Om DMX kan ik nog wel eens smakelijk lachen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is die stoer doen/opschep hiphop gewoon vet, als je het maar niet te serieus neemt
DMX is baas en al die véél te gangster shit van biggie ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Om DMX kan ik nog wel eens smakelijk lachen.
Mee eens. Ik respecteer jou, mattie. Nikmans +1.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
DMX is baas en al die véél te gangster shit van biggie ook
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Het is ook niet altijd even makkelijk toe te geven dat je van rap houdt hoor, omdat je altijd in de verdediging wordt geduwd aangezien er nu eenmaal zoveel kankermuziek wordt geproduceerd maar er is genoeg écht hele goede rap te vinden, zowel tekstueel (mocht het je boeien) als in technisch opzicht.
Of dit kunststuk
Dat mag best man, ik vind ook geen fuck aan de Stones maar hoe saai zou het zijn als iedereen hetzelfde vet zou vinden? Ik heb iig mijn plicht gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niks
Zeker waar, maar ja klaagbaak hé. Dan moet je altijd even ergens op afgevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat mag best man, ik vind ook geen fuck aan de Stones maar hoe saai zou het zijn als iedereen hetzelfde vet zou vinden? Ik heb iig mijn plicht gedaan
Dit is ook wel vet en geen standaard gammele rapbeat met, nummer bestaat uit twee delenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een stukje geluisterd en ik vind het helemaal 3 keer niks
Osdorp Possequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef L3viathan het volgende:
Eminem![]()
Niet naar Osdorp Posse luisteren
gast.. de osdorp posse is hardcorequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Osdorp Posse![]()
Def P![]()
![]()
Chill0n in een bubbelbad
ah een al eerder genoemde verzuurde ouwe lul gespot!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Attitude het volgende:
Bij echte hiphop denk ik toch al gauw aan: Grandmaster Flash - The Message, Doug E Fresh - All The Way To Heaven, Fat Boys- Fat Boys, Heavy D - Mr Big Stuff , Mantronix - Bassline, Mc Jazzy Jeff - King Heroin, Run DMC - King Of Rock, Sugarhill Gang - Rapper Delight, UFTO - Leader Of The Pack, Whodini - Growing Up.
Al lang voordat DMX, Biggie of 2Pac er waren.
yea!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is ook wel vet en geen standaard gammele rapbeat met, nummer bestaat uit twee delen
kijk... een cultuurbarbaar!! ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ah een al eerder genoemde verzuurde ouwe lul gespot!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |