600ml melk=21gram eiwit. Oftewel 2 glazen van 300ml....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Weet niet wat voor melk jij drinkt
Thnx voor de inputquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:09 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Ik denk dat het 5/3/1 principe niet echt voor je zal werken. Wat ik zou doen is lekker sub-max liften dus bijvoorbeeld eerste week 85%, 2e week 90% 3e week 95% en dan in de laatste week max setten. En dan beetje aanvoelen hoe ver je kunt gaan wat betreft reps en sets. Zeker de 'lichtere' weken kan je dan wat meer sets/reps dus bijvoorbeeld 2-3x4-5 doen terwijl je de andere weken triples gaat doen.
Voor de max zou ik iig met singles werken. Is maar een idee dit hoor, dus als iemand anders iets beters/duidelijkers of iets dergelijks weet..
Met horten en stoten, dus dacht gewoon deze maand ff vast schema aan te pakken zodat ik mn CNS niet fried heb op de dag dat ik PR wilt zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfde als hoe je naar 240 gewerkt hebt? Ik vind het moeilijk om te zeggen, voor de 1 werkt 'dit' prima, voor de ander 'dat'.
Sowieso niet meer met een belt trainen als je een belt less PR wil maken. Trainen voor reps met niet meer dan 70 - 80% van je max om je techniek zo goed mogelijk te hebben. In de laatste week voor je PR veel rust nemen.
En dan bidden en hopen dat het je lukt.
Wel een goede ja, moet ik eens proberen. Zie mensen het ook wel eens doen op zo'n hyperextension bankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:30 schreef Cataclyst het volgende:
Iemand die hier chest supported rows doet? Bankje op incline zitten en lekker squeezen die rug
jup. Met dumbellsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:30 schreef Cataclyst het volgende:
Iemand die hier chest supported rows doet? Bankje op incline zitten en lekker squeezen die rug
Thanks big guy!quote:
Ik ken de inhoud van het deadlift-programma van Ed Coan niet, maar een gozer in de gym was er lovend over. Wellicht is dat wat. Er moet echter wel genoeg info op het internet te vinden zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als je een maand lang hebt op naar een nieuwe PR met deadlift toe te werken
Hoe kan je dit dan het beste doen?
Wil een soort anniversery PR doen, precies 29 juli vorig jaar voor het eerst gedeadlift
Nu kijken hoever ik kan komen dan.
Laatse PR was 240 maar was met belt nu doe ik beltless, dus minimaal 250 maar hoe werk ik daar dan naartoe?![]()
Goed rack ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
De pins of J hooks staan dus wat te ver van je af? Daar kan je op zich niks aan veranderen. Dat zijn vreselijke kut racks.
Elke sportschool zou zoiets neer moeten zetten.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon ff rusten, volgende week donderdag ofzo nog een keer proberen, misschien is het dan wel over.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Godver
Niet gesquat omdat 't gewoon te veel pijn doet, als ik iets dieper dan 90 graden ga schiet de pijn links onder mn bil op 1 of ander botje. Zonder gewicht trok ik
Nog wel maar 40kg squatten dacht ik al
Nee, dat wordt m niet.
Fuck
What to do?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lunges, SLDL, Hip thrusters, Cable Hip extension en Glute-ham raises toevoegen aan SS
snap ik, maar ik kan nu ook niet deadliften..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon ff rusten, volgende week donderdag ofzo nog een keer proberen, misschien is het dan wel over.
Foamrollen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
snap ik, maar ik kan nu ook niet deadliften..
Gesprongen adertjes. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:26 schreef gekkewiebel het volgende:
Zojuist weer wezen deadliften, 2.5kg zwaarder dan de laatste keer en 2 volle setjes van 6 (120kg 2x6). Even later zag ik ineens m'n onderarmen onder de rode vlekjes/stipjes zitten.. Is dit normaal of doe ik wat te gek?
Is zowel links als rechts, beiden op dezelfde plek. Een allergische reactie op iets in de gym ofzo lijkt me niet echt waarschijnlijk?
[ afbeelding ]
Dit is toch internet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks big guy!
[..]
Ik ken de inhoud van het deadlift-programma van Ed Coan niet, maar een gozer in de gym was er lovend over. Wellicht is dat wat. Er moet echter wel genoeg info op het internet te vinden zijn lijkt mij.
[..]
Goed rack ja.![]()
Hoe erg het ook is, ik moet toch telkens lachen om zijn knulligheid.
However, dit IS de beste bench press (imo):
ik heb dit best vaak bij 't deadliften, volgens mij komt het bij mij omdat ik met m'n armen langs m'n broek/tanktop schuur, kunnen ook bloeduitstortingkjes zijn, geen idee eigenlijk :pquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:26 schreef gekkewiebel het volgende:
Zojuist weer wezen deadliften, 2.5kg zwaarder dan de laatste keer en 2 volle setjes van 6 (120kg 2x6). Even later zag ik ineens m'n onderarmen onder de rode vlekjes/stipjes zitten.. Is dit normaal of doe ik wat te gek?
Is zowel links als rechts, beiden op dezelfde plek. Een allergische reactie op iets in de gym ofzo lijkt me niet echt waarschijnlijk?
[ afbeelding ]
alleen een banaan en redbullquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Ethanolic het volgende:
Zijn hier users die op acceleration / speed trainen?
machines?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Wederom een dagje niet squatten, manieren om je benen te trainen zonder veel stress op je reet te zetten?
Thanks, zelf niet aan gedacht. Zal eens kijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
machines?
Legpress tot 90 graden
Legcurl
Legg extension
Calf raises
Die dingen waar die huisvrouwen hun vagijn altijd mee trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |