Ja had het laatst ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Was net bij de albert heijn broodje kopen, vraagt kassameisje aan diegene voor mij die alcohol wil kopen "ben je 24?" "nee" "OH okee dna moet je je ID laten zien
![]()
"
Whut. Niet de eerste keer dat ik zoiets hoor trouwens..
Ik zou het elke avond vergeten om erin te schrijvenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vroegah echt van de dagboeken. Heb die shit bijgehouden van mn 13e tot mn 16e oid. Allemaal weggeflikkert wel hahaha![]()
Haha, ja je moet er het type voor zijn of het lukt je gewoon niet om dat bij te houdenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het elke avond vergeten om erin te schrijven
Hallo trein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de trein met mn laptop. Iedereen kan meelezen, zeg maar hallo trein.
Konijn van mijn ex had jouw naam.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vroegah echt van de dagboeken. Heb die shit bijgehouden van mn 13e tot mn 16e oid. Allemaal weggeflikkert wel hahaha![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat stond er allemaal zoal in?
Dat is toch geen konijnennaamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo trein.
[..]
Konijn van mijn ex had jouw naam.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat stond er allemaal zoal in?
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb alles weggeflikkerd uit mn puberjaren (behalve foto's want foto's)
Zondequote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellen
Ja alleen foto's gemaakt als ik op vakantie was Ofzo, verder nooit echtquote:
Ik heb de naam niet bedacht hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen konijnennaam.
Mo (rijinstructeur) vond mijn naam mooi en hij kende niemand met die naam
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede samenvatting?
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mensen met duizenden foto's, ik heb denk ik zo weinig foto's dat je dat op 2 handen kan tellen
Jammerrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alleen foto's gemaakt als ik op vakantie was Ofzo, verder nooit echt
Jij bent echt best heul erg veranderd, zag keertje foto van je toen je 17 was Ofzo en dacht echt: huhhhhquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammerr![]()
Ik hoop dat mijn kinderen net zo dol zijn op foto's als ik en dat ze mijn foto's ook 1000 keer willen bekijken![]()
Maar keelpijn enzo wel over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Crack_ het volgende:
Mn buik doet kapot pijn vandaag. Niet de hele dag maar af en toe zo ineens, fukcing irritant
.
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt best heul erg veranderd, zag keertje foto van je toen je 17 was Ofzo en dacht echt: huhhhh
Beetje oubolligquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
iemand hier?
FHF / [GRATIS] Zeer mooi 2p Bankstel + Zeer mooie fauteuil
Nee, maar doet geen pijn meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |