abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141632496

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 28-06-2014 18:39:36 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:02:08 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141632527
Ja?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:03:10 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141632574
Nog maar een keer proberen....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_141632593
:Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Quoi het volgende:
@Tara: geloof je zo! Weet alleen totaal niet op welke schoenen Q loopt. Misschien wel tennisschoenen oid Blijft ook lastig zo via een forum.
En de schoenen van RD zijn kwijt met de post.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:04:19 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141632619
Ja.... :(
pi_141632634
Lekker op blote voeten gaan lopen dan :P
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:05:53 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141632659
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:03 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En de schoenen van RD zijn kwijt met de post.
Ja, ook dat lossen we lastig op through the interwebz :P
pi_141632795
*zwaai* Nieuw hier! Ik ga eerst maar even een beetje lurken geloof ik ...
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:15:12 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141632949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja.... :(
-O-

Heej lyanna *O*
pi_141633500
It's alive, alive...
Muwhahaha....

SPOILER
Lyanna :W
Welkom!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:31:59 #11
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141633501
Hallooow :)
Ben je al thuis?
pi_141633651
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-

Heej lyanna *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef LyannaRuns het volgende:
Ben je al thuis?
Ben je weer nieuwe fokkers aan het ronselen geweest Murmeli? :P
pi_141633810
Quoi! Die Stone Wall in Kroatië !! Wat tof! Zet 'm er ook maar bij op :9
Ja doei.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:45:54 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141633910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi! Die Stone Wall in Kroatië !! Wat tof! Zet 'm er ook maar bij op :9
Voor die lijst heb je 7 levens nodig ;)
Daar wel in de buurt geweest? Prachtig land hoor :Y
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:51:53 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef LyannaRuns het volgende:
Ben je al thuis?
Jep!

@nanook: ja *O* lyanna is heel lief O+ dus goeie toevoeging leek me zo :6
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:53:05 #16
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141634144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

[..]

Ben je weer nieuwe fokkers aan het ronselen geweest Murmeli? :P
Ja tis allemaal haar schuld 😄
Murmel heeft net als mijn haas gefungeerd haha, heerlijke 7.5K gelopen!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:53:09 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:31 schreef Guard het volgende:
It's alive, alive...
Muwhahaha....

SPOILER
*O*
Waar kan ik me aanmelden voor de toelatingscommissie?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:54:07 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634179
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Jij had blije rengup als nick moeten hebben hihihi
pi_141634200
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor die lijst heb je 7 levens nodig ;)
Daar wel in de buurt geweest? Prachtig land hoor :Y
Niet daar nee, da's veel verder naar het zuiden. Die kant gaan we wellicht volgend jaar op!

En ja, de lijst is niet te doen! Maar het is leuk om een lijst te hebben en als je dan vakantie- en reisplannen maakt te kijken waar je wát kunt doen en welke je dan mee kunt nemen O+ 8-)
Ja doei.
pi_141634366
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Dan hoef je niet meer te lurken hoor. Met zo'n afstand kan je prima meekletsen hier. :Y
  zaterdag 28 juni 2014 @ 00:09:56 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141634613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:00 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan hoef je niet meer te lurken hoor. Met zo'n afstand kan je prima meekletsen hier. :Y
Met 200m ook al volgens mij. Dat vind ik leuk hier!
pi_141634809
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Met 200m ook al volgens mij. Dat vind ik leuk hier!
Ja, dat zat ik me net ook te bedenken dat ik dat niet zo handig opgeschreven had.
pi_141637865
Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
Land of the free. Home of the brave.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 06:35:08 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141638044
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 04:31 schreef Scarface88 het volgende:
Zojuist weer een nacht hardloopsessie gehad. Heerlijk zo zonder mensen op straat en die frisse lucht zonder felle zon waardoor ik mijn PR ruim heb verbroken. Kwam overigens wel een paar mensen tegen die me verward aankeken maar dat is wel grappig opzich. Denk dat ik voortaan vaker 's nachts ga rennen.
speciaal voor opgestaan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 06:38:06 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141638049
Ik ga zometeen iig naar de training. En al hobbel ik maar 1 minuut, das meer dan ik gedaan heb met enkel.
Gister en eergisteren om de vijver gewandeld, dat ging goed. Zonder ingepakte enkel, voor t lopen doe ik dat natuurlijk wel.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_141638313
Ik moet straks gewone kleren kopen, en ik mag niet langs de hardloopwinkel -O-

Vanmiddag even kijken of ik er nog een tempoloopje uit weet te krijgen.
pi_141638353
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet straks gewone kleren kopen, en ik mag niet langs de hardloopwinkel -O-

Vanmiddag even kijken of ik er nog een tempoloopje uit weet te krijgen.
Haha ik merk ook altijd dat ik veel te veel geld uit geef aan sport kleren tov normale kleren :p

Zo een korte ldl van 80 minuten, hopelijk gaat het beter dan gisteren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 08:40:00 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141638401
Gister een dutje gedaan ipv hardlopen, maar vandaag op tijd wakker dus zo mooi hardlopen naar de sportschool en na een goed uur daar weer terug.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141638447
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ik merk ook altijd dat ik veel te veel geld uit geef aan sport kleren tov normale kleren :p

Zo een korte ldl van 80 minuten, hopelijk gaat het beter dan gisteren.
Sportkleren kopen is ook veel makkelijker :P
pi_141638497
Ik heb trouwens die nep-spibelt die je alleen tegen verzendkosten kon krijgen nog steeds niet ontvangen. Gewoon afzetters dus :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_141638557
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Mag ik ook op de lijst?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:10:35 #32
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141638587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens die nep-spibelt die je alleen tegen verzendkosten kon krijgen nog steeds niet ontvangen. Gewoon afzetters dus :(
Waar besteld?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_141638618
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:53 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Ik zat, samen met een klein aantal anderen, nog in de groep van vorig jaar.
Er is wel iemand admin van die groep maar ik weet niet of die persoon zin heeft om iedereen te gaan toevoegen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:27:09 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141638735
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zat, samen met een klein aantal anderen, nog in de groep van vorig jaar.
Er is wel iemand admin van die groep maar ik weet niet of die persoon zin heeft om iedereen te gaan toevoegen.
Kan je t navragen?

@nanook: ik weet dat je t lief bedoelde hoor :*
pi_141638794
Eigenlijk voor het eerst sinds een week weer gelopen. Niet teveel gevraagd van mijzelf, gewoon op een tempo lopen wat lekker is, leuk parcours pakken en maar zien hoe het gaat. Opzouten met het regime van een schema, die houdt geen rekening met het weer! :P

Het was warm, het was zweten, het was leuk en ontspannen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_141638840
Wat fijn kluizenaar!
Ja doei.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:40:48 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141638863
Top! ^O^
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:46:43 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141638911
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Moest je het geld over maken naar een rekening bij Western Union in Nigeria? ;)
pi_141638956
Ik werd gewoon shago van het leven aanpassen aan het schema.
`Moeten lopen die dag, loop zo ver en moet in dat tempo. ` en balen als dat dan niet gaat door priveomstandigheden, of door het warme weer, en dan proberen in te halen op een andere dag.
Of dat je dan eigenlijk liever wil genieten van iets anders maar dat je moet gaan lopen uit vrees dat conditie meteen achteruit gaat, of kilo's aankomen.
Verwachten, nee eisen van jezelf dat je op een gegeven dag in een oncomfortabel tempo net teveel kilometers moet lopen en daarvan echt flink balen wanneer het niet lukt... dat is toch wel de druppel.
Dat is gewoon niet vol te houden, je kan beter lopen om te ontspannen en ontspannen lopen, het leuk houden.
Zo kijk ik er op dit moment tegen in ieder geval. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:58:04 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639009
Intressant om je post te lezen Kluis en om te zien hoe iedereen het anders ervaart.
Ik vind het heerlijk en motiverend om volgens de ijzeren discipline van een strak schema te lopen en daar ook een behoorlijk deel van mijn leven op aan te passen..
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:04:17 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141639070
Je hebt gelijk Kluizenaar en zo zou ik het ook het liefst zien. De werkelijkheid is alleen dat ik een streng schema ook nodig heb en fijn vind. Elk stukje vrijheid vereist weer meer eigen verantwoordelijkheid & met zo'n schema laat je je 'gewoon' meevoeren met het schema.

Maar ervaar nu exact hetzelfde hoor. Komt goed! :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:10:07 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141639128
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
Intressant om je post te lezen Kluis en om te zien hoe iedereen het anders ervaart.
Ik vind het heerlijk en motiverend om volgens de ijzeren discipline van een strak schema te lopen en daar ook een behoorlijk deel van mijn leven op aan te passen..
Ik ook :) daarom ben ik oa bij een loopgroep gegaan: zelf de discipline opbrengen om na het werk nog >10km te lopen lukte me niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:15:53 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141639190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik werd gewoon shago van het leven aanpassen aan het schema.
`Moeten lopen die dag, loop zo ver en moet in dat tempo. ` en balen als dat dan niet gaat door priveomstandigheden, of door het warme weer, en dan proberen in te halen op een andere dag.
Of dat je dan eigenlijk liever wil genieten van iets anders maar dat je moet gaan lopen uit vrees dat conditie meteen achteruit gaat, of kilo's aankomen.
Verwachten, nee eisen van jezelf dat je op een gegeven dag in een oncomfortabel tempo net teveel kilometers moet lopen en daarvan echt flink balen wanneer het niet lukt... dat is toch wel de druppel.
Dat is gewoon niet vol te houden, je kan beter lopen om te ontspannen en ontspannen lopen, het leuk houden.
Zo kijk ik er op dit moment tegen in ieder geval. :)
Klinkt terecht!
Ik doe het ook zo..ik gebruik mijn schema als richtinggevend maar het is niet heilig. Ik wissel vaak trainingen om of sla iets over of pas het aan als het moet. Speelt ook mee dat mijn schema niet zo goed is dus aanpassen moest ik toch :)
pi_141639195
Ik ontkom bijna niet aan het gebruik van schema's vanwege mijn onregelmatige werktijden. Ik moet vaak maanden vooruit plannen om überhaupt aan wedstrijdjes te kunnen deelnemen.

Tijdens een serie nachtdiensten loop ik niet graag. Als ik de volgende dag om 5 uur op moet moet ik ook niet te laat gaan lopen (want het duurt daarna heel lang voordat ik kan slapen).

Nu heb ik een serie late diensten. Ik moet dus in de ochtend lopen, maar dan is het al snel te warm op dit moment (als de zon schijnt). Maar ik wil ook niet te vroeg lopen als ik de avond ervoor gewerkt heb en pas na middernacht thuis ben.

Het is dus continu plannen.

Er is overigens niks mis mee om een schema aan te houden en op de momenten dat het nodig is kleine wijzigingen te maken. Kluis, dat er op jouw schema een beoogde snelheid voor de dag staat, wil niet zeggen dat je dat niet kunt aanpassen als omstandigheden daarom vragen. Dat staat er ook vaak bij. Al moet ik toegeven dat ik dat ook niet kan, een lagere snelheid dan moet betekent falen.
pi_141639233
Ik wil voortaan ook 1 keer in de week 's ochtends voor het werk aan gaan zwemmen. Het zwembad is om 7 uur open, kan ik mooi een klein uurtje bezig voordat de werkdag begint. Gisteren zou de eerste keer zijn, maar ik vond het toch wat te vroeg :')
Maandag nog maar eens proberen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:41:58 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141639510
Zojuist het beoogde rondje met paps bekeken op Google Maps. 13-15km, afhankelijk van hoe we het laatste stuk naar huis lopen.
Nieuw afstandsrecord is dus in zicht! *O*

Eens kijken of ik m'n eigen tempo vast weet te houden. Door de loopgroep ben ik gewend geraakt aan het aanpassen van m'n tempo aan anderen... En mijn vader wil nog wel een iets te hard lopen voor het mooi.

Dit rondje wordt ook een oefening in (voldoende) drinken tijdens het lopen. Dat ging de vorige keer een beetje mis :')

Zin in! Maar eerst ff m'n ontbijt laten zakken :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:45:24 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:19 schreef Cynic het volgende:
Gisteren zou de eerste keer zijn, maar ik vond het toch wat te vroeg :')

Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:45:41 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141639561
Yuki succes!
Ik heb dus superduperveel zin om te lopen momenteel :) Ik spaar het eventjes op tot morgen.
pi_141639562
Net les 6 van Renate. Blijkbaar was ik nog niet helemaal herstelt van het werken van gisteren (ik doe redelijk fysiek werk), want man, mn benen leken wel 20kg zwaarder. Verder wel lekker gelopen. Volgensmij ben ik een dieseltje, want na pas 20 minuten denk ik: "dit voelt goed".

Morgen met iemand afgesproken in de sportschool, dus maandag en dinsdag doe ik aan rust. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 juni 2014 @ 10:47:57 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141639603
*O* *O*

Tis gelukt! Niet heel bijzonder maar goed. K heb weer een stukje gelopen, niet door mn enkel gegaan. Merkte wel dat ik op een gegeven moment ging zwabberen, dus toen maar gaan wandelen om niet over te belasten.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_141639604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef Satijn het volgende:
Net les 6 van Renate. Blijkbaar was ik nog niet helemaal herstelt van het werken van gisteren (ik doe redelijk fysiek werk), want man, mn benen leken wel 20kg zwaarder. Verder wel lekker gelopen. Volgensmij ben ik een dieseltje, want na pas 20 minuten denk ik: "dit voelt goed".

Morgen met iemand afgesproken in de sportschool, dus maandag en dinsdag doe ik aan rust. :)
Ken dat gevoel idd wel. Begin altijd een fijn ritme aan het zoeken en tegen het einde van de les pas zoiets hebben van oh dit loopt lekker haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:49:02 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_141639618
Bofkont Yuki dat je zo lekker met je vader kunt lopen!
Veel plezier en succes met je "drink-les"
pi_141639626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef Quoi het volgende:
Je hebt gelijk Kluizenaar en zo zou ik het ook het liefst zien. De werkelijkheid is alleen dat ik een streng schema ook nodig heb en fijn vind. Elk stukje vrijheid vereist weer meer eigen verantwoordelijkheid & met zo'n schema laat je je 'gewoon' meevoeren met het schema.

Maar ervaar nu exact hetzelfde hoor. Komt goed! :)
Het is een beetje dubbel idee inderdaad hoor. Zonder schema had ik nooit de 5k gered, en daarna had ik een schema nodig om naar de 10 te komen.
Maar op dit moment het schema gebruiken als leidraad en niet als must is ook lekker.
Vorige week zaterdag had ik 15 moeten lopen maar liep kut in Assen, maandag had ik 9 moeten lopen met wat versnellingen, woensdag had ik interval moeten doen en vandaag had ik LDL van 15 moeten doen, niet gedaan allemaal. Dan kan ik 2 dingen doen, nog verder over sikkeneuren of gewoon ontspannen over doen in beide gevallen heb ik die kilometers afgelopen week niet gelopen. Nou en. :6
pi_141639683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ontkom bijna niet aan het gebruik van schema's vanwege mijn onregelmatige werktijden. Ik moet vaak maanden vooruit plannen om überhaupt aan wedstrijdjes te kunnen deelnemen.

Tijdens een serie nachtdiensten loop ik niet graag. Als ik de volgende dag om 5 uur op moet moet ik ook niet te laat gaan lopen (want het duurt daarna heel lang voordat ik kan slapen).

Nu heb ik een serie late diensten. Ik moet dus in de ochtend lopen, maar dan is het al snel te warm op dit moment (als de zon schijnt). Maar ik wil ook niet te vroeg lopen als ik de avond ervoor gewerkt heb en pas na middernacht thuis ben.

Het is dus continu plannen.

Er is overigens niks mis mee om een schema aan te houden en op de momenten dat het nodig is kleine wijzigingen te maken. Kluis, dat er op jouw schema een beoogde snelheid voor de dag staat, wil niet zeggen dat je dat niet kunt aanpassen als omstandigheden daarom vragen. Dat staat er ook vaak bij. Al moet ik toegeven dat ik dat ook niet kan, een lagere snelheid dan moet betekent falen.
hoe ziet jouw werkrooster er dan uit?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:55:30 #55
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141639718
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Net als het weer :Y
pi_141639881
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat wisselt van week tot week. Nu drie late diensten. Dan een dag vrij. Dan vroeg, dan weer twee laat. Volgend weekend vrij vanwege Ekiden (al maanden geleden dus aangevraagd).

Zojuist heb ik moeten aangeven of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Ooit stond ik tot mijn oksels in de sneeuw in Schotland toen me te binnen schoot dat ik die dag moest aangeven wanneer ik zomerverlof wilde. Welkom in mijn leven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Net als het weer :Y
Exact!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:26:57 #57
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141640262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat wisselt van week tot week. Nu drie late diensten. Dan een dag vrij. Dan vroeg, dan weer twee laat. Volgend weekend vrij vanwege Ekiden (al maanden geleden dus aangevraagd).

Zojuist heb ik moeten aangeven of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Ooit stond ik tot mijn oksels in de sneeuw in Schotland toen me te binnen schoot dat ik die dag moest aangeven wanneer ik zomerverlof wilde. Welkom in mijn leven.

[..]

Exact!
Dagritme-wisselingen, werken op dagen waar anderen vrij zijn, gigantisch ver van tevoren plannen... Ik zou dat best een opgave vinden.

Zo werkt het in de zorg ook.
En raad eens waar mijn interesse naar uitgaat als ik evt een nieuwe opleiding wil gaan doen... 8)7
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:32:58 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141640374
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dagritme-wisselingen, werken op dagen waar anderen vrij zijn, gigantisch ver van tevoren plannen... Ik zou dat best een opgave vinden.

En raad eens waar mijn interesse naar uitgaat als ik evt een nieuwe opleiding wil gaan doen... 8)7
-O-
Ik herken dat wel..werk dat ik echt heel leuk zou vinden is niet vok te houden voor mij en betaalt voor geen meter. Dus dan maar werk dat ik redelijk leuk vind.
pi_141640461
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het heeft ook voordelen. Met een 9 tot 5 baan kun je eigenlijk alleen 's ochtends vroeg of 's avonds lopen. Ik kan ook vaak midden op de dag, omdat mijn weekend soms ook midden in de week valt.
Juist deze sport past heel goed in een onregelmatig leven, al zou ik dus niet op regelmatige basis kunnen meetrainen met een loopgroep.

Ritmewisselingen zijn overigens het pittigst, niet het 's nachts werken op zich.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 11:39:57 #60
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141640498
Een schema is fijn om gericht te trainen of om jezelf in het gareel te houden, maar het moet daardoor geen moeten worden. Ik doe zonder schema en heb de laatste weken ook minder gelopen vanwege andere dingen. No problem. De snelheid en kracht heb je zo terug. En het is ook wel eens goed voor je lichaam.
pi_141640620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
en of ik wil werken met Kerst of O&N, plus eventuele verlofwensen voor de periode half oktober t/m begin januari. Dat houdt dus bijvoorbeeld in dat ik een weekend vrij vraag voor een wedstrijd waarvan ik nog niet eens weet of hij gehouden wordt. Ook het weekend van de Bruggenloop heb ik alvast vrij gevraagd.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.

Als het iets wordt met mijn sollicitatie maandag (nog steeds *O* hier :') ), mag ik zelf weten of ik van 7 tot 3 of van 11 tot 7 werk, of gewoon van 9 tot 5 of wat dan ook natuurlijk. En met 35 vakantiedagen kan ik genoeg dagen vrij nemen om ook af en toe gewoon doordeweeks overdag te kunnen rennen O+
pi_141640661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.

Als het iets wordt met mijn sollicitatie maandag (nog steeds *O* hier :') ), mag ik zelf weten of ik van 7 tot 3 of van 11 tot 7 werk, of gewoon van 9 tot 5 of wat dan ook natuurlijk. En met 35 vakantiedagen kan ik genoeg dagen vrij nemen om ook af en toe gewoon doordeweeks overdag te kunnen rennen O+
35 vakantiedagen? HF.
Ik heb er maar 21 (in principe zelfs net iets minder, 166 uur).
pi_141640793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

35 vakantiedagen? HF.
Ik heb er maar 21 (in principe zelfs net iets minder, 166 uur).
35 is wel een beetje afgerond naar boven. Zo uit m'n hoofd krijg ik 264 uur (dan kom ik op 33 dagen) en dan kan ik nog wat van een flexbudget bijkopen.

Maar eerst nog aangenomen worden :D
pi_141640861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

35 is wel een beetje afgerond naar boven. Zo uit m'n hoofd krijg ik 264 uur (dan kom ik op 33 dagen) en dan kan ik nog wat van een flexbudget bijkopen.

Maar eerst nog aangenomen worden :D
Zou tof zijn! Maandag dus een gesprek, wanneer hoor je dan of ze met jou in zee willen?
pi_141641084
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:39 schreef Daywalk3r het volgende:
En het is ook wel eens goed voor je lichaam.
Denk ik ook :Y
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:10:04 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_141641085
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_141641097
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zou tof zijn! Maandag dus een gesprek, wanneer hoor je dan of ze met jou in zee willen?
Als het gesprek goed gaat krijg ik nog een assessment, en op basis daarvan nemen ze een besluit. Zal vanwege vakantietijd op z'n vroegst eind juli worden. Maar ik heb goed hoop! Gesprek met de manager was erg plezierig en n.a.v. het gesprek worden er wat uitzonderingen gemaakt in het wervingsproces :)

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 28-06-2014 12:47:32 ]
pi_141641184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen ;)
Ik denk dat de toon inderdaad wel redelijk gezet is. Die kan op een alsmaar groeiende lijst goede voornemens.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_141641187
Nieuwe shoezies gekocht *)

Asics gel forte een keer, voor het eerst geen Brooks maar moet zeggen dat ze zeer vertrouwd en comfortabel aanvoelen!

Goede ondersteuning, vlakke schoen zorgen dat ik minder proneer dan de huidige schoenen.
Verkoper raadde geen Brooks aan dit keer, hij vond ze wat minder geworden de laatste tijd.

Nee, had ze niet in een andere kleur dus deze zijn volgende week al zwart :P
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:26:59 #70
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141641429
Hahaha, dat doet mij denken aan mijn huidige schoenen, ook Asics maar dan met een stevig antipronatieblok. Ook alleen maar in het wit (met paars, in mijn geval). De eerste keer dat ik ze aan had dacht ik dat mijn voeten licht gaven ... gelukkig is dat nu wat minder inmiddels.

Ik stuiter hier het hele huis rond zo ongeveer, vanmorgen fikse workout gehad met de Running Club in mijn woonplaats in een stadspark. Veel heuveltjes en trappetjes, en een stuk sprint. Ik keek net naar mijn pacing in die sprint op Runkeeper .... 3.11 als piek o.O - ik wist niet dat ik zo hard kon rennen. Was wel helemaal dood daarna haha. Maar goed, na gisteravond met Murmeli 7,5 k te hebben gelopen en na vanmorgen dus heb ik totaal geen klachten waar ik daarvoor altijd pijn mijn heupen, schenen en onder mijn voet had.

Ik loop sinds woensdag met zooltjes en ik heb echt het gevoel dat ik de heilige graal aan mijn voetjes heb, blij blij blij!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:55:07 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141642064
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als het gesprek goed gaat krijg ik nog een assessment, en op basis daarvan nemen ze een besluit. Zal vanwege vakantietijd op z'n vroegst eind juli worden. Maar ik heb goed hoop! Gesprek met de manager was erg plezierig en n.a.v. het gesprek worden er wat uitzonderingen gemaakt in het wervingsproces :)
Ziet er hoopgevend uit dus *O*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:56:07 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141642088
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:26 schreef LyannaRuns het volgende:
Hahaha, dat doet mij denken aan mijn huidige schoenen, ook Asics maar dan met een stevig antipronatieblok. Ook alleen maar in het wit (met paars, in mijn geval). De eerste keer dat ik ze aan had dacht ik dat mijn voeten licht gaven ... gelukkig is dat nu wat minder inmiddels.

Ik stuiter hier het hele huis rond zo ongeveer, vanmorgen fikse workout gehad met de Running Club in mijn woonplaats in een stadspark. Veel heuveltjes en trappetjes, en een stuk sprint. Ik keek net naar mijn pacing in die sprint op Runkeeper .... 3.11 als piek o.O - ik wist niet dat ik zo hard kon rennen. Was wel helemaal dood daarna haha. Maar goed, na gisteravond met Murmeli 7,5 k te hebben gelopen en na vanmorgen dus heb ik totaal geen klachten waar ik daarvoor altijd pijn mijn heupen, schenen en onder mijn voet had.

Ik loop sinds woensdag met zooltjes en ik heb echt het gevoel dat ik de heilige graal aan mijn voetjes heb, blij blij blij!
Super zeg *O*
En nu een paar dagen rust jij!
pi_141642770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:26 schreef LyannaRuns het volgende:

*O* klinkt goed!!

Net lekker recalcitrant voor de tweede keer buiten het schema gelopen vandaag. De nieuwe schoenen schitteren in de zon! :D
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:31:17 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141643098
Ik had blijkbaar niet goed geteld, maandtotaal komt toch boven de 100 km *O*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 13:31:56 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141643117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

*O* klinkt goed!!

Net lekker recalcitrant voor de tweede keer buiten het schema gelopen vandaag. De nieuwe schoenen schitteren in de zon! :D
Hahahahaha ik zat al te kijken ja...
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:14:45 #76
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_141644202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

*O* klinkt goed!!

Hahaha cool! Ik heb ook een schema hangen, maar moet eerlijk zijn dat ik me er ook niet bijster aan houd. Ik zie het wel. Als ik voor de Dam tot Dam maar een keertje 16 km heb gelopen ben ik al tevreden :)

En Murm: ja, nu echt rust hoor! Ik zei net, zo, en nu kom ik de rest van het weekend niet meer van mijn reet af. Volgende week op vakantie, en ik neem wel mijn schoenen mee, maar in alle eerlijkheid weet ik niet of het er van komt om te gaan lopen. Maar goed, daarna gaan we sowieso weer hard aan de bak.
pi_141644529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 13:31 schreef Murmeli het volgende:
Ik had blijkbaar niet goed geteld, maandtotaal komt toch boven de 100 km *O*
Netjes ^O^ ^O^

Donderdag nieuwe schoenen gekocht(KLIK).

Hier op wil ik dus in oktober de HM van Eindhoven volbrengen.
Ik ga er nu even voor het eerst mee rennen. Natuurlijk maar een kort rondje..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:58 #78
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141644704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Netjes ^O^ ^O^

Donderdag nieuwe schoenen gekocht(KLIK).

Hier op wil ik dus in oktober de HM van Eindhoven volbrengen.
Ik ga er nu even voor het eerst mee rennen. Natuurlijk maar een kort rondje..
Ren ze!
Wordt het je eerste hm?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:02:44 #79
50430 Yuki
Student Midwife
pi_141645459
92 minuten. 13,77 kilometer.

*O* :s) *O*

Stats volgen.
pi_141645511
Denk dat je heel veel kunt hebben aan een schema, vooral als je net begint met lopen. Nadeel van een schema is wel dat je je verplicht voelt om te lopen en misschien verder/sneller loopt dan goed is, maar omdat het schema dat aangeeft.

Ik kon vaak maar 1 keer per week lopen en daarom gebruikte ik geen schema. Vind het nog steeds lekker om zelf te bepalen hoeveel en hoe snel ik ga lopen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 15:07:35 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_141645570
Voor het opbouwen heb ik echt wel heel veel aan een schema gehad. Anders had ik maar wat gedaan en geen idee gehad wat ik aan het doen was. Ik weet zeker dat ik de lol dan heel snel verloren had. Nu had ik een leidraad, en zag ik verbetering. Dat was erg motiverend. Nu voor op te bouwen naar de 7^^ heb ik weer een schema gemaakt, maar wel met voldoende ruimte, zodat als ik een keer moet overslaan door werk/andere dingen, het niet zo erg is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_141646072
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ren ze!
Wordt het je eerste hm?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:28:08 #83
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141646236
Een schema motiveert mij ook, net als grafiekjes van anderen in Endomondo bekijken :Y Dacht bij mijn eerste 0-5km schema echt dat ik dat never nooit niet ging redden (en dan had ik een 14 weken programma). Nu heb ik de 5-10km opgepakt en zie ik allemaal leuke en interessante trainingen die ik nooit eerder heb gedaan, waar ik dus erg naar uit kijk om te proberen. Maar... mocht ik een dag niet fijn lopen, dan hou ik er ook net zo makkelijk mee op en switch ik naar een coopertestje of een 3km en that´s it loopje. Dan doe ik de training gewoon 2 dagen later over.

Nu nog aan de coca-thee, hopelijk helpt dat een beetje de kater van gisteravond te verdrijven. Verjaardags asado (barbecue) met een groep vrienden en tja... naast de 500-1000gr vlees per persoon ook de nodige wijntjes en biertjes genuttigd, dus echt jofel voel ik me niet :X Gelukkig staat er een eenvoudige 25¨ in rustig tempo op mijn schema van vandaag :)

Zie dat er ook weer veel mensen nieuwe schoenen hebben. Maandag ga ik denk ik hier maar eens in een sportzaak kijken of ze iets hebben, leuk verjaardagskadootje. Maar loopanalyses en dergelijke hier? Ze zien me aankomen _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:31:30 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141646326
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef Yuki het volgende:

Stats volgen.
Geweldig yuki *O* hebben jullie genoten?

@bos: gaaf!!! Lekker aan het voorbereiden al? We lopen dan kort na elkaar onze eerste hm O+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:41:49 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_141646621
Goh, zou dit iets voor Yur zijn?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_141646632
Netjes Yuuks

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Geweldig yuki *O* hebben jullie genoten?

@bos: gaaf!!! Lekker aan het voorbereiden al? We lopen dan kort na elkaar onze eerste hm O+
Ja, ik ben al in voorbereiding. De trainer van de loopgroep stuurt iedere week een schema op hoelang we moeten lopen, dat gebruik als maatstaf.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:46:44 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141646763
Vanmorgen lekker gelopen naar de sportschool en terug. En daarna nog 6km gewoon gewandeld door het bos. Beentjes zijn moe. Morgen weer ldl *O*
pi_141646926
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef Yuki het volgende:

Stats volgen.
^O^
pi_141647424
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 06:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

speciaal voor opgestaan?
Yep :) Dikke aanrader! Als het straks 30-35 graden is overdag ga ik dat dus met regelmaat doen.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 16:31:15 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_141647884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Yep :) Dikke aanrader! Als het straks 30-35 graden is overdag ga ik dat dus met regelmaat doen.
Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik een stevige jetlag had. Ben ik om 04:00 uur gaan rennen. Toevallig was dat ook nog Eerste Kerstdag, dus ik had werkelijk de hele wereld voor mezelf! Heerlijk vond ik dat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:50:26 #91
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141648392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat ook eens gedaan, toen ik een stevige jetlag had. Ben ik om 04:00 uur gaan rennen. Toevallig was dat ook nog Eerste Kerstdag, dus ik had werkelijk de hele wereld voor mezelf! Heerlijk vond ik dat!
Bij het woord jetlag moet ik altijd aan een wereldreiziger in mijn vriendenkring denken. Reist (en woont) over de hele wereld en roept altijd "Ons soort mensen heeft geen jetlag!". Vervolgens ligt hij dan wel ´s middags uitgeteld op de bank een zéér lange siesta te slapen :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 17:08:20 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_141648928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef flipsen het volgende:

[..]

Bij het woord jetlag moet ik altijd aan een wereldreiziger in mijn vriendenkring denken. Reist (en woont) over de hele wereld en roept altijd "Ons soort mensen heeft geen jetlag!". Vervolgens ligt hij dan wel ´s middags uitgeteld op de bank een zéér lange siesta te slapen :')
Hahaha! Ik heb niet de illusie dat ik geen jetlag heb! Gewoon aan overgeven, des te eerder is het weer voorbij ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:08:59 #93
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141648946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha! Ik heb niet de illusie dat ik geen jetlag heb! Gewoon aan overgeven, des te eerder is het weer voorbij ;)
Van west naar oost is wel slopend vind ik altijd. Andersom heb ik weinig last.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2014 @ 17:14:24 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 17:14:47 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_141649097
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef flipsen het volgende:

[..]

Van west naar oost is wel slopend vind ik altijd. Andersom heb ik weinig last.
Klopt, hier precies hetzelfde.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:15:36 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_141649127
Maar weer OnTopic: ik ga de deur uit, ben ik net op tijd terug voor de afgang van Brazilië :P

(dromen mag)
pi_141649583
Oh ja, vanochtend had ik ook nog gelopen :P
Bedoeling was 80 minuten D1. Ik dacht me te herinneren dat mijn rondje 12 a 13 km was, maar het bleek meer dan 15 te zijn. Toen de laatste paar km maar wat harder gerend, want ik had haast.

Nog steeds wel een hartslag die bijna 20 tikken hoger is dan ik normaal op dit tempo zou rennen, maar al wel weer beter dan gisteren.

http://www.endomondo.com/workouts/364229980/11367364
pi_141650191
Twee dagen nerdconferentie gehad. Een hoop bekenden en oud collega's gezien. Het voelt als een prima generale voor de Ekiden.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:53:19 #99
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_141650256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef flipsen het volgende:

[..]

Mijn maat die heeft geen of een constante jetlag :P als hij eens thuis is dan doet hij met ons mee dus drinkt hij weer en slaapt hij laat. Soms weet hij echt niet welke dag het is.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:54:33 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141650310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Klopt, hier precies hetzelfde.
Bij mij ook. 3 dagen misselijk, moe, hoofdpijn. Niet zo leuk. Richting west niks aan t handje, alleen duf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')