Nee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
Hoe zit het nou? Denk je nog wel eens aan je eerste vriendin als je je aftrekt zak?
Ik heb nog steeds geen idee, maar ik heb het goedkoopste toetsenbord van de paradigit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
[..]
Da's geen rubber dome keyboard, typt wat lekkerder
dit jaquote:
Ik wou een kaap voor zijn jaquote:
Zo'n mechanisch toetsenbord is zo'n oud klikker de klak toetsenbord. Schijnt super lekker te typen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, maar ik heb het goedkoopste toetsenbord van de paradigit.
Lekker fucking boeiend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef spambot31 het volgende:
In een normaal toetsenbord zit een soort rubberen plaat die je induwt elke keer als je op een toets drukt, waardoor je uiteindelijk de "knop" raakt.
Een mechanische toetsenbord werkt zo:
[ afbeelding ]
Ik heb eens bier in mijn computer gegooid, terwijl ie aanstond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik had een keer zo'n logitech G-nogwat toetsenbord gekocht, kapot nadat er één keer wat bier overheen was gevallen.
Ik houd het toch maar bij toetsenborden van 13 euro.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb eens bier in mijn computer gegooid, terwijl ie aanstond.
Ik heb vandaag zo'n draadloze minitoetsenbord binnen gekrege. Had het besteld vanuit china. Best een chill ding. Doet het primaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik had een keer zo'n logitech G-nogwat toetsenbord gekocht, kapot nadat er één keer wat bier overheen was gevallen.
Ik houd het toch maar bij toetsenborden van 13 euro.
Draadloos is kut man.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n draadloze minitoetsenbord binnen gekrege. Had het besteld vanuit china. Best een chill ding. Doet het prima
Niet meer uit doen / laptop halenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
De aan/uit-knop van mijn pc werkt niet meer, ik moet iedere keer de kast openmaken en op dat knopje op het moederbord duwen.
Bierflesje op bureau, computer naast bureau, door een onhandige armbeweging mik ik het bierflesje schuin op tafel, waardoor de opening precies boven het ventilatorroosterding in mijn kast hangt.quote:
Waarom zou je je pc uitzetten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
De aan/uit-knop van mijn pc werkt niet meer, ik moet iedere keer de kast openmaken en op dat knopje op het moederbord duwen.
Ik werd hier verdrietig van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het wel chill. Laptop aan tv met hdmi. En dan lekker op bed liggen toetsenbordje op schoot. Heerlijkquote:
Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
omdat die zoemt.quote:
Laptopsquote:
Als ik hem te lang aan laat staan krijg ik blue screensquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.
Ik zit hier ook wel lekker achter m'n pc hoor, al zit jij ongetwijfeld lekkerderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill. Laptop aan tv met hdmi. En dan lekker op bed liggen toetsenbordje op schoot. Heerlijk
Dat is veel te veel moeite joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
Als ik hem te lang aan laat staan krijg ik blue screens
jat jij elektriciteit van de buren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ik.
Die draait vast geen Windows.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ik.
Nee, maar hij betaald volgens mij niet zelf de rekening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jat jij elektriciteit van de buren?
Ik had er toen best veel werk van gemaakt om een zo zuinig mogelijk ding te kopen. Valt qua verbruik reuze mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jat jij elektriciteit van de buren?
Neuh, ik betaal kost en inwoning door veel in en rond het huis te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar hij betaald volgens mij niet zelf de rekening.
Zoals tafelpoten inkorten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh, ik betaal kost en inwoning door veel in en rond het huis te doen.
Klinkt goed, helaas zul je pas over een maand weer overdag een waterpijpsessie in het park kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:50 schreef anti-loper het volgende:
Ohja ik heb vandaag ook de EARSON bluetooth speaker gekregen. Damn wat een heerlijk ding. Echt vet chill en nog lekker voordelig, mooi geluidje alles. Dit gaat mijn waterpijpsessies in het park brengen naar een hogere level
slaap lekker bbyquote:
quote:
leuk onderschrift!quote:voederbietel
kort tafelpoten in
joequote:
Ik vind het altijd wel mooi dat je die dingen altijd hier meldt om je te profileren. Wel afgeven op de "ik ga naar de gym/club" posts maar zelf aankomen. Even lassen/tafelpoten inkorten/schommelstoel timmerenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon veel kluswerk en tuinonderhoud.
Droom zachtquote:
frank heeft het goed afgehandeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef BozeHaas het volgende:
Ik kijk ff op FOK en zie meteen een Roadtrip topic gvd
In dit geval heb je daar geen gelijk in, in die andere gevallen wel. En nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat je die dingen altijd hier meldt om je te profileren. Wel afgeven op de "ik ga naar de gym/club" posts maar zelf aankomen. Even lassen/tafelpoten inkorten/schommelstoel timmeren
iyi geceler tatlimquote:
Oh helemaal niets. Ik observeer graag en soms deel ik iets daarvanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dit geval heb je daar geen gelijk in, in die andere gevallen wel. En nu?
Lastig dat autismequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:56 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die apparatuur 's nachts aan laten staan, als ik een horloge binnen een paar meter afstand leg dan hoor ik het tikken en kan ik al niet slapen.
#zaktabak4mod ja.quote:
Overigens heb ik niks tegen het bezoeken van sportscholen, het is meer een beetje dat 'haha kijk die ecto's zonder discipline ik ben echte man' houding waar ik me aan stoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh helemaal niets. Ik observeer graag en soms deel ik iets daarvan
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomtquote:
Bij mij duurde dat ook een half jaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Ik eerst verdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze hebben me ingeschreven als er een functie vrijkomt
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.quote:
Denk niet dat het op basis van volgorde is.quote:
Ja, daarom ben ik eerder aan de beurt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Denk niet dat het op basis van volgorde is.
Met het sturen van een mail/sollicitatie kwalificeer je je niet alleen, denk ook echt wel dat ze er naar kijken, naast je gedrag op het forum.
Hoe heet het tweede perron van de NS?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe heet het tweede perron van de NS?Die postte je een uur geleden ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Wees eens heel eerlijk naar jezelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik eerder aan de beurt.
Toen reageerde niemand, en nu kwam ie uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je een uur geleden ook al.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe heet het tweede perron van de NS?Pijn in mijn buik van het lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Ik denk dat de (F)A's daar prima zelf over kunnen oordelen.quote:
Ik vermoed zomaar dat 'ie deze quote in z'n sig gaat zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Pijn in mijn buik van het lachen.
Kijk dit verhoogt je kansen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat de (F)A's daar prima zelf over kunnen oordelen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat 'ie deze quote in z'n sig gaat zetten.
quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Ik denk dat dit nog niet eens zo'n gekke tactiek is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Die tindermeisjes met paaldansfoto's he. Ze doen dat echt in heel weinig verhullende kledij. Misschien moet ik me ook eens inschrijven voor die 'sport'
is niks seksueels aan is enkel om spieren mee te trainen!!1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Die tindermeisjes met paaldansfoto's he. Ze doen dat echt in heel weinig verhullende kledij. Misschien moet ik me ook eens inschrijven voor die 'sport'
Die tindersletjes zeggen nooit wat terug bij mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
Haha BozeHaas heeft geen textgamequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die tindersletjes zeggen nooit wat terug bij mij
Als je mod wordt ga je alle blauwen "achterna. Dan kun je in het vervolg alleen nog maar van zulke flapdrol antwoorden geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat de (F)A's daar prima zelf over kunnen oordelen.
Ik dacht dat jij zo graag mod wilde worden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je moe wordt ga je alle blauwen "achterna. Dan kun je in het vervolg alleen nog maar van zulke flapdrol antwoorden geven.
kom zondag amsterdam cs 11:15 perron 11bquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Morgen Rotterdam CS 20:00 perron 2A dan gooi ik je door het glas van het wachthokje.
Vervlogen tijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo graag mod wilde worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |