abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141625481

Dit soort riviertjes moet je over als je aan de zuidkant van de kam bent beland.

Zouden de meiden bij het eerste riviertje niet hebben gedacht; hee, hier moeten we niet heen, laten we omkeren??

Een van de schoenen (ik denk die van Lisanne, met een deel voet er nog in dus) werd dus niet in die rivierbedding, maar ernaast gevonden.

Kan of door dieren of door de overstromende rivier (na zware regenval) daar terechtgekomen zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141625517
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141625563
Leuk! Frames van filmpjes posten!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141625568
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende: Een van de schoenen (ik denk die van Lisanne, met een deel voet er nog in dus) werd dus niet in die rivierbedding, maar ernaast gevonden.
En jij was degene die constant pertinent pretendeerde in en bij de rivier... IN de rivierbedding schreef je nog letterlijk terwijl je ander wees op fout te zitten. Blijkt nu inderdaad NABIJ de rivier zoals wij al zeiden. Matador, je neemt anderen wel constant kwalijk ze hun informatie niet checken maar je doet het zelf amper om je eigen scenario maar hoog te houden. Ik vind je nogal kinderachtig bezig. Maar het zal je vergeven worden... té lang doorgehaald waarschijnlijk vannacht?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:43:39 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141625597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef danos het volgende:
Leuk! Frames van filmpjes posten!
nou ja op zich wel aardig voor mensen die niet in de gelegenheid zijn om die filmjes te kijken en wel nieuwsgierig zijn.
pi_141625599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan zit diegids ernaast of klopt de vertaling niet?
Nee, de vertaling is slordig. En klopt niet met de kaartjes, maar dat was al duidelijk aan het NOS-plaatje. Die heb ik uit de OP gehaald omdat ie fout is; waar staat dat het de vindplaats van de rugzak is, zijn daar nu juist die schoenen gevonden:

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141625640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou ja op zich wel aardig voor mensen die niet in de gelegenheid zijn om die filmjes te kijken en wel nieuwsgierig zijn.
Ja je kan ook de gesprekken uitschrijven voor de doven :')
pi_141625649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

En jij was degene die constant pertinent pretendeerde in en bij de rivier... IN de rivierbedding schreef je nog letterlijk terwijl je ander wees op fout te zitten. Blijkt nu inderdaad NABIJ de rivier zoals wij al zeiden. Matador, je neemt anderen wel constant kwalijk ze hun informatie niet checken maar je doet het zelf amper om je eigen scenario maar hoog te houden. Ik vind je nogal kinderachtig bezig. Maar het zal je vergeven worden... té lang doorgehaald waarschijnlijk vannacht?
Ik heb niet gezegd vast en zeker in de rivierbedding, ik heb het verschil tussen rivier, rivierbedding en oever proberen uit te leggen.

Doe ermee wat je wil.

En waar blijven de bronnen voor jouw beweringen? Wandelkaarten hadden ze bij zich? Waarom ben jij de eerste die daarmee komt; hoe kom je daarbij?

vrijdag 27 juni 2014 @ 19:45:42 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141625667
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:44 schreef danos het volgende:

[..]

Ja je kan ook de gesprekken uitschrijven voor de doven :')
Dat zou helemaal aardig zijn!
pi_141625671
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, de vertaling is slordig. En klopt niet met de kaartjes, maar dat was al duidelijk aan het NOS-plaatje. Die heb ik uit de OP gehaald omdat ie fout is; waar staat dat het de vindplaats van de rugzak is, zijn daar nu juist die schoenen gevonden:

[ afbeelding ]
en de rugzak dus vlakbij het stuwmeer ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:46:57 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141625716
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik ben wel benieuwd naar de goede vertaling...
pi_141625736
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd vast en zeker in de rivierbedding, ik heb het verschil tussen rivier, rivierbedding en oever proberen uit te leggen.

Doe ermee wat je wil.

En waar blijven de bronnen voor jouw beweringen? Wandelkaarten hadden ze bij zich? Waarom ben jij de eerste die daarmee komt; hoe kom je daarbij?
Je hebt idd weinig vast en zeker gezegd, je hebt alles alleen wel 300x herhaald en maakt soms andere suggesties belachelijk op een dedaine manier. En dat ieder topic weer :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 19:48:04 #188
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141625752
Nu ik ook het filmpje heb gezien weet ik het voor mezelf zeker. De arme schaapjes zijn gewoon keihard verdwaald en hebben het verkeerde weggetje terug genomen.

Hoe lang gaat deze reeks nog door?? Waar zitten we in december op? Deel 432?
Gaap Goals rulezzz!
pi_141625762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en de rugzak dus vlakbij het stuwmeer ?
Volgens die gekke NOS wel ja. Maar dat klopt dus niet, dat zijn de schoenen. De rugzak is veeeel dichterbij Boquete gevonden.

Die vertaling klopt trouwens wel (net teruggekeken); hij zegt "de spullen" (las cosas), maar dat is niet erg precies. De rugzak en de schoenen zijn op totaal andere plekken gevonden vele kilometers van elkaar vandaan.

pi_141625797
Er was nog een zak met afval gevonden ook?
I´m back.
pi_141625827
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd naar de goede vertaling...
De vertaling klopt, de uitspraak van de gids zelf is slordig. Hij heeft het over "de spullen zijn kilometers hiervandaan gevonden".

Dat is zo, maar niet op dezelfde plek. De rugzak op een kilometer of 6-7 en de schoenen en resten op 30-35 km (!).

pi_141625843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
Er was nog een zak met afval gevonden ook?
Bedoel je die zak met haren? Die bleken later niet van de meiden toch?

vrijdag 27 juni 2014 @ 19:51:34 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141625867
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vertaling klopt, de uitspraak van de gids zelf is slordig. Hij heeft het over "de spullen zijn kilometers hiervandaan gevonden".

Dat is zo, maar niet op dezelfde plek. De rugzak op een kilometer of 6-7 en de schoenen en resten op 30-35 km (!).
ok, als verzamelterm
pi_141625870
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En een paar blonde haren idd.
Maar dat was niet van hen dus?
I´m back.
pi_141625876
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

was van de reddingswerkers zelf :)
pi_141625938
maar kijk
dit Nos filmpje is ook pure speculatie
er is geen enkel bewijs dat ze bij de watervallen
rechtdoor zijn gegaan
pi_141625942
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

ok, als verzamelterm
Ja, zonde dat dat slecht naar voren kwam.

Wel goed om dat uitzichtpunt te zien. En ja, dan lijkt het logisch dat ze het verkeerde pad genomen hebben. En als het donker is herken je niet veel. Maar als je bij de eerste rivier aankomt die totaal anders is dan waar je overheen gekomen bent, dan weet je toch dat je niet goed bent en terugmoet? Of ga je dan over die kabels de rivier oversteken?

pi_141625961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef StaceySinger het volgende:
maar kijk
dit Nos filmpje is ook pure speculatie
er is geen enkel bewijs dat ze bij de watervallen
rechtdoor zijn gegaan
"de watervallen"? Die heb ik niet gezien in het filmpje? Welke en waar bedoel je precies?

pi_141626059
tussen de 2 trail's liggen watervallen
pi_141626142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
tussen de 2 trail's liggen watervallen
Maar dat andere pad dat ze dus vanaf dat uitzichtpunt genomen hebben (kun je die screenshot niet voorleggen aan je contacten en vragen waar dat exact geweest is om het op een kaart te zetten? - bij nader inzien niet erg duidelijk, zie screenshot), dat is dan ineens de Sendero Culebra? Of is het El Pianista die nog doorloopt?

De NOS heeft er met gids "ruim 2 uur" over gedaan om boven te komen.

Logisch is dan dat de meiden daar bij zonsondergang waren en dan in het donker "terug"gingen. Waren zij de enigen daar op die top? Geen enkele andere toerist die die dagen in Boquete/El Pianista trail was, heeft die meiden op de top gezien?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')