Nou heb je in je onwaakpost wel eerst anderen op de vingers getikt omdat ze zich niet aan de feiten houden, om dat vervolgens als feit te presenteren. Dat je niet de letterlijke woorden vast en zeker gebruikt doet er niet zo veel toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd vast en zeker in de rivierbedding, ik heb het verschil tussen rivier, rivierbedding en oever proberen uit te leggen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:53 schreef El_Matador het volgende:
Mogge lieverds, ik hoop dat het gezellig is?
Ik zie een hele hoop punten voorbijkomen die allang ofwel duidelijk ofwel anders zijn, als je je bij de feiten houdt.
[...]
• die resten zijn in de rivierbedding gevonden.
Toen ik dit filmpje zag had ik precies dezelfde gedachte... Twee druppels water...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
Het is duidelijk aan dat filmpje dat ze simpelweg het verkeerde doorgangetje hebben genomen bovenop de berg. Het gangetje door de struiken naar Boquete lijkt als twee druppels water op dat gangetje dat de andere kant op gaat en dat zij hebben genomen. Waarschijnlijk hebben ze eerst een lange rustpauze gehad daar bovenop - ziet er ook veilig uit, prettig om even een dutje te doen, of misschien de hele nacht als de duisternis al was ingevallen - en dan word je wakker en tja, welk doorgangetje was het ook alweer? Er staat geen bord daar!
En met nieuwe informatie wordt dat geupdate, wat is je probleem jongen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou heb je in je onwaakpost wel eerst anderen op de vingers getikt omdat ze zich niet aan de feiten houden, om dat vervolgens als feit te presenteren. Dat je niet de letterlijke woorden vast en zeker gebruikt doet er niet zo veel toe.
[..]
Ja klinkt logisch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat andere pad dat ze dus vanaf dat uitzichtpunt genomen hebben (kun je die screenshot niet voorleggen aan je contacten en vragen waar dat exact geweest is om het op een kaart te zetten? - bij nader inzien niet erg duidelijk, zie screenshot), dat is dan ineens de Sendero Culebra? Of is het El Pianista die nog doorloopt?
[ afbeelding ]
De NOS heeft er met gids "ruim 2 uur" over gedaan om boven te komen.
Logisch is dan dat de meiden daar bij zonsondergang waren en dan in het donker "terug"gingen.
Zou dat uitzichtpunt bij P kunnen zijn (op de zoektochtkaart van het team aangeduid met "Il Pianista"?):quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
tussen de 2 trail's liggen watervallen
bij vlag nr 1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou dat uitzichtpunt bij P kunnen zijn (op de zoektochtkaart van het team aangeduid met "Il Pianista"?):
[ afbeelding ]
Dat ze daar terug naar beneden hadden moeten gaan via links, maar rechts gekozen hebben en zo bij die rivier uitkwamen (na ~1+ km)?
Bij zonsondergang was er wrs niemand.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat andere pad dat ze dus vanaf dat uitzichtpunt genomen hebben (kun je die screenshot niet voorleggen aan je contacten en vragen waar dat exact geweest is om het op een kaart te zetten? - bij nader inzien niet erg duidelijk, zie screenshot), dat is dan ineens de Sendero Culebra? Of is het El Pianista die nog doorloopt?
[ afbeelding ]
De NOS heeft er met gids "ruim 2 uur" over gedaan om boven te komen.
Logisch is dan dat de meiden daar bij zonsondergang waren en dan in het donker "terug"gingen. Waren zij de enigen daar op die top? Geen enkele andere toerist die die dagen in Boquete/El Pianista trail was, heeft die meiden op de top gezien?
Ik denk dat die "boer" (wat in het Spaans een finca heet, vertaalt de NOS als "boerderij") die Lorenzo Gonzalez is geweest, die ze mogelijk (het is niet zeker) gezien zou hebben, omhooglopend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij zonsondergang was er wrs niemand.
Die boer heeft ze ook niet zien terugkomen, en vond dat niet gek?
Zonder die foto's blijft het toch echt behoorlijk speculeren, er kan zoveel gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:
De batterijen van de camera waren leeg op het einde, ze hebben foto's gemaakt totdat de batterijen leeg waren:
http://www.tvn-2.com/Noti(...)esas-con-ticos-.aspx (Spaans)
Hier zeggen ze trouwens 89 dollar, niet 83 dollar.
Daarom vertaal ik het voor je/jullie/ons.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat zeggen ze nou in dat filmpje, ik versta er geen zak van.
Nee, de politie zei dat ze die aan het analyseren waren en keken of er een (afscheids)boodschap van de meiden opstond.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonder die foto's blijft het toch echt behoorlijk speculeren, er kan zoveel gebeurd zijn.
Die foto's geven ze nog niet vrij, begrijp ik?
Ik denk dat we vooralsnog even moeten wachtten, maar dat dingen wrs wel een stuk duidelijker zullen worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, de politie zei dat ze die aan het analyseren waren en keken of er een (afscheids)boodschap van de meiden opstond.
ja en dan zie je dat ze verdwaald zijn, maar een doodsoorzaak 'maken we niet mee' denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat we vooralsnog even moeten wachtten, maar dat dingen wrs wel een stuk duidelijker zullen worden.
Dan weet je al wat, kun je vandaar uit verder zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en dan zie je dat ze verdwaald zijn, maar een doodsoorzaak 'maken we niet mee' denk ik.
maar als ze nu 'pas' naar een afscheidsboodschap aan het zoeken zijn dan heeft het wel even geduurd eer men de beelden heeft terug kunnen halenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, de politie zei dat ze die aan het analyseren waren en keken of er een (afscheids)boodschap van de meiden opstond.
Dat neem ik aan van wel. 2,5 maand zware regen is niet niks voor zo'n camera...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar als ze nu 'pas' naar een afscheidsboodschap aan het zoeken zijn dan heeft het wel even geduurd eer men de beelden heeft terug kunnen halen
quote:
Niemand die zich heeft gemeld die toevallig op dezelfde dag de Painiste deden anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef jackie12 het volgende:
Ik las ergens dat er gemiddeld 80 mensen per dag de Pianiste trail doen. Hoe kan het dan dat niemand hun is tegengekomen bv mensen die op de terugweg waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |