joequote:
Ik vind het altijd wel mooi dat je die dingen altijd hier meldt om je te profileren. Wel afgeven op de "ik ga naar de gym/club" posts maar zelf aankomen. Even lassen/tafelpoten inkorten/schommelstoel timmerenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon veel kluswerk en tuinonderhoud.
Droom zachtquote:
frank heeft het goed afgehandeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kijk ff op FOK en zie meteen een Roadtrip topic gvd
In dit geval heb je daar geen gelijk in, in die andere gevallen wel. En nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat je die dingen altijd hier meldt om je te profileren. Wel afgeven op de "ik ga naar de gym/club" posts maar zelf aankomen. Even lassen/tafelpoten inkorten/schommelstoel timmeren
iyi geceler tatlimquote:
Oh helemaal niets. Ik observeer graag en soms deel ik iets daarvanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dit geval heb je daar geen gelijk in, in die andere gevallen wel. En nu?
Lastig dat autismequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:56 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die apparatuur 's nachts aan laten staan, als ik een horloge binnen een paar meter afstand leg dan hoor ik het tikken en kan ik al niet slapen.
#zaktabak4mod ja.quote:
Overigens heb ik niks tegen het bezoeken van sportscholen, het is meer een beetje dat 'haha kijk die ecto's zonder discipline ik ben echte man' houding waar ik me aan stoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh helemaal niets. Ik observeer graag en soms deel ik iets daarvan
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomtquote:
Bij mij duurde dat ook een half jaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Ik eerst verdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.quote:
Denk niet dat het op basis van volgorde is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |