abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141649192
Hallo,

Mijn opa & oma krijgen een nieuw bankstel.
Daarom bied ik, namens mijn opa & oma, een zeer mooi bankstel en zeer mooie fauteuil aan. Beide verkeren in goede staat aangezien mijn opa en oma zuinige mensen zijn. Ze zouden het bankstel en de stoel nog makkelijk voor een leuk bedragje kunnen verkopen, maar mijn opa en oma zijn op leeftijd dus die rompslomp willen ze niet hebben. Een kratje bier voor mijn opa is altijd welkom, maar omdat dit FHF is en het tevens gratis is is dit NIET verplicht!

Foto's:

Ophalen

Beide zijn (liefst in één keer) op te halen in Almelo, Twente. Contact loopt via mij, en ik zal zelf ook aanwezig zijn bij het ophalen omdat mijn opa en oma op leeftijd zijn en ik er dus wel even bij wil zijn als iemand het komt ophalen.

Doelgroep

Het liefst gaan beide meubels naar mensen die het goed kunnen gebruiken dan wel hard nodig hebben. PM/DM mij gerust met een goede reden. Mocht je het gewoon graag willen hebben maar er geen goede reden voor hebben, PM/DM of reageer hier gerust want ook dan maak je wel kans, maar mijn voorkeur gaat dus wel naar mensen die het echt nodig hebben.

Zegt het voort, want het liefst willen ze het binnen een paar dagen kwijt!
pi_141676029
Up
  PR en moderator zondag 29 juni 2014 @ 15:53:23 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_141682511
Slotje op verzoek (neem aan dattie weg is).
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')