SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Matige filmquote:
wat is er zwerquote:
He hoiquote:
Gaat, met jou?quote:
Sup?quote:
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Lekker biertjes drinken dus. Goed bezig ceesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.
Nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.
Zal ik helpen met solliciteren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVoor morgen nog niks. Beetje solliciteren
Zondag hopelijk ook nog afspreken om voetbal te kijken
Waarom?quote:
Altijd gezellig WK wedstrijdje kijken al erger ik me soms mateloos aan onwetenden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVoor morgen nog niks. Beetje solliciteren
Zondag hopelijk ook nog afspreken om voetbal te kijken
Hadden jullie nog geen bioscoop dan? ;oquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Altijd gezellig WK wedstrijdje kijken al erger ik me soms mateloos aan onwetenden.
Vanaf dinsdag gaat de gloednieuwe bioscoop in Hoorn open. Kan ik ook af en toe een filmpje pakken.
Ik denk niet dat ik meer kans maak met jouw inbreng maar bedankt.quote:
Al ingevuld volgens mij. Zal het morgenochtend dubbelchecken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-poule niet in te vullen ten behoeve van #TeamJohannes
link?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-poule niet in te vullen ten behoeve van #TeamJohannes
En welterusten alvastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al ingevuld volgens mij. Zal het morgenochtend dubbelchecken.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/74quote:
Nee alleen in Purmerend en Heerhugowaard wat beide minimaal een halfuur rijden is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden jullie nog geen bioscoop dan? ;o
[..]
Ik denk niet dat ik meer kans maak met jouw inbreng maar bedankt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En welterusten alvast
Die nummer 1 positie dient behouden te worden uiteraard.
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/74
Slaap lekkerquote:
Spannend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was het om Paxje laatst te zien?
Dit heeft hij ook in vertrouwen tegen mij gezegd, en dat hij van zijn 7 een 8 heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.
Toen hij naast me kwam zitten, wist ik het zeker: hij is verliefd op mij.
Hoe was het om Paxje na mij te zien?
Ik heb deze week ook +-6 uur met hem doorgebracht Etsutje. Het was magnifiekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.
Toen hij naast me kwam zitten, wist ik het zeker: hij is verliefd op mij.
Hoe was het om Paxje na mij te zien?
Haha sukkeltje die gastquote:
Je hebt wel een kut UI trouwensquote:
Het is dood hier hoorquote:
borduren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ben ook met andere dingen bezig dus komt wel mooi uit
Neen, opruimen en pakketje ophalen.. Solliciteren, koelkast schoonmaken en zo naar Zwollequote:
Bezig bijtjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, opruimen en pakketje ophalen.. Solliciteren, koelkast schoonmaken en zo naar Zwolle
Hoeveel uur per week heb je nu dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Komende week weer beginnen met werken. Wel zin in. Wil alleen meer werken..
Veel plezier in Zwolle.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, opruimen en pakketje ophalen.. Solliciteren, koelkast schoonmaken en zo naar Zwolle
En dan wil je nog meer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 alles ik iedere dag word ingepland
Kijk nou maar eerst 30 uur per week aanquote:
Ik weet hoe het is om 30 uur in de week te werken en dat ging prima. Daarnaast krijg ik van werken totaal geen stress.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk nou maar eerst 30 uur per week aanDat is al prima, kan je altijd kijken of je nog meer wilt.
Je moet ook weer niet overwerkt raken, je vond het juist prettig nu dat je een stressloos jaar tegemoet ging
Okequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om 30 uur in de week te werken en dat ging prima. Daarnaast krijg ik van werken totaal geen stress.
Beterschap dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanksie. Ben verkouden
. Krieble in mn keel en steeds niezen
Kan daar niet meer werken, moet nieuw zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OkeNou ja, dan denk ik dat ze alleen maar blij met je zullen zijn als je meer wilt
Oh, maar je zei laatst nog dat je je oude werk weer terug kon krijgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan daar niet meer werken, moet nieuw zoeken![]()
Dat heb ik ook, maar daar kan ik niet meer werken dan dat ik doequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, maar je zei laatst nog dat je je oude werk weer terug kon krijgen?
Oh zo. ik interpreteerde meer verkeerdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar daar kan ik niet meer werken dan dat ik doe
Nog niks, heb gewoon wat vacatures opgeslagen. Misschien maar gewoon beginnen met solliciteren bij de Albert Heijn etc. Geen idee of ze daar mensen van mijn leeftijd etc aannemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo. ik interpreteerde meer verkeerd
Waar ben je nu op aan het solliciteren dan?
Nee. Normaal gesproken niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog niks, heb gewoon wat vacatures opgeslagen. Misschien maar gewoon beginnen met solliciteren bij de Albert Heijn etc. Geen idee of ze daar mensen van mijn leeftijd etc aannemen.
Beter gewoon even werk hebben en mocht er daarna iets leukers voorbij komen dan doe ik dat wel
Ik schat de kans ook kleinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken niet.
Misschien is het bij jou anders omdat je een vrouw bent *achter kassa enzo* maar ik kwam er niet meer binnen toen ik 21 was.
Ja, misschien dat ze mij willen voor de vakantieperiode alleen. Maar dat is ook prima.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:59 schreef Fok-it het volgende:
Of nouja , ik kwam er wel binnen omdat ze aan mij een flexibele werknemer hadden voor de kerstperiode, maar daarna werd ik eruit ge-bonjourt
Zeker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ze mij willen voor de vakantieperiode alleen. Maar dat is ook prima.
Lijkt mij wel kakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker.
Ik vond kassawerk wel relaxed hoor
Haha zal allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Moet wel mn dure leven kunnen blijven betalen heu.
HEhe. Rijke kerel aan de haak slaan toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Moet wel mn dure leven kunnen blijven betalen heu.
Daar heb ik iets fout gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HEhe. Rijke kerel aan de haak slaan toch.
Snap ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fok-it, door dit jaartje heb ik straks geen stufi en geen ov maar wel een jaar extra collegegeld. Heb het geld hard nodig
Pic maken straksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Nu pakketje ophalen met lelijke kattentrui, benieuwd of het iets is.
Laat dan zien hoe het staat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook weer korte hemdjes gekocht. Wat ben ik voor sukkel.
Wat ontwijk je m`n vraagquote:
Ik dacht je al te zien op het stationquote:
Ik zou weinig klanten hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht je al te zien op het station
Genoeg mannen die van chubby halfbloedjes houdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou weinig klanten hebben, denk ik.
Kreeg wel paar positieve reacties laatst.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg mannen die van chubby halfbloedjes houden
Maar dit hipsterkleren moeten toch een beetje te groot zijn? De shirts iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Denk niet dat de kattentrui het wordt, Kaneel. Hij is nogal groot![]()
Oh van wie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kreeg wel paar positieve reacties laatst.Dus allicht.
[..]
Maar dit hipsterkleren moeten toch een beetje te groot zijn? De shirts iig.
Misschien moet dat wel ja.. maar dat vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kreeg wel paar positieve reacties laatst.Dus allicht.
[..]
Maar dit hipsterkleren moeten toch een beetje te groot zijn? De shirts iig.
Doe niet zo geheimzinnigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens luisteren.
[..]
Dat is privé.
Komt dat door die walrus die in het water ligt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Dit is een van mijn meest favoriete cheer-me-up liedjes.
neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt dat door die walrus die in het water ligt?
Oké.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel ja.. maar dat vind ik niet mooi
Iedere keer als ik deze post, zeggen mensen dat het kut is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Dit is een van mijn meest favoriete cheer-me-up liedjes.
Huehue. Gewoon niet zo nieuwsgierig zijn.quote:
Ik ben altijd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Jammer, vond het wel een grappig shirt.
[..]
Iedere keer als ik deze post, zeggen mensen dat het kut is.
[..]
Huehue. Gewoon niet zo nieuwsgierig zijn.
Moet nog passen op een zwarte broek.. misschien dat het dan kanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Jammer, vond het wel een grappig shirt.
[..]
Iedere keer als ik deze post, zeggen mensen dat het kut is.
[..]
Huehue. Gewoon niet zo nieuwsgierig zijn.
Dan heb je in dit geval pech.quote:
Someday I'll wish upon a starquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet nog passen op een zwarte broek.. misschien dat het dan kandenk 't niet
HEeueue, tss is goed nummer
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je in dit geval pech.
[..]
Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me.![]()
Nuttig broekjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Dude, er zit zo'n kort broekje bij dat mn billen er onder uit komen. Wie de fuck draagt dat![]()
Jijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Dude, er zit zo'n kort broekje bij dat mn billen er onder uit komen. Wie de fuck draagt dat![]()
Het zit wel lekker verder.. maar kun je beter een mooie onderbroek kopen en die aan doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nuttig broekje
Misschien voor de exhibiotionisten. Dat kan toch niet lekker zitten?
Je hoeft niet naar Utrecht morgenquote:
Inderdaad. Heel knap van hem. Dat tentamen moet ik nog doen en hij heeft mij heel veel tips gegeven en nu is m'n doel om een 9 te halen zodat ik hem ermee kan pesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft hij ook in vertrouwen tegen mij gezegd, en dat hij van zijn 7 een 8 heeft gemaakt.
Wauw. Ik maar 1,5 uurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook +-6 uur met hem doorgebracht Etsutje. Het was magnifiek
Dit gaat vast lukken, Pax is ongetwijfeld bijzonder jaloers op jouw intellectuele capaciteiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel knap van hem. Dat tentamen moet ik nog doen en hij heeft mij heel veel tips gegeven en nu is m'n doel om een 9 te halen zodat ik hem ermee kan pesten.
Bazennummer.quote:
Brucequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Het is de Boss.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Boskamp, maar den Bruce is ook wel een baas.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boskamp 1.5 week geleden nog gespot op Schiphol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Boskamp, maar den Bruce is ook wel een baas.
Wat deed jij op Schiphol? Je bent toch al veel langer weer in Nederland?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boskamp 1.5 week geleden nog gespot op Schiphol.
Boskamp is Bossie natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Boskamp, maar den Bruce is ook wel een baas.
Nee, 1.5 week, 18 juniquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat deed jij op Schiphol? Je bent toch al veel langer weer in Nederland?
Hij kwam zeker uit een jumbojet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boskamp 1.5 week geleden nog gespot op Schiphol.
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kwam zeker uit een jumbojet?
Oh lijkt veel langerquote:
Huhue.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Hm, weet niet Kaneel. Heb nu hoge broek met kort topje maar voel me nu oud![]()
.
Zo bedoel ik het niet lulquote:
Broekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huhue.
Maakt het zo ouwerlijk?
Door de broek, of het topje?
Ik draag een spijkerbroek. Ik voel mij nu net een babyboomer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broek. Omdat ie zo hoog is. Nu leef ik in de tijd waar al die vrouwen hoge broeken droegen weet je wel
...
Je bent ook een babyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag een spijkerbroek. Ik voel mij nu net een babyboomer.
quote:
Zullen we straks nog wat prinsessen redden?quote:
Ik google op hoge broek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broek. Omdat ie zo hoog is. Nu leef ik in de tijd waar al die vrouwen hoge broeken droegen weet je wel
...
Zo is bij mij nu ook wel hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik google op hoge broek.
Krijg dit:
[ afbeelding ]
Huilen.
Denk het ook niet. Nederland speelt ook morgen. Vanavond wellicht wel naar het betaalde stukje festival aangezien ik gratis kaarten kan krijgen.quote:
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkcquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen nog naar Parkpop?
[..]
Zullen we straks nog wat prinsessen redden?Ik ben toch nog aan het wachten op mijn tickets.
khu klux clan? ;s ;squote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkc
Romantisch. Hopelijk schreeuwt hij niet al teveelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkc
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Romantisch. Hopelijk schreeuwt hij niet al teveel
Succesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan ga ik nu even een stukje fietsen.
Spreek je nooit meer met Roro af? Jullie waren dikke matties tochquote:
Binnenkort weerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreek je nooit meer met Roro af? Jullie waren dikke matties toch
Wat voor drug?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Binnenkort weer
laatste paar maanden beetje drug geweest
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
Everything I need, everything I touch.
Turns to quicksand.
The harder I try, I try so hard.
It slips right through my fingers.
mkzquote:
gekke koeien ziektequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?? ben niet zo goed met afkortingen
ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?? ben niet zo goed met afkortingen
Lekker luchtje zal er in je zolderkamer hangen danquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:17 schreef wietparkiet het volgende:
Just chillin and fuckin lmi's mom
but she a nasty bitch
Broek kan weer bij de was inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker luchtje zal er in je zolderkamer hangen dan
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
28-06-2014, 23:28
LETMEIN zit met zijn laptopje te relaxen in de McDonald's in Doetinchem. Over een half uurtje sluit de McDonald's, en de manager maakt dit LETMEIN duidelijk. Op dat moment komen er enkele sjonnies de McDonald's binnengelopen en direct lopen ze naar LETMEIN toe. "Monsieur, parles Francais?" vraagt één van de sjonnies hem. Angstig kijkt LETMEIN om zich heen nadat hij de vraag met nee beantwoord heeft. De sjonnies pakken een tafeltje en één van de sjonnies pakt een telefoon en begint te bellen. LETMEIN durft nu niet meer naar buiten, maar hij zal toch zo eens naar zijn studentenkamer toe moeten.
00:00, de McDonald's gaat sluiten. Twee van de sjonnies zijn inmiddels weggelopen naar buiten om een sigaretje te roken, de andere twee zitten nog opvallend veel naar LETMEIN te kijken. Angstig loopt LETMEIN naar buiten waar hij aan één van de sjonnies vraagt: "Bonjour, quel est Point du Jour?" LETMEIN weet het antwoord zelf al, namelijk rechtsaf. De sjonnie antwoordt links en wijst hem dus de verkeerde kant op. LETMEIN besluit naar links te lopen om te kijken wat hun plan is. Al snel ziet hij een geblindeerd busje met daarop "WP's busje" aan komen rijden en wordt hij het busje ingesleept. LETMEIN poept in zijn broek van angst en wanneer de sjonnies en wietparkiet dit merken, doen ze hun armen om hem heen en troosten ze hem.
Drie jaar later zijn LETMEIN en één van de sjonnies nog altijd gelukkig getrouwd.
Einde.
uh okequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
De enige keer wanneer ik mijn armen om lmi heen doen betreft dit zijn nek en ben ik hem niet aan het troosten toto
graag mijn naam veranderen of ik ben genoodzaakt een aanklacht in te dienen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
De enige keer wanneer ik mijn armen om lmi heen doen betreft dit zijn nek en ben ik hem niet aan het troosten toto
graag mijn naam veranderen of ik ben genoodzaakt een aanklacht in te dienen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
We kunnen ook een LMI-verhalen wedstrijd organiseren
mijne is al klaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
Kun jij ook schrijven da?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik schrijf weleens jaquote:
3/10, toto way betterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
er was ooit een man en een vrouw
die man en die vrouw hadden een onhandelbaar kreng van een zoontje
dat zoontje zat op het fokforum en iedereen daar was hem zat
maar bij gebrek aan sociale contacten bleef dit zoontje op fok
dit zoontje heette op fok lmi en was vervelend
wietparkiet leefde nog lang en gelukkig enzo
Eind augustus pasquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
er was ooit een man en een vrouw
die man en die vrouw hadden een onhandelbaar kreng van een zoontje
dat zoontje zat op het fokforum en iedereen daar was hem zat
maar bij gebrek aan sociale contacten bleef dit zoontje op fok
dit zoontje heette op fok lmi en was vervelend
wietparkiet leefde nog lang en gelukkig enzo
hoezo weg, wat moet je doen danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
binnen 5 minuten gaarne, daarna ben ik weg
eerst weer een jaar of 100 ziekenhuizenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ga je weer terug? of ga je weer naar school
rly? Heb je pics van die wondquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eerst weer een jaar of 100 ziekenhuizen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
quote:
Wat vind je van mijn schrijfkunsten?quote:
Zou ik een goede schrijver zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg mooi verhaal, mijn favoriete genre is dan ook non-fictie
Heb je niet geluisterd toen ik vannacht in je oor fluisterde?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar een verhaal van jou.
Nee, ik dacht dat m'n hond het was toen er iets begon te likken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je niet geluisterd toen ik vannacht in je oor fluisterde?
Voor deze keer vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat m'n hond het was toen er iets begon te likken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn opmerking was zo mogelijk nog leuker als je weet dat Etsu en mijn hond dezelfde naam hebben.
ghehehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn opmerking was zo mogelijk nog leuker als je weet dat Etsu en mijn hond dezelfde naam hebben.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan denken je buren dat je een junk bentquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
In een muffe walm van zweetlucht, energydrank, en lichaamssappen zit een 19-jarige jongen op zijn bureaustoel achter zijn computer. Met zijn broek op half 7 zit hij te genieten van de zoveelste internetruzie. Vooral de momenten dat hij uitgescholden wordt zijHmmn een intens genot en een klein scheetje ontglipt dan ook uit zijn 3-dagen oude boxer. Rawrr.. nu begint het echte werk denkt hij.
Hij pakt wat bodylotion en begint zijn lichaam alvast in te smeren. `Scheld me maar uit fokkertjes hijgt hij zachtjes terwijl hij met zijn plakkerige handjes zijn onderbroek binnendringt.
Met zijn ogen dicht en in extase hoort hij inmiddels niet de voetstappen op de trap.
Nog even.. nog even.. en dan is zijn zaterdagavond weer vervuld met glorie en heeft hij het hoogtepunt uit zijn dag weer beleefd.
Met een oerkreet schreeuwt hij het uit en zijn zwartgekleurde laptop zit onder de witte vlekken.
Eenmaal bijgekomen schrikt hij van een onbekende aanwezigheid en met een ruk draait hij zich om.
`Mam!''
`LMI!!, waar ben jij mee bezig.. stamelt zijn moeder terwijl ze een bord met boterhammen met pindakaas vasthoudt.
Ik heb een fokker boos gemaakt, bloost LMI en schaamtevol trekt hij zijn boxer weer aan.
Toto toto
Ja had het laatst ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Was net bij de albert heijn broodje kopen, vraagt kassameisje aan diegene voor mij die alcohol wil kopen "ben je 24?" "nee" "OH okee dna moet je je ID laten zien
![]()
"
Whut. Niet de eerste keer dat ik zoiets hoor trouwens..
Ik zou het elke avond vergeten om erin te schrijvenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vroegah echt van de dagboeken. Heb die shit bijgehouden van mn 13e tot mn 16e oid. Allemaal weggeflikkert wel hahaha![]()
Haha, ja je moet er het type voor zijn of het lukt je gewoon niet om dat bij te houdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het elke avond vergeten om erin te schrijven
Hallo trein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de trein met mn laptop. Iedereen kan meelezen, zeg maar hallo trein.
Konijn van mijn ex had jouw naam.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vroegah echt van de dagboeken. Heb die shit bijgehouden van mn 13e tot mn 16e oid. Allemaal weggeflikkert wel hahaha![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat stond er allemaal zoal in?
Dat is toch geen konijnennaamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo trein.
[..]
Konijn van mijn ex had jouw naam.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat stond er allemaal zoal in?
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb alles weggeflikkerd uit mn puberjaren (behalve foto's want foto's)
Zondequote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellen
Ja alleen foto's gemaakt als ik op vakantie was Ofzo, verder nooit echtquote:
Ik heb de naam niet bedacht hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen konijnennaam.
Mo (rijinstructeur) vond mijn naam mooi en hij kende niemand met die naam
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede samenvatting?
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellen
Jammerrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alleen foto's gemaakt als ik op vakantie was Ofzo, verder nooit echt
Jij bent echt best heul erg veranderd, zag keertje foto van je toen je 17 was Ofzo en dacht echt: huhhhhquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammerr![]()
Ik hoop dat mijn kinderen net zo dol zijn op foto's als ik en dat ze mijn foto's ook 1000 keer willen bekijken![]()
Maar keelpijn enzo wel over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Mn buik doet kapot pijn vandaag. Niet de hele dag maar af en toe zo ineens, fukcing irritant
.
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt best heul erg veranderd, zag keertje foto van je toen je 17 was Ofzo en dacht echt: huhhhh
Beetje oubolligquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
iemand hier?
FHF / [GRATIS] Zeer mooi 2p Bankstel + Zeer mooie fauteuil
Nee, maar doet geen pijn meerquote:
Tapas eten hierquote:
Met behulp van Webb, ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scolari be like: tonight we eat chili
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scolari be like: tonight we eat chili
Ja gewoon aardappelpartjes, kipwings. Stokbrood en nog meer kleine hapjesquote:
nee leven gekregenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Zou hij opgepakt zijn? Ik bedoel, op een eiland zit hij toch al
Hij heeft iemand met een regenpak aangerandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Zou hij opgepakt zijn? Ik bedoel, op een eiland zit hij toch al
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft iemand met een regenpak aangerand
Lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon aardappelpartjes, kipwings. Stokbrood en nog meer kleine hapjes
het is patatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken hoe frietsaus op de tosti smaakt. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |