Maar het is ook gewoon een beer van een vent, zonder ook maar proper gelift te hebben. Dikke V-taper, volle chest, armen waar je u tegen zegt. Enige wat achterloopt zijn z'n traps. Genetic freak. Als je z'n zusje ziet heeft hij alle goeie genen meegekregen. Die is 1.60 en 100 kg ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar zit het dan vaak ook, BF. Als je niet boven de 10% komt heb je veel meer definitie, en zie je elke groei veel sneller.
Ik ken em al een jaar of 7, de laatste tijd is de groei er wel uit maar ik heb em nog nooit hard zien trainen. En hij lijkt me ook niet het type die er stiekem de spuit in zou zetten. Squats? met een kg of 50 in de smith, deadlifts ho maar. en gewoon het jaar rond droog als fuck en een dikke massa erop. Hij traint wel 2x per week, maar het is amper een warming up te noemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:57 schreef seto het volgende:
Lijkt me wel heel sterk dat hij 95kg 10% is bij 1.85 zonder nauwelijks te trainen.
Boeiend, mn vriendin sport ook 4x in de week 0% last van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sporten met je vriendin.
Alleen als dat metaforisch voor neuken is, mag dat. Anders moet je dat blok aan je been gewoon thuislaten.
Dat is dan vooral genen. Voor sommige mensen werkt 2x per week trainen een stuk beter trouwens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken em al een jaar of 7, de laatste tijd is de groei er wel uit maar ik heb em nog nooit hard zien trainen. En hij lijkt me ook niet het type die er stiekem de spuit in zou zetten. Squats? met een kg of 50 in de smith, deadlifts ho maar. en gewoon het jaar rond droog als fuck en een dikke massa erop. Hij traint wel 2x per week, maar het is amper een warming up te noemen
Hatelijk idd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken em al een jaar of 7, de laatste tijd is de groei er wel uit maar ik heb em nog nooit hard zien trainen. En hij lijkt me ook niet het type die er stiekem de spuit in zou zetten. Squats? met een kg of 50 in de smith, deadlifts ho maar. en gewoon het jaar rond droog als fuck en een dikke massa erop. Hij traint wel 2x per week, maar het is amper een warming up te noemen
Herkenbaar dezequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef Snakey het volgende:
Ik ben maar met een pruillipje wat gaan curlen.
Ja, je doet inderdaad iets gigantisch verkeerd: je traint als een powerlifter, niet als een bodybuilder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 05:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het geen 'futiele dingen'. Ik train mezelf helemaal kapot en let op mijn techniek enz., maar blijkbaar is dat dus niet nodig voor een uitstekend fysiek?
Ik vraag me soms toch af als ik dat soort gasten zie, of ik niet iets gigantisch verkeerd doe.
Ja, dat ook inderdaad. Ik vind PL BB de beste afwisselling voor kracht en spieropbouw. Ik wissel nu elke 6 tot 8 weken af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je doet inderdaad iets gigantisch verkeerd: je traint als een powerlifter, niet als een bodybuilder.
Ga dan dit doen: http://www.simplyshredded(...)ne-updated-2011.html Etha doet het. Misschien kan hij zijn ervaringen delen.
Wel over nagedacht ja. Verlies ik dan geen kracht gains? Of gewoon een hypertrophy schema bouwen om 5/3/1 heen? Dus de main lifts op kracht pakken en de rest op hypertrophy?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:30 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Probeer je toch anders ff 6 maanden puur hypertrophy achtige schema?
Ik doe zelf nu PHUL mix power en hyper. 4 dagen in de week. Als ik 5 dagen de tijd had, dan had ik waarschijnlijk voor PHAT gekozen. Die Yuri zojuist heeft gepost.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel over nagedacht ja. Verlies ik dan geen kracht gains? Of gewoon een hypertrophy schema bouwen om 5/3/1 heen?
Squat, deadlift EN leg press op high intensity achter elkaar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Ik doe zelf nu PHUL mix power en hyper. 4 dagen in de week. Als ik 5 dagen de tijd had, dan had ik waarschijnlijk voor PHAT gekozen. Die Yuri zojuist heeft gepost.
Maak strength en size gains. Probeer 't voor 3-6 maanden zou ik zeggen.
http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout
Volgens mij heeft Raymond ook nooit powerlifting-achtige schema's gedaan en die is toch behoorlijk sterk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel over nagedacht ja. Verlies ik dan geen kracht gains? Of gewoon een hypertrophy schema bouwen om 5/3/1 heen? Dus de main lifts op kracht pakken en de rest op hypertrophy?
Ik bench inmiddels 105, squat 130 en deadlift 175. Zou het zonde vinden om dat op te offeren.
Hey Hey HEYY!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Raymond ook nooit powerlifting-achtige schema's gedaan en die is toch behoorlijk sterk.
Kijk iig naar Phat.
Dat is BB.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hey Hey HEYY!!!!Ik deadlift squat en bench elke week chef
![]()
![]()
maar idd. niet specifiek PL nee. Meer combinatie van. Dus die 3, en daaromheen isolaties. all reps of 6 to 8 heavy as possible
ah ic icquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is BB.![]()
Maar een prima manier om kracht én massa te bouwen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar idd. niet specifiek PL nee. Meer combinatie van. Dus die 3, en daaromheen isolaties. all reps of 6 to 8 heavy as possible
PHAT bevat ook een kracht component. Heb het zelf een tijdje gedaan, maar vond het teveel volume aangezien ik naast de gym ook nog wat anders beoefen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel over nagedacht ja. Verlies ik dan geen kracht gains? Of gewoon een hypertrophy schema bouwen om 5/3/1 heen? Dus de main lifts op kracht pakken en de rest op hypertrophy?
Wellicht minder snel, maar je wordt natuurlijk ook gewoon sterker van een HT schema.quote:Ik bench inmiddels 105, squat 130 en deadlift 175. Zou het zonde vinden om dat op te offeren.
wat ik dus ook doe en ik loop er nog steeds bij als fatty schrale kipquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er was een maand terug een onderzoek dat wou kijken of er een verschil qua massa gains was tussen 3x10 en 10x3. Wat bleek, de toename in massa was nagenoeg gelijk, maar de tweede groep had meer strength gains gemaakt. Wel interessant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Cataclyst het volgende:
Ik vind alles statisch (3x8) zo apart altijd :p. Zou een grotere hoeveelheid volume ook niet hypertrophy moeten helpen dan? Dus na bijvoorbeeld je 5/3/1 bench nog eens 5x5 speed bench en 3x5 wide/close grip toevoegen ofzo?
Althans, dat is wat ik tegenwoordig doe. 70% 5x5 na mn gewone bench en en daarna nog eens 3x6 wide grip op 65% :p. Armen en chest zijn he-le-maal fried daarna.
Je kan ook wat extra Dumbbell work toevoegen, doet Dan Green bijvoorbeeld, en dan gewoon hoog volume zoals 5x10 of 4x12.
En anders zou je altijd PHAT kunnen doen, dat template gebruiken en dan oefeningen vervangen voor jou betere/prettigere ervaren varianten. ( Zo doen veel mensen DL's erbij en DB bench vervangen door Barbell Bench)
Mogelijkheden zat man! Sleutel blijft dat je van veel volume nou eenmaal groeit haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |