Tja, gewoon aan de andere kant van het veld gaan trainen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
By banning Suarez from all football activities, Fifa also prohibited Suarez from even entering a stadium at the World Cup.
It also stops him from even training with Liverpool until the ban ends in late October.
'He cannot be actively involved' with a club, Fifa spokeswoman Delia Fischer said.
http://www.dailymail.co.u(...)talian-defender.html
Maargoed, we zullen zien.
Of in Tanzania. Die zijn niet aangesloten bij de FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tja, gewoon aan de andere kant van het veld gaan trainen.
Dat is voor Blatter zijn rekening makkelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Even een vraagje tussendoor, waarom is die boete eigenlijk in Zwitserse Franken?
Tanzania is slim.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Of in Tanzania. Die zijn niet aangesloten bij de FIFA.
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Even een vraagje tussendoor, waarom is die boete eigenlijk in Zwitserse Franken?
Is makkelijker vanwege de zwitserse bankrekening van Blatter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
FIFA heeft zijn thuisbasis in Zwitserland volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Kan altijd ergerquote:
Dat doet Pepe ook altijd.. latijns-amerikaanse spelers zijn gewoon bloedzuigersquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het valt me trouwens op dat hij vaak ernstige overtredingen maakt en daarna direct doet alsof hij degene is die aangevallen is;
Dat doet de agressor op het schoolplein toch ook altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het valt me trouwens op dat hij vaak ernstige overtredingen maakt en daarna direct doet alsof hij degene is die aangevallen is;
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is voor Blatter zijn rekening makkelijk.
[..]
Tanzania is slim.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is makkelijker vanwege de zwitserse bankrekening van Blatter.
Ah bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
FIFA heeft zijn thuisbasis in Zwitserland volgens mij.
Goed en hup ga koken nuquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.
Hier hebben we het al eens over gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat een gastquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lolbroekquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wanneer gaat Suarez een persconferentie geven om zijn excuses aan te bieden
Die schop op Kompany zijn enkels vooral.quote:
Ik ben zeer benieuwd naar zijn reactie, hij zal voorlopig wel alle commentaar weigeren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Lolbroek
Persco over het onrecht dat hem is aangedaan wellicht.
Competitie ook.. hij mag zelfs niet trainenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Geld zijn schorsing van 4 maanden nu alleen voor landelijke wedstrijden of ook voor de competitie waar hij in speelt (nu nog bij Liverpool) ?
Nee.. dat is Vinnie Jonesquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef Confetti het volgende:
Is dit de meest beruchte voetballer ooit?
Dat heeft ie dan toch echt helemaal aan zichzelf te danken. Als supporter van Uruguay ben je trouwens ook flink genaaid nu, met Suarez hadden ze een eind kunnen komen, zonder hem is het maar een matig elftal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk dat als Liverpool zich tegen Suarez gaat keren, dan gaat ie echt helemaal kapot. In een fractie van een seconde heeft ie zn hele carriere goed verneukt.
Ik denk dat bij de eerstvolgende actie van Pepe, fifa hem ook hard gaat aanpakken. Ze moeten ook wel aangezien ze staan voor 'fairplay' en 'respect'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het natuurlijk gewoon mishandeling iets wat zich herhaald, gevangenisstraf was terecht geweest.
Lekker voor hemquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Competitie ook.. hij mag zelfs niet trainen
Ik dacht ff dat ze een milde straf zouden geven, maar dit vind ik wel een hele goede straf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Breekfast het volgende:
Gezien het feit dat dit al de 3e keer is dat hij dit doet had de straf nog hoger gemoge.
Maar redelijk tevreden met deze uitspraak
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had van mij een zwaardere straf mogen zijn. Poging tot doodslag, wat als hij in de slagader had gebeten?Je kan in ieder geval naar een arts voor een spuit, een mensenbeet schijnt gevaarlijker te zijn als bv een hondenbeet hoorde ik gisteren ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het natuurlijk gewoon mishandeling iets wat zich herhaald, gevangenisstraf was terecht geweest.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Als je op straat zomaar mensen gaat bijten is dat toch ook gewoon mishandeling of poging tot verminking? Zou je zeker in Uruguay voor in de gevangenis komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval naar een arts voor een spuit, een mensenbeet schijnt gevaarlijker te zijn als bv een hondenbeet hoorde ik gisteren ergens.
Jaquote:
Natuurlijk, en inbrekers moet je doodschieten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Breekfast het volgende:
Gezien het feit dat dit al de 3e keer is dat hij dit doet had de straf nog hoger gemogen.
Maar redelijk tevreden met deze uitspraak
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had van mij een zwaardere straf mogen zijn. Poging tot doodslag, wat als hij in de slagader had gebeten?
Tsja, vaak heeft dat toch niet het gewenste effect. Moeilijke afweging voor zijn team.quote:
Voor 't wk is hij sowieso uitgesloten toch? ondanks eventueel hoger beroep. Ook vraag ik me af of het nog nut heeft om in beroep te gaan, zn reputatie is al extreem slecht. lijkt me passender als hij het gewoon direct accepteert en hulp gaat zoeken.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, en inbrekers moet je doodschieten.
Welke club wil er nu nog een grote som geld voor hem neerleggen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees op twitter dat Liverpool wel degelijk Suarez mag verkopen. klopt dit? ik lees het van veel mensen op twitter dat het gewoon mag
Natuurlijk zou het wel mogen, maar er is geen club die hem nu wil hebben toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees op twitter dat Liverpool wel degelijk Suarez mag verkopen. klopt dit? ik lees het van veel mensen op twitter dat het gewoon mag
Mag ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk kan dit 't wel interessant maken voor sommige clubs; ze weten dat ze Suarez nu goedkoop kunnen binnenhalen. Alleen is 't wel extreem slecht voor imago van de club.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Welke club wil er nu nog een grote som geld voor hem neerleggen?
Is misschien nu 20 waard ipv van 80? Onder goede begeleiding van Suarez kun je die gok misschien nog wel een keer nemen. Hoewel je, je als club moet afvragen of je zo'n idioot in je team wilt hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Natuurlijk zou het wel mogen, maar er is geen club die hem nu wil hebben toch?
Zou wel absurd zijn als ie straks na al deze ellende voor de 4e keer iemand gaat bijten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is misschien nu 20 waard ipv van 80? Onder goede begeleiding van Suarez kun je die gok misschien nog wel een keer nemen. Hoewel je, je als club moet afvragen of je zo'n idioot in je team wilt hebben.
Iets met aard van het beestje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou wel absurd zijn als ie straks na al deze ellende voor de 4e keer iemand gaat bijten.
Dat gaat sowieso nog gebeuren. Alsof hij de vorige keer niet genoeg werd uitgekotst? Er zit geen enkele gedachte of logica achter, hij is gewoon niet goed in zijn hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou wel absurd zijn als ie straks na al deze ellende voor de 4e keer iemand gaat bijten.
Na de tweede keer zat hij ook 10 wedstrijden op de bank, heeft publiekelijk excuses gemaakt, en doet het gewoon een derde keer. Zo absurd is hij dus..quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef Ringo het volgende:
Waarom doet de hele wereld zo hysterisch over een bijtende kleuter, alsof ie godverdomme met een kromzwaard heeft staan zwaaien?
Immers > Suarezquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Omdat het een schande is voor het voetbal. Suarez hoort bij de beste spelers ter wereld, daarom.
Als een kneus van FC Twente of Feyenoord het gedaan zou hebben maakt niemand zich druk.
twitter:BBCSport twitterde op donderdag 26-06-2014 om 17:45:18Uruguay Football Association president Wilmar Valdez has confirmed the association will lodge an appeal against Luis Suarez's Fifa ban. reageer retweet
Nee Juanito kreeg ooit 2 jaar schorsing om later 5 jaar schorsing te krijgen voor het trappen op een hoofd. Beste man wordt nog steeds vereerd in Madrid.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:26 schreef Confetti het volgende:
Is dit de meest beruchte voetballer ooit?
Gaat geen effect hebben.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:59:45Negen duels en vier maanden... Shit!! Wat zonde van #LuisSuarez... Wat zonde van het WK. Deze straf is wel een beetje overkill, vind ik. reageer retweet
Hogere straf graag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op donderdag 26-06-2014 om 17:45:18Uruguay Football Association president Wilmar Valdez has confirmed the association will lodge an appeal against Luis Suarez's Fifa ban. reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee Juanito kreeg ooit 2 jaar schorsing om later 5 jaar schorsing te krijgen voor het trappen op een hoofd. Beste man wordt nog steeds vereerd in Madrid.
Cantona kreeg 9 maanden voor een karate trap tegen een fan.
Je hebt nog een keeper die levenslang geschorst werd, maar dat was omdat hij zichzelf met een scheermes had gesneden, zodat het leek of hij door een fakkel was geraakt.
Hoe zijn zij gedupeerd dan? Omdat hij rood had moeten hebben? Dat gebeurd zo vaak in een wedstrijd dat iemand rood had moeten hebben. Dan kun je wel wedstrijden blijven overspelen/een andere winnaar aanwijzen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:54 schreef MakkieR het volgende:
Zelf had ik liever een diskwalificatie van Uruguay gezien, waar Itali de plaats mag innemen in de achtste finales. Want Itali is nog steeds gedupeerd door de actie van Suarez.
Suarez had rood moeten hebben en in de chaos die volgde maakte Uruguay het enige doelpunt. Ik vind verder niet dat Uruguay als land gestraft moet wordenquote:
Hij heeft gewoon 100 procent gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 26-06-2014 om 15:59:45Negen duels en vier maanden... Shit!! Wat zonde van #LuisSuarez... Wat zonde van het WK. Deze straf is wel een beetje overkill, vind ik. reageer retweet
![]()
Die reacties op zijn tweet.
Daarom is voorbeeld aan hockey nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe zijn zij gedupeerd dan? Omdat hij rood had moeten hebben? Dat gebeurd zo vaak in een wedstrijd dat iemand rood had moeten hebben. Dan kun je wel wedstrijden blijven overspelen/een andere winnaar aanwijzen.
Uhuh. Het wordt nu een beetje een ratjetoe van meningen geuit door mensen die niet weten of er lucht of zand in de bal zit.quote:
Dat gebeurd zo vaak in een wedstrijd dat iemand rood had moeten hebben. Dan kun je wel wedstrijden blijven overspelen/een andere winnaar aanwijzen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Suarez had rood moeten hebben en in de chaos die volgde maakte Uruguay het enige doelpunt. Ik vind verder niet dat Uruguay als land gestraft moet wordenDat gebeurde tegen Ghana ook niet.
Als je al 2x zo een belachelijke frustratie-actie hebt begaan en je jezelf nog steeds niet onder controle hebt, mag je je de 3e keer even wat langer achter je oren gaan krabben voordat je mensen gaat verwonden door ze te bijten. 100% terechte straf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon 100 procent gelijk hoor.
Itali is gewoon genaaid manquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat gebeurd zo vaak in een wedstrijd dat iemand rood had moeten hebben. Dan kun je wel wedstrijden blijven overspelen/een andere winnaar aanwijzen.
Daarnaast vind ik niet dat de goal daarna kwam door wat Suarez deed. Gewoon een opzichzelf staande situatie.
Fair enough. Maar tegen Zuid-Korea in 2002 had Itali de scheidsrechter weer enorm mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Itali is gewoon genaaid manDat de FIFA nou tig jaar achter loopt. En dan kom jij met het gebeurd zo vaak dus wat maakt het uit.
De FIFA is geen rechtsgeldig orgaan he.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
Slechte zaak dat er zo snel uitspraak is gedaan, terwijl de emoties nog vers zijn.
Hoor-wederhoor dit. dat. Zelfs de Rijdende Rechter neemt meer tijd en doet meer onderzoek voordat hij een uitspraak doet en dan hebben we het over een struik die 2 centimeter over een erfgrens hangt.
Ja, maar Itali is niet genaaid door Uruguay. Ze zijn genaaid door Suarez en de scheidsrechter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Itali is gewoon genaaid manDat de FIFA nou tig jaar achter loopt. En dan kom jij met het gebeurd zo vaak dus wat maakt het uit.
Ze doen aan hoor en wederhoor. Suarez heeft alleen geweigerd zich te verdedigen. Verder hebben ze videobeelden geanalyseerd en foto's en bewijsstukken opgevraagd. Wat moeten ze dan verder doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
Slechte zaak dat er zo snel uitspraak is gedaan, terwijl de emoties nog vers zijn.
Hoor-wederhoor dit. dat. Zelfs de Rijdende Rechter neemt meer tijd en doet meer onderzoek voordat hij een uitspraak doet en dan hebben we het over een struik die 2 centimeter over een erfgrens hangt.
En de Rijdende Rechter wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
De FIFA is geen rechtsgeldig orgaan he.
Dan nog vind ik dat je best wat grondiger onderzoek mag doen en in alle rust tot een beslissing komt ipv dit overhaaste handelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel voor de aangesloten leden, amigo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zeg ik toch FIFA. Het is altijd die kut FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar Itali is niet genaaid door Uruguay. Ze zijn genaaid door Suarez en de scheidsrechter.
Dat ging helemaal nergens om. Die Koreanen mochten schoppen wat ze wouden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fair enough. Maar tegen Zuid-Korea in 2002 had Itali de scheidsrechter weer enorm mee.
Ja, als je lekker gaat zoeken is het vast wel een keer de schuld van de FIFA. Zeker ook de schuld van de FIFA dat Itali niet van Costa Rica kon winnen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeg ik toch FIFA. Het is altijd die kut FIFA.
Half, feit is dat de FIFA maar een clubje mensen is. Die niks kunnen zeggen over de persoon Suarez.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef Tchock het volgende:
En de Rijdende Rechter wel?Weet je berhaupt wat je zegt?
De rijdende rechter is ook een clubje mensen. Of dat jij dat je echte rechtszaken ziet in dat programma?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Half, feit is dat de FIFA maar een clubje mensen is.
Daar gaat het niet om. Omdat het juist niet gebeurd kun je nu niet ineens zeggen: dan doen we het nu lekker wel' . Dan moet je de regels veranderen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat dit nu de spirituele kant op?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Half, feit is dat de FIFA maar een clubje mensen is. Die niks kunnen zeggen over de persoon Suarez.
Uhh de uitspraken van de Rijdende rechter zijn gewoon rechtsgeldig hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rijdende rechter is ook een clubje mensen. Of dat jij dat je echte rechtszaken ziet in dat programma?
Een keerquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
is het vast wel een keer de schuld van de FIFA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |