Ja huilie, je best doen om een beter mens te worden is een probleem?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:57 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Ja huilie, je best doen om een beter mens te worden is een probleem?
Je kunt jezelf toch corrigeren?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mezelf dit af leer? Kan ik mezelf erop betrappen als ik lieg?
Ja, dit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom zou je je schamen tegenover je vriendin ?
Ik schaam me ook niet tegen over mijn vriendin. Ik floep het er gewoon uit zonder er echt even over na te denken wat ik zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dit.
Waarom schaam je je hierover tegen je vriendin?
Je openingspost spreekt dat tegen:quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:11 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet tegen over mijn vriendin. Ik floep het er gewoon uit zonder er echt even over na te denken wat ik zeg.
Dus...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
Ik lieg eigenlijk alleen maar uit schaamte en niet om dingen te verbergen,
Maar waarom zou je dan liegen? Waarom vertel je de waarheid niet, of waarom geef je niet aan dat je het liever niet vertelt?quote:En misschien heeft het er stiekem ook een beetje mee te maken dat ik voor het eerst in mijn leven iemand heb waar ik alles mee kan delen. En die dat ook daadwerkelijk graag wilt horen. Dat is voor mij ook een nieuwe ervaring die ik hiervoor niet heb gehad.
En waar ben je dan bang voor als je tegen je vriend zegt dat je ooit met een MILF had?quote:Daarnaast probeer ik juist het gene waar ik bang voor ben te ontwijken door te liegen, maar daarmee schiet ik mezelf in de voet.
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom het me niet lukt om de waarheid te zeggen. Ik schaam me niet tegen over haar, in principe kan ik alles kwijt. Ik ben denk ik bang voor een foute reactie van haar. Dat ze misschien een slecht beeld van me krijgt omdat ik een milf heb gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je openingspost spreekt dat tegen:
[..]
Dus...
[..]
Maar waarom zou je dan liegen? Waarom vertel je de waarheid niet, of waarom geef je niet aan dat je het liever niet vertelt?
[..]
En waar ben je dan bang voor als je tegen je vriend zegt dat je ooit met een MILF had?
Ik hoop dat ik mezelf kan beteren door alles nu op een rij te krijgen en vanaf nu een andere manier van denken aan te nemen over gevoelige onderwerpen. Dank is groot voor je steunquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef Nat-Water het volgende:
Dit klinkt als paniekvoetbal op het moment dat ze het aan je vraagt.
Man up. Als iets zo is, kan je beter gewoon de waarheid spreken tegen haar. Zeker als je serieus met haar verder wilt. Lieg je erover, dan heb je kans dat je je relatie (veel) schade op laat lopen en dat ze je niet meer kan vertrouwen. En vertrouwen 'komt te voet en gaat te paard'
Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan. En ja, je zal dan inderdaad een keer door het stof moeten gaan. Maar als jij er zelf echt mee zit dat je dit doet, kan je het jezelf afleren. Succes![]()
Wat voor foute reactie zie je dan voor je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef Morton_Koopa het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom het me niet lukt om de waarheid te zeggen. Ik schaam me niet tegen over haar, in principe kan ik alles kwijt. Ik ben denk ik bang voor een foute reactie van haar. Dat ze misschien een slecht beeld van me krijgt omdat ik een milf heb gehad.
Inderdaad, daarom ook het voorbeeld van mezelf in de voet schieten. Ik probeer iets te vermijden maar heb daardoor juist het resultaat wat ik probeer te vermijden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor foute reactie zie je dan voor je?
En een "slecht beeld" is toch vorm van schaamte.. je angst daarvoor.
Iedereen heeft een verleden. Als zij niet met dat van jou kan leven (ook al heb je het afgesloten) is zij helaas dan niet de juiste voor jou. En het is niet triest om hier mee te zitten. Het is een punt van besef waar je mee om moet leren gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:38 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ook het voorbeeld van mezelf in de voet schieten. Ik probeer iets te vermijden maar heb daardoor juist het resultaat wat ik probeer te vermijden.
Ik denk dat ze misschien bot uit de hoek kan komen over de onderwerpen, en in haar ogen ziet ze misschien dit als een grapje (ze kan nogal bot uit de hoek komen) maar daar zit ik dan weer mee![]()
Ik heb gewoon geen zin om over te komen als een afgelikte boterham.
In principe hoef ik niet te horen van haar hoeveel mensen ze heeft gepijpt en ik ga er dan ook vanuit dat zij niet hoeft te weten hoeveel meisjes ik achter het fietsenhok heb genomen.
Ik weet het, het is triest. Maar mijn buik zit werkelijk waar in een kronkel hierdoor.
Afkeuring is het woord waar ik naar zocht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Als ze iets niet wil weten, moet ze er niet naar vragen. Net als dat jij niet gaat vragen hoeveel mannen ze gepijpt heeft.
En vraag je het wel, dan moet je zelf met het antwoord dealen. Net als dat zij met jouw antwoord moet dealen.
Dus wees gewoon eerlijk. Keurt ze jou daardoor af, dan is het niet de juiste vriendin voor jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |