abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141632496

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 28-06-2014 18:39:36 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:02:08 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141632527
Ja?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:03:10 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141632574
Nog maar een keer proberen....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_141632593
:Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Quoi het volgende:
@Tara: geloof je zo! Weet alleen totaal niet op welke schoenen Q loopt. Misschien wel tennisschoenen oid Blijft ook lastig zo via een forum.
En de schoenen van RD zijn kwijt met de post.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:04:19 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141632619
Ja.... :(
pi_141632634
Lekker op blote voeten gaan lopen dan :P
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:05:53 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141632659
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En de schoenen van RD zijn kwijt met de post.
Ja, ook dat lossen we lastig op through the interwebz :P
pi_141632795
*zwaai* Nieuw hier! Ik ga eerst maar even een beetje lurken geloof ik ...
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:15:12 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141632949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja.... :(
-O-

Heej lyanna *O*
pi_141633500
It's alive, alive...
Muwhahaha....

SPOILER
Lyanna :W
Welkom!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:31:59 #11
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141633501
Hallooow :)
Ben je al thuis?
pi_141633651
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-

Heej lyanna *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef LyannaRuns het volgende:
Ben je al thuis?
Ben je weer nieuwe fokkers aan het ronselen geweest Murmeli? :P
pi_141633810
Quoi! Die Stone Wall in Kroatië !! Wat tof! Zet 'm er ook maar bij op :9
Ja doei.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:45:54 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141633910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi! Die Stone Wall in Kroatië !! Wat tof! Zet 'm er ook maar bij op :9
Voor die lijst heb je 7 levens nodig ;)
Daar wel in de buurt geweest? Prachtig land hoor :Y
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:51:53 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef LyannaRuns het volgende:
Ben je al thuis?
Jep!

@nanook: ja *O* lyanna is heel lief O+ dus goeie toevoeging leek me zo :6
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:53:05 #16
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141634144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Ben je weer nieuwe fokkers aan het ronselen geweest Murmeli? :P
Ja tis allemaal haar schuld 😄
Murmel heeft net als mijn haas gefungeerd haha, heerlijke 7.5K gelopen!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:53:09 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Guard het volgende:
It's alive, alive...
Muwhahaha....

SPOILER
*O*
Waar kan ik me aanmelden voor de toelatingscommissie?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:54:07 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634179
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Jij had blije rengup als nick moeten hebben hihihi
pi_141634200
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor die lijst heb je 7 levens nodig ;)
Daar wel in de buurt geweest? Prachtig land hoor :Y
Niet daar nee, da's veel verder naar het zuiden. Die kant gaan we wellicht volgend jaar op!

En ja, de lijst is niet te doen! Maar het is leuk om een lijst te hebben en als je dan vakantie- en reisplannen maakt te kijken waar je wát kunt doen en welke je dan mee kunt nemen O+ 8-)
Ja doei.
pi_141634366
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Dan hoef je niet meer te lurken hoor. Met zo'n afstand kan je prima meekletsen hier. :Y
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:09:56 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan hoef je niet meer te lurken hoor. Met zo'n afstand kan je prima meekletsen hier. :Y
Met 200m ook al volgens mij. Dat vind ik leuk hier!
pi_141634809
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Met 200m ook al volgens mij. Dat vind ik leuk hier!
Ja, dat zat ik me net ook te bedenken dat ik dat niet zo handig opgeschreven had.
pi_141637865
Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
Land of the free. Home of the brave.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 06:35:08 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141638044
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 04:31 schreef Scarface88 het volgende:
Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
speciaal voor opgestaan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 06:38:06 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141638049
Ik ga zometeen iig naar de training. En al hobbel ik maar 1 minuut, das meer dan ik gedaan heb met enkel.
Gister en eergisteren om de vijver gewandeld, dat ging goed. Zonder ingepakte enkel, voor t lopen doe ik dat natuurlijk wel.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_141638313
Ik moet straks gewone kleren kopen, en ik mag niet langs de hardloopwinkel -O-

Vanmiddag even kijken of ik er nog een tempoloopje uit weet te krijgen.
pi_141638353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet straks gewone kleren kopen, en ik mag niet langs de hardloopwinkel -O-

Vanmiddag even kijken of ik er nog een tempoloopje uit weet te krijgen.
Haha ik merk ook altijd dat ik veel te veel geld uit geef aan sport kleren tov normale kleren :p

Zo een korte ldl van 80 minuten, hopelijk gaat het beter dan gisteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 08:40:00 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141638401
Gister een dutje gedaan ipv hardlopen, maar vandaag op tijd wakker dus zo mooi hardlopen naar de sportschool en na een goed uur daar weer terug.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141638447
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ik merk ook altijd dat ik veel te veel geld uit geef aan sport kleren tov normale kleren :p

Zo een korte ldl van 80 minuten, hopelijk gaat het beter dan gisteren.
Sportkleren kopen is ook veel makkelijker :P
pi_141638497
Ik heb trouwens die nep-spibelt die je alleen tegen verzendkosten kon krijgen nog steeds niet ontvangen. Gewoon afzetters dus :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_141638557
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Mag ik ook op de lijst?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:10:35 #32
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141638587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens die nep-spibelt die je alleen tegen verzendkosten kon krijgen nog steeds niet ontvangen. Gewoon afzetters dus :(
Waar besteld?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141638618
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Ik zat, samen met een klein aantal anderen, nog in de groep van vorig jaar.
Er is wel iemand admin van die groep maar ik weet niet of die persoon zin heeft om iedereen te gaan toevoegen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:27:09 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141638735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zat, samen met een klein aantal anderen, nog in de groep van vorig jaar.
Er is wel iemand admin van die groep maar ik weet niet of die persoon zin heeft om iedereen te gaan toevoegen.
Kan je t navragen?

@nanook: ik weet dat je t lief bedoelde hoor :*
pi_141638794
Eigenlijk voor het eerst sinds een week weer gelopen. Niet teveel gevraagd van mijzelf, gewoon op een tempo lopen wat lekker is, leuk parcours pakken en maar zien hoe het gaat. Opzouten met het regime van een schema, die houdt geen rekening met het weer! :P

Het was warm, het was zweten, het was leuk en ontspannen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_141638840
Wat fijn kluizenaar!
Ja doei.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:40:48 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141638863
Top! ^O^
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:46:43 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141638911
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Moest je het geld over maken naar een rekening bij Western Union in Nigeria? ;)
pi_141638956
Ik werd gewoon shago van het leven aanpassen aan het schema.
`Moeten lopen die dag, loop zo ver en moet in dat tempo. ` en balen als dat dan niet gaat door priveomstandigheden, of door het warme weer, en dan proberen in te halen op een andere dag.
Of dat je dan eigenlijk liever wil genieten van iets anders maar dat je moet gaan lopen uit vrees dat conditie meteen achteruit gaat, of kilo's aankomen.
Verwachten, nee eisen van jezelf dat je op een gegeven dag in een oncomfortabel tempo net teveel kilometers moet lopen en daarvan echt flink balen wanneer het niet lukt... dat is toch wel de druppel.
Dat is gewoon niet vol te houden, je kan beter lopen om te ontspannen en ontspannen lopen, het leuk houden.
Zo kijk ik er op dit moment tegen in ieder geval. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:58:04 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639009
Intressant om je post te lezen Kluis en om te zien hoe iedereen het anders ervaart.
Ik vind het heerlijk en motiverend om volgens de ijzeren discipline van een strak schema te lopen en daar ook een behoorlijk deel van mijn leven op aan te passen..
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:04:17 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141639070
Je hebt gelijk Kluizenaar en zo zou ik het ook het liefst zien. De werkelijkheid is alleen dat ik een streng schema ook nodig heb en fijn vind. Elk stukje vrijheid vereist weer meer eigen verantwoordelijkheid & met zo'n schema laat je je 'gewoon' meevoeren met het schema.

Maar ervaar nu exact hetzelfde hoor. Komt goed! :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:10:07 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141639128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Intressant om je post te lezen Kluis en om te zien hoe iedereen het anders ervaart.
Ik vind het heerlijk en motiverend om volgens de ijzeren discipline van een strak schema te lopen en daar ook een behoorlijk deel van mijn leven op aan te passen..
Ik ook :) daarom ben ik oa bij een loopgroep gegaan: zelf de discipline opbrengen om na het werk nog >10km te lopen lukte me niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:15:53 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141639190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik werd gewoon shago van het leven aanpassen aan het schema.
`Moeten lopen die dag, loop zo ver en moet in dat tempo. ` en balen als dat dan niet gaat door priveomstandigheden, of door het warme weer, en dan proberen in te halen op een andere dag.
Of dat je dan eigenlijk liever wil genieten van iets anders maar dat je moet gaan lopen uit vrees dat conditie meteen achteruit gaat, of kilo's aankomen.
Verwachten, nee eisen van jezelf dat je op een gegeven dag in een oncomfortabel tempo net teveel kilometers moet lopen en daarvan echt flink balen wanneer het niet lukt... dat is toch wel de druppel.
Dat is gewoon niet vol te houden, je kan beter lopen om te ontspannen en ontspannen lopen, het leuk houden.
Zo kijk ik er op dit moment tegen in ieder geval. :)
Klinkt terecht!
Ik doe het ook zo..ik gebruik mijn schema als richtinggevend maar het is niet heilig. Ik wissel vaak trainingen om of sla iets over of pas het aan als het moet. Speelt ook mee dat mijn schema niet zo goed is dus aanpassen moest ik toch :)
pi_141639195
Ik ontkom bijna niet aan het gebruik van schema's vanwege mijn onregelmatige werktijden. Ik moet vaak maanden vooruit plannen om überhaupt aan wedstrijdjes te kunnen deelnemen.

Tijdens een serie nachtdiensten loop ik niet graag. Als ik de volgende dag om 5 uur op moet moet ik ook niet te laat gaan lopen (want het duurt daarna heel lang voordat ik kan slapen).

Nu heb ik een serie late diensten. Ik moet dus in de ochtend lopen, maar dan is het al snel te warm op dit moment (als de zon schijnt). Maar ik wil ook niet te vroeg lopen als ik de avond ervoor gewerkt heb en pas na middernacht thuis ben.

Het is dus continu plannen.

Er is overigens niks mis mee om een schema aan te houden en op de momenten dat het nodig is kleine wijzigingen te maken. Kluis, dat er op jouw schema een beoogde snelheid voor de dag staat, wil niet zeggen dat je dat niet kunt aanpassen als omstandigheden daarom vragen. Dat staat er ook vaak bij. Al moet ik toegeven dat ik dat ook niet kan, een lagere snelheid dan moet betekent falen.
pi_141639233
Ik wil voortaan ook 1 keer in de week 's ochtends voor het werk aan gaan zwemmen. Het zwembad is om 7 uur open, kan ik mooi een klein uurtje bezig voordat de werkdag begint. Gisteren zou de eerste keer zijn, maar ik vond het toch wat te vroeg :')
Maandag nog maar eens proberen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:41:58 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141639510
Zojuist het beoogde rondje met paps bekeken op Google Maps. 13-15km, afhankelijk van hoe we het laatste stuk naar huis lopen.
Nieuw afstandsrecord is dus in zicht! *O*

Eens kijken of ik m'n eigen tempo vast weet te houden. Door de loopgroep ben ik gewend geraakt aan het aanpassen van m'n tempo aan anderen... En mijn vader wil nog wel een iets te hard lopen voor het mooi.

Dit rondje wordt ook een oefening in (voldoende) drinken tijdens het lopen. Dat ging de vorige keer een beetje mis :')

Zin in! Maar eerst ff m'n ontbijt laten zakken :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:45:24 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:19 schreef Cynic het volgende:
Gisteren zou de eerste keer zijn, maar ik vond het toch wat te vroeg :')

Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:45:41 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141639561
Yuki succes!
Ik heb dus superduperveel zin om te lopen momenteel :) Ik spaar het eventjes op tot morgen.
pi_141639562
Net les 6 van Renate. Blijkbaar was ik nog niet helemaal herstelt van het werken van gisteren (ik doe redelijk fysiek werk), want man, mn benen leken wel 20kg zwaarder. Verder wel lekker gelopen. Volgensmij ben ik een dieseltje, want na pas 20 minuten denk ik: "dit voelt goed".

Morgen met iemand afgesproken in de sportschool, dus maandag en dinsdag doe ik aan rust. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 10:47:57 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141639603
*O* *O*

Tis gelukt! Niet heel bijzonder maar goed. K heb weer een stukje gelopen, niet door mn enkel gegaan. Merkte wel dat ik op een gegeven moment ging zwabberen, dus toen maar gaan wandelen om niet over te belasten.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_141639604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef Satijn het volgende:
Net les 6 van Renate. Blijkbaar was ik nog niet helemaal herstelt van het werken van gisteren (ik doe redelijk fysiek werk), want man, mn benen leken wel 20kg zwaarder. Verder wel lekker gelopen. Volgensmij ben ik een dieseltje, want na pas 20 minuten denk ik: "dit voelt goed".

Morgen met iemand afgesproken in de sportschool, dus maandag en dinsdag doe ik aan rust. :)
Ken dat gevoel idd wel. Begin altijd een fijn ritme aan het zoeken en tegen het einde van de les pas zoiets hebben van oh dit loopt lekker haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:49:02 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639618
Bofkont Yuki dat je zo lekker met je vader kunt lopen!
Veel plezier en succes met je "drink-les"
pi_141639626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef Quoi het volgende:
Je hebt gelijk Kluizenaar en zo zou ik het ook het liefst zien. De werkelijkheid is alleen dat ik een streng schema ook nodig heb en fijn vind. Elk stukje vrijheid vereist weer meer eigen verantwoordelijkheid & met zo'n schema laat je je 'gewoon' meevoeren met het schema.

Maar ervaar nu exact hetzelfde hoor. Komt goed! :)
Het is een beetje dubbel idee inderdaad hoor. Zonder schema had ik nooit de 5k gered, en daarna had ik een schema nodig om naar de 10 te komen.
Maar op dit moment het schema gebruiken als leidraad en niet als must is ook lekker.
Vorige week zaterdag had ik 15 moeten lopen maar liep kut in Assen, maandag had ik 9 moeten lopen met wat versnellingen, woensdag had ik interval moeten doen en vandaag had ik LDL van 15 moeten doen, niet gedaan allemaal. Dan kan ik 2 dingen doen, nog verder over sikkeneuren of gewoon ontspannen over doen in beide gevallen heb ik die kilometers afgelopen week niet gelopen. Nou en. :6
pi_141639683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ontkom bijna niet aan het gebruik van schema's vanwege mijn onregelmatige werktijden. Ik moet vaak maanden vooruit plannen om überhaupt aan wedstrijdjes te kunnen deelnemen.

Tijdens een serie nachtdiensten loop ik niet graag. Als ik de volgende dag om 5 uur op moet moet ik ook niet te laat gaan lopen (want het duurt daarna heel lang voordat ik kan slapen).

Nu heb ik een serie late diensten. Ik moet dus in de ochtend lopen, maar dan is het al snel te warm op dit moment (als de zon schijnt). Maar ik wil ook niet te vroeg lopen als ik de avond ervoor gewerkt heb en pas na middernacht thuis ben.

Het is dus continu plannen.

Er is overigens niks mis mee om een schema aan te houden en op de momenten dat het nodig is kleine wijzigingen te maken. Kluis, dat er op jouw schema een beoogde snelheid voor de dag staat, wil niet zeggen dat je dat niet kunt aanpassen als omstandigheden daarom vragen. Dat staat er ook vaak bij. Al moet ik toegeven dat ik dat ook niet kan, een lagere snelheid dan moet betekent falen.
hoe ziet jouw werkrooster er dan uit?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:55:30 #55
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141639718
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Net als het weer :Y
pi_141639881
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat wisselt van week tot week. Nu drie late diensten. Dan een dag vrij. Dan vroeg, dan weer twee laat. Volgend weekend vrij vanwege Ekiden (al maanden geleden dus aangevraagd).

Zojuist heb ik moeten aangeven of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Ooit stond ik tot mijn oksels in de sneeuw in Schotland toen me te binnen schoot dat ik die dag moest aangeven wanneer ik zomerverlof wilde. Welkom in mijn leven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Net als het weer :Y
Exact!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:26:57 #57
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141640262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat wisselt van week tot week. Nu drie late diensten. Dan een dag vrij. Dan vroeg, dan weer twee laat. Volgend weekend vrij vanwege Ekiden (al maanden geleden dus aangevraagd).

Zojuist heb ik moeten aangeven of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Ooit stond ik tot mijn oksels in de sneeuw in Schotland toen me te binnen schoot dat ik die dag moest aangeven wanneer ik zomerverlof wilde. Welkom in mijn leven.

[..]

Exact!
Dagritme-wisselingen, werken op dagen waar anderen vrij zijn, gigantisch ver van tevoren plannen... Ik zou dat best een opgave vinden.

Zo werkt het in de zorg ook.
En raad eens waar mijn interesse naar uitgaat als ik evt een nieuwe opleiding wil gaan doen... 8)7
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:32:58 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141640374
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dagritme-wisselingen, werken op dagen waar anderen vrij zijn, gigantisch ver van tevoren plannen... Ik zou dat best een opgave vinden.

En raad eens waar mijn interesse naar uitgaat als ik evt een nieuwe opleiding wil gaan doen... 8)7
-O-
Ik herken dat wel..werk dat ik echt heel leuk zou vinden is niet vok te houden voor mij en betaalt voor geen meter. Dus dan maar werk dat ik redelijk leuk vind.
pi_141640461
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het heeft ook voordelen. Met een 9 tot 5 baan kun je eigenlijk alleen 's ochtends vroeg of 's avonds lopen. Ik kan ook vaak midden op de dag, omdat mijn weekend soms ook midden in de week valt.
Juist deze sport past heel goed in een onregelmatig leven, al zou ik dus niet op regelmatige basis kunnen meetrainen met een loopgroep.

Ritmewisselingen zijn overigens het pittigst, niet het 's nachts werken op zich.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:39:57 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141640498
Een schema is fijn om gericht te trainen of om jezelf in het gareel te houden, maar het moet daardoor geen moeten worden. Ik doe zonder schema en heb de laatste weken ook minder gelopen vanwege andere dingen. No problem. De snelheid en kracht heb je zo terug. En het is ook wel eens goed voor je lichaam.
pi_141640620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
en of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.

Als het iets wordt met mijn sollicitatie maandag (nog steeds *O* hier :') ), mag ik zelf weten of ik van 7 tot 3 of van 11 tot 7 werk, of gewoon van 9 tot 5 of wat dan ook natuurlijk. En met 35 vakantiedagen kan ik genoeg dagen vrij nemen om ook af en toe gewoon doordeweeks overdag te kunnen rennen O+
pi_141640661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.

Als het iets wordt met mijn sollicitatie maandag (nog steeds *O* hier :') ), mag ik zelf weten of ik van 7 tot 3 of van 11 tot 7 werk, of gewoon van 9 tot 5 of wat dan ook natuurlijk. En met 35 vakantiedagen kan ik genoeg dagen vrij nemen om ook af en toe gewoon doordeweeks overdag te kunnen rennen O+
35 vakantiedagen? HF.
Ik heb er maar 21 (in principe zelfs net iets minder, 166 uur).
pi_141640793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

35 vakantiedagen? HF.
Ik heb er maar 21 (in principe zelfs net iets minder, 166 uur).
35 is wel een beetje afgerond naar boven. Zo uit m'n hoofd krijg ik 264 uur (dan kom ik op 33 dagen) en dan kan ik nog wat van een flexbudget bijkopen.

Maar eerst nog aangenomen worden :D
pi_141640861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

35 is wel een beetje afgerond naar boven. Zo uit m'n hoofd krijg ik 264 uur (dan kom ik op 33 dagen) en dan kan ik nog wat van een flexbudget bijkopen.

Maar eerst nog aangenomen worden :D
Zou tof zijn! Maandag dus een gesprek, wanneer hoor je dan of ze met jou in zee willen?
pi_141641084
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:39 schreef Daywalk3r het volgende:
En het is ook wel eens goed voor je lichaam.
Denk ik ook :Y
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:10:04 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141641085
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_141641097
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zou tof zijn! Maandag dus een gesprek, wanneer hoor je dan of ze met jou in zee willen?
Als het gesprek goed gaat krijg ik nog een assessment, en op basis daarvan nemen ze een besluit. Zal vanwege vakantietijd op z'n vroegst eind juli worden. Maar ik heb goed hoop! Gesprek met de manager was erg plezierig en n.a.v. het gesprek worden er wat uitzonderingen gemaakt in het wervingsproces :)

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 28-06-2014 12:47:32 ]
pi_141641184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen ;)
Ik denk dat de toon inderdaad wel redelijk gezet is. Die kan op een alsmaar groeiende lijst goede voornemens.
It has to mean something
pi_141641187
Nieuwe shoezies gekocht *)

Asics gel forte een keer, voor het eerst geen Brooks maar moet zeggen dat ze zeer vertrouwd en comfortabel aanvoelen!

Goede ondersteuning, vlakke schoen zorgen dat ik minder proneer dan de huidige schoenen.
Verkoper raadde geen Brooks aan dit keer, hij vond ze wat minder geworden de laatste tijd.

Nee, had ze niet in een andere kleur dus deze zijn volgende week al zwart :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:26:59 #70
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141641429
Hahaha, dat doet mij denken aan mijn huidige schoenen, ook Asics maar dan met een stevig antipronatieblok. Ook alleen maar in het wit (met paars, in mijn geval). De eerste keer dat ik ze aan had dacht ik dat mijn voeten licht gaven ... gelukkig is dat nu wat minder inmiddels.

Ik stuiter hier het hele huis rond zo ongeveer, vanmorgen fikse workout gehad met de Running Club in mijn woonplaats in een stadspark. Veel heuveltjes en trappetjes, en een stuk sprint. Ik keek net naar mijn pacing in die sprint op Runkeeper .... 3.11 als piek o.O - ik wist niet dat ik zo hard kon rennen. Was wel helemaal dood daarna haha. Maar goed, na gisteravond met Murmeli 7,5 k te hebben gelopen en na vanmorgen dus heb ik totaal geen klachten waar ik daarvoor altijd pijn mijn heupen, schenen en onder mijn voet had.

Ik loop sinds woensdag met zooltjes en ik heb echt het gevoel dat ik de heilige graal aan mijn voetjes heb, blij blij blij!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:55:07 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141642064
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als het gesprek goed gaat krijg ik nog een assessment, en op basis daarvan nemen ze een besluit. Zal vanwege vakantietijd op z'n vroegst eind juli worden. Maar ik heb goed hoop! Gesprek met de manager was erg plezierig en n.a.v. het gesprek worden er wat uitzonderingen gemaakt in het wervingsproces :)
Ziet er hoopgevend uit dus *O*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:56:07 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141642088
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:26 schreef LyannaRuns het volgende:
Hahaha, dat doet mij denken aan mijn huidige schoenen, ook Asics maar dan met een stevig antipronatieblok. Ook alleen maar in het wit (met paars, in mijn geval). De eerste keer dat ik ze aan had dacht ik dat mijn voeten licht gaven ... gelukkig is dat nu wat minder inmiddels.

Ik stuiter hier het hele huis rond zo ongeveer, vanmorgen fikse workout gehad met de Running Club in mijn woonplaats in een stadspark. Veel heuveltjes en trappetjes, en een stuk sprint. Ik keek net naar mijn pacing in die sprint op Runkeeper .... 3.11 als piek o.O - ik wist niet dat ik zo hard kon rennen. Was wel helemaal dood daarna haha. Maar goed, na gisteravond met Murmeli 7,5 k te hebben gelopen en na vanmorgen dus heb ik totaal geen klachten waar ik daarvoor altijd pijn mijn heupen, schenen en onder mijn voet had.

Ik loop sinds woensdag met zooltjes en ik heb echt het gevoel dat ik de heilige graal aan mijn voetjes heb, blij blij blij!
Super zeg *O*
En nu een paar dagen rust jij!
pi_141642770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:26 schreef LyannaRuns het volgende:

*O* klinkt goed!!

Net lekker recalcitrant voor de tweede keer buiten het schema gelopen vandaag. De nieuwe schoenen schitteren in de zon! :D
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:31:17 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141643098
Ik had blijkbaar niet goed geteld, maandtotaal komt toch boven de 100 km *O*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:31:56 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141643117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

*O* klinkt goed!!

Net lekker recalcitrant voor de tweede keer buiten het schema gelopen vandaag. De nieuwe schoenen schitteren in de zon! :D
Hahahahaha ik zat al te kijken ja...
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:14:45 #76
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141644202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

*O* klinkt goed!!

Hahaha cool! Ik heb ook een schema hangen, maar moet eerlijk zijn dat ik me er ook niet bijster aan houd. Ik zie het wel. Als ik voor de Dam tot Dam maar een keertje 16 km heb gelopen ben ik al tevreden :)

En Murm: ja, nu echt rust hoor! Ik zei net, zo, en nu kom ik de rest van het weekend niet meer van mijn reet af. Volgende week op vakantie, en ik neem wel mijn schoenen mee, maar in alle eerlijkheid weet ik niet of het er van komt om te gaan lopen. Maar goed, daarna gaan we sowieso weer hard aan de bak.
pi_141644529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:31 schreef Murmeli het volgende:
Ik had blijkbaar niet goed geteld, maandtotaal komt toch boven de 100 km *O*
Netjes ^O^ ^O^

Donderdag nieuwe schoenen gekocht(KLIK).

Hier op wil ik dus in oktober de HM van Eindhoven volbrengen.
Ik ga er nu even voor het eerst mee rennen. Natuurlijk maar een kort rondje..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:58 #78
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141644704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Netjes ^O^ ^O^

Donderdag nieuwe schoenen gekocht(KLIK).

Hier op wil ik dus in oktober de HM van Eindhoven volbrengen.
Ik ga er nu even voor het eerst mee rennen. Natuurlijk maar een kort rondje..
Ren ze!
Wordt het je eerste hm?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:02:44 #79
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141645459
92 minuten. 13,77 kilometer.

*O* :s) *O*

Stats volgen.
pi_141645511
Denk dat je heel veel kunt hebben aan een schema, vooral als je net begint met lopen. Nadeel van een schema is wel dat je je verplicht voelt om te lopen en misschien verder/sneller loopt dan goed is, maar omdat het schema dat aangeeft.

Ik kon vaak maar 1 keer per week lopen en daarom gebruikte ik geen schema. Vind het nog steeds lekker om zelf te bepalen hoeveel en hoe snel ik ga lopen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 15:07:35 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_141645570
Voor het opbouwen heb ik echt wel heel veel aan een schema gehad. Anders had ik maar wat gedaan en geen idee gehad wat ik aan het doen was. Ik weet zeker dat ik de lol dan heel snel verloren had. Nu had ik een leidraad, en zag ik verbetering. Dat was erg motiverend. Nu voor op te bouwen naar de 7^^ heb ik weer een schema gemaakt, maar wel met voldoende ruimte, zodat als ik een keer moet overslaan door werk/andere dingen, het niet zo erg is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_141646072
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ren ze!
Wordt het je eerste hm?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:28:08 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141646236
Een schema motiveert mij ook, net als grafiekjes van anderen in Endomondo bekijken :Y Dacht bij mijn eerste 0-5km schema echt dat ik dat never nooit niet ging redden (en dan had ik een 14 weken programma). Nu heb ik de 5-10km opgepakt en zie ik allemaal leuke en interessante trainingen die ik nooit eerder heb gedaan, waar ik dus erg naar uit kijk om te proberen. Maar... mocht ik een dag niet fijn lopen, dan hou ik er ook net zo makkelijk mee op en switch ik naar een coopertestje of een 3km en that´s it loopje. Dan doe ik de training gewoon 2 dagen later over.

Nu nog aan de coca-thee, hopelijk helpt dat een beetje de kater van gisteravond te verdrijven. Verjaardags asado (barbecue) met een groep vrienden en tja... naast de 500-1000gr vlees per persoon ook de nodige wijntjes en biertjes genuttigd, dus echt jofel voel ik me niet :X Gelukkig staat er een eenvoudige 25¨ in rustig tempo op mijn schema van vandaag :)

Zie dat er ook weer veel mensen nieuwe schoenen hebben. Maandag ga ik denk ik hier maar eens in een sportzaak kijken of ze iets hebben, leuk verjaardagskadootje. Maar loopanalyses en dergelijke hier? Ze zien me aankomen _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:31:30 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141646326
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef Yuki het volgende:

Stats volgen.
Geweldig yuki *O* hebben jullie genoten?

@bos: gaaf!!! Lekker aan het voorbereiden al? We lopen dan kort na elkaar onze eerste hm O+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:41:49 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_141646621
Goh, zou dit iets voor Yur zijn?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_141646632
Netjes Yuuks

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Geweldig yuki *O* hebben jullie genoten?

@bos: gaaf!!! Lekker aan het voorbereiden al? We lopen dan kort na elkaar onze eerste hm O+
Ja, ik ben al in voorbereiding. De trainer van de loopgroep stuurt iedere week een schema op hoelang we moeten lopen, dat gebruik als maatstaf.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:46:44 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141646763
Vanmorgen lekker gelopen naar de sportschool en terug. En daarna nog 6km gewoon gewandeld door het bos. Beentjes zijn moe. Morgen weer ldl *O*
pi_141646926
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef Yuki het volgende:

Stats volgen.
^O^
pi_141647424
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

speciaal voor opgestaan?
Yep :) Dikke aanrader! Als het straks 30-35 graden is overdag ga ik dat dus met regelmaat doen.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 16:31:15 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_141647884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Yep :) Dikke aanrader! Als het straks 30-35 graden is overdag ga ik dat dus met regelmaat doen.
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik een stevige jetlag had. Ben ik om 04:00 uur gaan rennen. Toevallig was dat ook nog Eerste Kerstdag, dus ik had werkelijk de hele wereld voor mezelf! Heerlijk vond ik dat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:50:26 #91
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141648392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik een stevige jetlag had. Ben ik om 04:00 uur gaan rennen. Toevallig was dat ook nog Eerste Kerstdag, dus ik had werkelijk de hele wereld voor mezelf! Heerlijk vond ik dat!
Bij het woord jetlag moet ik altijd aan een wereldreiziger in mijn vriendenkring denken. Reist (en woont) over de hele wereld en roept altijd "Ons soort mensen heeft geen jetlag!". Vervolgens ligt hij dan wel ´s middags uitgeteld op de bank een zéér lange siesta te slapen :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 17:08:20 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_141648928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef flipsen het volgende:

[..]

Bij het woord jetlag moet ik altijd aan een wereldreiziger in mijn vriendenkring denken. Reist (en woont) over de hele wereld en roept altijd "Ons soort mensen heeft geen jetlag!". Vervolgens ligt hij dan wel ´s middags uitgeteld op de bank een zéér lange siesta te slapen :')
Hahaha! Ik heb niet de illusie dat ik geen jetlag heb! Gewoon aan overgeven, des te eerder is het weer voorbij ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:08:59 #93
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141648946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb niet de illusie dat ik geen jetlag heb! Gewoon aan overgeven, des te eerder is het weer voorbij ;)
Van west naar oost is wel slopend vind ik altijd. Andersom heb ik weinig last.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 17:14:24 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 17:14:47 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_141649097
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef flipsen het volgende:

[..]

Van west naar oost is wel slopend vind ik altijd. Andersom heb ik weinig last.
Klopt, hier precies hetzelfde.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:15:36 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141649127
Maar weer OnTopic: ik ga de deur uit, ben ik net op tijd terug voor de afgang van Brazilië :P

(dromen mag)
pi_141649583
Oh ja, vanochtend had ik ook nog gelopen :P
Bedoeling was 80 minuten D1. Ik dacht me te herinneren dat mijn rondje 12 a 13 km was, maar het bleek meer dan 15 te zijn. Toen de laatste paar km maar wat harder gerend, want ik had haast.

Nog steeds wel een hartslag die bijna 20 tikken hoger is dan ik normaal op dit tempo zou rennen, maar al wel weer beter dan gisteren.

http://www.endomondo.com/workouts/364229980/11367364
pi_141650191
Twee dagen nerdconferentie gehad. Een hoop bekenden en oud collega's gezien. Het voelt als een prima generale voor de Ekiden.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:53:19 #99
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141650256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef flipsen het volgende:

[..]

Mijn maat die heeft geen of een constante jetlag :P als hij eens thuis is dan doet hij met ons mee dus drinkt hij weer en slaapt hij laat. Soms weet hij echt niet welke dag het is.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:54:33 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141650310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Klopt, hier precies hetzelfde.
Bij mij ook. 3 dagen misselijk, moe, hoofdpijn. Niet zo leuk. Richting west niks aan t handje, alleen duf.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 17:58:32 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_141650517
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij mij ook. 3 dagen misselijk, moe, hoofdpijn. Niet zo leuk. Richting west niks aan t handje, alleen duf.
Zo erg heb ik het gelukkig niet. Ik heb een dagje knock out, maar daarna ben ik weer good to go. Is ook maar goed ook, want meestal moet ik vrij snel weer beginnen met werken :+
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 18:25:49 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141651811
Gewoon direct in het ritme van het land van aankomst gaan leven.
pi_141651873
Ik heb mezelf even in de OP gezet. :+

1
2
[b]31-08-2014 - [url=http://www.hemmeromloop.nl/]Hemmeromloop (Hem)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 6km
pi_141652235
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Nanook24 het volgende:
[ code verwijderd ]

RD wacht nog steeds op de foto's van vorig jaar :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:34:59 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141652254
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hey ermmm.... waar zat je? :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 18:35:46 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141652289
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hey ermmm.... waar zat je? :P
Nergens waar ik een jetlag aan overhield...
pi_141652320
21-09-2014 - Halve van Hoogland (Amersfoort)
• La_Tramposa - HM

Mag ik ook in de OP?

Weet nog niet of ik hem op M tempo of voluit of als LDL ga doen. Dat zien we dan wel!
pi_141652563
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

RD wacht nog steeds op de foto's van vorig jaar :P
:D
Ik ontdek net dat de 6km 2 rondjes zijn. Nouja, het is in de buurt dus vooruit maar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
21-09-2014 - Halve van Hoogland (Amersfoort)
• La_Tramposa - HM

Mag ik ook in de OP?

Weet nog niet of ik hem op M tempo of voluit of als LDL ga doen. Dat zien we dan wel!
Je staat er in. :)
pi_141652989
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Twee dagen nerdconferentie gehad. Een hoop bekenden en oud collega's gezien. Het voelt als een prima generale voor de Ekiden.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:56:39 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141653243
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nergens waar ik een jetlag aan overhield...
Kon je er hardlopen?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 18:57:14 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141653265
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kon je er hardlopen?
Ja ik ben gewoon thuis of op de camping :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:23:49 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141654406
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja ik ben gewoon thuis of op de camping :)
Goed zo ^O^
Meer uitvallers kan ons team niet gebruiken nl.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 19:25:34 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141654516
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed zo ^O^
Meer uitvallers kan ons team niet gebruiken nl.
Ik ben BIJNA van alle post marathon ellende af. En wie is er uitgevallen dan??
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:30:10 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141654724
Ik wil ook best reserve staan voor de Ekiden hoor :)
pi_141654768
Yeah, lekker duurloopje door Hoogland-West en een groot deel van het parcours van de Halve van Hoogland gelopen. Leuk dat je hem ook gaat lopen, La_Tramposa ^O^

Ik vond het trouwens nog best wel benauwd. Een regenbuitje zou de boel wel wat hebben opgefrist, maar dat gebeurde niet....

SPOILER
Zin in de Ekiden, nog 7 nachtjes slapen :+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:37:21 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141655038
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ben BIJNA van alle post marathon ellende af. En wie is er uitgevallen dan??
Vooruit, ik zal je niet terug laten lezen of verwijzen naar de OP ;) GotC is vervangen door Bonobo :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 19:40:14 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141655153
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vooruit, ik zal je niet terug laten lezen of verwijzen naar de OP ;) GotC is vervangen door Bonobo :)
Ow joh! Dus Yur moet met Bonobo zoenen in fokking love?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:40:44 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141655176
Nom!
F means you're fucked
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:52:34 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141655700
Ik zeg: goed stel :)

Damn, ik moet volgende week een 5 km wedstrijd lopen :o
pi_141655816
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg: goed stel :)

Damn, ik moet volgende week een 5 km wedstrijd lopen :o
Leuk toch! http://www.runnersworld.c(...)-is-freaking-awesome

;)
Lijkt mij wel een leuke afwisseling iig en je kan gewoon je trainingsschema vasthouden de week erna..
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:58:46 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141655965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk toch! http://www.runnersworld.c(...)-is-freaking-awesome

;)
Lijkt mij wel een leuke afwisseling iig en je kan gewoon je trainingsschema vasthouden de week erna..
Oja hoor, ik plak 'm er gewoon aan vast.
Het is meer dat ik erg benieuwd ben naar de afloop. Had een aantal wkn geleden het idee dat ik die uit mijn mouw ging schudden, maar nee, dat wordt het zeker niet :N

Ik heb zojuist genoeg pasta op voor het lopen van 5 marathons :Y)
pi_141656973
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:31 schreef GlenHighland het volgende:
Yeah, lekker duurloopje door Hoogland-West en een groot deel van het parcours van de Halve van Hoogland gelopen. Leuk dat je hem ook gaat lopen, La_Tramposa ^O^

Ik vond het trouwens nog best wel benauwd. Een regenbuitje zou de boel wel wat hebben opgefrist, maar dat gebeurde niet....

SPOILER
Zin in de Ekiden, nog 7 nachtjes slapen :+
Ja, nice, ik zit even de uitslagen van 2012 te bekijken, sterk deelnemersveld in de breedte wel!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:42:02 #123
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141658247
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oja hoor, ik plak 'm er gewoon aan vast.
Het is meer dat ik erg benieuwd ben naar de afloop. Had een aantal wkn geleden het idee dat ik die uit mijn mouw ging schudden, maar nee, dat wordt het zeker niet :N

Ik heb zojuist genoeg pasta op voor het lopen van 5 marathons :Y)
Pasta :9

Nog steeds post-vakantie lui/moe/uit vorm?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:46:16 #124
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141658522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Nanook24 het volgende:
[ code verwijderd ]

^O^
Dat herinnert me er aan dat de foto's van verleden jaar nog steeds niet online staan
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:50:39 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141658991
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pasta :9

Nog steeds post-vakantie lui/moe/uit vorm?
Weet ik niet. Te vroeg om daar iets over te zeggen. Gister iig lekker gelopen. Morgen weer :)

DAMN ik heb 2-1 voor Brazilië voorspeld :X 8)7 Spannonnnnd!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:54:43 #126
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141659498
Wat hatsie dus al zei....
En over jetlags gesproken., ik ben ondertussen heel wat keer de aarde rond gevlogen en krijg hier veel NL'se seizoensmedewerkers over de vloer maar iedereen reageert toch verschillend...
Ik het een bioritme met de nauwkeurigheid van een atoomklok en ben bij terugkomst in NZ echt een week van slag, haast tegen een "grieperig" gevoel aan.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:58:13 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141659869
Komende zaterdag DE hardloopopgave van het jaar....

Inschrijving voor de Kepler. Vorig jaar was het in 7 minuten vol dus fingers crossed
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:59:28 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141659970
Oopss, dat had een spoiler moeten zijn...mobiel fokken is niet altijd makkelijk.... ;(
pi_141660002
Je gaat weer? Cool! Je hebt alle verplichte spullen nu toch al natuurlijk :P
pi_141660031
quote:
In het vliegtuig al ^O^
  zaterdag 28 juni 2014 @ 21:01:01 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141660057
Als ik een plaatsje kan veroveren dan ben ik er zeker weer bij!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 21:03:56 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141660265
quote:
Ook mijn motto, maar soms ben ik gewoon een zombie die eerste dag.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 21:51:52 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_141662164
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Komende zaterdag DE hardloopopgave van het jaar....

Inschrijving voor de Kepler. Vorig jaar was het in 7 minuten vol dus fingers crossed
Spann0nd!! *O*

Ik heb vandaag m'n nieuwe zooltjes in m'n hardloopschoenen gestopt, en daarmee ben ik naar Duitsland gegaan. Niet om te rennen, maar om door Tiergarten Kleve te wandelen.

Tiergarten Kleve is vet, want het is een totaal uit de hand gelopen kinderboerderij. Je mag bijna alle dieren aaien en voeren O+ Ze hebben bijna alleen maar schapen, geiten, varkentjes en ezels (en dan wel weer heel veel verschillende soorten). Vind ik leuk!

Omdat we daarna nog naar de Saturn wilden, zijn we door het park naar het centrum gelopen. Wat op de kaart een park leek, bleek in werkelijkheid een soort bos :o met heuvels, alles! Trailrunners playground! Hier moet ik dus nog een terugkomen, met ook hardloopkleding aan.
Ik bedoel, kijk dan! O+

Daarna nog een hele tijd door het centrum van Kleve gewandeld, winkeltjes bezocht en alles. En daarna door het bos-park weer terug. Ik ben zelfs nog geprikt door brandnetels, dat was ook lang geleden :D

Was een fijne dag, en het mooiste is dat ik geen last heb van de nieuwe zooltjes, tot nu toe. Hopelijk is dat maandag met het rennen ook zo!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:02:23 #134
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141662590
Even volledig off-topic maar willen jullie eens een keer volgende foto liken? Zouden mijn vrienden fijn vinden.

https://www.facebook.com/(...)e=1&theater&refid=52
pi_141662667
Dat klinkt veelbelovend Guppy! Ik heb zojuist ruim vier kilometer hard gelopen. Over de boulevard, met veel trappetjes en behoorlijk wat mul zand doordat er inhammen met rotsen op dat stuk strand zitten. Ging daardoor niet snel, maar het was wel lekker. En het gaf best veel voldoening om dikke bierbuiken in te halen. Bier is overigens een prima hersteldrank. Hoeft echt niet malt te zijn.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 22:09:45 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_141662886
Klinkt ook als een lekker vakantie-loopje! En bierbuiken inhalen is cool!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:10:48 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141662921
Wat mooi gup!! En tof van de leuke dag :)
pi_141663223
Kleve, daar is ook een Trinkgut :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:18:27 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_141663229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Even volledig off-topic maar willen jullie eens een keer volgende foto liken? Zouden mijn vrienden fijn vinden.

https://www.facebook.com/(...)e=1&theater&refid=52
Ik zie helaas geen like knop (maar dat kan ook aan mij liggen)... ;( ;(
pi_141663392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nope, je moet vrienden met die persoon zijn om te kunnen reageren en te liken ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:24:21 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141663482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:18 schreef Bos81 het volgende:

[..]

bedankt in ieder geval.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:31:17 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141663846
Vandaag een 6-uurs estafette gelopen. Met een team van 4 man om de beurt een rondje van zo'n 1850 meter bij de atletiekbaan van HAAG. Da's natuurlijk best ontspannen.
Totdat er eentje na anderhalf uur geblesseerd uitvalt, dan wordt het een ander verhaal. Vanaf dat moment het tempo een klein beetje terug, en wat je vooral gaat merken is dat je ineens nog maar een minuut of 18 rust hebt na ieder rondje.

Maar uiteindelijk hebben we alsnog 74 kilometer en 962 meter gelopen ^O^

Zelf heb ik 13 rondjes gelopen, en dus ben ik 13 garmin-logjes rijker :P

SPOILER
En de Roadrunner-badge op smashrun *G*

En over de 1000km heen *O*
F means you're fucked
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:41:00 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141664246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:31 schreef YUR het volgende:
Vandaag een 6-uurs estafette gelopen. Met een team van 4 man om de beurt een rondje van zo'n 1850 meter bij de atletiekbaan van HAAG. Da's natuurlijk best ontspannen.
Totdat er eentje na anderhalf uur geblesseerd uitvalt, dan wordt het een ander verhaal. Vanaf dat moment het tempo een klein beetje terug, en wat je vooral gaat merken is dat je ineens nog maar een minuut of 18 rust hebt na ieder rondje.

SPOILER

meepmeep
pi_141664285
Net een hele post zitten tikken met attente reacties (op mijn mobiel) valt internet weg tijdens het posten en weg post... Dus vergeef me dat ik niet heel attent ben ;)
Welkom in ieder geval aan de nieuwe poster.
RD, ik hoop dat je aan de kepler mee kunt doen!
Gogo op het strand dikke buiken voorbij gelopen :) Altijd leuk :) Maar op het strand lopen is zwaar, chapeau dus voor jou :)

Morgen mag ik weer. Ik had vandaag spierpijn verwacht van de hoogtemeters van gisteren, maar eigenlijk helemaal niet. Dus morgen ga ik dezelfde ronde denk ik 2 x lopen. Ik zou ook wel een andere route willen, maar dan komen er meteen flink wat hoogtemeters bij aangezien onze vakantiewoning bijna bovenop een berg ligt.. Daar komt bij dat er hier erg weinig paadjes zijn zoals we die in NL kennen in de bossen. Dus het zijn veelal karresporen of dwars tussen de bomen door en ik ben niet zo'n geoefende trailrunner met die netjes gekamde bossen waar in in NL altijd in loop :)

Ik las ook dat SEMTEX best op de reservelijst voor de Ekiden wil? Als je wil SEM dan kun je meerijden vanuit Eindhoven. Anderen ook trouwens. Auto rijdt voor niets dus delen van benzinekosten enzo is niet nodig.

Nu weer offline :W
  zaterdag 28 juni 2014 @ 22:48:00 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141664520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Nirak het volgende:
Ik las ook dat SEMTEX best op de reservelijst voor de Ekiden wil? Als je wil SEM dan kun je meerijden vanuit Eindhoven. Anderen ook trouwens. Auto rijdt voor niets dus delen van benzinekosten enzo is niet nodig.
Nou ja, als er op het laatste moment iemand uitvalt hou ik me aanbevolen :P
pi_141664842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Nirak het volgende:Anderen ook trouwens. Auto rijdt voor niets dus delen van benzinekosten enzo is niet nodig.

Nu weer offline :W
Moeten van de week even afspreken. streamnl en ik gaan sowieso carpoolen vanuit Brabant, en als we met 3-en gaan is natuurlijk nog gezelliger!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:02:32 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141665180
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Moeten van de week even afspreken. streamnl en ik gaan sowieso carpoolen vanuit Brabant, en als we met 3-en gaan is natuurlijk nog gezelliger!
Zouden jullie het erg vinden om mij te nemen? :P Ik bedenk me net dat het misschien wel leuk is om foto's te nemen (als men daar op zit te wachten :P Kan ook eventueel nog een GoPro meenemen ). Heb die dag toch geen loopje en/of training :)
En een goede manier om een hele zooi Fokkers in 1 keer te leren kennen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:08:29 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141665495
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zouden jullie het erg vinden om mij te nemen? :P Ik bedenk me net dat het misschien wel leuk is om foto's te nemen (als men daar op zit te wachten :P Kan ook eventueel nog een GoPro meenemen ). Heb die dag toch geen loopje en/of training :)
Om je te nemen?
F means you're fucked
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:08:54 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141665514
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Om je te nemen?
:+ Krijg Yurkak :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:10:12 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141665577
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:+ Krijg Yurkak :P
F means you're fucked
pi_141665852
quote:

[..]

ik vond het niet erg, maar ik rijd niet aangezien ik wel al mijn benzine en afschrijvingen en weet ik veel wat nog meer moet betalen. Dus de chauffeur beslist uiteindelijk...
Oh en: shotgun!!!!!! :P
Je kunt niet vroeg genoeg zijn :D
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:17:08 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141665896
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:16 schreef Guard het volgende:

[..]

ik vond het niet erg, maar ik rijd niet aangezien ik wel al mijn benzine en afschrijvingen en weet ik veel wat nog meer moet betalen. Dus de chauffeur beslist uiteindelijk...
Shotgun? :? Lolwut? En idd, laat streamnl maar beslissen 8-)
pi_141666048
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

of Nirak natuurlijk...
En als je niet weet wat shotgun callen is zit je soberso achterin >:)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:28:42 #154
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141666364
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:20 schreef Guard het volgende:

[..]

of Nirak natuurlijk...
Zo is dat! Maar leuk SEMTEX als je erbij bent.

Kan ik trouwens nog iemand op de route oppikken? Jero ofzo.. Of iemand vanuit twente. Ik heb een auto op gas tot beschikking dus mooi goedkoop touren. Ik ga wel op tijd weer weg.
pi_141667804
Ik heb vanuit omgeving Nijmegen ook nog plek in de auto.
pi_141667920
Potverdorie niemand uit de regio utrecht? :'( :'(
  zondag 29 juni 2014 @ 00:11:24 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141668275
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik rij daar over de a12 langs de Meern volgens maps, komt dat uit? Ik ga vroeg heen en vroeg terug.
pi_141668992
Wow, 5 topics teruggelezen of zo. :D :')

Erg mooie prestaties gezien iig, super. _O_ ^O^

Zelf na 16 dagen eindelijk weer geweest vanavond. :') Was wel heerlijk weer rond 21:30, 10x400(400p) gedaan, soepeltjes in 1:32-1:40. :)
Jack does it in real time...
pi_141669164
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik rij daar over de a12 langs de Meern volgens maps, komt dat uit? Ik ga vroeg heen en vroeg terug.
Dat komt prima uit, dan zet ik de mijne wel bij de burger king neer. Ik moet er nog even zuinig op zijn want hij vanmiddag net ingeruild op wat anders. ^O^
  zondag 29 juni 2014 @ 00:36:07 #160
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_141669197
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 00:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanuit Amersfoort kom ik er ook langs. Ik ga wel ook weer vroeg terug (ze willen me thuis ook nog even zien op mijn verjaardag :+ )

Laat maar even weten als je mee wilt rijden.
  zondag 29 juni 2014 @ 00:37:25 #161
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_141669239
Ah, al geregeld, zie ik
  zondag 29 juni 2014 @ 00:50:42 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141669649
YUR! 13 rondes, wow!! _O_

Ik lees net dat bier een fantastische hersteldrank is. Goed om te weten.

SPOILER
  zondag 29 juni 2014 @ 01:04:47 #163
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141670004
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 00:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat komt prima uit, dan zet ik de mijne wel bij de burger king neer. Ik moet er nog even zuinig op zijn want hij vanmiddag net ingeruild op wat anders. ^O^
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2121587/
4/50#141669239]zondag 29 juni 2014 00:37[/url] schreef GlenHighland het volgende:

Ah, al geregeld, zie ik
Laten we nog even aanzien wie er nog meer mee willen. ^O^
  zondag 29 juni 2014 @ 03:33:08 #164
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141672853
quote:
Zouden jullie het erg vinden om mij te nemen? :P Ik bedenk me net dat het misschien wel leuk is om foto's te nemen (als men daar op zit te wachten :P Kan ook eventueel nog een GoPro meenemen ).
En daar ging mijn koffie bijna over de laptop :o
  zondag 29 juni 2014 @ 05:14:31 #165
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141673271
Net op de valreep bij een travel tube gekocht... kijken of het lukt om zelf gels te maken, er moet op de interwebz wel een recept te vinden zijn.
pi_141673385
En weer wakker, beetje grauw en grijs, dus dat kan wel eens een modder rondje worden vandaag :Y)
pi_141673406
quote:

[..]

of Nirak natuurlijk...
Oh gut, ben je er zo een.
pi_141673466
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 07:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh gut, ben je er zo een.
Wat voor een?
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 07:54:09 #169
155227 crew  Guppy
dus
pi_141673475
Ik ga zaterdag met de trein naar de Ekiden. Ik reis van Arnhem naar Rotterdam, via Utrecht. Dus wie zin heeft om aan te haken, be my guest. Als je met mij meereist, krijg je 40% samenreis-korting :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 29-06-2014 08:07:21 ]
pi_141673523
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 07:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat voor een?
Zo iemand waarvan je niet voorin mag zitten als je niet weet wat shotgun callen is.

Ik kan vaak shotgun callen wat ik wil en beland dan evengoed nog op de achterbank. Lange vrienden/familie :'(

Tijd voor een rondje wisselduurloop/extensief intervallen/whatever. De hele week niet gelopen, gisteren ook geen zin, en als ik dan weer een LDL ga lopen word ik straks wel erg langzaam.
pi_141673532
Oh ja, volgende week een 5K! :o
Heeft iemand al zicht op de weersverwachting?

SPOILER
  zondag 29 juni 2014 @ 08:17:41 #172
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141673540
Goedemorgen *O*

Als er iemand vanaf 3 km van de kralingse plas vandaan mee wil fietsen.... hehehehe ;) flauw.. :@

Hier ook tijd voor een rondje. Ik ga 5 km lopen op het tempo waarop ik er woensdag 15 wil lopen.
Beginnen op 6.10 en daarna naar 6. Ff kijken of dat lukt zonder moe te worden. Zo ja dan is 1.30 haalbaar (mits weer mee zit), zo nee dan moet ik woensdag rustiger starten/de eerste 5 km lopen..

Eerst ff voer!
  zondag 29 juni 2014 @ 08:18:31 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141673544
quote:
14s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

SPOILER
Voor die tijd een wedstrijd lopen en ekiden als herstelloopje gebruiken
pi_141673547
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zo iemand waarvan je niet voorin mag zitten als je niet weet wat shotgun callen is.

Ik kan vaak shotgun callen wat ik wil en beland dan evengoed nog op de achterbank. Lange vrienden/familie :'(

Tijd voor een rondje wisselduurloop/extensief intervallen/whatever. De hele week niet gelopen, gisteren ook geen zin, en als ik dan weer een LDL ga lopen word ik straks wel erg langzaam.
Ik vermoed dat ik ook alsnog op de achterbank terecht kom. Maar dat maakt ook niet, ben ook niet de langste. Twas but a joke... (Niet zo goeie blijkbaar)

Pa gaat mee naar Z-Limburg *O*
Moest vanochtend toch lopen, dus kan ie niet zo goed mee voor de 7,5 km. Hardloopfamilie *G*
  zondag 29 juni 2014 @ 08:21:44 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141673555
Oh en mijn 15km tempo dat ik wil halen is volgens mijn schema ook mijn hm tempo voor over 2 maanden. Maar volgens mij is dat schema dronken.
pi_141673558
quote:
14s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

SPOILER
op FB hebben ze een plaatje gepost waar het er toch weer warm uitziet, maar ja voorspellingen van een week van te voren zijn niet betrouwbaar. We zien wel, gezellig wordt het altijd :Y
pi_141673562
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:21 schreef Murmeli het volgende:
Oh en mijn 15km tempo dat ik wil halen is volgens mijn schema ook mijn hm tempo voor over 2 maanden. Maar volgens mij is dat schema dronken.
Die 6 km extra ;)
pi_141673571
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:21 schreef Guard het volgende:

[..]

op FB hebben ze een plaatje gepost waar het er toch weer warm uitziet, maar ja voorspellingen van een week van te voren zijn niet betrouwbaar. We zien wel, gezellig wordt het altijd :Y
Ik las op twitter ook al dat het wel eens 30 graden kon gaan worden.. beter dan een plensbui dan :P
Wordt zeker weer gezellig!
pi_141673580
Ik kom zaterdag hier langs, kan dus ook wel ergens wat oppikken/aanhaken.
SPOILER
It has to mean something
  zondag 29 juni 2014 @ 08:27:37 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141673581
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Die 6 km extra ;)
Hahaha.
Op zich moet het kunnen om die er in 2 maanden tijd op hetzelfde tempo bij te trainen toch?
pi_141673641
Goeiemorgen :)

Tijd voor een ochtendloopje om van fijn brakheid af te komen.. hmpf.
Oh.
pi_141673695
Ik wacht nog even af hoe de training dinsdag gaat, maar ik vrees dat Semmie in mijn plaats mag gaan lopen. Ik ben niet fokking snel, en vanmorgen redde ik niet eens 5km.
pi_141673720
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:21 schreef Murmeli het volgende:
Kan snel gaan hoor, als het schema goed in elkaar zit! Ik rende een PR op de 10km met 50 minuut nog wat (oke, geen ideale race, maar toch) en minder dan een maand later rende ik ook 5.03/km op de HM!
pi_141673740
Ik was nog een beetje in dubio of ik vanochtend nog een 45 min loopje zou doen, maar tot 8 uur in mijn bed liggen was ook wel lekker.. Misschien vanavond nog even. Aan de andere kant, 25km lopen en 26km fietsen in de week na de HM en een week waarin ik bloed gegeven heb is misschien ook wel meer dan genoeg.
pi_141673763
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kan snel gaan hoor, als het schema goed in elkaar zit! Ik rende een PR op de 10km met 50 minuut nog wat (oke, geen ideale race, maar toch) en minder dan een maand later rende ik ook 5.03/km op de HM!
Tussen mijn PR op de 15 km en dat op de HM zit 0:23 min/km verschil.
pi_141673770
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:00 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Tussen mijn PR op de 15 km en dat op de HM zit 0:23 min/km verschil.
Kan ook prima natuurlijk! Maar als je nog in de fase zit dat je afstanden gaat opbouwen, gaat je tempo vaak ook mee. En ik ben dan ook wel een echte diesel :P De laatste 5km van een HM/15km kwamen ook dicht in de buurt van mijn 5km pr, dat klopt ook niet echt :?
pi_141673780
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:27 schreef Cynic het volgende:
Ik kom zaterdag hier langs, kan dus ook wel ergens wat oppikken/aanhaken.
SPOILER
Dat is best een stukje sturen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 09:11:36 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141673832
Semmie nemen én rennen... Dat kan m'n ouwe hart niet aan :@
pi_141673888
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelul, dat zelfde hart heeft een marathon gelopen.
pi_141673913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 22:31 schreef YUR het volgende:

SPOILER

Nice. Toch al 50 meter verschil tussen laagste en hoogste afstand. Circa 3%. Dus 9,97 km of 10,03 km meten op de 10 km is heel normaal.
pi_141673923
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Sex voor de wedstrijd, was dat nou goed of niet? :P
pi_141673925
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:03 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat is best een stukje sturen!
Ik ga dan ook lekker lang over die 5km doen!
It has to mean something
pi_141673960
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:27 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik ga dan ook lekker lang over die 5km doen!
Als jij ook al niet meer voor mijn traagheid compenseert, moet Semmie wel in mijn plek om nog een beetje hoog in het klassement te komen.
  zondag 29 juni 2014 @ 09:32:47 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141673965
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Sex voor de wedstrijd, was dat nou goed of niet? :P
Het is alleen slecht voor je prestaties als je er naar op zoek moet...
pi_141674002
quote:
Oh en: shotgun!!!!!!
Shotgun telt alleen als je de auto ook daadwerkelijk kunt zien..
pi_141674065
@YUR, ik heb hier een flyer voor den Driesch loop op 31 aug in Valkenburg, een hm is dat iets? Ik denk er zelf iig aan
  zondag 29 juni 2014 @ 09:45:50 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141674069
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Ik ga het wel merken ;) de enige keer dat ik meer dan 15 km heb gelopen was mijn pace 6.10 oid.
Maar ik heb nu een hartslagmeter dus ik kan in de gaten houden wat mijn hart doet.

Hartslag was nu meestal tussen de 150 en 155. Daar houd ik het wel 15 km op vol. Pace lag net onder de 6.00/km. Dus die 1.30 is denk ik haalbaar *O*
Het was al warm net trouwens. sjeumig. Had spijt van mijn shirt met mouwen en tight net over de knie -O-
Het was wel heel lekker net :9 Nu 3 dagen rust houden woensdagavond knallen *O* zin an!!
pi_141674085
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Shotgun telt alleen als je de auto ook daadwerkelijk kunt zien..
damn.... Dan moet ik wel achterin :P
  zondag 29 juni 2014 @ 10:04:28 #199
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141674260
logje
SPOILER
  zondag 29 juni 2014 @ 10:07:49 #200
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141674304
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 08:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Pa gaat mee naar Z-Limburg *O*
Moest vanochtend toch lopen, dus kan ie niet zo goed mee voor de 7,5 km. Hardloopfamilie *G*
Tof! *O*
I know that feel O+
  zondag 29 juni 2014 @ 10:12:50 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141674362
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof! *O*
I know that feel O+
O+
  zondag 29 juni 2014 @ 10:23:27 #202
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141674492
Heyemmm... Er gaan nu toch niet mensen switchen of uitvallen omdat ze die afstand 'niet comfortabel' kunnen lopen? :N

Ging het niet ook om de lol? Lijken nu de Olympische Spelen wel, de Ekiden :{w :P

c_/ !
  zondag 29 juni 2014 @ 10:26:47 #203
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141674535
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:23 schreef Quoi het volgende:
Heyemmm... Er gaan nu toch niet mensen switchen of uitvallen omdat ze die afstand 'niet comfortabel' kunnen lopen? :N

Ging het niet ook om de lol? Lijken nu de Olympische Spelen wel, de Ekiden :{w :P

c_/ !
Hear hear!
  zondag 29 juni 2014 @ 10:27:30 #204
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141674544
quote:

LOL

Ik lees hier inderdaad dat je voor je plezier moet lopen, "gewoon lekker je eigen ding doen" etc...
pi_141674600
Nouja, als team fokking snel oid ook echt een fokking snelle tijd neer wil zetten, ben ik hoogstwaarschijnlijk nu even niet de geschikte persoon. En in dat geval heb ik er iig geen lol in.
  zondag 29 juni 2014 @ 10:32:29 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141674623
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Nouja, als team fokking snel oid ook echt een fokking snelle tijd neer wil zetten, ben ik hoogstwaarschijnlijk nu even niet de geschikte persoon. En in dat geval heb ik er iig geen lol in.
Maar natuurlijk kan jij een snelle 5km neerzetten :Y
pi_141674657
Gisteren lekker rustig 2x 10min gehobbeld in 6:30 min/km.
Had het gevoel dat ik dit nog makkelijk een hele poos kon volhouden.

Ik kreeg alleen na 2km weer last van mn wreef. Het gevoel van een verstuikte enkel, maar dan bovenop mn voet.
Heb er nu na een nachtje rust meer last van met lopen dan tijdens het hardlopen gisteren.

http://www.endomondo.com/workouts/364516826/10707661
  zondag 29 juni 2014 @ 10:36:47 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141674686
Als er mensen anders willen worden ingedeeld wil ik ook best een andere afstand lopen. had i kal aangegeven maar ik roep het nog maar een keer.
maar voor team fokking snel zal mijn bijdrage niet zo nuttig zijn.
afhankelijk van hoe ik woensdag uit mijn wedstrijd kom loop ik rond de 10 km/u. iets langzamer als ik brak ben, iets sneller als ik nergens last van heb. tempo geldt op alle afstanden whahahahaha
  zondag 29 juni 2014 @ 10:37:37 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141674697
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar natuurlijk kan jij een snelle 5km neerzetten :Y
en dit inderdaad. al loop je 1 minuut langzamer ofzo, dan is het nog steeds een fokking snelle tijd *O*
  zondag 29 juni 2014 @ 10:38:40 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141674712
Zucht.. damn typos :(
  zondag 29 juni 2014 @ 10:39:21 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141674725
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Go go Hats *O* You can do it *O*
pi_141674828
Ik heb er dus serieus m'n twijfels bij, en vrees dat sub 25 niet gaat lukken bij meer dan 3 zonnestralen.
  zondag 29 juni 2014 @ 10:53:00 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141674934
quote:

c_/ !
Ik ga volgende week dan ook fijn met die Olympische gedachten lopen :)

Guard, ik ga het even nader bestuderen :) Thanks!
F means you're fucked
  zondag 29 juni 2014 @ 10:53:45 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141674947
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb er dus serieus m'n twijfels bij, en vrees dat sub 25 niet gaat lukken bij meer dan 3 zonnestralen.
Ik stel voor dat jij nu eens gewoon doet wat je makkelijk kunt, en dat is een snelle 5 neerzetten
F means you're fucked
  zondag 29 juni 2014 @ 11:15:08 #215
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_141675314
Ik ben blij :s)
Ik heb net een rondje van 10 km gelopen. Het ging lekker. Ik heb gemiddeld 6.10 min/km gelopen met een gemiddelde hartslag van 161.
Ik heb mijn 10 km schema van Renate nu uitgelopen. Ik ga denk ik maar verder met het 15 km schema.
Het voelt lekker :D
pi_141675434
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb net een rondje van 10 km gelopen. Het ging lekker. Ik heb gemiddeld 6.10 min/km gelopen met een gemiddelde hartslag van 161.
Ik heb mijn 10 km schema van Renate nu uitgelopen. Ik ga denk ik maar verder met het 15 km schema.
Super goed zeg! :D
pi_141675495
Wat een training vanochtend.

Het begon heerlijk. Het was koel, de zon scheen nog niet echt uitbundig en er stond zo'n fijne noordenwind.

Dat vonden meer mensen fijn. Ik ben werkelijk nog nooit zoveel loopgroepen tegengekomen als vanochtend. Ik blééf gedag zeggen.

Grappig was wel dat ik op de 's Gravenweg te Nootdorp volgens mij Mr. Q. voorbij zag razen met zijn loopgroep. Hij was gekleed in een nucleair oranje shirt.

Daarnaast stikte het ook van het wielrenequivalent van loopgroepen. Die zie je ook echt alleen maar met mooi weer (sorry Corniel).

Ook kreeg ik op een gegeven moment weer last van het gegeven dat mijn benen alle kanten op willen, behalve naar voren. Ik weet nog steeds niet wat dat is, dat controleverlies over de toch al niet beste motoriek. Vochttekort? Koolhydraattekort? Te witte schoenen? Of toch dat zuurstoftekort tijdens mijn geboorte?

Na iets meer dan 10 km ben ik weer even gestopt voor een trappentraining. Dat beviel mij 2 weken geleden erg goed. Toen 5x de trap op, nu een keertje vaker. Gek genoeg was het lichaam daarna weer een stuk soepeler en beter aan te sturen.

In totaal 13,6 km op de teller, de langste afstand sinds de eenmalige Westland HM van een maandje terug.

En nu douchen, koken, eten, werken.

SPOILER
  zondag 29 juni 2014 @ 11:27:42 #218
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141675565
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:24 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een training vanochtend.

Het begon heerlijk. Het was koel, de zon scheen nog niet echt uitbundig en er stond zo'n fijne noordenwind.

Dat vonden meer mensen fijn. Ik ben werkelijk nog nooit zoveel loopgroepen tegengekomen als vanochtend. Ik blééf gedag zeggen.

Grappig was wel dat ik op de 's Gravenweg te Nootdorp volgens mij Mr. Q. voorbij zag razen met zijn loopgroep. Hij was gekleed in een nucleair oranje shirt.

Daarnaast stikte het ook van het wielrenequivalent van loopgroepen. Die zie je ook echt alleen maar met mooi weer (sorry Corniel).

Ook kreeg ik op een gegeven moment weer last van het gegeven dat mijn benen alle kanten op willen, behalve naar voren. Ik weet nog steeds niet wat dat is, dat controleverlies over de toch al niet beste motoriek. Vochttekort? Koolhydraattekort? Te witte schoenen? Of toch dat zuurstoftekort tijdens mijn geboorte?

Na iets meer dan 10 km ben ik weer even gestopt voor een trappentraining. Dat beviel mij 2 weken geleden erg goed. Toen 5x de trap op, nu een keertje vaker. Gek genoeg was het lichaam daarna weer een stuk soepeler en beter aan te sturen.

In totaal 13,6 km op de teller, de langste afstand sinds de eenmalige Westland HM van een maandje terug.

En nu douchen, koken, eten, werken.

SPOILER
Nucleair Oranje: check! :P
Grappig dat loopgebieden elkaar zo kruisen. En: goed gelopen, lekkere afstand ^O^
  zondag 29 juni 2014 @ 11:28:16 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141675575
Lekker bezig, Zwabber! Klinkt als een goede training! :)
  zondag 29 juni 2014 @ 11:31:47 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141675648
quote:
Renate heeft toch ook schema's van >10km? Oh, ik lees weer te snel, dat zeg je ook :') . Succes met uitbouwen *O*
  zondag 29 juni 2014 @ 11:32:46 #221
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_141675670
quote:
2s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Renate heeft toch ook schema's van >10km?
Ja, van 15 km en de HM. Ik ga het 15 km schema volgen. Ik denk dat ik in week 3 ga instappen. De eerste 2 weken is heel langzaam en weinig, daar heb ik geen zin in.

[ Bericht 9% gewijzigd door te-brengla op 29-06-2014 11:43:26 (aanvulling) ]
  zondag 29 juni 2014 @ 11:44:52 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141675927
Lekker bezig zwabber :)

Te-brengla: fijn dat deze nu is afgerond. Is het 15km schema ook zo vaag? Of is dat beter?
pi_141676017
Lekker bezig te-brengla en zwabberhark
  zondag 29 juni 2014 @ 11:51:08 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141676057
Ook jij bent gespot, Zwabber. Pas toen ik het vertelde viel alleen pas het kwartje :P

Daarin is hij al beter en sneller dan ik (in meer dingen trouwens :+ )
God en ik moet mijn bed nog uitkomen :@
  zondag 29 juni 2014 @ 11:51:25 #225
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_141676060
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:44 schreef Murmeli het volgende:
Lekker bezig zwabber :)

Te-brengla: fijn dat deze nu is afgerond. Is het 15km schema ook zo vaag? Of is dat beter?
Het blijft wel vaag. Het begint weer heel langzaam en weinig. Maar vanaf de 3e week gaat het beter. In week 8 zit je dan weer op de 10 km en na 12 weken zou je 15 km moeten kunnen lopen. Maar goed, het werkte voor de 10 km ook.
pi_141676132
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

LOL

Ik lees hier inderdaad dat je voor je plezier moet lopen, "gewoon lekker je eigen ding doen" etc...
Ja precies. Nu blijkt pas wie dat echt menen.

Het is wel eigenaardig wat de computermodellen ons voor weer voorschotelen voor zaterdag. 24 uur geleden was het nog een koel weertype, maar dat is nu ineens volledig omgeslagen. Enfin, nog een dag of 2 à 3 afwachten en het wordt allemaal duidelijker.

Mocht het inderdaad zonnig en heet worden, dan moeten we onszelf aan het veelgebezigde advies houden: pas je aan aan de omstandigheden. In mijn geval betekent dat een oneindige klaagzang, maar ik wil wel sneller zijn dan tijdens de LVML.
pi_141676155
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:51 schreef Quoi het volgende:
Ook jij bent gespot, Zwabber. Pas toen ik het vertelde viel alleen pas het kwartje :P
Haha, het zal er niet best uitgezien hebben.
pi_141676170
Hmmm regen. Dat wordt modderen op de N70.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:01:51 #229
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141676238
Whieeee wat gaat dit topic snel! Wat gaan jullie zaterdag eigenlijk doen? Ekiden zegt me helemaal niks?

Hier krom van de spierpijn haha. Gisteren tijdens de training ook een pittig stukje bootcamp gehad en het is pijnlijk duidelijk dat ik te weinig aan coretraining doe. Alles doet zeer, biceps, triceps, buikspieren, hamstrings, noem maar op. Ik ben een kreupele ouwe oma vandaag. Maar goed, ik mag toch niet vandaag dus tja *shrug*
  zondag 29 juni 2014 @ 12:02:18 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141676246
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Haha, het zal er niet best uitgezien hebben.
Neuh, "bekende kop gezien onderweg, maar wist even niet wie" :P
  zondag 29 juni 2014 @ 12:03:39 #231
349633 SiIk
Echt zijde
pi_141676270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Guard het volgende:
It's alive, alive...
Muwhahaha....

SPOILER
Wie moet ik DM'en om erin te komen? :P
Jou?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:03:47 #232
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141676273
Net even Ekiden gegoogled, wat leuk! Grappig dat je dan op die marathon afstand uitkomt met zijn allen. Echt nog nooit van gehoord, zo leer ik weer eens wat.
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 12:07:51 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_141676354
Ik moest het op het werk uitleggen. Ja, we gaan dus een marathon lopen :+
pi_141676424
quote:

[..]

quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

quote:

[..]

of Nirak natuurlijk...
shotgun? lolwut?
SPOILER
Stream wilde best vroeg aanrijden voor de teamcaptain meet, dus toen ging ik twijfelen. Maar gezien de biologische klok van zoonlief veranderd is komt uitslapen er toch niet meer van, dus prima als hij chauffeurt :) En als die daar geen zin in heeft wil ik dat ook best doen. Alles goed :)

Ik heb lekker gelopen vanmorgen :) Zelfde ronde als vrijdag maar dan ook een tweede ronde gelopen.
7 km in 59:03, gemiddeld tempo 8:01 min/km en dat in des Ardennes :)
km 1 - 9:30 (naar boven met vrij steil)
km 2 - 8:26 (combinatie van omhoog, vlak en naar beneden)
km 3 - 8:09 (naar beneden en weer omhoog)
km 4 - 8:36 (vooral omhoog)
km 5 - 8:48 (ook omhoog)
km 6 - 7:04 (tikje omhoog, vlak en weer naar beneden
km 7 - 6:21 (naar beneden en omhoog, vooral omhoog)
km 8 - 5:45 (maar slechts 366 meter naar beneden ;))

Superfijn gelopen dus, vooral die 7e km omhoog was even doorduwen maar ik kreeg volop aanmoediging van de Franstalige boer die aan zijn trekker aan het sleutelen was. Daar ga ik tenminste vanuit ook al versta ik geen woord frans ;) En er was zelfs een wielrenner die maar met moeite harder dan mij naar boven ging (dat hij al op leeftijd was mag de pret niet drukken ;))
pi_141676616
Endomondo zegt dat ik deze week 48 km gelopen heb. Het zijn er 33. Ik snap niet hoe dat Endomondo hierbij komt, want zelfs met de zondag van vorige week erbij haal ik die 48 niet.
De statistieken kloppen dus niet = ramp van mondiale grootte.
pi_141676718
quote:
Top zeg!
  zondag 29 juni 2014 @ 12:25:53 #237
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141676731
Irritant is dat he? Ik had gisteren zo'n zelfde iets - mijn nike app gaf veel meer kilometers aan voor deze week dan ik daadwerkelijk gelopen heb. Wat blijkt - ik heb vorige week mijn nike sporthorloge verkocht aan iemand uit een groepje op Facebook. Ik had m nog niet gereset, want dan kon ik laten zien dat ik er nog niet heel veel mee gelopen had. Haar op het hart gedrukt het ding daarna wel te resetten.

Niet gedaan natuurlijk, dus nu logt ze haar runs onder mijn naam. Handig ... Zometeen maar even een pm sturen of zo.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:26:00 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141676736
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Endomondo zegt dat ik deze week 48 km gelopen heb. Het zijn er 33. Ik snap niet hoe dat Endomondo hierbij komt, want zelfs met de zondag van vorige week erbij haal ik die 48 niet.
De statistieken kloppen dus niet = ramp van mondiale grootte.
Bij mij klopt ie dan weer wel...
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 12:26:21 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141676747
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 09:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Gelul, dat zelfde hart heeft een marathon gelopen.
Ik heb er nog last van.
pi_141676749
Zelf vanmorgen over het strand gewandeld met mn meiden, voeten lekker door het water.
Ik moet er toch echt eens een leuke loop gaan doen!
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 12:27:28 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_141676775
Weten jullie nog die journalist die in 4 maanden klaar zou zijn voor de marathon? Helaas is ie niet zo actief te volgen als ik hoopte, maar hij heeft inmiddels z'n eerste 5km wedstrijd gelopen. Zie hier de twee video's, van de start van z'n experiment en van de 5km.

Wat me met name opvalt is dat ze een nogal bizar loopschema voor m aanhouden. Zie ook hier. Z'n langste afstand is een HM, en die wordt in het hele schema maar één keer gelopen?!

Ik weet niet, ik zou het met die voorbereiding niet aandurven hoor! Maar ik blijf m volgen :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 12:29:32 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141676818
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Weten jullie nog die journalist die in 4 maanden klaar zou zijn voor de marathon? Helaas is ie niet zo actief te volgen als ik hoopte, maar hij heeft inmiddels z'n eerste 5km wedstrijd gelopen. Zie hier de twee video's, van de start van z'n experiment en van de 5km.

Wat me met name opvalt is dat ze een nogal bizar loopschema voor m aanhouden. Zie ook hier. Z'n langste afstand is een HM, en die wordt in het hele schema maar één keer gelopen?!

Ik weet niet, ik zou het met die voorbereiding niet aandurven hoor! Maar ik blijf m volgen :)
21.1KM op karakter uitlopen.... ik vond die 7.195 tussen 35 en finish op karakter al heul HEUL ver.
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 12:30:20 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_141676833
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

21.1KM op karakter uitlopen.... ik vond die 7.195 tussen 35 en finish op karakter al heul HEUL ver.
Precies dat. Dan heb je op een gegeven moment de afstand bereikt die je ook (één keertje) getraind hebt, en dan moet je nog 'even' dubbel zover.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:30:20 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141676834
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het kan :Y :@
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 12:31:06 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141676853
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Het kan :Y :@
Wat kan?
  zondag 29 juni 2014 @ 12:31:57 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141676867
quote:
5s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat kan?
De tweede helft van een marathon op karakter uitlopen
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 12:33:18 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141676891
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, maar je had wel een tikkie meer getrained :)
  zondag 29 juni 2014 @ 12:33:56 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141676905
quote:
14s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, maar je had wel een tikkie meer getrained :)
Maar daar had ik geen fuck meer aan :)
F means you're fucked
pi_141676947
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:03 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jou?
Idem!
pi_141676989
Net onder de 1 .15 gefinisht, heerlijk door de modder kunnen banjeren *O*
  zondag 29 juni 2014 @ 12:39:29 #251
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141677004
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb jij dat gedaan? Respect dan. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd o.O
  zondag 29 juni 2014 @ 12:40:55 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141677039
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:39 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Heb jij dat gedaan? Respect dan. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd o.O
Het was ook niet bedoeling dat het zo zou gaan :)
F means you're fucked
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 12:43:55 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_141677107
Het is ook niet te voorspellen hoe het zal gaan, en misschien loopt die kerel m als een bad ass gewoon uit. Maar ik vind het nogal wat!
pi_141677112
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:03 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jou?
ik heb het even aan de huidige admin gevraagd.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:51:19 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141677274
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:44 schreef Guard het volgende:

[..]

ik heb het even aan de huidige admin gevraagd.
Ik hoor het ook graag :)
  zondag 29 juni 2014 @ 12:52:45 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_141677308
Ik sla die whatsappgroep ff over :)
F means you're fucked
pi_141677455
Zo, vanochtend even weer lekker in de touwen gehangen. Na alle wedstrijden van de afgelopen weken en de Roparun was ik daar al een paar keer op zondag niet geweest. Wel weer mooi :)
Gisteren mijn rondje lopen was minder succesvol, ik had teveel gegeten en te kort voor het lopen. Ben na 2,5 km maar gestopt en teruggewandeld. Om vervolgens tijdens het wandelen een spiertje in m'n lies te verrekken... :')

Dat wordt helemaal niks meer. Ben gewoon te oud denk ik.
It has to mean something
pi_141677637
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
\Wat me met name opvalt is dat ze een nogal bizar loopschema voor m aanhouden. Zie ook hier. Z'n langste afstand is een HM, en die wordt in het hele schema maar één keer gelopen?!

Loopschema ziet er inderdaad wel apart uit ja. Hij heeft dan op 15 juni 5 km wedstrijd gelopen, loopt op 12 augustus 10 km, 20 september 20 km en dan op 19 oktober de marathon van Amsterdam. Mij lijkt de stap van 20 km (vredesloop) en de marathon wel erg groot, maar ook de ruim 40 km de week voor de vredesloop.
  zondag 29 juni 2014 @ 13:11:22 #259
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141677704
Ik liep vanmorgen als een omaatje door m'n huis. Bijna 14km hardlopen en daarna dansen en springen op Madness is blijkbaar geen recept voor soepele benen :')
pi_141677715
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:08 schreef Voccar het volgende:

[..]

Loopschema ziet er inderdaad wel apart uit ja. Hij heeft dan op 15 juni 5 km wedstrijd gelopen, loopt op 12 augustus 10 km, 20 september 20 km en dan op 19 oktober de marathon van Amsterdam. Mij lijkt de stap van 20 km (vredesloop) en de marathon wel erg groot, maar ook de ruim 40 km de week voor de vredesloop.
Is de Vredesloop dit jaar 20 km? Lijkt mij niet.
Of gaat hij ook nog 10 km warming up doen?
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 13:11:44 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_141677718
Krijg nou wat! Het is me eindelijk gelukt om m'n Garmin in Garmin Express te krijgen :o

Zal ik dan ook maar meteen de switch naar modern maken? Hebben we dat ook maar meteen gehad :+
pi_141677753
quote:
7s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Yuki het volgende:
Ik liep vanmorgen als een omaatje door m'n huis. Bijna 14km hardlopen en daarna dansen en springen op Madness is blijkbaar geen recept voor soepele benen :')
Hee, jij was ook bij Night at the Park gisteren? :D
Oh.
  zondag 29 juni 2014 @ 13:14:15 #263
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141677798
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Hee, jij was ook bij Night at the Park gisteren? :D
Ja! *O*
pi_141677810
Ik heb toch wel heel veel zin in een D2 loopje zo :o Nog even een uurtje couch potatoen en dan gaan!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 13:26:58 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141678077
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar daar had ik geen fuck meer aan :)
Nou denk als je zo kapot ben als je was en je nog nooit verder dan 21 had gelopen dat het dan NOG zwaarder wordt. Maar gelukkig ging ik pas op 35KM dood dus weet het verder ook niet :P
  zondag 29 juni 2014 @ 13:31:03 #266
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141678205
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Allemachtig, dat schema. Ik vind mijzelf al ambitieus met nu 10K in de benen, en dan in september de Dam tot Dam en in oktober de halve van Amsterdam. Ik moet er niet aan denken dat dat dan de hele zou zijn. Ugh :( Dan loop je jezelf toch helemaal kapot?
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 13:34:48 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_141678297
Oké, toegegeven, het is even wennen, het nieuwe Garmin Connect. Maar ik moet zeggen dat ik het best wel oké vind :)

Ze zouden alleen ècht iets aan die workout configurator moeten doen :r
pi_141678432
quote:

[..]

Ik wist niet hoeveel dit was, maar in zijn schema staat 20 km. Wellicht dat hij er naartoe loopt en na afloop weer terug ofzo.
pi_141678995
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef Nirak het volgende:

Je hebt een sms.
pi_141679216
quote:

[..]

Is de Vredesloop dit jaar 20 km?
Ik mag hopen van niet, anders moet ik alsnog daar aantreden....
  zondag 29 juni 2014 @ 14:08:40 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141679316
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik hoor het ook graag :)
Me2
pi_141679499
Penistone 10K uitgehobbeld na een druk weekje. Tuinieren (als in: wortels uitgraven en weetikveelwat..) is géén goede warming up/voorbereiding voor een 10K de dag erna _O- Hamstrings :') :D

http://www.endomondo.com/workouts/364798511/881511

58 minuten precies, samen met Wolve. Eerste helft in 29.55, tweede dus in wat minder. Negatieve split. Maar da's niet moeilijk met die route. _O- Prachtige omgeving weer, gezellige mensen, leuke marshals. Ik kan me ergere dingen bedenken om te doen op een zondagochtend!
Ja doei.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:17:48 #273
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_141679545
Wat zij zegt. Maar dan met m'n eigen grafiekje. :P

http://www.endomondo.com/workouts/364796570/10882483
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_141679938
Zo, ik ben ondertussen weer onderweg naar huis na een erg leuk en gezellig trainingsweekend. Vrijdag aangekomen in Zeeland rond half 7, eerste was meteen een loopje. Wat een rustige duurloop moest worden werd een iets sneller duurloopje, van 13km. Daarna lekker pasta gegeten en een biertje genuttigd. De volgende morgen vroeg eruit voor een ontbijtje, om daarna rond half 10 in de auto te stappen naar de duinen. Daar ook weer een leuk rondje gelopen van 13km met wat trapjes en heuveltjes en lekker stukje strand. Heerlijk gelopen daar, lekker weertje gehad en leuk gezelschap.
Daarna lunchen en wat herstellen. Om in de middag nog een.erg pittige training te doen, een out&back. Dat was 5 minuten een weg aflopen op marathontempo, dan meteen omdraaien en dezelfde weg weer terug in 4minuut15 op ongeveer 5k tempo. Als je dan weer terug bent 3 minuten rust, gewoon stilstaan. Bij de 4e werd dat toch echt goed zwaar :). In totaal met in en uitlopen ook ongeveer 12km.
In de avond lekker voetbal kijken en nog wat bier, gelukkig wel met mate :).
Vanochtend weer hetzelfde riedeltje, maar dan een lekkere duurloop van 21km. Met op het eind wat spelen met zn allen, beetje sprinten, wat snellere kms enzo. Als afsluiter weer een lekkere lunch en opruimen.
Toch uitgekomen op een mooi totaal van 58km deze week. Benen voelen nog erg goed ook! Zin in de Ekiden! *O*

Ik rij trouwens zelf er naar toe. Weet nog niet hoe laat ik naar huis wil, maar waarschijnlijk blijf ik wel een tijd. Maar donderdag kunnen we de nieuwe auto ophalen, dus die moet even uitgetest worden! ;) In ieder geval bedankt voor de uitnodigingen om mee te rijden! ^O^
pi_141680029
Moblo en Wolve weer leuk gedaan! ^O^ waar blijven de pics? ;)
pi_141680265
Shotgun callen, mijn oplossing is gewoon een tweezitter kopen. Bestuurdersplaats is voor mij en de rest zoekt het maar uit. })
  zondag 29 juni 2014 @ 14:45:15 #277
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141680402
Zo, @ Jero_nimo, dat zijn aardig wat kilometers in 1 weekend o.O

Ik worstel daar zelf mee op het moment. Wat is wijsheid. Rustdag houden, of toch soms eigenwijs zijn en gewoon twee dagen achter elkaar gaan lopen. Ik ben net weer een beetje op weg met lekker lopen na twee blessures, en ik merk dat ik soms overenthousiast ben.

Hoe doen jullie dat? Houd je je echt strikt aan het idee van een dag rust tussen twee runs, of ga je gewoon als je zin hebt, ook al is dat misschien wel 2 of 3 dagen achter elkaar?
pi_141680645
Als je benen goed voelen en je niet twee dagen voluit gaat kan het volgens mij best vaker, mits je niet geblesseerd bent (of net bent geweest). Ook moet je denk ik wel uitkijken dat je week totaal niet te snel oploopt.
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 15:00:16 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_141680767
Ik houd mezelf vrij strikt aan minimaal één rustdag. Maar dat is vooral omdat dat voor mezelf het beste voelt :)
pi_141680773
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:45 schreef LyannaRuns het volgende:

Hoe doen jullie dat? Houd je je echt strikt aan het idee van een dag rust tussen twee runs, of ga je gewoon als je zin hebt, ook al is dat misschien wel 2 of 3 dagen achter elkaar?
Ik luister naar mijn lichaam. Motivatie zat om te lopen, maar ik kijk altijd even hoe alles aanvoelt. Dat kan betekenen dat ik dan paar dagen achter elkaar loop, of dat ik een paar dagen rust neem. Als ik me fit voel dan ga ik gewoon.

Bij pijntjes is het altijd even kijken wat voor pijntjes het zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nat-Water op 29-06-2014 15:08:30 ]
Oh.
pi_141681141
Jero wat een weekend! :o
  zondag 29 juni 2014 @ 15:15:43 #282
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141681248
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:00 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Ik luister naar mijn lichaam. Motivatie zat om te lopen, maar ik kijk altijd even hoe alles aanvoelt. Dat kan betekenen dat ik dan paar dagen achter elkaar loop, of dat ik een paar dagen rust neem. Als ik me fit voel dan ga ik gewoon.

Bij pijntjes is het altijd even kijken wat voor pijntjes het zijn.
Pijntjes die ik nu heb zijn gelukkig gewoon hele logische spierpijntjes hehe. Vrijdag dus gelopen en zaterdag pittige loop/bootcamptraining gehad, en op zich ging dat best.

Mmmhh, toch maar voorzichtig aandoen denk ik, ik heb geen zin in weer blessures. Of als ik dan heel graag toch een tweede dag wil lopen, dan maar een kort rondje of zo. Ik heb ook vakantie nu, dus ineens plenty time om te lopen en dan wordt het zo verleidelijk om die schoenen weer aan te trekken :)

Het is gezellig hier in dit topic trouwens, yay! *O* Normaal is het altijd effe inkomen ergens nieuw, maar leuk dat er zo snel teruggereageerd wordt :Y :s) O+
  zondag 29 juni 2014 @ 15:23:59 #283
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141681532
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:15 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Pijntjes die ik nu heb zijn gelukkig gewoon hele logische spierpijntjes hehe. Vrijdag dus gelopen en zaterdag pittige loop/bootcamptraining gehad, en op zich ging dat best.

Mmmhh, toch maar voorzichtig aandoen denk ik, ik heb geen zin in weer blessures. Of als ik dan heel graag toch een tweede dag wil lopen, dan maar een kort rondje of zo. Ik heb ook vakantie nu, dus ineens plenty time om te lopen en dan wordt het zo verleidelijk om die schoenen weer aan te trekken :)

Het is gezellig hier in dit topic trouwens, yay! *O* Normaal is het altijd effe inkomen ergens nieuw, maar leuk dat er zo snel teruggereageerd wordt :Y :s) O+
O+

Ik zou nu wel ff rust pakken :)

Zelf loop ik tot nu toe nooit 2 dagen achter elkaar. Ooit wil ik het wel gaan doen/proberen. Na de HM denk ik
pi_141681584
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo en Wolve weer leuk gedaan! ^O^ waar blijven de pics? ;)
Jij ook een heerlijk weekend gehad (zag ik ook op FB)! *jaloers*

En foto's, geen idee. Er stond iemand met een camera ergens rond km 7. We hebben vriendelijk gelachen, geen idee waar en wanneer ze gepubliceerd worden :P
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 29 juni 2014 @ 15:27:15 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141681650
Ik hen t twee keer gedaan
1e keer zaterdag hele rustige training en dag erna 3km wedstrijd.
En tweede keer vrijdag avond 4km wedstrijd en zaterdag rustige training erna

Normaal idd minimaal1 rustdag
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 29 juni 2014 @ 15:27:47 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141681670
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:15 schreef LyannaRuns het volgende:
Dat lijkt alleen maar zo hoor, we doen altijd een weekje ons best als er een nieuweling verschijnt, maar daarna worde we allemaal weer stikchagrijnig, bloedfanatiek en kan er geen vriendelijk woord meer van af >:)
pi_141681705
Na het lezen van de RW denk ik altijd: "Ja. Vanaf nu ga ik ook helemaal gezond leven. Stop met roken, minder koolhydraten, eerder naar bed en stop met drinken"

Dus ik stop weer met roken en zo. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 29 juni 2014 @ 15:29:02 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141681714
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dat lijkt alleen maar zo hoor, we doen altijd een weekje ons best als er een nieuweling verschijnt, maar daarna worde we allemaal weer stikchagrijnig, bloedfanatiek en kan er geen vriendelijk woord meer van af >:)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 29 juni 2014 @ 15:29:28 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141681730
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Na het lezen van de RW denk ik altijd: "Ja. Vanaf nu ga ik ook helemaal gezond leven. Stop met roken, minder koolhydraten, eerder naar bed en stop met drinken"

goed bezig! Gaat je lukken!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_141681753
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef Ynske het volgende:
Ik hen t twee keer gedaan
1e keer zaterdag hele rustige training en dag erna 3km wedstrijd.
En tweede keer vrijdag avond 4km wedstrijd en zaterdag rustige training erna

Normaal idd minimaal1 rustdag
Ik liep oud jaar en nieuw jaar en die tweede ging lekkerder!
  zondag 29 juni 2014 @ 15:31:27 #291
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141681784
quote:

^O^
pi_141681799
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

goed bezig! Gaat je lukken!
Jaja, nieuw doel: Op mijn 40e ben ik in topconditie!
  zondag 29 juni 2014 @ 15:32:15 #293
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_141681806
quote:

Gaat je lukken. Iedere keer als het even kut is moet je maar denken dat het alleen maar minder wordt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_141681826
Onze snelste clubgenoot, onstopbaar-dit-dat-alles, zocht vorig weekend iets leuks om te rennen' voor dit weekend.
Dus dan maar een marathon, dacht hij. Op de zondag.

Met 2.58.xx 2e geworden. _O_

Zoals een andere clubgenoot zei: "Love the six day training programme" :') _O-
Ja doei.
pi_141681834
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gaat je lukken. Iedere keer als het even kut is moet je maar denken dat het alleen maar minder wordt :)
Dat is eigenlijk wel een hele goeie!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 29 juni 2014 @ 15:34:48 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141681892
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Onze snelste clubgenoot, onstopbaar-dit-dat-alles, zocht vorig weekend iets leuks om te rennen' voor dit weekend.
Dus dan maar een marathon, dacht hij. Op de zondag.

Met 2.58.xx 2e geworden. _O_

Zoals een andere clubgenoot zei: "Love the six day training programme" :') _O-
boh knap hoor
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 29 juni 2014 @ 15:35:41 #297
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141681921
K heb nu alweer zin om van de week verder opte bouwen, weer wat vertrouwen in Mn enkel
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 29 juni 2014 @ 15:40:58 #298
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141682095
Goed zo kluis! Wanneer word je 40?

LOL@flipsen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 15:42:13 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141682135
Stoppen met roken was me nog voor m'n 40ste gelukt.... de topconditie niet :P
pi_141682162
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo, ik ben ondertussen weer onderweg naar huis na een erg leuk en gezellig trainingsweekend. Vrijdag aangekomen in Zeeland rond half 7, eerste was meteen een loopje. Wat een rustige duurloop moest worden werd een iets sneller duurloopje, van 13km. Daarna lekker pasta gegeten en een biertje genuttigd. De volgende morgen vroeg eruit voor een ontbijtje, om daarna rond half 10 in de auto te stappen naar de duinen. Daar ook weer een leuk rondje gelopen van 13km met wat trapjes en heuveltjes en lekker stukje strand. Heerlijk gelopen daar, lekker weertje gehad en leuk gezelschap.

Wow, klinkt als een uitdagend en afwisselend weekend, superleuk! Lijkt me tof om het hardlopen ook een weekend alleen maar met trainen, eten en slapen bezig te zijn :P Met roeien ben ik dat wel gewend, maar met lopen nog nooit gedaan. Voelt ook wat gek in je eentje.

Verder; was een goede beslissing om toch even de deur uit te gaan! Ondanks LDL van gisteren voelde ik me alweer een stuk beter. Mooi constant op D2 gelopen, mag nog wel iets harder maar dat komt wel. Al met al een goede eerste week van mijn marathonschema, ondanks herstel van HM en bloedprikken toch 4x gelopen, 33km. Dat is waarschijnlijk ook meteen het laagste maandtotaal tot oktober, met uitzondering van vakanties :P Ik moet er ook gewoon aan wennen om ook op mindere momenten gewoon de deur uit te gaan en wat kms te maken, uiteindelijk moet je gewoon veel training in de benen hebben natuurlijk!

http://www.endomondo.com/workouts/364847788/11367364
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2014 @ 15:43:44 #301
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141682180
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')