quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik kijk als...
Je hebt gestemd op: Als voetballiefhebber
Je IP is: 14.18.40.45
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Caland het volgende:
Ik mis de optie:
Ik zuip me klem en zit 90 minuten lang te kankeren op Patrick Kluivert.
Ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
Beetje een combinatie van deze 2:
• Als Nederlandfan, uitschakeling = geen rouw
• Als voetballiefhebber
Waren een paar wedstrijden die echt leuk en spannend waren tussen landen waar ik niks mee had, maar ik hoop wel dat Nederland het WK wint, als het niet lukt in de finale, ach jammer maar volgende dag is het al weer bijna vergeten eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
• Als voetballiefhebber
Waren een paar wedstrijden die echt leuk en spannend waren tussen landen waar ik niks mee had, maar ik hoop wel dat Nederland het WK wint, als het niet lukt in de finale, ach jammer maar volgende dag is het al weer bijna vergeten eigenlijk.
precies ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
• Als voetballiefhebber
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef superniger het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik kijk als...
Je hebt gestemd op: Als voetballiefhebber
Je IP is: 14.18.40.45
quote:
Lijkt me zwaar als je als PSV-fan zo over voetbal denkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geniet van de mooie wedstrijden, boeit mij het wie er speelt.
Nederland speelt echt kut, dus ik kan ook niet juichen als ze scoren nadat ze een zouteloze wedstrijd spelen.
Ik kan dan wel weer genieten van een geweldige Robben.
Welke mongool is er dan ook voor PSV.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar als je als PSV-fan zo over voetbal denkt.
Ik bedoelde Ajaxquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke mongool is er dan ook voor PSV.
Ja maar daar ben ik wel emotioneel bij betrokkenquote:
Emotioneel omdat je in AZ gebied woontquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik wel emotioneel bij betrokken.
Al was het vorige seizoen echt zaad qua voetbal ja.
Smoofie, je slaat weer eens onzin uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Emotioneel omdat je in AZ gebied woont
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smoofie, je slaat weer eens onzin uit.
Dat was de vraag niet..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:42 schreef MakkieR het volgende:
In het weekend lekker in de kroeg in mijn gewone kloffie. door de weeks thuis of in de kroeg met wat vrienden erbij. ps. ik loop er echt niet bij als een indiaan, dat laat ik wel aan anderen over
Waarom klinkt dat fout?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Als Nederland liefhebber.. hoewel dat zo fout klinkt!
Wat was de vraag dan, toch hoe kijk jij naar het WK? Samen met mijn vrienden thuis of in de kroeg lijkt mij een goede antwoord.quote:
Het was meer hoe kijk je er tegen aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan, toch hoe kijk jij naar het WK? Samen met mijn vrienden thuis of in de kroeg lijkt mij een goede antwoord.
Ik geloof dat ik niet de enige ben die de vraag niet helemaal begrijpt, Maar oké als het je zo hoog zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was meer hoe kijk je er tegen aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |