Lastig dat autismequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:56 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die apparatuur 's nachts aan laten staan, als ik een horloge binnen een paar meter afstand leg dan hoor ik het tikken en kan ik al niet slapen.
#zaktabak4mod ja.quote:
Overigens heb ik niks tegen het bezoeken van sportscholen, het is meer een beetje dat 'haha kijk die ecto's zonder discipline ik ben echte man' houding waar ik me aan stoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh helemaal niets. Ik observeer graag en soms deel ik iets daarvan
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomtquote:
Bij mij duurde dat ook een half jaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Ik eerst verdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.quote:
Denk niet dat het op basis van volgorde is.quote:
Ja, daarom ben ik eerder aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Denk niet dat het op basis van volgorde is.
Met het sturen van een mail/sollicitatie kwalificeer je je niet alleen, denk ook echt wel dat ze er naar kijken, naast je gedrag op het forum.
Hoe heet het tweede perron van de NS?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe heet het tweede perron van de NS?Die postte je een uur geleden ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Wees eens heel eerlijk naar jezelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik eerder aan de beurt.
Toen reageerde niemand, en nu kwam ie uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je een uur geleden ook al.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe heet het tweede perron van de NS?Pijn in mijn buik van het lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik denk dat de (F)A's daar prima zelf over kunnen oordelen.quote:
Ik vermoed zomaar dat 'ie deze quote in z'n sig gaat zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Pijn in mijn buik van het lachen.
Kijk dit verhoogt je kansen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat de (F)A's daar prima zelf over kunnen oordelen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat 'ie deze quote in z'n sig gaat zetten.
quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Ik denk dat dit nog niet eens zo'n gekke tactiek is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Die tindermeisjes met paaldansfoto's he. Ze doen dat echt in heel weinig verhullende kledij. Misschien moet ik me ook eens inschrijven voor die 'sport'
is niks seksueels aan is enkel om spieren mee te trainen!!1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Die tindermeisjes met paaldansfoto's he. Ze doen dat echt in heel weinig verhullende kledij. Misschien moet ik me ook eens inschrijven voor die 'sport'
Die tindersletjes zeggen nooit wat terug bij mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |