Inderdaad, goed spenden voor echte aanwinsten of eigen talenten.quote:
en dan krijg je een van Beek en een Cabral in je basis elftal waar je heel jaar op moet teren.quote:
Met matige aanwinsten ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan krijg je een van Beek en een Cabral in je basis elftal waar je heel jaar op moet teren.
Gaat niet werken.
Komt echt niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ziyech zitten ze achteraan toch, dat is al een prima aankoop.
Maar Ajax zal toch altijd beter blijven denk niet dat we ooit nog kampioen worden man. Daarom eigen jeugd dan kan je trots kijken, niet willen forceren om de beste te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad, goed spenden voor echte aanwinsten of eigen talenten.
Denk het ook nietquote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
Maar Ajax zal toch altijd beter blijven denk niet dat we ooit nog kampioen worden man
Betere suggesties?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
En de hele tijd ook die Guidetti als eerste naam als Pelle wegvaltflikker op met die gast man
![]()
Hoe kan je als Feyenoord neit zien dat dat een flop gaat worden als hij terugkeert:?
Manu kan prima in de spitsquote:
Laatste jaren is het wel cool hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechte mentaliteit in de club Feyenoord helaas.
Geen echte sportmentaliteit meer al jaren niet.
Had een nieuw stadion moeten komen als ik even rationeel denk. Nu nieuwbouw die "jaren vooruit kan".quote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren is het wel cool hoor.
Ook met dat nieuwe stadion en shit er worden echt wel stappen gemaakt.
Hij kan niet voetballen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Immers doet veel nuttig werk, zijn rendement is uitgerekend door zo'n bureau hij is op afstand de beste speler van de eredivisie op nummer 10.
Alleen door dat lompe haten mensen hem
Ik haat hem absoluut niet, ik hoop dat hij blijft.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Manu![]()
Immers doet veel nuttig werk, zijn rendement is uitgerekend door zo'n bureau hij is op afstand de beste speler van de eredivisie op nummer 10.
Alleen door dat lompe haten mensen hem
Is zo goed als nieuwbouw he.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had een nieuw stadion moeten komen als ik even rationeel denk. Nu nieuwbouw die "jaren vooruit kan".
Ik geloof daar niet zo in heel eerlijk gezegd
zeggen zequote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Is zo goed als nieuwbouw he.
Alleen het fundament blijft staan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Rent continu achter z'n eigen verloren ballen aan.
Mist pingels tegen Ajax
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Rent continu achter z'n eigen verloren ballen aan.
Mist pingels tegen Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |