Sowieso dat hij dat doetquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem je een Van Gaal UI voor 1 maand als het wel gaat gebeuren?
Jaaaa met Pellé de man van 15 miljoen in de spitsquote:
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is dat je een teringdebiel bent dat ik niet verder op je inga
Nee hoor, niks mis mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?of moet ik LittleBrownie zeggen?
Kwaliteitsgebrek united wat niet op te lossen is in een transferperiode.quote:
Je hebt wel een oogje op haarquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Ik heb LB al tijden niet gesproken overigens
Als dat gebeurt neem ik Arsenal shirt.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal overigens, als ze Balotelli ff halen
Zolang creche-medwerker Wenger aan het roer staat zal Arsenal nooit wat halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal overigens, als ze Balotelli ff halen
Giroud weg en Campell in de spitsquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik Arsenal shirt.
Haha, grapjasquote:
Jij bloedt niet alleen uit je vinger he?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Hahahahahahaha LB is en blijft een gevoelig snaartje bij jou he ?of moet ik LittleBrownie zeggen?
FA Cupquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang creche-medwerker Wenger aan het roer staat zal Arsenal nooit wat halen.
Moest lachenquote:
Vandaar dat je zo doetquote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee.
Ik heb LB al tijden niet gesproken overigens
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Van 1 kant horen is altijd maar weer afwachten of dat klopt. Zal LB zelf wel eens vragen morgenkijken of ze nog sappige roddels heeft
komt goed smoothbwoiiiiiiiquote:Op zondag 29 juni 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdlaat je het nog even weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |