Uhmzz het ging over de krantquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan je denkt. Zolang er onder-ontwikkelden zijn die net genoeg hersencapaciteit hebben om internet te kunnen gebruiken zal dit blijven bestaan.
Oh ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan naar de rijdende rechter gaan om je geld terug te eisen
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van een beetje logisch nadenken is nog nooit iemand slechter geworden. Er is echt geen enkele reden te bedenken waarom daar in werkelijkheid allemaal leuke meisjes klaarzitten om eens even te bellen voor een leuke date.
Die ga ik even kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:46 schreef Silenus het volgende:
Het is toch wel gouden tv hoor. Hilarisch en ongelofelijk treurig tegelijk.
genoeg gratis websites waar je zonder foto op kuntquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?
Weet ik veel, ik dacht er in eens aan.
De enige mannen die hiernaar bellen zijn vieze oude mannetjes, zoals je in dat filmpje ziet. Vrouwen doen dat niet, die willen zich niet als een of andere makkelijke del prostitueren tegenover vreemde mannen. Neem maar van mij aan dat alles wat via de telefoon gaat complete oplichterij is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat er niet meteen een foto bij zit? Ze gratis kunnen bellen. Keer wat anders wil proberen?
Weet ik veel, ik dacht er in eens aan.
Ik vind dit spannender dan de VS-DE wedstrijd. Laten we hopen dat ze het leuk zal vinden (en dat het de deur open zet).quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog iets minder dan 45 minuten te gaan.![]()
Kun je nu snappen dat ik niet cynisch was? En al helemaal niet nadat ik je DM had? Daar zijn dit soort dingen juist priceless.quote:Op midonderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Komende maand ga ik een weekendje die kant op.
JE HAD GELIJK, lieve Stimorol- abla. Ik zal voortaan naar je luisteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je nu snappen dat ik niet cynisch was? En al helemaal niet nadat ik je DM had? Daar zijn dit soort dingen juist priceless.
ZEG MAAR JE HAD GELIJK
Aiiiiiquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
JE HAD GELIJK, lieve Stimorol- abla. Ik zal voortaan naar je luisteren.
En waarom zou je dat niet horen? Alsof mijn ego een deukje zou oplopen door iets wat ik op een internetforum plaats.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Alsof we de waarheid hier zouden horen als ze nooit meer terug bij de computer was gekomen (Alleen zo'n handje om het hoekje en dan opeens 'verbinding verbroken')
I knew it.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Jaloersquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, heel mooi allemaal. Kan het dan eindelijk weer ergens anders over gaan?
quote:
Ignorance is blissquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waar op? Niet weten wat je moet doen met een vrouw?
Nou, dat wordt meteen jezelf bekeren tot de islam in de Aya Sofia moskee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Noem je mij nu idioot?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Syl is een beste jongen, het is alleen jammer dat hij zo'n blik aan idioten heeft opengetrokken in zijn kielzog.
Jou niet, jij bent mijn enige mannelijke contact op Paiq. Al weet ik nog niet of ik je ga daten.quote:
Geen onderwerp zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waar op? Niet weten wat je moet doen met een vrouw?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jou niet, jij bent mijn enige mannelijke contact op Paiq. Al weet ik nog niet of ik je ga daten.
leuk voor je zeg!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee he weiss, begin die discussie nou niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
Dus het hele "vrouwen houden van klootzakken" is een fabeltje?
waar baseert u dat op meneer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
Zij is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
maandag als t goed is... niet echt iets bijzonders om te doen maar wel gezelligheid en knuffelen enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:48 schreef MissGump het volgende:
Ik heb ooit op mijn werk op valentijnsdag een bosje bloemen moeten ophalen bij de receptie voor een collega. Ik liep echt erg ongemakkelijk met dat bosje weggemoffeld en tegen iedereen vertellend 'niet voor mij hoor, niks mee te maken' naar boven. Zij begon nog net niet te huilen van blijdschap toen ze het lullige bosje rode rozen (naar mijn idee) op haar bureau zag staan.
Iets met smaken verschillen ofzo.
Iemand nog leuke dates gepland staan?
Hoeveelste date?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maandag als t goed is... niet echt iets bijzonders om te doen maar wel gezelligheid en knuffelen enzo![]()
Ah.. die roze bril.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is de uitzondering die de regel bevestigt.
2e... maar beide weinig tijd enz dus al blij als we beide tijd hebbenquote:
Van harte!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Buffell het volgende:
Voor wat het nog waard is;
Een aantal van jullie weten nog wel dat ik een tijdje gedate heb met een meid van Tinder. Dat verhaal kan dus in de categorie succesverhalen, sinds vorige week maandag hebben we besloten een echte 'relatie' (ugh wat een woord) aan te gaan
Hoe besluit je zoiets? Dat gaat toch al dan niet vanzelf, of heb ik iets gemist en is "verkering vragen" weer helemaal in?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Buffell het volgende:
Voor wat het nog waard is;
Een aantal van jullie weten nog wel dat ik een tijdje gedate heb met een meid van Tinder. Dat verhaal kan dus in de categorie succesverhalen, sinds vorige week maandag hebben we besloten een echte 'relatie' (ugh wat een woord) aan te gaan
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe besluit je zoiets? Dat gaat toch al dan niet vanzelf, of heb ik iets gemist en is "verkering vragen" weer helemaal in?
quote:Op zondag 29 juni 2014 08:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?
quote:Op zondag 29 juni 2014 08:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?
Zeker. Hartverwarmend als ze als een zak natte rijst om je nek hangen.quote:
Gelijk een heel weekend volquote:Op zondag 29 juni 2014 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeker. Hartverwarmend als ze als een zak natte rijst om je nek hangen.
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk een heel weekend vol
Wie weet wil ze ook wel mee voetbal kijken zometeen
Wie weet loopt daar een leuk bezopen katje rond die je kan redden van een modderpoel ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.
Die loopt er rond, en die drink ook nog eens geen alcohol. Ik zou zeggen, doen HJquote:Op zondag 29 juni 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet loopt daar een leuk bezopen katje rond die je kan redden van een modderpoel ofzo
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die loopt er rond, en die drink ook nog eens geen alcohol. Ik zou zeggen, doen HJ
Te lang om uit te leggen, maar HJ weet wel wat ik bedoel als hij het leest.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
Te lang om uit te leggen, maar HJ weet wel wat ik bedoel als hij het leest.
hmmm wel btje vervelend idd... ik hou sowieso niet van bellen... maar op die manier contact hebben aiiij niet best...quote:Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had gisteren een juweel te pakken toen ik weer eens inlogde op paiq. Had ik weken terug al eens contact mee, daarna op offline cheat gegooid. Niet omdat ik haar zo vervelend vond, dan had ik haar al geblocked, maar ik heb er nooit zo'n zin in dat ze met vijf man tegelijk tegen me aan zitten te lullen. Had ze een paar dagen geleden een of andere complimenteuze opmerking gemaakt over mijn foto's met een hoop ge-wink wink nudge nudge. Ik reageer daar alsnog even op, springt ze ook echt onmiddelijk online en begint te ouwehoeren en of ik WA niet makkelijker vond.
Goed hoor, nummer gegeven, maar wel met dien verstande dat ik weer verder moest. Heeft ze me onafgebroken lopen bellen zag ik later (telefoon hing aan de lader). En een ware app-bom aan ''Waarom neem je nu niet op??'' berichten. Een hele toegewijde vrouw zou je dus kunnen zeggen.
*block*
Genoeg mooie vrouwen gezien op parkpopquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.
Ik moet wel grinniken om je posts.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
*swipe*
*swipe*
*swipe*
Negerlul, pontificaal in beeld.
Maar goed dat ik niet in de bus zat te Tinderen.
Geen reservebank gemaakt?quote:Op maandag 30 juni 2014 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg mooie vrouwen gezien op parkpop
Niet nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet wel grinniken om je posts.
[..]
Geen reservebank gemaakt?
Maar jij date toch ook al een tijdje dezelfde kerel? Dan worden de verhalen gewoon minder spannendquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk alleen jij recentelijk?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk alleen jij recentelijk?
Klopt. En faalverhalen blijven toch het leukst om te lezen eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jij date toch ook al een tijdje dezelfde kerel? Dan worden de verhalen gewoon minder spannend
En volgens mij hebben dat er meer
Echter dan dat wordt het nietquote:Op maandag 30 juni 2014 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Kleine update: vrijdag ontmoet ze m'n moeder en zus voor het eerst
En een aantal vrienden en collega's(feestje)
Thanksquote:Op maandag 30 juni 2014 18:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Klopt. En faalverhalen blijven toch het leukst om te lezen eigenlijk
[..]
Echter dan dat wordt het nietVeel plezier alvast!
Of te druk met andere dingen?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is een aanzienlijk deel gewoon redelijk onder de pannen
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...quote:
Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...
Tenzij je je standaarden echt compleet overboord gooit natuurlijk
Owja je moet het niet willen om het te krijgen...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...
Tenzij je je standaarden echt compleet overboord gooit natuurlijk
Tot ik een leuke date heb natuurlijk, gekkiequote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.
Het moet wel een troll zijn, anders had ik al lang een date gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je moet het niet willen om het te krijgen...
Moeten ze er maar weer niet zo'n cliché in gooienquote:Op maandag 30 juni 2014 20:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.
Niet weten dat Faxie zich achter de schermen helemaal kapot neukt met Fokstersquote:Op maandag 30 juni 2014 20:09 schreef Perzephone het volgende:
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.
Heb je hem weer hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie zich achter de schermen helemaal kapot neukt met Foksters![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou 'm bijna gaan daten als sociaal experiment.
Jij biedt je al aan?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou 'm bijna gaan daten als sociaal experiment.
Neuh, ik blijf voorlopig ver weg van FOKkers. Maar misschien dat hij meiden inderdaad zo nieuwsgierig krijgt dat ze gaan zoeken naar bewijs voor het tegenovergestelde.quote:
Zoiets als op zoek naar God dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf voorlopig ver weg van FOKkers. Maar misschien dat hij meiden inderdaad zo nieuwsgierig krijgt dat ze gaan zoeken naar bewijs voor het tegenovergestelde.
Je niet gespot helaas. Zelfde geldt voor SCquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Idem hier. Just curious, hoeveel gesprekken/dates haal jij daar uit?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je niet gespot helaas. Zelfde geldt voor SC
Maar goed, dit keer ook niet van FOK! meets gehoord die dag..
Zo Paiq speeddates aanslingeren...
0 tot nu toe.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Just curious, hoeveel gesprekken/dates haal jij daar uit?
Ah, dat heb ik de laatste paar dagen ook. Daarvoor in een paar dagen tijd een stuk of 10 leuke matches gehad via speeddates waarbij een waarschijnlijk tot een date gaat leiden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
0 tot nu toe.
Het is best wel ruk, vroeger leverde dat speeddaten wat op, maar hij vind steeds niets...
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ikquote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb dat Paiq nooit echt begrepen. Ik vond het een beetje suf dat je niet gelijk foto's kon bekijken. Daar doe je het toch voor? Pepper vond ik veel fijner, omdat je dan gelijk kon zien hoe iemand eruit zag. Maar daar heb ik nu niets meer mee te maken sinds ik al mijn accounts opgeschort heb.
paiq is voor de uglies. Diegenen die niet direct afvallen nu, kunnen het dan nog een beetje proberen met tof pratenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb dat Paiq nooit echt begrepen. Ik vond het een beetje suf dat je niet gelijk foto's kon bekijken. Daar doe je het toch voor? Pepper vond ik veel fijner, omdat je dan gelijk kon zien hoe iemand eruit zag. Maar daar heb ik nu niets meer mee te maken sinds ik al mijn accounts opgeschort heb.
Dat ligt ook een beetje aan de personen die je treft. Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd wel leuke gesprekken waarbij de meeste vrouwen toch wel aangeven dat ze een vervolg zien zitten, maar echt concreet op een date aansturen doen maar weinig vrouwen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ik
Dat chatten is voor mij ook een reden geweest om te stoppen met datingsites. Ik vond het veel prettiger om gewoon maar zo snel mogelijk af te spreken. Je kunt dan veel sneller iemand leren kennen. En je ziet ook gelijk wie je voor je hebt in plaats van dat je allebei verstoppertje gaat spelen achter je scherm.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ik
Je kan toch ook een paar berichtjes heen en weer sturen? Urenlang chatten doe je maar als je tijd te veel hebt. Beter in het cafe met een wijntjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat chatten is voor mij ook een reden geweest om te stoppen met datingsites. Ik vond het veel prettiger om gewoon maar zo snel mogelijk af te spreken. Je kunt dan veel sneller iemand leren kennen. En je ziet ook gelijk wie je voor je hebt in plaats van dat je allebei verstoppertje gaat spelen achter je scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |