quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jou niet, jij bent mijn enige mannelijke contact op Paiq. Al weet ik nog niet of ik je ga daten.
leuk voor je zeg!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Komende maand ga ik een weekendje die kant op.
Nee he weiss, begin die discussie nou niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
Dus het hele "vrouwen houden van klootzakken" is een fabeltje?
waar baseert u dat op meneer?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
Zij is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:56 schreef Weissman het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het moment dat ze weer op skype kwam nadat ze de bloemen in ontvangst nam, priceless!Ze vond het een tof en lief gebaar.
Ik vroeg haar trouwens ook even hoe ze het gevonden zou hebben als ik de bloemen op het werk had laten bezorgen. In tegenstelling tot wat het gros van de mensen hier en in m'n omgeving beweert zou ze dat nóg leuker gevonden hebben. De volgende keer luister ik dus gewoon naar m'n hart in plaats van naar anderen.
Komende maand ga ik een weekendje die kant op.
maandag als t goed is... niet echt iets bijzonders om te doen maar wel gezelligheid en knuffelen enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:48 schreef MissGump het volgende:
Ik heb ooit op mijn werk op valentijnsdag een bosje bloemen moeten ophalen bij de receptie voor een collega. Ik liep echt erg ongemakkelijk met dat bosje weggemoffeld en tegen iedereen vertellend 'niet voor mij hoor, niks mee te maken' naar boven. Zij begon nog net niet te huilen van blijdschap toen ze het lullige bosje rode rozen (naar mijn idee) op haar bureau zag staan.
Iets met smaken verschillen ofzo.
Iemand nog leuke dates gepland staan?
Hoeveelste date?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maandag als t goed is... niet echt iets bijzonders om te doen maar wel gezelligheid en knuffelen enzo![]()
Ah.. die roze bril.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zij is de uitzondering die de regel bevestigt.
2e... maar beide weinig tijd enz dus al blij als we beide tijd hebbenquote:
Van harte!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Buffell het volgende:
Voor wat het nog waard is;
Een aantal van jullie weten nog wel dat ik een tijdje gedate heb met een meid van Tinder. Dat verhaal kan dus in de categorie succesverhalen, sinds vorige week maandag hebben we besloten een echte 'relatie' (ugh wat een woord) aan te gaan
Hoe besluit je zoiets? Dat gaat toch al dan niet vanzelf, of heb ik iets gemist en is "verkering vragen" weer helemaal in?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Buffell het volgende:
Voor wat het nog waard is;
Een aantal van jullie weten nog wel dat ik een tijdje gedate heb met een meid van Tinder. Dat verhaal kan dus in de categorie succesverhalen, sinds vorige week maandag hebben we besloten een echte 'relatie' (ugh wat een woord) aan te gaan
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe besluit je zoiets? Dat gaat toch al dan niet vanzelf, of heb ik iets gemist en is "verkering vragen" weer helemaal in?
quote:Op zondag 29 juni 2014 08:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?
quote:Op zondag 29 juni 2014 08:51 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je moet toch een datum hebben zodat de vrouw later de man kan beschuldigen van het vergeten van die belangrijke dag?
Zeker. Hartverwarmend als ze als een zak natte rijst om je nek hangen.quote:
Gelijk een heel weekend volquote:Op zondag 29 juni 2014 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeker. Hartverwarmend als ze als een zak natte rijst om je nek hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |