Ja.quote:
Nee gewoon, ik kwam die foto tegen en Tchock zei toen dat ik daar niet op leek maar ik vind het zelf een mooie foto dus hoopte gewoon van wel en dacht ik ga het hier vragenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Maar waarom de vraag?
Was het een strikvraag en ben je het toch niet? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Tchock is raar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gewoon, ik kwam die foto tegen en Tchock zei toen dat ik daar niet op leek maar ik vind het zelf een mooie foto dus hoopte gewoon van wel en dacht ik ga het hier vragen. Dus thanks
, voor het serieuze antwoorden etc etc
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Kaneeltje, mn (dode :'9 ) hammie in de zomer. Ging ie altijd buiten zn huisje slapen, zag er altijd zo lief uit
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Crack_ het volgende:
#pray4crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Puntige knieën. 2/10'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha deze, gevallen met paardrijden![]()
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, spannende foto. Heb mensen aardige buitelingen zien maken van paarden. Het ziet er altijd zo onhandig uit.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja, het ziet er heeel onhandig uit
.
Deze ook hoor. We gingen zwemmen met paarden dus zadels en shitje eraf en het water in.. Nou prima maar mijne wilde niet
. Iedere keer als we in water stapten ging ie kei hard eruit rennen en flikkerde ik iedere keer op van die kut steentjes
.
Bij de 4e keer proberen bleef ik zitten en deed ie rustig. Liever drie keer van paard af flikkeren dan hem zn zin geven
![]()
Yes, even zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]kutbeest.
Heb je ook foto van die paarden, of niet?
Mooie beesten wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met baby
[ afbeelding ]
Kusje
[ afbeelding ]
En dit was mijne. Heb ik dan weer geen goede foto van he
.
En zo liefquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie beesten wel.
Zou je later weer een paard willen?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Was zo lekker he. Straat uit lopen toen ik nog in brabant woonde en daar stonden z e
Jaaaaaaaaa, dat is echt lekkerrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je hier ook hoor. Dan woon je op 15 minuten fietsen ofzo van de stad, maar wel op platteland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |