Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...
Tenzij je je standaarden echt compleet overboord gooit natuurlijk
Owja je moet het niet willen om het te krijgen...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe meer je daarmee zit, hoe lastiger je een date krijgt...
Tenzij je je standaarden echt compleet overboord gooit natuurlijk
Tot ik een leuke date heb natuurlijk, gekkiequote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.
Het moet wel een troll zijn, anders had ik al lang een date gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu ik de foto's heb gezien, ben ik steeds heiliger overtuigd van de troll-theorie. Kijken hoe lang hij dat janktoneelspel volhoudt.
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je moet het niet willen om het te krijgen...
Moeten ze er maar weer niet zo'n cliché in gooienquote:Op maandag 30 juni 2014 20:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.
Niet weten dat Faxie zich achter de schermen helemaal kapot neukt met Fokstersquote:Op maandag 30 juni 2014 20:09 schreef Perzephone het volgende:
Doe eens kappen nou. Je gaat gewoon op de verkeerde types af en bent veul te lief naïef in dingen. Maar niet doen alsof het hopeloos is zonder te veranderen, dan krijg je idd nooit eens een bloemetje op je werk.
Heb je hem weer hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie zich achter de schermen helemaal kapot neukt met Foksters![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou 'm bijna gaan daten als sociaal experiment.
Jij biedt je al aan?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zou 'm bijna gaan daten als sociaal experiment.
Neuh, ik blijf voorlopig ver weg van FOKkers. Maar misschien dat hij meiden inderdaad zo nieuwsgierig krijgt dat ze gaan zoeken naar bewijs voor het tegenovergestelde.quote:
Zoiets als op zoek naar God dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf voorlopig ver weg van FOKkers. Maar misschien dat hij meiden inderdaad zo nieuwsgierig krijgt dat ze gaan zoeken naar bewijs voor het tegenovergestelde.
Je niet gespot helaas. Zelfde geldt voor SCquote:Op zondag 29 juni 2014 11:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga zo met de bangbus naar Parkpop. Bier drinken en weg regenen en misschien heb ik nog een bob nodig. Maar dat is verder niet al te on topic.
Idem hier. Just curious, hoeveel gesprekken/dates haal jij daar uit?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je niet gespot helaas. Zelfde geldt voor SC
Maar goed, dit keer ook niet van FOK! meets gehoord die dag..
Zo Paiq speeddates aanslingeren...
0 tot nu toe.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Just curious, hoeveel gesprekken/dates haal jij daar uit?
Ah, dat heb ik de laatste paar dagen ook. Daarvoor in een paar dagen tijd een stuk of 10 leuke matches gehad via speeddates waarbij een waarschijnlijk tot een date gaat leiden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
0 tot nu toe.
Het is best wel ruk, vroeger leverde dat speeddaten wat op, maar hij vind steeds niets...
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ikquote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb dat Paiq nooit echt begrepen. Ik vond het een beetje suf dat je niet gelijk foto's kon bekijken. Daar doe je het toch voor? Pepper vond ik veel fijner, omdat je dan gelijk kon zien hoe iemand eruit zag. Maar daar heb ik nu niets meer mee te maken sinds ik al mijn accounts opgeschort heb.
paiq is voor de uglies. Diegenen die niet direct afvallen nu, kunnen het dan nog een beetje proberen met tof pratenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb dat Paiq nooit echt begrepen. Ik vond het een beetje suf dat je niet gelijk foto's kon bekijken. Daar doe je het toch voor? Pepper vond ik veel fijner, omdat je dan gelijk kon zien hoe iemand eruit zag. Maar daar heb ik nu niets meer mee te maken sinds ik al mijn accounts opgeschort heb.
Dat ligt ook een beetje aan de personen die je treft. Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd wel leuke gesprekken waarbij de meeste vrouwen toch wel aangeven dat ze een vervolg zien zitten, maar echt concreet op een date aansturen doen maar weinig vrouwen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ik
Dat chatten is voor mij ook een reden geweest om te stoppen met datingsites. Ik vond het veel prettiger om gewoon maar zo snel mogelijk af te spreken. Je kunt dan veel sneller iemand leren kennen. En je ziet ook gelijk wie je voor je hebt in plaats van dat je allebei verstoppertje gaat spelen achter je scherm.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Wel lekker om te chatten, maar schiet nooit zo op vind ik
Je kan toch ook een paar berichtjes heen en weer sturen? Urenlang chatten doe je maar als je tijd te veel hebt. Beter in het cafe met een wijntjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat chatten is voor mij ook een reden geweest om te stoppen met datingsites. Ik vond het veel prettiger om gewoon maar zo snel mogelijk af te spreken. Je kunt dan veel sneller iemand leren kennen. En je ziet ook gelijk wie je voor je hebt in plaats van dat je allebei verstoppertje gaat spelen achter je scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |