een verhaal van jou.
Nee, ik dacht dat m'n hond het was toen er iets begon te likken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je niet geluisterd toen ik vannacht in je oor fluisterde?
Voor deze keer vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat m'n hond het was toen er iets begon te likken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn opmerking was zo mogelijk nog leuker als je weet dat Etsu en mijn hond dezelfde naam hebben.
ghehehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn opmerking was zo mogelijk nog leuker als je weet dat Etsu en mijn hond dezelfde naam hebben.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan denken je buren dat je een junk bentquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |