quote:
Zullen we straks nog wat prinsessen redden?quote:
Ik google op hoge broek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broek. Omdat ie zo hoog is. Nu leef ik in de tijd waar al die vrouwen hoge broeken droegen weet je wel
...
Zo is bij mij nu ook wel hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik google op hoge broek.
Krijg dit:
[ afbeelding ]
Huilen.
Denk het ook niet. Nederland speelt ook morgen. Vanavond wellicht wel naar het betaalde stukje festival aangezien ik gratis kaarten kan krijgen.quote:
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkcquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen nog naar Parkpop?
[..]
Zullen we straks nog wat prinsessen redden?Ik ben toch nog aan het wachten op mijn tickets.
khu klux clan? ;s ;squote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkc
Romantisch. Hopelijk schreeuwt hij niet al teveelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet nog ontbijten, (fatsoenlijk) aankleden, even naar de winkel en dan richting centraal station voor een hapje eten met kkc
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Romantisch. Hopelijk schreeuwt hij niet al teveel
Succesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan ga ik nu even een stukje fietsen.
Spreek je nooit meer met Roro af? Jullie waren dikke matties tochquote:
Binnenkort weerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreek je nooit meer met Roro af? Jullie waren dikke matties toch
Wat voor drug?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Binnenkort weer
laatste paar maanden beetje drug geweest
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef wietparkiet het volgende:
Everything I need, everything I touch.
Turns to quicksand.
The harder I try, I try so hard.
It slips right through my fingers.
mkzquote:
gekke koeien ziektequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
?? ben niet zo goed met afkortingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |