SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
oei ja sorryquote:
Vast wel iemand op FOK!. Ik zou zelf niet zo heel snel weten wie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo goed met fragmenten enzo
Dan komt het op youtube en verdienen ze goud geld over mijn rug!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:13 schreef Flippiee het volgende:
Goede TT
[..]
oei ja sorry
[..]
Vast wel iemand op FOK!. Ik zou zelf niet zo heel snel weten wie.
Je bent potverdorie moderator, alsof ze dat zouden durven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan komt het op youtube en verdienen ze goud geld over mijn rug!
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ja voor je het weet ben ik een meme. Daar bedank ik voor.
BlauweTijger is trouwens dronken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme gaat er nu al een haan lopen roepen hier
Nee hij appt mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Heb je een meet?
[..]Het is/wordt al licht ook dacht ik
Ik ben er toch verdomme kutquote:
Ja mjaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij appt me
[..]
Ik ben er toch verdomme kut
FOK!kers op de app hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij appt me
[..]
Ik ben er toch verdomme kut
Ik had al zo een vermoeden. Vervelend wel voor je. Hoe ga je dit oplossen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg ik niet. M'n relatie met Snowie is al ernstig bekoeld
Normaal zou ik zeggen goedmaakseks, maar Rodawa gaat me te nauw aan het hartquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoeden. Vervelend wel voor je. Hoe ga je dit oplossen?
Dat begrijp ik. Wat een opofferingsgezindheidquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen goedmaakseks, maar Rodawa gaat me te nauw aan het hart
Zo ben ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat een opofferingsgezindheid
Haan33quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme gaat er nu al een haan lopen roepen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is hetquote:
so badassquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haan33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAHAHA!quote:
quote:
Ja hoorquote:
Laat me raden.. Foo Fighters of zoiets?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hoorBeetje muziek luisteren, relax..
Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat me raden.. Foo Fighters of zoiets?
Goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga zo mijn broertje effe overhalen
Aan de TT te zien gok ik dat het gaat over zijn piemelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Liegen over kleine dingen tegen mijn vriendin.
ik lieg ook altijd dat ik maar één koekje heb gepaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aan de TT te zien gok ik dat het gaat over zijn piemel
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik lieg ook altijd dat ik maar één koekje heb gepakt
Maar ik heb geen vriendin
Jullie zouden het moeten lezen. 4 maand relatie en liegen over dingen. Goede relatie johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Aan de TT te zien gok ik dat het gaat over zijn piemel
Lezen is voor watjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden het moeten lezen. 4 maand relatie en liegen over dingen. Goede relatie joh
wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
wat een jankerd![]()
hoop dat ie gedumpt word
Ha, die las ik ook gister. Terwijl ik eigenlijk nooit in dat subforum kom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:57 schreef d4v1d het volgende:
Ama, jouw UI heeft dezelfde kleuren als supersof. Dus steeds denk ik dat jij supersof bent
Kwam hem 2 minuten terug tegen op 9gag.quote:
Wat moet ik anders doen de hele dag?quote:
Reddit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen de hele dag?
Gefeliciteerd dat jij hem eerder zag, je moet je nu wel heel goed voelen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef d4v1d het volgende:
ik kwam hem een paar dagen geleden tegen op reddit. Voordat die op 9gag stond
Sowieso.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij hem eerder zag, je moet je nu wel heel goed voelen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:57 schreef d4v1d het volgende:
Ama, jouw UI heeft dezelfde kleuren als supersof. Dus steeds denk ik dat jij supersof bent
Hij moet gewoon niet alleen op de UI afgaan.quote:
Doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet alleen op de UI afgaan.
Ik ook.quote:
Oké tong80.quote:
Je zal je er maar druk om makenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
http://www.reddit.com/r/9(...)t_machine_explained/
Weten je ouders ook wat ze jou moeten geven voor je verjaardagquote:
Ik niet.quote:
Wat? Is dat een woord dat ik moeten kennen?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat? Is dat een woord dat ik moeten kennen?
Echt een verneuking van de taal, je zegt zeker ook 'zemmel' en dat soort termen?quote:
wejoo zemmel wollah doe normaal G.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt een verneuking van de taal, je zegt zeker ook 'zemmel' en dat soort termen?
quote:
Moet ik helemaal gaan bedenken dat je reageert op de TT.quote:
Diep zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
It's like there's cancer in my blood,
It's like there's water in my lungs,
And I can't take another step -
Please tell me I am not undone.
It's like there's fire in my skin
And I'm drowning from within.
I can't take another breath -
Please tell me I am not undone.
* Lt.Surge @ emo.
Echt he.quote:
quote:
quote:
Oceaan om in te schuilenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he.
Yeah I am lost right now as the ocean deep;
I am low my friend and how my heart does sink.
Is nog dieper. Oceaan dit dat alles.
Oehhquote:
Eens. Al ben ik wel aan een vernieuwing toe. Ik overweeg een Nexus na een flink portie brainwashing.quote:
Komt wel goedquote:
LG Nexus 3?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Al ben ik wel aan een vernieuwing toe. Ik overweeg een Nexus na een flink portie brainwashing.
5quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
LG Nexus 3?
Is wel een mooie telefoon
Er bestaan ook lumia 500's en 600'squote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5
Maar ik heb momenteel nog een Lumia800 de eerste uit de reeks geloof ik
Dus? Niet elke Peugeot 306 is nieuwer dan een 607.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er bestaan ook lumia 500's en 600's?
euh...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Niet elke Peugeot 306 is nieuwer dan een 607.
Moraal van het verhaal is dat de Lumia800 de eerste in de reeks was hoe je het ook wendt of keert. Bij Nokia tellen ze niet autistisch op.quote:
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal is dat de Lumia800 de eerste in de reeks was hoe je het ook wendt of keert. Bij Nokia tellen ze niet autistisch op.
quote:
ik een junkquote:
quote:
quote:
quote:
Ohquote:
Al die nummers zijn wel pure aids dit WK.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Hier een WK gerelateerd deuntje om je op te vrolijken
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al die nummers zijn wel pure aids dit WK.
Die zijn sowieso aidsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn laatste anekdote? Spannend of zeer spannend?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dus nu ga ik achter jouw kontje aanquote:
FLIPPIEE HELP MEquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dus nu ga ik achter jouw kontje aan
Dan woon je in een uithoek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb er 3 uur over gedaan om bij Rotterdam centraal te komen
Einde bericht
Dat wisten wij vijf minuten geleden ook alquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Einde bericht
Sowieso dat ik het woord aids gebruik om iets uit te drukken. Dat zegt ook wel genoegquote:
Ik zit mobielquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn laatste anekdote? Spannend of zeer spannend?
Misschienquote:
Ik heb een klein vermoeden wat je hier komt doen. Word je dan tenminste nog wel opgehaald of moet je je naar het altijd gevaarlijke Zuidplein begeven?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Einde bericht
En ik danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn laatste anekdote? Spannend of zeer spannend?
Ik heb er 10 minuten over gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Einde bericht
Met jou heb ik gisternacht nog een zeer geheime anekdote gedeeld via DM.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden wat je hier komt doen. Word je dan tenminste nog wel opgehaald of moet je je naar het altijd gevaarlijke Zuidplein begeven?
[..]
En ik dan
Alsof snow wat te vrezen heeft op het zuidpleinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden wat je hier komt doen. Word je dan tenminste nog wel opgehaald of moet je je naar het altijd gevaarlijke Zuidplein begeven?
[..]
En ik dan
Als ik straks in Utrecht woon kan ze je niet meer beschermenquote:
Wel een echte niggerbitch inderdaad. Rihanna vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alsof snow wat te vrezen heeft op het zuidplein
door de teksten van nickigod is ze een echte gangsterchick
Je hebt gelijk. Ik zal netjes op mijn beurt wachten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met jou heb ik gisternacht nog een zeer geheime anekdote gedeeld via DM.
ga ik bij flippiee wonenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik straks in Utrecht woon kan ze je niet meer beschermen
Wp dit is geen verkapte Flips kom ook naar Utrecht. Oké?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik straks in Utrecht woon kan ze je niet meer beschermen
Negerteefquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum. Houd je eens in.
Haten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen met haten op mijn accent
quote:
Ik heb ook een keer een verkapte Supersof kom naar Groningen bericht gestuurd, maar dit viel niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wp dit is geen verkapte Flips kom ook naar Utrecht. Oké?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haten?
ik maar er alleen grapjes over omdat ik zo jaloers ben
ik wou dat ik zo mooi een bepaalde niet nader te noemen zin kon uitspreken
Er vallen wel meerdere dingen niet goed in de SCquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een verkapte Supersof kom naar Groningen bericht gestuurd, maar dit viel niet helemaal goed.
Hoezo viel dat niet helemaal goed?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een verkapte Supersof kom naar Groningen bericht gestuurd, maar dit viel niet helemaal goed.
Jouw aanwezigheid bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er vallen wel meerdere dingen niet goed in de SC
Wat stuurde je dan? Ik ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
Kom je naar Groningen om te neuken. Ik ben bereid je af te halen op het station.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat stuurde je dan? Ik ben zeer benieuwd
Geen idee, je kan de meest goede bedoelingen hebben maar sommige berichten worden nou eenmaal negatief geïnterpreteerd.quote:
Dit houden wij graag privéquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat stuurde je dan? Ik ben zeer benieuwd
Sorry ik heb je verraden. Je andere trucjes blijven tussen ons tweeën hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, je kan de meest goede bedoelingen hebben maar sommige berichten worden nou eenmaal negatief geïnterpreteerd.
[..]
Dit houden wij graag privéMaar reken er maar op dat het zeer smooth was zoals je van me gewend bent.
Je gebruikt wel een beetje veel woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je naar Groningen om te neuken. Ik ben bereid je af te halen op het station.
Ik gebruik deze pickup line ook sindsdien. Ik houd van eerlijkheid en directheid
Je bent te omslachtig, wat werkt is:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je naar Groningen om te neuken. Ik ben bereid je af te halen op het station.
Ik gebruik deze pickup line ook sindsdien. Ik houd van eerlijkheid en directheid
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je bent te omslachtig, wat werkt is:
Neuken 6 uur bij mij. Geen gezeik.
Werkt altijd.
Ik ben duidelijk niet goed hierinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gebruikt wel een beetje veel woorden.
Behalve als je plasseks wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Werkt altijd.
Beetje chloroform of een ander bedwelmend doekje om het af te toppenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Werkt altijd.
Jij laat ze helemaal naar Groningen komen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Dan stuur je gewoon een ondergeplast kaartje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve als je plasseks wil.
En dan weer terug een paar uur romantisch in de trein.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij laat ze helemaal naar Groningen komen?
Ik zal het ook eens proberen
quote:
Daar heb je zeker gelijk . Het blijft altijd beetje aftasten met zulke teksten hoe het geïnterpreteerd wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, je kan de meest goede bedoelingen hebben maar sommige berichten worden nou eenmaal negatief geïnterpreteerd.
[..]
Dit houden wij graag privéMaar reken er maar op dat het zeer smooth was zoals je van me gewend bent.
Het komt uit een goed hart moet je maar denken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk . Het blijft altijd beetje aftasten met zulke teksten hoe het geïnterpreteerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |