Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
De aan/uit-knop van mijn pc werkt niet meer, ik moet iedere keer de kast openmaken en op dat knopje op het moederbord duwen.
omdat die zoemt.quote:
Laptopsquote:
Als ik hem te lang aan laat staan krijg ik blue screensquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.
Ik zit hier ook wel lekker achter m'n pc hoor, al zit jij ongetwijfeld lekkerderquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill. Laptop aan tv met hdmi. En dan lekker op bed liggen toetsenbordje op schoot. Heerlijk
Dat is veel te veel moeite joh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kast kopen en overzetten.
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
Als ik hem te lang aan laat staan krijg ik blue screens
jat jij elektriciteit van de buren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ik.
Die draait vast geen Windows.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een computer aan m'n tv geknoopt en dat ding staat al vier jaar aan geloof ik.
Nee, maar hij betaald volgens mij niet zelf de rekening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jat jij elektriciteit van de buren?
Ik had er toen best veel werk van gemaakt om een zo zuinig mogelijk ding te kopen. Valt qua verbruik reuze mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jat jij elektriciteit van de buren?
Neuh, ik betaal kost en inwoning door veel in en rond het huis te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar hij betaald volgens mij niet zelf de rekening.
Zoals tafelpoten inkorten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh, ik betaal kost en inwoning door veel in en rond het huis te doen.
Klinkt goed, helaas zul je pas over een maand weer overdag een waterpijpsessie in het park kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:50 schreef anti-loper het volgende:
Ohja ik heb vandaag ook de EARSON bluetooth speaker gekregen. Damn wat een heerlijk ding. Echt vet chill en nog lekker voordelig, mooi geluidje alles. Dit gaat mijn waterpijpsessies in het park brengen naar een hogere level
slaap lekker bbyquote:
quote:
leuk onderschrift!quote:voederbietel
kort tafelpoten in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |