Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef dude232 het volgende:
Rap en HipHop in het algemeen is pure bagger
Mee eens, er zijn trouwens ook wel goede Hip hop artiesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ik
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak en mening en dat respecteer ik
Ontzettend veel is gewoon dieptriest en bagger. Zelf vind ik die ontelbare 'raps' over hun trieste leven als dealer, pimp whatever ondertussen ook niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:04 schreef dude232 het volgende:
[..]
Mee eens, er zijn trouwens ook wel goede Hip hop artiesten.
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoortquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Rap
Hip hop
Denken dat dat muziek is
+1 voor Nikmans, volledig mee eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoort
DJ Shadowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Hexagon het volgende:
Hiphop is duidelijk een genre met een hoog gehalte verzuurde ouwelullen
Terwijl dit soort shit toch duidelijk gemarket is naar blanke puberjongensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Gewas het volgende:
2pac is de muziek uit mijn jeugd.
Het idee dat miljoenen negers over de hele wereld dit luisteren is prachtig.
Precies, deze beste man verenigd de wereld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Gewas het volgende:
2pac is de muziek uit mijn jeugd.
Het idee dat miljoenen negers over de hele wereld dit luisteren is prachtig.
Het is gewoon snel praten op een elektronisch gefabriceerd deuntje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het probleem is dat de meeste mensen rap associėren met die kinderachtige zooi die je op de radio hoort
Dat van die teksten klopt inderdaad, als je referentiekader niet verder reikt dan wat je op de radio hoort, zoals helaas bij veel mensen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon snel praten op een elektronisch gefabriceerd deuntje.
Er komt nul muzikaal talent bij kijken en de tekst van bijna alle nummers zijn te herleiden tot ik ben de beste, stoerste, rijkste, bitches, hoes, money
Om DMX kan ik nog wel eens smakelijk lachen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is die stoer doen/opschep hiphop gewoon vet, als je het maar niet te serieus neemt
DMX is baas en al die véél te gangster shit van biggie ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Om DMX kan ik nog wel eens smakelijk lachen.
Mee eens. Ik respecteer jou, mattie. Nikmans +1.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
DMX is baas en al die véél te gangster shit van biggie ook
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Het is ook niet altijd even makkelijk toe te geven dat je van rap houdt hoor, omdat je altijd in de verdediging wordt geduwd aangezien er nu eenmaal zoveel kankermuziek wordt geproduceerd maar er is genoeg écht hele goede rap te vinden, zowel tekstueel (mocht het je boeien) als in technisch opzicht.
Of dit kunststuk
Dat mag best man, ik vind ook geen fuck aan de Stones maar hoe saai zou het zijn als iedereen hetzelfde vet zou vinden? Ik heb iig mijn plicht gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niks
Zeker waar, maar ja klaagbaak hé. Dan moet je altijd even ergens op afgevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat mag best man, ik vind ook geen fuck aan de Stones maar hoe saai zou het zijn als iedereen hetzelfde vet zou vinden? Ik heb iig mijn plicht gedaan
Dit is ook wel vet en geen standaard gammele rapbeat met, nummer bestaat uit twee delenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niks
Osdorp Possequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef L3viathan het volgende:
Eminem![]()
Niet naar Osdorp Posse luisteren
gast.. de osdorp posse is hardcorequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Osdorp Posse![]()
Def P![]()
![]()
Chill0n in een bubbelbad
ah een al eerder genoemde verzuurde ouwe lul gespot!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Attitude het volgende:
Bij echte hiphop denk ik toch al gauw aan: Grandmaster Flash - The Message, Doug E Fresh - All The Way To Heaven, Fat Boys- Fat Boys, Heavy D - Mr Big Stuff , Mantronix - Bassline, Mc Jazzy Jeff - King Heroin, Run DMC - King Of Rock, Sugarhill Gang - Rapper Delight, UFTO - Leader Of The Pack, Whodini - Growing Up.
Al lang voordat DMX, Biggie of 2Pac er waren.
yea!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is ook wel vet en geen standaard gammele rapbeat met, nummer bestaat uit twee delen
kijk... een cultuurbarbaar!! ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ah een al eerder genoemde verzuurde ouwe lul gespot!
Kortzichtigheid van sommige hier.. tering..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Hiphop is nooit leuk geweest. Tenzij je neger en laaggeschoold bent, dan is hiphop helemaal te gek.
Denk dat je de statistieken erop kan naslaan anders?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:18 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Kortzichtigheid van sommige hier.. tering..
Hiphop/Rap in de jaren 70,80 en 90 tot 2002 was gewoon tof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is die stoer doen/opschep hiphop gewoon vet, als je het maar niet te serieus neemt
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Hiphop is nooit leuk geweest. Tenzij je neger en laaggeschoold bent, dan is hiphop helemaal te gek.
Er is nu best nog wel goede hiphop, alleen wordt de markt (zoals met alle muzieksoorten ongeveer) overspoeld met kinderachtige matigheid waardoor het zoeken isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hiphop/Rap in de jaren 70,80 en 90 tot 2002 was gewoon tof.
[..]![]()
Underground/classic hiphop-rapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er is nu best nog wel goede hiphop, alleen wordt de markt (zoals met alle muzieksoorten ongeveer) overspoeld met kinderachtige matigheid waardoor het zoeken is
Jammer je bent me voorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef dude232 het volgende:
Rap en HipHop in het algemeen is pure bagger
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef .sfinx het volgende:
niggers with attitude was wel echt het pareltje van die scene
Dat is toch helemaal het punt niet? Het gaat om het verschil in kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef jamesdeen het volgende:
De Nederlandse scene leeft volop. Ook mooi dat we initiatieven zoals 101Barz, hou je bek en punchoutbattles hebben die nieuwe en bestaande artiesten belichten en een podium geven.
Waarschijnlijk ken jij nog niet eens 95% van Amerikaanse bodem, maar hoor je wat op MTV, zie je wat op youtube en dit forum langskomen en baseer je daarop je uitspraak.
En dan hebben we het nog niet eens over internationale hip-hop gehad. Spaanstalige rap alleen al is mogelijk even groot als Engelstalige rap.
Mijn punt is dat je helemaal geen oordeel kan vellen over de kwaliteit als je 95% van de hip-hop niet kent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal het punt niet? Het gaat om het verschil in kwaliteit.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
DMX is baas en al die véél te gangster shit van biggie ook
Dan is je punt bijzonder zwak aangezien het niet meer dan een aanname is dat hij 95% niet kent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je helemaal geen oordeel kan vellen over de kwaliteit als je 95% van de hip-hop niet kent.
Edit: de eerste alinea was een kanttekening.
Dat jij ouder dan 17 jaar bent is ook een aanname.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan is je punt bijzonder zwak aangezien het niet meer dan een aanname is dat hij 95% niet kent.
deze ts is het niet waardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:57 schreef KLTZK het volgende:
Een topic over hiphop en nog steeds geen deadprez?
Dit is een primeur!
Maar nu heb je toch in dit topic gepost...quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar nu heb je toch in dit topic gepost...
Dat klopt, maar wat wil je daarmee zeggen? Dat als de ene aanname waar is de andere dat automatisch ook is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat jij ouder dan 17 jaar bent is ook een aanname.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |