quote:Boze passagiers vanochtend op het vliegveld in het Zweedse Göteborg. Via de speakers kregen ze te horen dat er geen werkende toiletten aanwezig waren aan boord van hun vlucht van Ryanair naar Málaga. Het advies was dan ook om nog snel even op de luchthaven naar het toilet te gaan.
Dezelfde mensen hadden een dag eerder al urenlang in het vliegtuig gewacht tot ze konden vertrekken. Toen werd de vlucht geannuleerd vanwege technische problemen. Veel passagiers waren stomverbaasd toen ze vandaag hoorden van de toiletproblemen.
Legaal?
"Dit is gewoon hopeloos. Hoe kunnen ze een vlucht zonder werkende toiletten laten vertrekken", vraagt een passagier zich af in de Zweedse krant Expressen. "Is dit überhaupt legaal? Er zijn ouderen en kinderen hier. Het is toch niet normaal dat mensen niet naar het toilet kunnen tijdens een lange vlucht naar Spanje. Het vliegtuig staat er bovendien al een dag. Ze hadden toch de toiletten kunnen maken als er iets mis was?", klaagt de reiziger.
Veel mensen weigerden aan boord te gaan en verlieten het vliegveld. De passagiers die het wel aandurfden om vier uur lang de benen bij elkaar te houden kregen van Ryanair ter compensatie nota bene een pakje drinken. De uiterste houdbaarheidsdatum: januari 2014.
quote:
Ik ben verre van een pauper, maar af en toe maken we wel gebruik van ultra-cheapo vliegen. Is een mooie sport om 10 dagen Tenerife te doen voor minder dan 200 euro pp voor vlucht en appartement.quote:
Inderdaad. Je weet wat je boekt.quote:
Meneer werkt bij Ryanair zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef ShevaJB het volgende:
Ik vlieg vaak naar Murcia in Spanje met Ryanair. Voor die vlucht is Ryanair de enige optie dus keus heb ik niet. Overigens niet veel over te klagen, lekker goedkoop en eigenlijk altijd op tijd. Gisteren echter anderhalf uur stilgestaan voor vertrek, wegens de staking in Belgie. Minpuntje is het landen, dat willen Ryanair piloten nog wel eens vrij ruig doen.
Tuurlijk jongenquote:
Trek je niets aan van onelinersquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben verre van een pauper, maar af en toe maken we wel gebruik van ultra-cheapo vliegen. Is een mooie sport om 10 dagen Tenerife te doen voor minder dan 200 euro pp voor vlucht en appartement.
Ik moest daar ook aan denken. Mijn nicht (met drie titels) moet ook heel vaak vliegen . Kan me best voorstellen dat je dan wat goedkoper gaat vliegen. Ik heb vroeger met verschillende maatschappijen gevlogen (nu heb ik het wel over zo'n 20 jaar terug) Ook met Ryanair. Had geen klachten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef ShevaJB het volgende:
Ik vlieg vaak naar Murcia in Spanje met Ryanair. Voor die vlucht is Ryanair de enige optie dus keus heb ik niet. Overigens niet veel over te klagen, lekker goedkoop en eigenlijk altijd op tijd. Gisteren echter anderhalf uur stilgestaan voor vertrek, wegens de staking in Belgie. Minpuntje is het landen, dat willen Ryanair piloten nog wel eens vrij ruig doen.
dan ben je dus een pauperquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben verre van een pauper, maar af en toe maken we wel gebruik van ultra-cheapo vliegen. Is een mooie sport om 10 dagen Tenerife te doen voor minder dan 200 euro pp voor vlucht en appartement.
Waarom is dat pauper?quote:
Heeft dat appartement wel een wc dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom is dat pauper?Het is een relatief kort vluchtje en als je niet veel hoeft te betalen..
Je wordt van A naar B gebracht. Meer dan prima.
Maakt dat wat uit? Je hebt toch bakjes of niet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:54 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Heeft dat appartement wel een wc dan?
Of gewoon de deur openen. Word je pis vanzelf naar buiten gezogen. Jezelf wel goed vasthouden uiteraard.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:36 schreef Innisdemon het volgende:
Pis je toch gewoon tegen de cockpitdeur aan.
Doet iedereen met een beetje verstand.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben verre van een pauper, maar af en toe maken we wel gebruik van ultra-cheapo vliegen.
Dat dus, heb meestal ook werkdagen dat ik pas na 6 uur een keer voor de vorm naar het toilet ga, niet eens uit noodzaak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Niet 4 uur je plas op kunnen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |