Dat heb ik hem al zeker 20 keer gevraagd. Ik vrees dat je daar geen antwoord op gaat krijgen.quote:
Ik heb medelijden met je! Maar als jij je goed voelt hierbij, dan moet je vooral die oogkleppen ophouden en niet verder denken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kraken evolutie niet op alles af. Alleen dat domme soort wordt andere soort onzin.
Dat heeft toch te maken met dat er door genoeg aantoonbare bewijzen aangenomen kan worden dat God bestaat. Als je zo ver bent dan is zoiets niet raar.
[..]
De joden inderdaad. Maar de Bijbel gebruikt veelvuldig gewoon Gods naam. En christenen zouden die naam net zo moeten gebruiken.
[..]
Grotere kennis dan jij toont![]()
Daarnaast het enige wat ik over evolutie zeg is dat er nog nooit het kleinste beetje bewijs is dat een soort in een andere soort veranderde.
Dat is gewoon een feit. Meer zeg ik niet eens
Volgens mij wordt er juist hier en op de rest van het internet ook genoeg bewijzen aangeboden dat er juist wel een God bestaat, maar dat jij die niet wilt zien en of geloven door de oogkleppen die jij op hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:34 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je! Maar als jij je goed voelt hierbij, dan moet je vooral die oogkleppen ophouden en niet verder denken dan je neus lang is.
Het is alleen jammer dat deze onzin zo opgedrongen wordt, terwijl er geen enkel bewijs is dat god bestaat, of in ieder geval er een soort van schepper is?!
Kan je gewoon niet openstaan voor iets wat je niet begrijpt, maar wel lekker over kan nadenken hoe op te lossen dat je het wel begrijpt?!
Of blijf je boeken lezen die gewoon door de mens geschreven is?
Noem eens een concreet bewijs dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist hier en op de rest van het internet ook genoeg bewijzen aangeboden dat er juist wel een God bestaat, maar dat jij die niet wilt zien en of geloven door de oogkleppen die jij op hebt.
Lijkt me dan een goede start om eens enkele van deze bewijzen op tafel te leggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist hier en op de rest van het internet ook genoeg bewijzen aangeboden dat er juist wel een God bestaat, maar dat jij die niet wilt zien en of geloven door de oogkleppen die jij op hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lijkt me dan een goede start om eens enkele van deze bewijzen op tafel te leggen.
nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Maar denken jullie dat er ook een absolute moraal bestaat?
Het Jainisme?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
De enige die ik zie zijn drogredeneringen. En (zoals je weet) die gelden niet als bewijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
De enige godsbewijzen die ik ken worden hier aardig opgesomd:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Mooie tendentieuze naam voor een website ook 'verzwegen wetenschap'.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik vind wat hier staat anders aardige bewijzen
http://www.verzwegenwetenschap.nl/h3.html
Je snapt niet dat de reguliere wetenschap dat niet door heeft he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Als we even het hele systeem van collegiale toetsing in de wetenschap vergeten (liegen wordt dan lastig), waarom zou men hier op grote schaal over liegen volgens jou?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
hadden ze het maar door dat die hele evolutie gewoon een leugen is.
Heb je daar ook daadwerkelijk bewijs voor? Nee? Jammer dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
hadden ze het maar door dat die hele evolutie gewoon een leugen is.
ik zou wel iemand kunnen noemen maar ja, daar geloven jullie ook niet in dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Heb je daar ook daadwerkelijk bewijs voor? Nee? Jammer dan.
Wie zou er in vredesnaam baat bij hebben om de gehele wereldbevolking voor te liegen over evolutie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik zou wel iemand kunnen noemen maar ja, daar geloven jullie ook niet in dus.Klinkt niet heel aannemelijk nee. Zeker niet aangezien er zo ontzettend veel gelovige biologen 'in dienst van de duivel' zouden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Heb me door de onzin van de eerste twee secties heen weten te worstelen. Evolutie is niet in strijd met de eerste wet van de thermodynamica. De totale energie van het universum bestaat uit kinetische energie (door beweging van deeltjes), potentiele energie (door gravitatiekracht tussen deeltjes) en de rustenergie van deeltjes (door de rustmassa van deeltjes). Die potentiele energie is negatief (denk aan het opstijgen van een raket; die verbruikt veel energie in de vorm van brandstof om de gravitatiekracht te overstijgen). Als je, zoals Stephen Hawking in A Brief History of Time, stelt dat het universum redelijk gelijkmatig verdeeld is, kun je aantonen dat deze negatieve energie de positieve energie exact wegstreept. De totale energie van het universum is dus 0, en is dat altijd geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
Snap je niet dat de duivel HET excuus is voor :quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik zou wel iemand kunnen noemen maar ja, daar geloven jullie ook niet in dus.
Heb je de reacties van mij en OllieWilliams niet gelezen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat dacht je dan van deze tekst?
FEIT: De eerste wet van de thermodynamica zegt dat er nooit energie bijkomt of verloren gaat in het universum; de hoeveelheid energie blijft constant. Toch zegt de evolutionistische wetenschap dat alle tijd, materie (energie) en ruimte zijn ontstaan tijdens de big-bang en sindsdien is blijven uitdijen. Dit is onmogelijk als de energie altijd constant zou zijn geweest. Energie kan niet uit zichzelf ontstaan.
Die wet gaat dus in tegen de oerknal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |