Uiteraard, heb het ook over de munitie capaciteit.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je er voor betaalt wil je ook dat het werkt.
Zonder munitie doet ie het nietquote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Uiteraard, heb het ook over de munitie capaciteit.
Als de jsf de a10 ook moet over nemen is wat minutie wel handig jaquote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Pumatje het volgende:
alsof dat kanon zo vaak wordt gebruikt zeg.
Is ook niet te vergelijken, en toch is dat de aangewezen vervanger.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef AchJa het volgende:
Een dedicated CAS kist vergelijken met de F35...
Het is mijn vraag, en meer van retorische aard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef sp3c het volgende:
waarom stelt hij die vraag dan niet gewoon?
antwoord: de F16 vervangen
antwoord: de f16 vervangenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is mijn vraag, en meer van retorische aard.
Als het er ooit op aan komt, zullen die 35 waarschijnlijk bar weinig voorstellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:32 schreef Pumatje het volgende:
Mijn god, die geluidskwestie.
Hoe kun je je daar zo druk over maken met 35 toestellen.
Het gaat om je veiligheid, niet omdat ze oefenen voor stuntvliegen.
Kosten/baten.
Zeikerds, en ik woonde 20 jaar onder de aanvliegroute van F-16's en nu woon ik blijkbaar in een gebied waar de vrachtvliegtuigen moeten komen.
al kopen we er 100 dan stellen ze in dat geval nog weinig voor in hun eentje net als de rest van wat er nog over is van onze krijgsmachtquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als het er ooit op aan komt, zullen die 35 waarschijnlijk bar weinig voorstellen.
ca-pa-ci-teitquote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zonder munitie doet ie het niet
Als je daadwerkelijk over informatie van waarde zou beschikken, zou er iets mis zijn met het veiligheidsysteem van het Pentagon en Lockheed Martin. De exacte gegevens die er toe doen zijn van de F-16 niet eens vrijgegeven, en jij met wat andere aluhoedjes is in staat om met wat je hebt gelezen op het internet even te beoordelen of zo'n kist voldoet of niet? Laat me niet lachen.. naast het feit dat je niet over informatie beschikt om te oordelen is je kennis van luchtvaarttechniek ook nihil, of ga je me vertellen dat je een studie hebt gevolgd in lucht&ruimtevaart techniek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:29 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik wilde hier een lang verhaal gaan posten, maar bij het lezen van de posts van dit topic is het wel duidelijk dat alles wat de F-35 niet de hemel in prijst hier ongewenst is. Ik doe het wel ergens anders.
Tja, zo werkt dat natuurlijk. De feitelijke capaciteiten van het apparaat zijn totaal ondergeschikt aan de marketing en de preken van de "gelovigen".
Wat doe ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |