SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Matige filmquote:
wat is er zwerquote:
He hoiquote:
Gaat, met jou?quote:
Sup?quote:
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Lekker biertjes drinken dus. Goed bezig ceesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.
Nicequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardagsfeest van een vriend en zondag voetbal kijken bij m'n voetbalclub.
Zal ik helpen met solliciteren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVoor morgen nog niks. Beetje solliciteren
Zondag hopelijk ook nog afspreken om voetbal te kijken
Waarom?quote:
Altijd gezellig WK wedstrijdje kijken al erger ik me soms mateloos aan onwetenden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVoor morgen nog niks. Beetje solliciteren
Zondag hopelijk ook nog afspreken om voetbal te kijken
Hadden jullie nog geen bioscoop dan? ;oquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Altijd gezellig WK wedstrijdje kijken al erger ik me soms mateloos aan onwetenden.
Vanaf dinsdag gaat de gloednieuwe bioscoop in Hoorn open. Kan ik ook af en toe een filmpje pakken.
Ik denk niet dat ik meer kans maak met jouw inbreng maar bedankt.quote:
Al ingevuld volgens mij. Zal het morgenochtend dubbelchecken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-poule niet in te vullen ten behoeve van #TeamJohannes
link?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!-poule niet in te vullen ten behoeve van #TeamJohannes
En welterusten alvastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al ingevuld volgens mij. Zal het morgenochtend dubbelchecken.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/74quote:
Nee alleen in Purmerend en Heerhugowaard wat beide minimaal een halfuur rijden is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden jullie nog geen bioscoop dan? ;o
[..]
Ik denk niet dat ik meer kans maak met jouw inbreng maar bedankt.
Dank jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En welterusten alvast
Die nummer 1 positie dient behouden te worden uiteraard.
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/74
Slaap lekkerquote:
Spannend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was het om Paxje laatst te zien?
Dit heeft hij ook in vertrouwen tegen mij gezegd, en dat hij van zijn 7 een 8 heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.
Toen hij naast me kwam zitten, wist ik het zeker: hij is verliefd op mij.
Hoe was het om Paxje na mij te zien?
Ik heb deze week ook +-6 uur met hem doorgebracht Etsutje. Het was magnifiekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spannend.
Toen hij naast me kwam zitten, wist ik het zeker: hij is verliefd op mij.
Hoe was het om Paxje na mij te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |