Smaken verschillen. Ik vind een Chablis best te pruimen. Daarnaast is niet iedere chablis duur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:50 schreef BlueMage het volgende:
Jongens, even de vreugde temperen: prijs per fles betekent lang niet altijd dat je ook echt goeie wijn hebt. Voorbeeldje: Chablis is ontzettend dure witte wijn maar dat spul is waterig en niet te zuipen, imo.Niet gelijk denken dat je nou ook de lekkerste wijn hebt omdat je de duurste hebt.
Technisch zal het mogelijk zijn, maar zoals gezegd denk ik dat de winkelier ook recht heeft om een bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Dit om een winkelier te behoeden om failliet te gaan door een technische fout (of mogelijkheid tot omzeiling) in zijn webshop. Logisch en terechtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:41 schreef qua111 het volgende:
Je kan blijkbaar gewoon doorbestellen op hetzelfde ip + adres als je je browsergeschiedenis + cookeis verwijderd, en een 0 toevoegd aan je huisnummer. dus 03 ipv 3, en daarna 003 etc. Zo ff proberen
Altijd goed om een dergelijke bevestiging nog eens te lezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Van die Gran Reserva weet ik dat die erg goed is.
Nogmaals, smaken verschillen en ik ben erg van de Spaanse wijnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Altijd goed om een dergelijke bevestiging nog eens te lezen.
Oh, ik dacht dat je't over die indomita quintus had.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nogmaals, smaken verschillen en ik ben erg van de Spaanse wijnen.
Da's ook een Gran Reserva, dus ik kan me niet voorstellen dat ik daarin zou spugen.quote:
Vrienden van mij hebben al meerdere bestellingen (in één keer) op hetzelfde adres ontvangenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:34 schreef Moody het volgende:
Ik kan me voorstellen dat wanneer je met verschillende kortingscodes op hetzelfde adres wijn gaat bestellen, die shop het recht heeft om een bestelling te annuleren. Ik ken de algemene voorwaarden niet.
Wel verzendkosten dan helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
Met de code sa389 kun je nogmaals met ¤20 korting bestellen en met de code hc389 wederom
om verzendkosten te omzeilen ff googelen op wijnvoordeel. Dan het tabje pakken met iets van gratis thuisbezorgd. Als je op dit manier de website benaderd krijg je op je bestelling geen verzendkostenquote:
Oh die krijg ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
om verzendkosten te omzeilen ff googelen op wijnvoordeel. Dan het tabje pakken met iets van gratis thuisbezorgd. Als je op dit manier de website benaderd krijg je op je bestelling geen verzendkosten
Oh thx overheen gelezen. Nog maar een doosje danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Even teruglezen
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Chablis is lekker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind een Chablis best te pruimen. Daarnaast is niet iedere chablis duur.
Ik heb op mijn pa's naam een proefpakketje rood, op mijn schoonpa's naam een Tempranillo en op mijn eigen naam die Gran Reserva besteld. Voor 3 tientjes 18 flessen wijn. Van die Gran Reserva weet ik dat die erg goed is.
Maar dit is geen wijn van de AH!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
Doos rose besteld voor 9,94Had vorige week al een doos witte, die prima smaakt overigens, alleen breekt de kurk af als je hem eruit haalt
Ik ook! Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Ha, bedankt! 6 flesjes Sauvignon Blanc besteld voor ¤ 9,94!
Volgende week vrijdag allemaal die doos naast de computer zetten en dan rellenquote:
Haha, jaaa allemaal tegelijk aan de zuipquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag allemaal die doos naast de computer zetten en dan rellen
Ik denk dat ze failliet gaan met die fokkers.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef dopfles1 het volgende:
Vraag mij af hoeveel zij op voorraad hebben daar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |